ik heb daar geen nummer van en echt alle spullen van haar liggen bij mijquote:Op zondag 15 augustus 2004 10:23 schreef Rapid het volgende:
Bel ff naar haar huis!!
het feest wasquote:Op zondag 15 augustus 2004 10:23 schreef Rapid het volgende:
Tering, wat een rotsituatie zeg.
Je hebt ruim 2 uur gewacht
Als zij met anderen is meegereden dan is dat wel een rotstreek van haar.
Was het wel een leuk feestje?
Geen nummer van haar huis.quote:Op zondag 15 augustus 2004 10:24 schreef Matty___ het volgende:
[..]
ik heb daar geen nummer van en echt alle spullen van haar liggen bij mij
Straks? Waarom niet nu?quote:Op zondag 15 augustus 2004 10:31 schreef Matty___ het volgende:
dat nummer kan ik zo wel achterkomen (iid er bestaat zoiets als een telefoonboek) maarjah we waren er maar met zijn 2tjes dus ik zou niet weten met wie ze mee zou rijden en ze had echt veel gezopen en ze was aardig van het padje..
nee ik bel straks een vriendin van haar waar ze het nummer uit haar hoofd weet om te kijken of zij iets weet. anders weet ik het ook even niet meer
net gebeld maar er neemt niemand op het is ook erg vroeg voor een zondagquote:Op zondag 15 augustus 2004 10:36 schreef Rapid het volgende:
[..]
Straks? Waarom niet nu?
True, maar in sommige situaties maakt dat niet zoveel uit hequote:Op zondag 15 augustus 2004 10:43 schreef Matty___ het volgende:
[..]
het is ook erg vroeg voor een zondag
normaal is dat ook niet zo een probleem maar ze heeft geen geld bij. alles wat ze heeft zijn de kleren die ze aan heeftquote:Op zondag 15 augustus 2004 10:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Als ze weer bij positieve is, zal ze waarschijnlijk de weg naar huis wel weten. Ik heb een keer iemand gezien die door de xtc niet meer wist waar zijn huis stond. Vraag me af of die het terug gevonden heeft nu, waarschijnlijk wel, want het is al jaren geleden.
Hoop dat ze de weg terug gaat vinden.
Dan laad je je accu van je mobiel op schakkel je vaste telefoon door naar je mobiel en ga je nog een keer zoeken langs de route.quote:Op zondag 15 augustus 2004 10:46 schreef Matty___ het volgende:
[..]
normaal is dat ook niet zo een probleem maar ze heeft geen geld bij. alles wat ze heeft zijn de kleren die ze aan heeft
Niet lullig bedoelt maar het traject breda <=> landgraaf is 2 uur rijden. buiten dat als ze echt buiten bewust zijn was geweest dat zou haar nu al iemand hebben gevonden want ze moeten wel het hele terrein schoon maken.quote:Op zondag 15 augustus 2004 10:51 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dan laad je je accu van je mobiel op schakkel je vaste telefoon door naar je mobiel en ga je nog een keer zoeken langs de route.
Mischien is ze in slaapgevallen en is ze nu wakker en staat ze te blauwbekkend op die parkeerplaats?
De politie bellen moet je pas nadat je haar ouders aan de telefoon hebt gehad. Dan kun je samen beslissen contact op te nemen met 0900-8844. Niet op eigen houtje gaan bellen, want misschien ligt ze al wel gewoon in bed (toen jij daar nog stond te wachten).quote:Op zondag 15 augustus 2004 10:56 schreef Matty___ het volgende:
[..]
Niet lullig bedoelt maar het traject breda <=> landgraaf is 2 uur rijden. buiten dat als ze echt buiten bewust zijn was geweest dat zou haar nu al iemand hebben gevonden want ze moeten wel het hele terrein schoon maken.
denk dat ik toch maar even met de politie moet bellen (ook doe ik het niet graag)
ikke maar ik was niet zo dronken maar nog slecht ik weet hetquote:Op zondag 15 augustus 2004 11:07 schreef agRESSIV-e het volgende:
en die vriendin heeft ook geen telefoonnummer van familie?
als jullie trouwens ZO dronken waren, wie ging er dan rijden?
als je nou, in plaats van achter je p.c te gaan zitten, ff dat nummer opzoekt,quote:Op zondag 15 augustus 2004 10:31 schreef Matty___ het volgende:
dat nummer kan ik zo wel achterkomen (iid er bestaat zoiets als een telefoonboek) maarjah
wel als er een handtas vermist wordt hoor!quote:Op zondag 15 augustus 2004 11:16 schreef Cynix ® het volgende:
De politie doet sowieso niets de eerste 24 uur.
dat is WEL zorgelijk...quote:Op zondag 15 augustus 2004 11:16 schreef Matty___ het volgende:
nou ik heb de politie dus gesproken en er is niemand gevonden en ze zal verder vragen maar zij heeft me geadviseerd om maar even naar haar ouders te bellen misschien is ze daar wel.
---
heb net de ouders gebeld en ze is niet thuis
Dan moet je wel een prinses zijn.quote:Op zondag 15 augustus 2004 11:17 schreef agRESSIV-e het volgende:
wel als er een handtas vermist wordt hoor!![]()
niet dat ik weet.quote:Op zondag 15 augustus 2004 11:18 schreef Cynix ® het volgende:
Heeft ze vrienden of familie in de buurt van Landgraaf?
owjah....quote:Op zondag 15 augustus 2004 11:19 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dan moet je wel een prinses zijn.
quote:Op zondag 15 augustus 2004 11:22 schreef Wyb het volgende:
en hoe is het afgelopen??
alweert heelhuids thuis?
quote:Op zondag 15 augustus 2004 11:17 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
wel als er een handtas vermist wordt hoor!![]()
môgûhquote:Op zondag 15 augustus 2004 11:21 schreef Golf het volgende:
[..]
![]()
Doe dat maar niet gelijk, dan vreet je je de hele weg op en tegen de tijd dat je daar ben ben je zo opgefokt dat niemand meer wat aan je heeft.quote:Op zondag 15 augustus 2004 11:26 schreef Matty___ het volgende:
die vriendin van haar neemt nog steeds niet op... maar puur om even bezig te zijn kan ik wel weer even naar landgraaf rijden om te kijken of ze niet toch ergens ligt
dat zou iid ook een optie kunnen zijn wat nog het meest voor de hand ligtquote:Op zondag 15 augustus 2004 11:31 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Doe dat maar niet gelijk, dan vreet je je de hele weg op en tegen de tijd dat je daar ben ben je zo opgefokt dat niemand meer wat aan je heeft.
Als ze trouwens idd de trein gepakt zou hebben dan kon ze pas een uur in breda zijn. Of, als ze de eerste gemist heeft en de tweede genomen heeft dan komt ze nu net pas aan.
nou gewoon zwart rijden en als ze je pakken het uitleggen. krijg je gewoon een acceptgiro thuis.quote:Op zondag 15 augustus 2004 11:35 schreef echt het volgende:
Hoe betaald ze de trein dan?
iddquote:Op zondag 15 augustus 2004 11:34 schreef woeeiiii het volgende:
Misschien heb je dr wel vermoord en probeer je zo onschuldig te lijken![]()
Ja maar die prinses is gewoon dom.quote:Op zondag 15 augustus 2004 11:19 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dan moet je wel een prinses zijn.
dat gevoel krijg ik nou ook.quote:Op zondag 15 augustus 2004 11:34 schreef woeeiiii het volgende:
Misschien heb je dr wel vermoord en probeer je zo onschuldig te lijken![]()
ben al blij zat als ze weer terecht isquote:Op zondag 15 augustus 2004 11:53 schreef quattro het volgende:
tja... als je der nu 'vind' en ze is gewoon weggegaan dan zou ik mezelf ook tegen in moeten houden.. ..![]()
Dat opgeluchte gevoel ebt na niet zo heel erg lang wel weg hoorquote:Op zondag 15 augustus 2004 11:58 schreef Matty___ het volgende:
[..]
ben al blij zat als ze weer terecht is
Ja, en dan ga je er zeker 'over' praten.. (en dan al dat gezeik er nog bovenop krijgen)quote:Op zondag 15 augustus 2004 11:58 schreef Matty___ het volgende:
[..]
ben al blij zat als ze weer terecht is
ze is 21 en ze weet best wat ze doet mits ze nuchtern is. maarja ik ben wel iemand van samen uit samen thuis zeker wat feestjes bedreft.quote:Op zondag 15 augustus 2004 12:02 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ja, en dan ga je er zeker 'over' praten.. (en dan al dat gezeik er nog bovenop krijgen)
Wees blij joh, ze is vast met een of andere hooikar meegelift, is onderweg haar ondergoed kwijtgeraakt, snakt ze ongelooflijk naar een douche en heeft ze vast collect gebeld met pappa of die haar alsjeblieft uit een of ander gehucht wil ophalen![]()
Het is niet jouw probleem
Idd verstandig.quote:ik heb besloten me pas druk te maken als het MA is en ze nog steeds niet terecht is
Heb je wel met haar ouders gebeld?quote:Op zondag 15 augustus 2004 12:05 schreef Matty___ het volgende:
[..]
ze is 21 en ze weet best wat ze doet mits ze nuchtern is. maarja ik ben wel iemand van samen uit samen thuis zeker wat feestjes bedreft.
ik heb besloten me pas druk te maken als het MA is en ze nog steeds niet terecht is
nou ik heb alleen maar gevraagt of ze thuis isquote:Op zondag 15 augustus 2004 12:08 schreef MouseOver het volgende:
Wat zeiden haar ouders trouwens van de situatie?
[..]
Idd verstandig.
Nou, dan zou ik daar zeker maar eens gebruik van maken.. Wat ben jij nou voor een lul, manquote:Op zondag 15 augustus 2004 12:10 schreef Matty___ het volgende:
[..]
nou ik heb alleen maar gevraagt of ze thuis isze kan zeg maar niet zo goed opschieten met hun dus jah
zo´n vermoeden heb ik ookquote:Op zondag 15 augustus 2004 12:08 schreef woeeiiii het volgende:
Intussen heb je het bloed uit je auto gewassen met bleekmiddel, kleren gestoomd. Al het bewijsmateriaal vernietigd![]()
Ik geloof niet dat het zo bevorderlijk voor je relatie met hun is als blijkt dat je het zo laat lopenquote:Op zondag 15 augustus 2004 12:10 schreef Matty___ het volgende:
[..]
nou ik heb alleen maar gevraagt of ze thuis isze kan zeg maar niet zo goed opschieten met hun dus jah
Haha, jij zit echt te wachten op iets smeuigs he?quote:Op zondag 15 augustus 2004 12:08 schreef woeeiiii het volgende:
Intussen heb je het bloed uit je auto gewassen met bleekmiddel, kleren gestoomd. Al het bewijsmateriaal vernietigd![]()
Straks komt dr nog een bericht op de FP vrouw dood gevonden na festival vermoedelijk odner invloed van drugs aangeren door een dronken vriendquote:Op zondag 15 augustus 2004 12:19 schreef Rapid het volgende:
[..]
Haha, jij zit echt te wachten op iets smeuigs he?
toen ze weg was wezen plassen en het duurde erg lang, lag er nie een of andere gast in de bosjes waar ze mee was aan hetquote:Op zondag 15 augustus 2004 10:22 schreef Matty___ het volgende:
Ik was zaterdag samen met een vriendin naar lovefields geweest in Landgraaf (pinkpop terein) gezellige dag gehad enz. nou tegen het eind begonnen we beetje ruzie te krijgen (moe zijn en alc is geen goede combinatie).
we liepen dus toen het feest afgelopen was (23 uur) naar de auto. halferwegen moest zij gaan plassen dus zei loopt de bosjes in en ik sta daar te wachten. na paar minten loop ik naar haar om te vragen of het gelukt was (ze bleef wel erg lang weg voor mijn gevoel)., werd ze pissig en zei dat ik maar op moest rotten.
prima denk ik, ik ga wel naar de auto (was nog geen 50m verder op) en dan zal ze zo aan komen. Na 15min nog steeds nix dus ben ik terug gelopen en jah hoor was ze gewoon weg. Uiteindelijk nog 2 uur in de auto zitten wachten en 1 uur lopen zoeken.
Om 2 uur ben ik dan maar naar huis vertrokken want toen was er echt HELEMAAL niemand meer op dat parkeerterrein.
Het kutte ervan is dat ze: a. geen telefoon bij heeft. b. geen geld (want dat hielt ik bij) c. we in breda wonen (2 uur rijden).
Nou vraag ik me wel af of het zo verstandig is geweest om naar huis te rijden maar ik heb echt alles afgezocht zo goed dat ging zonder zaklamp en paar mensen die er nog zaten gevraagd of ze iemand hadden gezien. En als je je foon een keertje nodig hebt is de accu leeg
![]()
![]()
Wat heb je nou concreet gedaan dan?quote:Op zondag 15 augustus 2004 12:23 schreef Matty___ het volgende:
even ter info het is niet mijn vriendin en het is zeker ook niet een van me beste vriendinen. en waarom moet ik nou al dat gezeik over me heen laten komen omdat zij niet met drank en drugs om kan gaan.
ze is oud genoeg om voor haar zelf te zorgen
tja wat moet ik ervan zeggenquote:
En dat zeg je nu pas.. ik dacht dat je wederhelft pleite was.quote:Op zondag 15 augustus 2004 12:23 schreef Matty___ het volgende:
even ter info het is niet mijn vriendin en het is zeker ook niet een van me beste vriendinen. en waarom moet ik nou al dat gezeik over me heen laten komen omdat zij niet met drank en drugs om kan gaan.
ze is oud genoeg om voor haar zelf te zorgen
quote:Op zondag 15 augustus 2004 12:22 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
Straks komt dr nog een bericht op de FP vrouw dood gevonden na festival vermoedelijk odner invloed van drugs aangeren door een dronken vriend![]()
2 uur zitten wachten 1 uur gezocht, met de politie gebeld, bij haar thuis gebeld en probeerd een vriendin van haar te pakken te krijgenquote:Op zondag 15 augustus 2004 12:25 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Wat heb je nou concreet gedaan dan?
ook is het niet mijn vriendin kan je toch wel vertellen dat ik dit alles behalve leuk vindquote:Op zondag 15 augustus 2004 12:28 schreef XemmyX het volgende:
ja hallo, ik kreeg toch echt de indruk dat het JE vriendin was, je levenspartner bedoel maar!
maar dan is het verhaal nog niet anders, ze is nog steeds niet terecht, dat is toch best klote voor je
zo zit ik ondertussen ook wel beetje te denken vandaar dat ik zit te fokkenquote:Op zondag 15 augustus 2004 12:30 schreef XemmyX het volgende:
laat het haar ff lekker zelf uit zoeken!
je hebt toch genoeg voor haar gedaan, vind het een beetje ondankbaar van de eigenlijk toch wel, jij rijdt haar 2 uur naar het feest en het was de bedoeling om ook weer 2 uur terug te rijden met haar! en als het dan wardeert dat je ff komt checken of alles goed, als zij een beetje lang wegblijft, is dat haar probleem, en als geen alchohol kan lijden, moet ze niet zoveel drinken, was toch zeker niet de eerste x dat ze dat deed
Het maakt wel uit. Allereest ben jij nu niet perse degene waar ze als eerste naar toe rent dus misschien zit ze wel gewoon in de trein naar huis en tweede kan ze tegen een andere vent aangelopen zijn waar ze nu heerlijk mee ligt te krikken.quote:Op zondag 15 augustus 2004 12:29 schreef Matty___ het volgende:
[..]
ook is het niet mijn vriendin kan je toch wel vertellen dat ik dit alles behalve leuk vind
Nou, ik zou het eens bij de eerste hulp in de regio van Landgraaf proberen, bellen met degenen die mee waren naar dat festival. De situatie uitleggen aan haar ouders (dan hoef je niet gelijk met details over drugs te beginnen).quote:Op zondag 15 augustus 2004 12:26 schreef Matty___ het volgende:
[..]
2 uur zitten wachten 1 uur gezocht, met de politie gebeld, bij haar thuis gebeld en probeer een vriendin van haar te pakken te krijgen
wat moet ik nou nog meer doen wat enigszins opschiet?
nou ze zal toch wel hier langs komen want haar scooter staat hier nog incl. haar tas met alle spullenquote:Op zondag 15 augustus 2004 12:32 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Het maakt wel uit. Allereest ben jij nu niet perse degene waar ze als eerste naar toe rent dus misschien zit ze wel gewoon in de trein naar huis en tweede kan ze tegen een andere vent aangelopen zijn waar ze nu heerlijk mee ligt te krikken.
Ze heeft zich nogal dozerig gedragen dus ervan uitgaan dat ze nu alles op alles gaat zetten om je te bellen is misschien ook wat voorbarig.
Je kan pas kwaad worden als je weet wat er is gebeurdquote:Op zondag 15 augustus 2004 12:32 schreef Matty___ het volgende:
[..]
zo zit ik ondertussen ook wel beetje te denken vandaar dat ik zit te fokken
Heb je opmerking daar gelezen. Wat je zeker dat wat je hier schrijft ook echt gebeurd is?quote:Op zondag 15 augustus 2004 12:18 schreef Harry_Sack het volgende:
Welke drugs gebruik je nu? Deel 8:')
![]()
tegen het eind was ik wel weer bij mijn positieven en ik kan er wel redelijk goed me omgaan. wat je van haar niet kunt zeggenquote:Op zondag 15 augustus 2004 12:34 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Heb je opmerking daar gelezen. Wat je zeker dat wat je hier gschrijft ook echt gebeurd is?
ze heeft tijdje in een kraakpand gewoond en ze kan zich prima zelf reddenquote:Op zondag 15 augustus 2004 12:34 schreef MouseOver het volgende:
Is het eigenlijk een teer popke of iemand die zichzelf wel weet te redden?
.... maar ondertussen is ze nog steeds niet terechtquote:Op zondag 15 augustus 2004 12:36 schreef Matty___ het volgende:
[..]
ze heeft tijdje in een kraakpand gewoond en ze kan zich prima zelf redden
In dat geval zou ik ook rustig zitten te fokken denk ikquote:Op zondag 15 augustus 2004 12:36 schreef Matty___ het volgende:
[..]
ze heeft tijdje in een kraakpand gewoond en ze kan zich prima zelf redden
quote:Op zondag 15 augustus 2004 12:37 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
.... maar ondertussen is ze nog steeds niet terecht
Ik denk dat jij je wat drukker maakt dan de ts omdat je een ander beeld van het vrouwelijk geslacht in je hoofd hebt.quote:Ik begrijp je onverschilligheid niet zo eigenlijk. Logischer zou zijn dat je ongerust, boos en in de war zou zijn. Het is niet zo raar dat je allemaal reakties krijgt dat je haar waarschijnlijk ergens hebt begraven ..
Waar baseer je die gedachte op? Omdat ze in een kraakpand heeft gewoond is het een autonoom meisje oidquote:Op zondag 15 augustus 2004 12:39 schreef MouseOver het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat jij je wat drukker maakt dan de ts omdat je een ander beeld van het vrouwelijk geslacht in je hoofd hebt.
Nee hoor, maar om het ff heel zwartwit te stellen:quote:Op zondag 15 augustus 2004 12:41 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Waar baseer je die gedachte op? Omdat ze in een kraakpand heeft gewoond is het een autonoom meisje oid![]()
Ik denk dat je een beetje last hebt van vooroordelen.quote:Op zondag 15 augustus 2004 12:48 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Nee hoor, maar om het ff heel zwartwit te stellen:
als het een prototype verpleegstertje in opleiding was die normaal heel voorzichtig is dan zou het veel meer voor de hand liggen dat er iets gebeurd is dan nu. En daarom zou ik me niet direct druk maken, het zal vast niet de eerste keer zijn.
moet ik haar dan de hele tijd in de gaten houden? ze is 21 daar kun je toch beetje vewachten dat je weet wat je doet. en buiten dat denk je dat ik er nou echt zin in heb in een hopeloze discussie over drugs en drank?quote:Op zondag 15 augustus 2004 12:50 schreef 303 het volgende:
Lekkere vriend ben jij zeg! Autorijden en drugs gebruiken. Vervolgens het meisje 15 minuten laten plassen en er dan achterkomen dat ze er niet is. Vervolgens ga je 2 uur op je kont zitten en dan een uurtje zoeken en dan naar huis om leker te gaan internetten en hier maar roepen dat je het haar schuld vind. Ook woont ze nog bij haar ouders, maar die weten niet waar ze is en jij licht ze niet in.
Fijn he, drugs?! Moet je vooral mee doorgaan.Verpest helemaal niet je leven ofzo.
Dat van die drugs en drank maak je zelf maar uit, dat is jouw leven. Maar bedenk wel goed dat dat de reden van het probleem is!quote:Op zondag 15 augustus 2004 12:53 schreef Matty___ het volgende:
[..]
moet ik haar dan de hele tijd in de gaten houden? ze is 21 daar kun je toch beetje vewachten dat je weet wat je doet. en buiten dat denk je dat ik er nou echt zin in heb in een hopeloze discussie over drugs en drank?
Die ruzie heeft er weinig mee te maken of er iets ergs gebeurd is of niet.quote:Op zondag 15 augustus 2004 12:51 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik denk dat je een beetje last hebt van vooroordelen.
Als je iemand meeneemt naar een feest, je gebruikt samen drugs, je krijgt ruzie en je wacht vervolgens een paar uur tevergeefs, dan neem ik aan dat het je wel aangaat.
Ts heeft een schop onder zijn reet nodig, anders loopt dit draadje dood.quote:Op zondag 15 augustus 2004 12:58 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Die ruzie heeft er weinig mee te maken of er iets ergs gebeurd is of niet.
Maar wat wil je anders doen in deze situatie? Nerveus ijsberen? TS moet het misschien wel ff duidelijk aan haar ouders laten weten. Bij de politie is het al gemeld en voor de rest kan hij niet zo heel veel doen tot die na 24 uur in actie komen. Er zijn daar ivm afbreken enzo genoeg mensen die haar vinden als ze in de struiken ligt. En het ligt naast een wandelgebied. Het is nu zondagmiddag en mooi weer dus er laten daar massa's mensen hun hond uit. Dus daarheen rijden en rondjes rijden levert vrijwel zeker ook niets op.
En daarom zou ik dus ook gewoon laconiek fokken.
quote:Op zondag 15 augustus 2004 12:58 schreef MouseOver het volgende:
[..]
En daarom zou ik dus ook gewoon laconiek fokken.
??? Misschien heb je wel belanrijke telefoontjes of berichten gemistquote:Op zondag 15 augustus 2004 12:41 schreef woeeiiii het volgende:
In de OP schrijf je dat je accu leeg was, is hij nu weer opgeladen?
ey, doe's liev!quote:Op zondag 15 augustus 2004 13:00 schreef 303 het volgende:
[..]
als iemand beld en me foon staat uit dan krijg ik een smstje met het nummer erinquote:Op zondag 15 augustus 2004 13:01 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
??? Misschien heb je wel belanrijke telefoontjes of berichten gemist
je krijgt een smsje met het nummer erin, als je foon uitstaat???quote:Op zondag 15 augustus 2004 13:04 schreef Matty___ het volgende:
[..]
als iemand beld en me foon staat uit dan krijg ik een smstje met het nummer erin
En die vriendin, maakt die zich zorgen?quote:Op zondag 15 augustus 2004 13:03 schreef Matty___ het volgende:
Even een update:
heb net haar vriendin te pakken gekregen en die heeft ook nix gehoord. maar ze zei wel dat zij zo met iemand mee zou gaan
maarjah zij weet er nu ook van dus mocht ze toch bellen dat hoor ik het wel
was moeilijkt te zeggen ze was net wakker maar zij doet het ook wat chiller aanquote:Op zondag 15 augustus 2004 13:09 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
En die vriendin, maakt die zich zorgen?
Inderdaad. Zo passief thuis zitten schiet niemand wat mee op. De TS zegt wel dat ze voor zichzelf kan opkomen, maar als ze drugs en alcohol heeft gebruikt lijkt me toch dat haar inschattingvermogen enorm zal afnemen ? Ik zou me dan toch echt wel zorgen gaan maken of ze ook onder invloed van drugs en alcohol nog zo goed voor zichzelf kan opkomen, lijkt me niet, maar goed, dat is natuurlijk makkelijk gezegd als je niets weet.quote:Op zondag 15 augustus 2004 13:04 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik zou dus echt niet zo makkelijk kunnen gaan zitten achter mn pc.. rij naar die ouders toe, leg het verhaal uit, ga naar die vriendin ofzo.. maar doe iets!
weet je wat raar is ik kan het niet eens ruzie noemen. gewoon meer moe en brak zijn en dan ben je al snel geirriteerd.quote:Op zondag 15 augustus 2004 13:10 schreef milagro het volgende:
ze was al boos op je en is gewoon alleen (of met een ander) weggegaan.
Ze komt nu net haar bed uit en is totaal niet met jou en je ongerustheid om haar bezig, ze vindt je nog steeds een ontzettende lul...
schat ik zo in
goh.. je was me net voor.quote:Op zondag 15 augustus 2004 13:10 schreef Matty___ het volgende:
[..]
was moeilijkt te zeggen ze was net wakker maar zij doet het ook wat chiller aan
edit: en nou niet aankomen met : zo lekkere vrienden.. bla bla
ik zou me iig niet al te veel zorgen maken.quote:Op zondag 15 augustus 2004 13:13 schreef Matty___ het volgende:
[..]
weet je wat raar is ik kan het niet eens ruzie noemen. gewoon meer moe en brak zijn en dan ben je al snel geirriteerd.
hadden jullie nou ruzie, of was JIJ moe en brak en heb je lullig gedaan tegen haar?quote:Op zondag 15 augustus 2004 13:13 schreef Matty___ het volgende:
[..]
weet je wat raar is ik kan het niet eens ruzie noemen. gewoon meer moe en brak zijn en dan ben je al snel geirriteerd.
ja, dat vind ik eigenlijk ook. Dat ben je ons tenminste schuldigquote:Op zondag 15 augustus 2004 13:15 schreef MouseOver het volgende:
Ik denk trouwens wel dat je over een uurtje of 2 nog eens met de politie moet bellen. Beetje druk op de ketel houden.
we waren BEIDE moe en brak alleen was zij nog aardig van het padje en ik al aan de nuchterne kant. maar het ging gewoon nergens over.... ik had alleen verteld hoe ik het vond dat ze zo veel ging zuipen bij de drugs. dat vond ik gewoon niet tofquote:Op zondag 15 augustus 2004 13:15 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
hadden jullie nou ruzie, of was JIJ moe en brak en heb je lullig gedaan tegen haar?
ik heb me al druk genoet gemaakt maar als ik kijk dat ze zich best alleen kan redden en met een beetje vertrouwen dan denk ik ook wel dat het goed komt alleen geloof ik er nog niet helemaal inquote:Op zondag 15 augustus 2004 13:22 schreef Rapid het volgende:
Ik denk dat er niets aan de hand is.
Meestal voel je zoiets wel.
Matty___ wat denk jij?
nee kom eens met een goed voorstel dan wat opschiet. MouseOver kwam met een paar goede posts en dat ik haar ouders zal moeten inlichten weet ik ook en dat staat ook op het programmaquote:Op zondag 15 augustus 2004 13:23 schreef Martijn_77 het volgende:
Je zit nu al meer dan 3 uur te fokken en je bent verder nog niet op zoek gegaan naar die vriendin.......
Ga, je gewoon zitten wachten tot dat ze zelf terug komt?
Doe eens wat dan, kom op sta op met je luie reet en bel gewoon met de vader des huizes om te vragen of hij iets gehoord heeft. En zo nee, zeg je dat die dochter die niet wil deugen je in de steek heeft gelaten zonder een woord te zeggen.quote:Op zondag 15 augustus 2004 13:27 schreef Matty___ het volgende:
[..]
nee kom eens met een goed voorstel dan wat opschiet. MouseOver kwam met een paar goede posts en dat ik haar ouders zal moeten inlichten weet ik ook en dat staat ook op het programma
en waarom ging ik hier een topic openen? misschien omdat ik toen even niet meer wist wat ik moest doen ik dankbaar was voor een paar reacties en voorstellen
Als een post verwijderd wordt, dan blijft het topic wel in je MyAT staan. En ik heb nu eenmaal de mogelijkheid om me eigen tvp's te verwijderen om het topic niet te vervuilen.quote:Op zondag 15 augustus 2004 13:30 schreef Rapid het volgende:
Hee waar is die tvp van sidekick?
Of heeft ie het bookmark knopje gevonden?
oke, maar waarom dan geen bookmark?quote:Op zondag 15 augustus 2004 13:41 schreef Sidekick het volgende:
[..]
verhaal
Nee joh, da's toch veel te veel moeite. Gewoon lekker gaan fokken, straks een lachfilm kijken en dan gaan slapen. 3 dagen vullen met het verder posten in dit topic en dan besluiten je pas als een man te gedragen en actie ondernemen.quote:Op zondag 15 augustus 2004 13:40 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Doe eens wat dan, kom op sta op met je luie reet en bel gewoon met de vader des huizes om te vragen of hij iets gehoord heeft. En zo nee, zeg je dat die dochter die niet wil deugen je in de steek heeft gelaten zonder een woord te zeggen.
Mja.. en dan vragen mensen zich af waarom vaders zo beschermerig kunnen zijn over hun dochters... Nou, als ik d'r pa zou zijn en ik hoor dat jij al uren ervan weet en ik niet dan had ik je persoonlijk een rotschop komen verkopen! (mede door dat je met drugs+drank achter 't stuur gaat zitten, ONGEACHT dat je je nuchter VOELT en dat je haar achterlaat ZONDER ouders dan zsm. in te lichten)quote:Op zondag 15 augustus 2004 13:40 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Doe eens wat dan, kom op sta op met je luie reet en bel gewoon met de vader des huizes om te vragen of hij iets gehoord heeft. En zo nee, zeg je dat die dochter die niet wil deugen je in de steek heeft gelaten zonder een woord te zeggen.
Bookmarks gebruik ik wel, maar voor andere doeleinden. Ik wil dit topic gewoon continu volgen.quote:Op zondag 15 augustus 2004 13:43 schreef Rapid het volgende:
[..]
oke, maar waarom dan geen bookmark?
die werken ook eigenlijk niet he?
Daarom is die TS ook zo'n klojo. Ruzie krijgen met drugs op is anders dan nuchter ruzieen..quote:Op zondag 15 augustus 2004 13:46 schreef drugsgebruiker het volgende:
[..]
Nee joh, da's toch veel te veel moeite. Gewoon lekker gaan fokken, straks een lachfilm kijken en dan gaan slapen. 3 dagen vullen met het verder posten in dit topic en dan besluiten je pas als een man te gedragen en actie ondernemen.
Ik persoonlijk had ouders ingelicht, NS ingelicht, politie ingelicht, vrienden ingelicht. Een 'coming down' van drugs is niet prettig en gaat vaak met veel stemmingswisselingen gepaard. Het is dus niet te voorspellen wat er is gebeurd. Ik zou ook sowieso even naar de plek teruggaan waar het is gebeurd. Je weet nooit.
Waarom doe je het dan?quote:Op zondag 15 augustus 2004 12:53 schreef Matty___ het volgende:
dat het autorijden en onder invloed zijn niet goed te praten is weet ik zelf ook wel.
Hallo!!quote:Op zondag 15 augustus 2004 13:46 schreef trie het volgende:
[..]
Mja.. en dan vragen mensen zich af waarom vaders zo beschermerig kunnen zijn over hun dochters... Nou, als ik d'r pa zou zijn en ik hoor dat jij al uren ervan weet en ik niet dan had ik je persoonlijk een rotschop komen verkopen! (mede door dat je met drugs+drank achter 't stuur gaat zitten, ONGEACHT dat je je nuchter VOELT en dat je haar achterlaat ZONDER ouders dan zsm. in te lichten)
Wat zou ik boos zijn zeg, als zo'n jochie komt vertellen dat'ie m'n dochter heeft achtergelaten daar zonder mij even in te lichten.. echt..
bah.
Heeft gewoon te vaak Pulp Fiction gekeken.quote:Op zondag 15 augustus 2004 12:19 schreef Rapid het volgende:
Haha, jij zit echt te wachten op iets smeuigs he?
Hoiquote:Op zondag 15 augustus 2004 13:50 schreef milagro het volgende:
Hallo!!
Hij heeft 2 uur op haar gewacht na dat hij haar niet kon vinden daarzo.
Doe nu niet of hgij volkomen onverschillig is over haar 'verdwijning'.
Dat heeft'ie al gedaan, maar alleen maar gevraagd of ze thuis was. Niet uitgelegd wat er nou gebeurd is...quote:Hij zou idd beter ff haar ouders belle, to be sure .
Zou zomaar kunnen zijn, het gebeurt vaak genoeg. Maar ook dan vind ik dat'r ouders het wel even moeten weten. Dan mogen zij later een passende actie bedenken als ze weer terecht is...quote:Ik geloof dat zij gewoon vanuit een "bekijk het maar" vertrokken is en op dit moment nog steeds pissig is en daarom niets van zich laat horen, zich niet realiserend dat hij wel eens ongerust zou kunnen zijn.
Ga ergens anders kinderachtig lopen doen! heb je dit hele topic wel eens gelezen! de TS is overbezorgt, maar wat moet nog meer doen dan ie gedaan heeft! en volgens mij gebruikt de TS geen drugs! zij wel...quote:Op zondag 15 augustus 2004 12:50 schreef 303 het volgende:
Lekkere vriend ben jij zeg! Autorijden en drugs gebruiken. Vervolgens het meisje 15 minuten laten plassen en er dan achterkomen dat ze er niet is. Vervolgens ga je 2 uur op je kont zitten en dan een uurtje zoeken en dan naar huis om leker te gaan internetten en hier maar roepen dat je het haar schuld vind. Ook woont ze nog bij haar ouders, maar die weten niet waar ze is en jij licht ze niet in.
Fijn he, drugs?! Moet je vooral mee doorgaan.Verpest helemaal niet je leven ofzo.
TS gebruikt ook drugs, ook tijdens "de bewuste nacht" en moest nog 2 uur naar huis toe rijden...quote:Op zondag 15 augustus 2004 13:56 schreef XemmyX het volgende:
overbezorgt, maar wat moet nog meer doen dan ie gedaan heeft! en volgens mij gebruikt de TS geen
Kijk maar eens in zn history http://forum.fok.nl/user/history/50623quote:Op zondag 15 augustus 2004 13:56 schreef XemmyX het volgende:
[..]
volgens mij gebruikt de TS geen drugs! zij wel...
dus op soutuuuh
we hadden allebei wat op maar ik heb het heel rustig aan gedaan met de alc en zij ging er op haar gemak op los zuipenquote:Op zondag 15 augustus 2004 14:00 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
Kijk maar eens in zn history http://forum.fok.nl/user/history/50623
hij heeft in elk Welke drugs gebruik jij nu topic gereageerd...
Ooh ok das echt stom! maar dat heeft niets met het feit te maken dat ie daarom nog bezorgt om haar is!quote:Op zondag 15 augustus 2004 13:58 schreef trie het volgende:
[..]
TS gebruikt ook drugs, ook tijdens "de bewuste nacht" en moest nog 2 uur naar huis toe rijden...
r u kidding me, ik zou die gast helemaal slopen omdat hij dat voor me achterhieldquote:Op zondag 15 augustus 2004 13:46 schreef trie het volgende:
[..]
Mja.. en dan vragen mensen zich af waarom vaders zo beschermerig kunnen zijn over hun dochters... Nou, als ik d'r pa zou zijn en ik hoor dat jij al uren ervan weet en ik niet dan had ik je persoonlijk een rotschop komen verkopen! (mede door dat je met drugs+drank achter 't stuur gaat zitten, ONGEACHT dat je je nuchter VOELT en dat je haar achterlaat ZONDER ouders dan zsm. in te lichten)
Wat zou ik boos zijn zeg, als zo'n jochie ergens op de late zondagmiddag komt vertellen dat'ie m'n dochter die zwaar onder invloed van drank en drugs is ergens 2 uur hiervandaan midden in de nacht alleen heeft achtergelaten zonder mij even in te lichten.. echt............!!
Nja, die kennen hun dochter natuurlijk ook wel een beetje.quote:Op zondag 15 augustus 2004 14:11 schreef bravo het volgende:
Ik vind het steeds vreemder worden. En die oduers doen het ook relaxed aan?
Damn wanneer wordt dit verfilmd??
jah dat wel maar omdat het niet anders kan daarvoor woonde zo ook op haar eigenquote:Op zondag 15 augustus 2004 14:13 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Nja, die kennen hun dochter natuurlijk ook wel een beetje.
Maareh, woont ze eigenlijk nog thuis?
is het nou een fok!ster of niet?quote:Op zondag 15 augustus 2004 14:18 schreef Matty___ het volgende:
[..]
jah dat wel maar omdat het niet anders kan daarvoor woonde zo ook op haar eigen
Ja, ik wilde al bijna na gaan vragen bij mijn vrienden wat zij zouden doen als zoiets stoms mij zou overkomen.. zouden ze dan ook topics op fok openen?quote:Op zondag 15 augustus 2004 14:30 schreef kooidanser het volgende:
Om bevestiging hierover te vragen. En trouwens, ik begrijp niet dat je zo bent tov een vriend(in). In mijn ogen is een vriend(in) niet iemand die je zo laat zitten, en dat geldt ook voor haar in dit geval. Maargoed. dat ben ik.
Laat ik hier maar niet op ingaan...quote:Op zondag 15 augustus 2004 13:56 schreef XemmyX het volgende:
[..]
Ga ergens anders kinderachtig lopen doen! heb je dit hele topic wel eens gelezen! de TS is overbezorgt, maar wat moet nog meer doen dan ie gedaan heeft! en volgens mij gebruikt de TS geen drugs! zij wel...
dus op soutuuuh
quote:Op zondag 15 augustus 2004 14:38 schreef Sanne het volgende:
tvp
Als je nou goed gelezen had had je geweten dat ze haar telefoon niet bij zich heeft..quote:Op zondag 15 augustus 2004 14:44 schreef MouseOver het volgende:
Btw, de politie onderneemt de eerste 24 uur geen "echte" actie, maar misschien krijg je ze wel zover dat ze haar foon tracen. Misschien heeft ze het ding in de tussentijd nog aangehad.
Ja, dat vroeg ik mij dus ook al afquote:Op zondag 15 augustus 2004 15:27 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nog geen nieuwe ontwikkelingen? Het is onderhand al half 4.
Ik ben van mening, dat hij haar niet "zomaar" heeft laten zitten. Hij heefteerst 2 uur bij de auto gewacht en daarna nog een uur in de omgeveing gezocht. Wat moet hij nog meer doen? De hele nacht wachten, terwijl zij misschien bekenden is tegengekomen en met hun is weggegaan? Vergeet niet, dat er irritaties zijn opgetreden en dat zij in eerste instantie waarschijnlijk kwaad is weggelopen. Doordat zij is weggelopen van de persoon die haar naar huis zou brengen, heeft zij de verantwoording voor een groot gedeelte bij haarzelf gelegd. Drugs of geen drugs.quote:Op zondag 15 augustus 2004 14:30 schreef kooidanser het volgende:
Goed... iemand met veel drank en drug op, volledig naar de klote is wel in staat weloverwogen beslissingen te nemen. Dus ze zal wel op haar beide beentjes terecht komen, denk je ook niet? Of misschien was ze ze zo stoned dat ze met haar zatte kop in de sloot gelopen is. Dan dreggen ze haar vast wel op binnenkort. Maar je hoeft je verder niet slecht te voelen. Daar opende je toch dit topic voor? Om bevestiging hierover te vragen. En trouwens, ik begrijp niet dat je zo bent tov een vriend(in). In mijn ogen is een vriend(in) niet iemand die je zo laat zitten, en dat geldt ook voor haar in dit geval. Maargoed. dat ben ik.
zo zal het ook wel uitpakken (hoop ik)quote:Op zondag 15 augustus 2004 15:15 schreef MissX het volgende:
Ik denk dat het allemaal wel zal meevallen.
Ws was ze gewoon vaag, liep verkeerd de bosjes uit. Zag ts niet meer, kwam iemand anders tegen, dacht ah gezellig. Ga daar lekker afteren ofzo. Vergat de ts want ja ze was vaag en dan wil je wel is vergeten dat je met andere mensen was.
Ze zal straks wel thuis komen.
maakt dat dan uit?quote:Op zondag 15 augustus 2004 14:22 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
is het nou een fok!ster of niet?
ik zou er niet eens zo van op kijkenquote:Op zondag 15 augustus 2004 15:49 schreef Kylee het volgende:
Ze fokt nu natuurlijk ook en leest dit topic met veel leedvermaak..
Een slot eromheen leggen is wat toegankelijker dan een tank leegslurpen met een rietjequote:Op zondag 15 augustus 2004 15:54 schreef Kylee het volgende:
Ik zou maar snel de benzine uit haar scooter halen, kan ze iig niet stiekem ermee vandoor gaan.
Nou dat maakt de topicstarter geen bal uit, heeft ie gratis drugs.quote:Op zondag 15 augustus 2004 15:56 schreef trie het volgende:
[..]
Een slot eromheen leggen is wat toegankelijker dan een tank leegslurpen met een rietje
????quote:Op zondag 15 augustus 2004 15:57 schreef Kylee het volgende:
[..]
Nou dat maakt de topicstarter geen bal uit, heeft ie gratis drugs..
Ja inderdaad. *ril*quote:Op zondag 15 augustus 2004 15:56 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wie weet is ze verkracht en ligt ze daar nu ergens in de bosjes
Is toch niet zo erg moeilijk te snappen.quote:Op zondag 15 augustus 2004 15:59 schreef Matty___ het volgende:
[..]
????kun je dit even verder toelichten
![]()
quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:01 schreef Kylee het volgende:
[..]
Is toch niet zo erg moeilijk te snappen.. Is de drugs van gisteren nog niet uitgewerkt.
.
Het is er anders wel om begonnen.quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:03 schreef Kimmster het volgende:
[..]
![]()
Totaal niet relevant aan waar het topic over gaat.
Ook al had de TS niets gebruikt en de vriendin wel dan had dit geen garantie gegeven dat dit dan niet was gebeurd.quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:05 schreef Kylee het volgende:
[..]
Het is er anders wel om begonnnen.
nee sorry ik snap echt niet wat er zo grappig aan is.. nee echt nietquote:Op zondag 15 augustus 2004 16:01 schreef Kylee het volgende:
[..]
Is toch niet zo erg moeilijk te snappen.. Is de drugs van gisteren nog niet uitgewerkt.
.
Laat dan maar.quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:16 schreef Matty___ het volgende:
[..]
nee sorry ik snap echt niet wat er zo grappig aan is.. nee echt niet![]()
Dat vraag ik me ook af.quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:17 schreef Matty___ het volgende:
en wtf betekend tvp?
TVP = Terug Vind Postquote:Op zondag 15 augustus 2004 16:19 schreef Kylee het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af..
Dat zeg ikquote:Op zondag 15 augustus 2004 16:19 schreef KiwiTjuHh het volgende:
tvp = terugvindpost
weten we dat ook weerquote:Op zondag 15 augustus 2004 16:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
TVP = Terug Vind Post
en dat vind ik offtopic.quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:21 schreef floopzz het volgende:
(zucht, iemand moet de sloomste zijn he)
zucht, zeiken is ook een vak apart he? Als ik er goed in was zou ik over jouw posts es gaan zeikenquote:Op zondag 15 augustus 2004 16:22 schreef Kylee het volgende:
[..]
en dat vind ik offtopic..
Erg ok dat je daar toch even bent langs gegaanquote:Op zondag 15 augustus 2004 15:46 schreef Matty___ het volgende:
kom net van de politie vandaan. die hebben mijn gegevens opgenomen en idd. ze is 21 jaar en ze doen pas iets als ze echt 24h weg is. en als dat dan zo is moet ik in laadgraaf aangifte doen ofzo. beetje vage shit van geen landelijk netwerk bla bla
maar goed ze is er nog steeds niet en haar scooter staat er ook nog
Uitlegquote:Op zondag 15 augustus 2004 16:38 schreef Matty___ het volgende:
ZE IS ER
guttegutquote:Op zondag 15 augustus 2004 16:30 schreef floopzz het volgende:
[..]
zucht, zeiken is ook een vak apart he? Als ik er goed in was zou ik over jouw posts es gaan zeiken![]()
Gelukkig.quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:38 schreef Matty___ het volgende:
ZE IS ER
Toch niet in een bodybag?quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:38 schreef Matty___ het volgende:
ZE IS ER
quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:43 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Toch niet in een bodybag?
Anders ik wel !!quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:44 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ben toch wel benieuwd wat voor een verhaal ze heeft.
Is dat alles ?quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:45 schreef Matty___ het volgende:
ze was me kwijt en is met iemand anders mee gereden en is vanuit eindhoven naar breda gelift
En pak je het de volgende keer nu verstandiger aan?quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:45 schreef Matty___ het volgende:
ze was me kwijt en is met iemand anders mee gereden en is vanuit eindhoven naar breda gelift
waar heeft ze geslapen dan.quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:45 schreef Matty___ het volgende:
Hoeveel verstandiger had hij het moeten aanpakken? Hij heeft 2 uur daar gewacht!!!quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:47 schreef 303 het volgende:
[..]
En pak je het de volgende keer nu verstandiger aan?
Hij ???quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:47 schreef 303 het volgende:
[..]
En pak je het de volgende keer nu verstandiger aan?
My thoughts exactly !quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:49 schreef MissX het volgende:
[..]
Hoeveel verstandiger had hij het moeten aanpakken? Hij heeft 2 uur daar gewacht!!!
Als zij dan zo vaag is dat ze hem niet kan terugvinden is dat toch wel der eigen schuld.
Jij bent al net zo'n junk als topicstarter en dat meisje, een begrijpelijke reactie dus van jouw zijde.quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:49 schreef MissX het volgende:
[..]
Hoeveel verstandiger had hij het moeten aanpakken? Hij heeft 2 uur daar gewacht!!!
Als zij dan zo vaag is dat ze hem niet kan terugvinden is dat toch wel der eigen schuld.
Mee eens, alleen had hij dus wel heel wat eerder haar ouders mogen inlichten vind ik... voor de rest geen op/aanmerkingen.quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:58 schreef floopzz het volgende:
Wat had hij nog meer kunnen doen dan?
Haar ouders reageren laconiek, de politie is er van op de hoogte, voor de rest heb je geen flauw idee waar ze is en wie je dus moet bellen... Tja, komt op mij toch over dat hij juist heeft gehandeld hoor!
quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:55 schreef 303 het volgende:
[..]
Jij bent al net zo'n junk als topicstarter en dat meisje, een begrijpelijke reactie dus van jouw zijde.
sorry????????quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:55 schreef 303 het volgende:
[..]
Jij bent al net zo'n junk als topicstarter en dat meisje, een begrijpelijke reactie dus van jouw zijde.
zozo eindhoven breda is zon 50 kilometerquote:Op zondag 15 augustus 2004 16:45 schreef Matty___ het volgende:
quote:Op zondag 15 augustus 2004 17:02 schreef zoalshetis het volgende:
ik hoop dat ze zo te pakken is genomen dat ze de eerste drie dagen niet kan zitten, wat een kw.
psst.. jammer he? hihiquote:Op zondag 15 augustus 2004 16:59 schreef woeeiiii het volgende:
Moooiiiii![]()
Geen bloederige verhalenquote:Op zondag 15 augustus 2004 17:05 schreef Rapid het volgende:
[..]
psst.. jammer he? hihi
iddquote:Op zondag 15 augustus 2004 17:01 schreef MissX het volgende:
[..]
sorry????????
je hebt wel een gezellige zondag gehad zo te lezenquote:Op zondag 15 augustus 2004 17:36 schreef Matty___ het volgende:
knip
Okee, vergelding is yours! Wat een gigantisch kutwijfquote:Op zondag 15 augustus 2004 16:45 schreef Matty___ het volgende:
Zou ik ook doen, als meisje in een auto stappen met 4 onbekende jongens die ook nog eens achter het stuur blowen en de hele nacht op stap zijn geweest...quote:Op zondag 15 augustus 2004 17:36 schreef Matty___ het volgende:
Volgende auto zitten vier jongens van een jaar of 25 die blijkbaar net uit de Zino's komen. Mijn intuitie zei dat het OK was en ik zag een jointje dus ik stapte in.
Ja, je bent een kutwijfquote:Op zondag 15 augustus 2004 23:21 schreef Matty___ het volgende:
Haha leuk dat mensen verder kijken dan hun neus lang is. Die jongen die achter het stuur zat was natuurlijk nog nuchter. En ik heb zijn telefoonnummer.
Maar dat ik een kutwijf ben wist ik al hoor
duitse meisjes op het strand gedachte..quote:Op zondag 15 augustus 2004 13:51 schreef woeeiiii het volgende:
Ok even serieus wat ik denk, dat meisje heeft op dat feest een andere jongen ontmoet die vond ze wel wat. Ze spraken of om op dat tijdstip die bosjes in te duiken en zo is ze met die jongen meegegaan. Na een wilde nacht slaapt ze nu uit en bekomt ze van de drugs en alcohol. Je zal zo wel dus een belletje krijge of je dr op wilt hale
Je klinkt teleurgesteld dat ze veilig terecht is en dat je me niets kunt inwrijvenquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:33 schreef 303 het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, als meisje in een auto stappen met 4 onbekende jongens die ook nog eens achter het stuur blowen en de hele nacht op stap zijn geweest...![]()
Ik ookquote:Op maandag 16 augustus 2004 01:38 schreef Sport_Life het volgende:
Hehe expres het hele topic doorgelezen ipv achteraan de beginnen, zo bleef het tot op het laatste moment spannend!!![]()
.
Zeker, kan Paul van Loon nog een hoop van leren!quote:Op maandag 16 augustus 2004 02:00 schreef River-X het volgende:
[..]
Ik ookWel leuk verhaaltje van je trouwens
Ik denk dat t beestjuh was! http://fotoboek.fok.nl/beestjuhquote:Op zondag 15 augustus 2004 14:22 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
is het nou een fok!ster of niet?
Dat dacht ik dus ook, maar ik wilde het van hem horenquote:Op maandag 16 augustus 2004 12:03 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
Ik denk dat t beestjuh was! http://fotoboek.fok.nl/beestjuh
Zij is ook 21, vind matty aardig en is naar lovefields geweest. Vertel, heb ik gelijk
favo FOK!ker: Matty__, Knut, knuffeldees
10*07*2004 Sensation Black
11*07*2004 Ambassador
14*08*2004 LoveFields.
quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:03 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar ik wilde het van hem horen![]()
Hoe dan ook, fok!ster of niet, ik zou 'r niet sparen.
heb je d'r mensenrechten al geschonden, of niet?quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:34 schreef Matty___ het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik ben een lief iemandquote:Op maandag 16 augustus 2004 13:38 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
heb je d'r mensenrechten al geschonden, of niet?![]()
rukkerquote:Op maandag 16 augustus 2004 13:48 schreef Matty___ het volgende:
[..]
ik ben een lief iemand![]()
kijk als ze weer kwijt is ga ik me dus nergens meer druk om makenquote:Op maandag 16 augustus 2004 13:50 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
rukker![]()
waarom zou je de moeite nog nemen om haar helemaal ergens naartoe te brengen? Van mij kon ze de tyfus krijgen, tenzij ze zelf vindt dat ze iets goed te maken heeft, maar daar zou ik niet op wachten.quote:Op maandag 16 augustus 2004 14:03 schreef Matty___ het volgende:
[..]
kijk als ze weer kwijt is ga ik me dus nergens meer druk om maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |