quote:Zal mij benieuwen of ik volgende week afkick verschijnselen krijg . . .![]()
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:50 schreef Luchtbel het volgende:
Als je na een bevalling van een dikke dag s avonds je verhaal gaat plaatsen op fok, dan kom je er achter dat je verslaafd bentOverigens ben ik niet verslaafd aan Fok! Ben verslaafd aan jullie
Ga jij nou alweer op vakantiequote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:53 schreef Rewimo het volgende:
O enne over 3 weken moet ik 2 weken zonder jullie
Gelukkig is internetten niet zo duur in Turkije
Dat lukt me wel (denk ik), ik heb wilskracht genoeg en ik ben toch niet te bereiken en degeen die me kan bereiken zal het toch niet doen . . .quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:52 schreef Rewimo het volgende:
Ja, en reken maar dat je afkickverschijnselen krijgt komende week
Hoe moet je dat ooit doorkomen, 4 dagen zonder ons???
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ga jij nou alweer op vakantie???
Wanneer was dan de laatste keer ??quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Ga jij nou alweer op vakantie???
![]()
En anders zorg ik er wel voorquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En wij zijn verslaafd aan foto's van Jolietje natuurlijk
Weekje in mei en weekje in juni.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:56 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wanneer was dan de laatste keer ??
Toe maar. Waar was je heen geweest dan ??quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:57 schreef Rewimo het volgende:
Weekje in mei en weekje in juni.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:52 schreef daniman het volgende:
HOERAAAAA!!!! de HONDERSTE AFLEVERING![]()
![]()
![]()
Tis je van harte gegund hoor, zat je maar te pestenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Weekje in mei en weekje in juni.
Weten jullie nou wat het leukste ervan is, ik kan daar wel ff gaan kijken, maar ik doe het nietquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:58 schreef Karin het volgende:
Ik moet vanaf volgende week ook 11 dagen zonder jullieVind 1 of 2 dagen altijd al erg.
Hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen ??quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ga naar bed, hopen dat mijn enkel morgen weer een beetje is teruggerekt![]()
Jaaa dat heb ik ook, ik zie jullie echt als vriendjes en vriendinnetjesquote:Luchtbellie schreef net:
Als je na een bevalling van een dikke dag s avonds je verhaal gaat plaatsen op fok, dan kom je er achter dat je verslaafd bent. Overigens ben ik niet verslaafd aan Fok! Ben verslaafd aan jullie
Gewoon, zwakke enkelsquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:59 schreef ThunderChild het volgende:
Hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |