abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21296004
Verleden;
Had foxkids leuke tekenfilms zo als : Spiderman ,Xmen , The Hulk, Samurai PIzza Cats, Bobby's World , enz .
Waren Wouter en Michelle best leuk als een soort van Carlo en Irene die tussen de middag een spel programma hadden .
Kon je altijd lekker wakker worden met waky wake up.
Had je Tante Soesa.
Keek ik het nog dagelijks ( ik was 8 ofzo toen dat begon ben nu 16)
Was je trots als je een foxkids shirt had gewonnen.
Was alles nog gewoon Engels gesproken met Nederlandse ondertiteling

Heden :
Gaan al die tekenfilms over geweld en elkaar met kaartjes diertjes of wat dan ook te lijf gaan
Is het allemaal of Japanse troep of Amerikaanse shit dat zo ziek is dat het niet eens word
uitgezonden in Amerika.
Is al die shit Nederlands gesproken zelfs de gold old Eek!
Is Michelle vervangen door het gedrocht Kim-Lian
Wouter en Berko zijn vervangen door een dikke mongool die zich verkleed als rapper.
brengt foxkids 7 cd’s per jaar uit.
is van alle tekenfilms die ze uitzenden van alles te koop.
Zenden ze alleen nog maar herhalingen uit

Conclusie : het in mijn tijd ooit oh zo toffe foxkids is veranderd in een Amerikaanse/Japanse geld machine met alleen maar schreeuw series.
  zondag 15 augustus 2004 @ 01:33:00 #2
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_21296013
Je wordt oud, _bigmac_. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_21296021
je vergeet beugelbekkie
  zondag 15 augustus 2004 @ 01:34:16 #4
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_21296028
Ben het wel met je eens...vooral het nederlands maken van Eek!
En ik heb een hekel aan die domme Pokemon achtige tekenfilms, maar ik behoor dan ook niet echt tot de doelgroep

Edit: ik verwar het nu met Nickelodeon

[ Bericht 14% gewijzigd door Noca op 15-08-2004 01:40:04 ]
pi_21296045
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 01:33 schreef BVO het volgende:
Je wordt oud, _bigmac_. .
Dat zou het zijn ik heb trouwens het zelfde met Kindernet-Nickelodeon
alleen de namen van de series is al genoeg

Vroeger:
David de kabouter
Barbapapa
Sinbad de zeeman
Boes
Ovide

En nog veel meer allemaal top

en nu :

Spongebob
Fairly odd Parents
en al die andere onzin die grappig hoort te zijn.
  zondag 15 augustus 2004 @ 01:39:21 #6
32974 Xante
Levend en wel
pi_21296081
Eens. .
'Cause you could've been number one, if you only found the time
And you could've ruled the whole world, if you had the chance
  zondag 15 augustus 2004 @ 01:41:39 #7
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_21296111
tja, die roodharige Z actrive die ook nog eens DENKT te kunnen zingen tja, gedwongen euthenasie zou enigsinds gepast zijn, ZEKER na het play backen en dus verkrachten van Kim Wilde's Kids in america.
pi_21296123
Het word tijd voor een jaren 80/90 tekenfilm zender met alle oude tekenfilms van rtll4 Kindernet en Foxkids

Samurai pizza cats
Transformers
en Ovide weer op tv !
pi_21296182
Fairly Odd Parents is van de makers van Dexter etc. dus als dat in het Engels wordt uitgezonden is het nog wel okay I guess.
pi_21296211
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 01:35 schreef _bigmac_ het volgende:
Barbapapa
Straks ga je nog beweren dat ze de berenboot weer moeten herhalen. Oh ja dat doen ze al
pi_21296215
Jaaaaaaaaaaaaah
Ben het met je eens, alleen die Tante Soesa was toen al rommel...
Maar die programma's van toen waren egt veel lauwer man , vooral X-men,Spiderman enz.
En Wouter en Michelle en Scheidsrechter Henk waren ook wel chill ... Maar power Rock was gewoon te lauw

En nu kijk ik niet eens naar FoXkids,tis gewoon te lomp geworden joh
En idd , alles is bijna een herhaling :s

En dat van die t-shirts ed. deed ik niet aan mee ...

Ik was ook iets van 7/8/9/10 ofzo toen dat allemaal kwam en nu ben ik al 15
pi_21296230
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 01:51 schreef Crazykill het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaah
Ben het met je eens, alleen die Tante Soesa was toen al rommel...
Maar die programma's van toen waren egt veel lauwer man , vooral X-men,Spiderman enz.
En Wouter en Michelle en Scheidsrechter Henk waren ook wel chill ... Maar power Rock was gewoon te lauw

En nu kijk ik niet eens naar FoXkids,tis gewoon te lomp geworden joh
En idd , alles is bijna een herhaling :s

En dat van die t-shirts ed. deed ik niet aan mee ...

Ik was ook iets van 7/8/9/10 ofzo toen dat allemaal kwam en nu ben ik al 15
Power rock ja dat was echt geweldig toen nog met die Wouter ik zei echt altijd dat me moeder de kamer uit moest zo als op tv gezegt werd. Alleen toen kwam die Timon en dat was eigelijk het begin van het einde
pi_21296231
Ik vind eigenlijk dat bij Nickelodeon de nieuwe programmering wel leuk is, en het oude Kindernet bestaat er ook nog naast. Fok kids heb ik eigenlijk nooit echt leuk gevonden.
pi_21296232
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 01:42 schreef _bigmac_ het volgende:
Het word tijd voor een jaren 80/90 tekenfilm zender met alle oude tekenfilms van rtll4 Kindernet en Foxkids

Samurai pizza cats
Transformers
Samurai Pizza Cats

En van Transformers,dan moeten ze wel de ORIGINELE Transformers zetten, dat de goeien die auto's zijn en de slechterikken die vleigtuigjes zijn
pi_21296245
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 01:54 schreef p-etr-a het volgende:
Ik vind eigenlijk dat bij Nickelodeon de nieuwe programmering wel leuk is, en het oude Kindernet bestaat er ook nog naast. Fok kids heb ik eigenlijk nooit echt leuk gevonden.
Het oude Kindernet wanneer??
En dan bedoel het echte oude kindernet he met Niels Hogerson enzo.
pi_21296248
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 01:53 schreef _bigmac_ het volgende:

[..]

Power rock ja dat was echt geweldig toen nog met die Wouter ik zei echt altijd dat me moeder de kamer uit moest zo als op tv gezegt werd. Alleen toen kwam die Timon en dat was eigelijk het begin van het einde
Whahahahahhah jah man ...

Maar Wouter ging weg, toen zeiden ze niet dat hij ontslag nam ofzo,maar hij ging "een wereldreis maken"
---

En die ene keer dat ie ene meisje met pet op was "binnen geglipt" in Power Rock en toen in ong. het midden van de programma haar pet af deed
pi_21296250
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 01:47 schreef =HellFire= het volgende:
Fairly Odd Parents is van de makers van Dexter etc. dus als dat in het Engels wordt uitgezonden is het nog wel okay I guess.
Helaas ook deze serie overdag gesyngroniseerd naar het Nederlands... Niet te vergeten dat Foxkids nu een nieuwe naam heeft die nog achterlijker is...

Maar idd, ben ik het met de meesten eens, wat ooit een leuke zender was om af en toe naar te kijken is nu ronduit bagger.
pi_21296266
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 01:55 schreef _bigmac_ het volgende:

[..]

Het oude Kindernet wanneer??
En dan bedoel het echte oude kindernet he met Niels Hogerson enzo.
's Ochtends volgens mij, ik zal wel even kijken op de site.
pi_21296267
BTW. Bobby's World was toen ook wel leuk, die keek ik altijd tussen de middag als we van school "pauze" hadden .... (basisschool dat je tussen de middag naar huis gaat enz.)
pi_21296270
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 01:56 schreef Crazykill het volgende:

[..]

Whahahahahhah jah man ...

Maar Wouter ging weg, toen zeiden ze niet dat hij ontslag nam ofzo,maar hij ging "een wereldreis maken"
---

En die ene keer dat ie ene meisje met pet op was "binnen geglipt" in Power Rock en toen in ong. het midden van de programma haar pet af deed
Ja! dat weet ik nog dat meisje op het einde ging Michelle het progamma zelfs doen.
En Wouter ja op wereldreis een week later zat ie in westenwind
pi_21296279
JETIX.
pi_21296289
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 01:57 schreef _bigmac_ het volgende:

[..]

Ja! dat weet ik nog dat meisje op het einde ging Michelle het progamma zelfs doen.
En Wouter ja op wereldreis een week later zat ie in westenwind
Wuhahuahuauhauhauhauhauhauh

Voor de sukkels die niet beter weten is ie na al die jaren nog steeds op Wereldreis
pi_21296301
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 01:58 schreef =HellFire= het volgende:
JETIX.
klinkt al erg .
Ik heb trouwens gehoord dat over een half jaar ook Disney Channel in Nederland op de buis verschijnt. Is iemand in Amerika geweest die weet wat ze daar zo al uitzenden ??
Ik gok op al rip off series uit de films zo als Tarzan enzo.
pi_21296310
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 01:59 schreef Crazykill het volgende:

[..]

Wuhahuahuauhauhauhauhauhauh

Voor de sukkels die niet beter weten is ie na al die jaren nog steeds op Wereldreis
hehe volgens mij zijn die er niet hoor
  zondag 15 augustus 2004 @ 02:03:26 #25
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_21296317
Van mij mag FK wel Gundam SEED, Kenshin, Naruto, Soukyu no Fafner wel uitzenden hoor
Maar dan wel in het japan anders krijgt de zendcoordinator ruzie met mij en heel wat vrienden van me die ook Anime-leip zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')