Taylor gisteren in Engeland voor Portsmouth tegen Everton: http://www.youtube.com/watch?v=KhITzE7bT4Mquote:
Wat zei hij?quote:Op zondag 10 december 2006 11:32 schreef Dos37 het volgende:
Die reactie van Pearce over zijn speler die zich liet vallen
zo moeten ze dat allemaal doen.
quote:City went down to 10 men just before the end when Bernardo Corradi was sent off. The Italian striker, already booked, was shown yellow and then red for diving and Pearce was in full agreement with Graham Poll’s decision.
“If you are asking me if Bernardo went down cheaply, yes I do. I’m being honest, I’ll have a chat with him this week and tell him to keep his feet in the box and when someone does hit him, if it knocks him off his feet, that’s fine.
idd reageert een beetje sloompjesquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:38 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wat een vage nieuwe commentator bij Villa tegen West Ham.![]()
Bij Man utd doet toch ook altijd de assistent het interview?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:50 schreef Greetings het volgende:
Trouwens, het valt me nu al een tijdje op dat Harry Redknapp (Pompey) en Sam Allardyce (Bolton) na een wedstrijd niet het interview doen, maar hun assistente. Komt dit omdat ze boos zijn over die "smeergeld" reportage van de BBC vorig jaar waarom Redknapp en Allardyce niet zo positief naar voren kwamen?![]()
morgenochtend half 9quote:Op zondag 4 februari 2007 00:07 schreef Erasmusch het volgende:
GVD West Ham alweer gemist
Nee het is gewoon om half 9 nederlandse tijd hoorquote:Op zondag 4 februari 2007 00:18 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Het is hier nóg een uur eerder. Ik wacht wel op motd2
Lekkere cross van Emerton.
Ik zit in Engeland.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee het is gewoon om half 9 nederlandse tijd hoor![]()
Ja die vrije trap zat er goed in.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:23 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik zit in Engeland.
Die Pedersen is er weer helemaal bovenop na het 'bierincident'![]()
Geen FA Cup meer op de BBCquote:ITV set to snatch FA Cup rights
ITV and Irish broadcaster Setanta are set to pick up the rights to show the FA Cup and England home internationals. The Football Association is expected to confirm later on Friday that it has agreed a new four-year £400m-plus television deal with the two companies. The contract, which will begin in August 2008, is said to be worth £100m more than the existing deal with the BBC and BSkyB.
BSkyB and Setanta won a £1.7bn auction to screen Premiership games last year.
Sporting priority
Snatching the FA Cup and England rights would be a major coup for ITV and its executive chairman Michael Grade. Mr Grade made boosting ITV's coverage of live sporting events a priority when he left the BBC to join ITV in December. The broadcaster already has the terrestrial rights to the Champion's League, which it shares with BSkyB.
The BBC and BSkyB have held the FA Cup rights since 2001.
BSkyB and Setanta are involved in an increasingly fierce battle for pay-per-view sports rights. Last year the Irish broadcaster secured a six-year deal to televise the PGA golf tour featuring 40 leading tournaments, rights previously held by Sky. Setanta also holds the rights to broadcast the Scottish Premier League.
En op zondagochtend herhaaldquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:15 schreef Dos37 het volgende:
nu kan ie weer een jaar wegzakken.
Tegenwoordig ook altijd te vinden op torrents of usenet.
Ben ik blij dat ik te laat inschakel...quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Laten ze de uitslagen zien tijdens het nieuws
Ze waarschuwden er wel voorquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Haha gelukkig zette ik net een andere zender op, mja wat duurt het lang zeg, tv gids zegt 23:50quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zal ik het verklappenquote:Op zondag 14 september 2008 00:01 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik te laat inschakel...
Night off the proms was reschtsterreeks en die Engelsen blijven maar zingenquote:Op zondag 14 september 2008 00:02 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Haha gelukkig zette ik net een andere zender op, mja wat duurt het lang zeg, tv gids zegt 23:50
Ik blijf me irriteren aan de volgorde waarop ze de samenvattingen laten zien. Arsenal als 5e.quote:Op zondag 14 september 2008 00:01 schreef alors het volgende:
8.35 morgenvroeg dus, is er een herhaling![]()
De volgorde staat nu ook op de site, wel erg handig
MOTD RUNNING ORDER
Liverpool v Man Utd
Newcastle v Hull
Man City v Chelsea
West Brom v West Ham
Blackburn v Arsenal
Portsmouth v Middlesbrough
Fulham v Bolton
Wigan v Sunderland
Nogmaals en dan zijn er nederlanders die klagen over Talpa/RTLquote:Op zondag 14 september 2008 00:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik blijf me irriteren aan de volgorde waarop ze de samenvattingen laten zien. Arsenal als 5e.
En de koploper niet eens als eerstquote:Op zondag 14 september 2008 00:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik blijf me irriteren aan de volgorde waarop ze de samenvattingen laten zien. Arsenal als 5e.
quote:Op zondag 14 september 2008 00:08 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
En de koploper niet eens als eerst
Eensquote:Op zondag 14 september 2008 00:11 schreef Palmboom313 het volgende:
Mooi shirts zeg van manchester
quote:Op zondag 14 september 2008 00:08 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
En de koploper niet eens als eerst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |