En bij zo'n verhaal horen beelden natuurlijk....quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:03 schreef Johan-Derksen het volgende:
Lindatjuh was 1
Ik 2
Bravo 6 of zo
en Bravo won van Lindatjuh
Persbericht:
15-08-2004 BRAVO onterecht beschuldigd van omkoping
Na de schitterende en zwaar verdiende overwinning van BRAVO op lindatjuh, kwamen de beschuldigingen van VI en Voetbalzone.nl van omkoping direct naar buiten. Hoolieganzen zou BRAVO 23k per persoon + een seizoenskaart voor NEC cadeau hebben gegeven bij winst op lindatjuh.
Een woordvoerder van Hoolieganzen heeft dit direct van de hand gewezen. "Of we 1e of 2e worden is wel belangrijk, maar promotie is het doel. Onze centen geven we daar (nog) niet aan uit"
The story shall continue...
Wehehehequote:Op zondag 15 augustus 2004 23:12 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
En bij zo'n verhaal horen beelden natuurlijk....
Zie hier Johan-Derksen op het moment dat hij de 2-0 scoort en daarmee de ovewinning veilig stelt:
[afbeelding]
JD opent zijn beugelfles grolsch en rent er een rondje mee om zijn stoel
![]()
Wie niet...quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:30 schreef Patron het volgende:
(ik wil namelijk kampioen worden)
Ehm ja. Truequote:Op zondag 15 augustus 2004 23:49 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Wie niet...
o ja, ik heb 4-0 gewonnenquote:Op maandag 16 augustus 2004 05:18 schreef The_Hives het volgende:
al die tvp's verpesten het topci![]()
![]()
Waar is je hoofd? In de wolken ofzo?quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:12 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
En bij zo'n verhaal horen beelden natuurlijk....
Zie hier Johan-Derksen op het moment dat hij de 2-0 scoort en daarmee de ovewinning veilig stelt:
[afbeelding]
JD opent zijn beugelfles grolsch en rent er een rondje mee om zijn stoel
![]()
quote:Op maandag 16 augustus 2004 05:18 schreef The_Hives het volgende:
![]()
hoe bedoel je?quote:Op maandag 16 augustus 2004 05:18 schreef The_Hives het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |