Dat zou het zijn ik heb trouwens het zelfde met Kindernet-Nickelodeonquote:Op zondag 15 augustus 2004 01:33 schreef BVO het volgende:
Je wordt oud, _bigmac_..
Straks ga je nog beweren dat ze de berenboot weer moeten herhalen. Oh ja dat doen ze alquote:Op zondag 15 augustus 2004 01:35 schreef _bigmac_ het volgende:
Barbapapa
Power rock ja dat was echt geweldig toen nog met die Wouter ik zei echt altijd dat me moeder de kamer uit moestquote:Op zondag 15 augustus 2004 01:51 schreef Crazykill het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaah
Ben het met je eens, alleen die Tante Soesa was toen al rommel...
Maar die programma's van toen waren egt veel lauwer man , vooral X-men,Spiderman enz.
En Wouter en Michelle en Scheidsrechter Henk waren ook wel chill... Maar power Rock was gewoon te lauw
En nu kijk ik niet eens naar FoXkids,tis gewoon te lomp geworden joh
En idd , alles is bijna een herhaling :s
En dat van die t-shirts ed. deed ik niet aan mee ...
Ik was ook iets van 7/8/9/10 ofzo toen dat allemaal kwam en nu ben ik al 15
Samurai Pizza Catsquote:Op zondag 15 augustus 2004 01:42 schreef _bigmac_ het volgende:
Het word tijd voor een jaren 80/90 tekenfilm zender met alle oude tekenfilms van rtll4 Kindernet en Foxkids
Samurai pizza cats
Transformers
Het oude Kindernet wanneer??quote:Op zondag 15 augustus 2004 01:54 schreef p-etr-a het volgende:
Ik vind eigenlijk dat bij Nickelodeon de nieuwe programmering wel leuk is, en het oude Kindernet bestaat er ook nog naast. Fok kids heb ik eigenlijk nooit echt leuk gevonden.
Whahahahahhah jah man ...quote:Op zondag 15 augustus 2004 01:53 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Power rock ja dat was echt geweldig toen nog met die Wouter ik zei echt altijd dat me moeder de kamer uit moestzo als op tv gezegt werd. Alleen toen kwam die Timon en dat was eigelijk het begin van het einde
Helaas ook deze serie overdag gesyngroniseerd naar het Nederlands... Niet te vergeten dat Foxkids nu een nieuwe naam heeft die nog achterlijker is...quote:Op zondag 15 augustus 2004 01:47 schreef =HellFire= het volgende:
Fairly Odd Parents is van de makers van Dexter etc. dus als dat in het Engels wordt uitgezonden is het nog wel okay I guess.
's Ochtends volgens mij, ik zal wel even kijken op de site.quote:Op zondag 15 augustus 2004 01:55 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Het oude Kindernet wanneer??
En dan bedoel het echte oude kindernet he met Niels Hogerson enzo.
Ja! dat weet ik nog dat meisje op het einde ging Michelle het progamma zelfs doen.quote:Op zondag 15 augustus 2004 01:56 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Whahahahahhah jah man ...
Maar Wouter ging weg, toen zeiden ze niet dat hij ontslag nam ofzo,maar hij ging "een wereldreis maken"![]()
![]()
---
En die ene keer dat ie ene meisje met pet op was "binnen geglipt" in Power Rock en toen in ong. het midden van de programma haar pet af deed![]()
![]()
![]()
Wuhahuahuauhauhauhauhauhauhquote:Op zondag 15 augustus 2004 01:57 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ja! dat weet ik nog dat meisje op het einde ging Michelle het progamma zelfs doen.
En Wouter ja op wereldreis een week later zat ie in westenwind![]()
klinkt al erg .quote:Op zondag 15 augustus 2004 01:58 schreef =HellFire= het volgende:
JETIX.
hehe volgens mij zijn die er niet hoorquote:Op zondag 15 augustus 2004 01:59 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Wuhahuahuauhauhauhauhauhauh
Voor de sukkels die niet beter weten is ie na al die jaren nog steeds op Wereldreis![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |