* Wup kan alles.....quote:Op maandag 16 augustus 2004 01:03 schreef pberends het volgende:
Kan je wel R.I.P. tegen een engel zeggen?
Behalve lief zijn tegen Wiv.quote:Op maandag 16 augustus 2004 01:12 schreef Wup het volgende:
* Wup kan alles.....
quote:Ick cha eg nie betaluh foor diej bloepurz!
Ron Brantsteedur hep ze tog al uitchezonduh in 'Laatzumaarlaggu'! :-)
Kheb oock un deeveedeerekordur.
(KWOOT: "Briesers & blowuh tast ech nie du herzenzellen aan.")
quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:36 schreef Iwan1976 het volgende:
Voor het geval dat de ONM-site van Yorin commercieel gaat ben ik bezig met een gratis alternatief.![]()
Bekijken????? Zijn ze helemaal van de ratten besnuffeld? Als ik voor die teringtroep betaal wil ik 'm downloaden!quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:39 schreef Iwan1976 het volgende:
Reactie in een van de discussies op het YORIN ONM-forum over het feit dat je misschien moet gaan betalen om de blooperfilmpjes te kunnen bekijken:
dat hebben we nooitquote:Op maandag 16 augustus 2004 18:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
Heeft er iemand nog iets zinnigs te melden?
Van jullie tweeën ben ik die prietpraat dan ook gewend.quote:Op maandag 16 augustus 2004 18:06 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
dat hebben we nooit![]()
Gelukkig zit u altijd boordevol nuttige informatie gij overjarige oversekte puberquote:Op maandag 16 augustus 2004 18:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Van jullie tweeën ben ik die prietpraat dan ook gewend.
O gij die een taalwonder denkt te zijn! Eerst zegt je "u" (ook nog zonder hoofdletter) tegen me en even later "gij". Je moet wel een keuze maken.quote:Op maandag 16 augustus 2004 18:57 schreef Markie-Mark het volgende:
Gelukkig zit u altijd boordevol nuttige informatie gij overjarige oversekte puber
welke twee????quote:Op maandag 16 augustus 2004 18:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Van jullie tweeën ben ik die prietpraat dan ook gewend.
Jij met je DIS.quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:09 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
welke twee????
Ga eens weg met je tvp!quote:Op maandag 16 augustus 2004 20:31 schreef dunn0w het volgende:
TVP
Ik ben voor 30 augustus mijn klootzakgehalte weer aan het oppoetsen. Even testen of het nog werkt.quote:Op maandag 16 augustus 2004 20:52 schreef dunn0w het volgende:
Tssss... ik ben er net!
Ow jij hoeft je echt geen zorgen te maken dat het ooit afneemt hoor.....quote:Op maandag 16 augustus 2004 20:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik ben voor 30 augustus mijn klootzakgehalte weer aan het oppoetsen. Even testen of het nog werkt.
ohhhhh oke is het nu de bedoeling dat ik er tegenin ga????quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Jij met je DIS.
Heb ik jou wat gevraagd?quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:00 schreef dunn0w het volgende:
Ow jij hoeft je echt geen zorgen te maken dat het ooit afneemt hoor.....
Jij of je alter.quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:06 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
ohhhhh oke is het nu de bedoeling dat ik er tegenin ga????![]()
Laat ik lief zijn; jij mag kiezen wie je wiltquote:Op maandag 16 augustus 2004 21:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Jij of je alter.
Beiden.quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:13 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Laat ik lief zijn; jij mag kiezen wie je wilt
kun je dat wel aan????quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Beiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |