quote:Zal mij benieuwen of ik volgende week afkick verschijnselen krijg . . .![]()
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:50 schreef Luchtbel het volgende:
Als je na een bevalling van een dikke dag s avonds je verhaal gaat plaatsen op fok, dan kom je er achter dat je verslaafd bentOverigens ben ik niet verslaafd aan Fok! Ben verslaafd aan jullie
Ga jij nou alweer op vakantiequote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:53 schreef Rewimo het volgende:
O enne over 3 weken moet ik 2 weken zonder jullie
Gelukkig is internetten niet zo duur in Turkije
Dat lukt me wel (denk ik), ik heb wilskracht genoeg en ik ben toch niet te bereiken en degeen die me kan bereiken zal het toch niet doen . . .quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:52 schreef Rewimo het volgende:
Ja, en reken maar dat je afkickverschijnselen krijgt komende week
Hoe moet je dat ooit doorkomen, 4 dagen zonder ons???
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ga jij nou alweer op vakantie???
Wanneer was dan de laatste keer ??quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Ga jij nou alweer op vakantie???
![]()
En anders zorg ik er wel voorquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En wij zijn verslaafd aan foto's van Jolietje natuurlijk
Weekje in mei en weekje in juni.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:56 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wanneer was dan de laatste keer ??
Toe maar. Waar was je heen geweest dan ??quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:57 schreef Rewimo het volgende:
Weekje in mei en weekje in juni.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:52 schreef daniman het volgende:
HOERAAAAA!!!! de HONDERSTE AFLEVERING![]()
![]()
![]()
Tis je van harte gegund hoor, zat je maar te pestenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Weekje in mei en weekje in juni.
Weten jullie nou wat het leukste ervan is, ik kan daar wel ff gaan kijken, maar ik doe het nietquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:58 schreef Karin het volgende:
Ik moet vanaf volgende week ook 11 dagen zonder jullieVind 1 of 2 dagen altijd al erg.
Hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen ??quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ga naar bed, hopen dat mijn enkel morgen weer een beetje is teruggerekt![]()
Jaaa dat heb ik ook, ik zie jullie echt als vriendjes en vriendinnetjesquote:Luchtbellie schreef net:
Als je na een bevalling van een dikke dag s avonds je verhaal gaat plaatsen op fok, dan kom je er achter dat je verslaafd bent. Overigens ben ik niet verslaafd aan Fok! Ben verslaafd aan jullie
Gewoon, zwakke enkelsquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:59 schreef ThunderChild het volgende:
Hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen ??
Het is een heel grote speeltuinquote:Op zondag 15 augustus 2004 00:19 schreef coolbabe het volgende:
100 speeltuinbankjes en nog is die speeltuin niet vol
ik dacht dat ik in Roemenie veel minder vaak de gelegenheid zou hebben om te fokken... maar gelukkig is dat anders! Ik vind het hier altijd erg gezelliequote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:58 schreef Karin het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik moet vanaf volgende week ook 11 dagen zonder jullieVind 1 of 2 dagen altijd al erg.
jaja, eens zien hoe lang jij dat volhoudt...quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:59 schreef ThunderChild het volgende:
Weten jullie nou wat het leukste ervan is, ik kan daar wel ff gaan kijken, maar ik doe het niet![]()
Wat een prachtig gedichtquote:Op zondag 15 augustus 2004 08:53 schreef Stout het volgende:
wow 100 bankjes, wat een rij
100 bankjes maken ons blij
100 bankjes niemand uitgezonderd
100 bankjes op naar de 500
Gefeliciteerd met 100 speeltuinbankjes
Heel lang . . .quote:Op zondag 15 augustus 2004 07:58 schreef daniman het volgende:
jaja, eens zien hoe lang jij dat volhoudt...![]()
Have fun . . .quote:Op zondag 15 augustus 2004 08:57 schreef Jessicaa het volgende:
Wij gaan strakjes zwemmen. Dat is voor Janneke voor t eerst. Ben benieuwd hoe ze het vind. En voor Bo is het ook een tijd geleden. En voor mij ookIk heb er helemaal zin in.
Hier schijnt een waterig zonnetje . . .quote:Op zondag 15 augustus 2004 10:49 schreef beefcake het volgende:
Zwem ze Jessie!! Is het bij jullie mooi weer? Hier is het flink bewolkt![]()
Issie bij jou verdrietig?quote:Op zondag 15 augustus 2004 11:29 schreef ThunderChild het volgende:
Hier schijnt een waterig zonnetje . . .
Nee he . . .quote:Op zondag 15 augustus 2004 12:17 schreef clauwheee het volgende:
Ik sliep om half vier nog niet![]()
Ooooh ik vind dat mutsje leuk!quote:Op zondag 15 augustus 2004 13:02 schreef Spindizzy het volgende:
Knorretje: deze patroontjes kwam ik net tegen in mijn nieuwe breiboek van M-M. Vind je het wat?
[afbeelding]
M-M is breigarenpostorderbedrijf.quote:Op zondag 15 augustus 2004 14:41 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ooooh ik vind dat mutsje leuk!M-M, is dat een soort tijdschrift of echt een boek van de boekhandel?
Je mag wel wat van hier hebben . . .quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:14 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb hier nog helemaal geen zon gezien vandaag...
* clauwheee wat zonnestraaltjes van TC paktquote:Op zondag 15 augustus 2004 16:16 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Je mag wel wat van hier hebben . . .
Wordt hier gelijk alweer donker, pak er mooi er weer wat van terug . . .quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:19 schreef clauwheee het volgende:
clauwheee wat zonnestraaltjes van TC pakt
quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:20 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wordt hier gelijk alweer donker, pak er mooi er weer wat van terug . . .![]()
![]()
Kan me voorstellen, sterktequote:Op zondag 15 augustus 2004 18:23 schreef Sylvana het volgende:
Alleen vandaag bij me pa kreeg ik te horen dat me oom longkanker heeft![]()
![]()
En het is al helemaal uitgezaaid, en disndag wordt hij geopereerd, dus ben niet echt vrolijk
![]()
quote:Op zondag 15 augustus 2004 19:15 schreef clauwheee het volgende:
Wij gaan straks richting mijn schoonouders. Anders moeten we morgen veel te lang reizen, we kunnen dan met hun meerijden. Ik voel me echt waardeloos, ik weet nog steeds niet of ik morgen mee ga. Vriendje is gelukkig erg sterk. Misschien is het raar om te zeggen, maar ik wou zo graag dat we 24 uur verder zouden zijn. Dan hadden we hoe dan ook die verschrikkelijk zware dag van morgen gehad. Mijn hoofd draait overuren. Ik ga kijken hoe ik me morgenochtend voel, maar als ik me zoals nu voel denk ik dat ik er meer spijt van krijg dat ik wel ga dan dat ik niet ga. Ik vind het echt heel moeilijk, heb wel vaker begrafenissen mee gemaakt en het is natuurlijk nooit leuk, maar deze keer..ik weet het niet..ik kan het niet ofzo...
U gaat door voor de wasmachinequote:Op zondag 15 augustus 2004 20:50 schreef beefcake het volgende:
Sylvana op wie ben je nu weer verliefd, Stuart?
En nee, dat is niet gek hoor. Ik was ook een beetje jaloers, toen mijn ex, met wie ík het had uitgemaakt, met iemand anders kreeg. Maar dat was meer jaloers op het feit dat hij wel weer een relatie had en ik niet
Ik snapper niks vanquote:Op zondag 15 augustus 2004 20:48 schreef Sylvana het volgende:
waarom word ik jaloers als ik hoor dat een jongen waarop ik verliefd was bij een meisje zit, terwijl ik zelf ook verliefd benLiefde is ingewikkeld
ik was verliefd op een jongenquote:Op zondag 15 augustus 2004 21:01 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik snapper niks van
Waarom zou je jaloers moeten zijn ?? Je hebt toch niks meer met hem ??quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:48 schreef Sylvana het volgende:
waarom word ik jaloers als ik hoor dat een jongen waarop ik verliefd was bij een meisje zit, terwijl ik zelf ook verliefd benLiefde is ingewikkeld
![]()
nee, heb zelfs nooit met hem gehadquote:Op zondag 15 augustus 2004 21:06 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Waarom zou je jaloers moeten zijn ?? Je hebt toch niks meer met hem ??
haha, schopje naar R&Pquote:Op zondag 15 augustus 2004 21:05 schreef Luchtbel het volgende:
Ja theoretisch gezien wel, praktisch niet....
U lijkt me een uitstekende case voor dokter Fil!
Kijk, da's wat anders. Wou hij wel ??quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:06 schreef Sylvana het volgende:
nee, heb zelfs nooit met hem gehadmaar dat had ik wel gewild....
![]()
hij deed eerst van wel, maar later weer van niet...quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:08 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Kijk, da's wat anders. Wou hij wel ??
uhm, dat is het, hij heeft (nog) niks met haar, maar hij is wel BIJ haarquote:Op zondag 15 augustus 2004 21:09 schreef Jessicaa het volgende:
Je zegt het zelf al Sylvana je had het wel gewild. Logisch dan toch dat je jaloers bent nu die wat met een ander heeft
arme Bo.... muggen zijn gewoon duivelse insectenquote:Op zondag 15 augustus 2004 20:49 schreef Jessicaa het volgende:
Bo zit echt helemaal onder de muggebeten. Gisterenavond werd ze huilend wakker. Ze wilde bij ons liggen. Er werd me gelijk duidelijk waarom. Ze was helemaal lek geprikt. (9 stuks) Ook in dr gezichtje. Ze zijn echt megagroot en ze krabt zich een ongeluk. Dat prikweg enzo helpt geen hol. Ik heb er nu maar sudo opgedaan want het ziet er ontstekingsachtig uit inmiddels. Lois jij had het toch over krentebaard door muggebeten? In de kern van de muggebeet waar t gaatje van t prikje zit zeg maar word het nu gelig. Was dat bij Eva ook? Echt zielig joh, vooral in dr gezichtje is echt een gevoelige plek en een rotgezicht. Ik hoop dat het morgen minder is.
ja, maar maar maar, ik wil hem niet meer leuk vinden omdat ik Stuart al leuk vind, is daar niet ergens een uit-knopje voor ofzoquote:Op zondag 15 augustus 2004 21:12 schreef Jessicaa het volgende:
Nou dan vind je hem stiekum gewoon nog leuk Sylvana niks mis mee toch
waren dingen maar zo eenvoudigquote:Op zondag 15 augustus 2004 21:17 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, maar maar maar, ik wil hem niet meer leuk vinden omdat ik Stuart al leuk vind, is daar niet ergens een uit-knopje voor ofzodat je liefde voor iemand uit kan zetten
![]()
Was het maar zo makkelijk, had ik acht jaar terug ook wel kunnen gebruiken . . .quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:17 schreef Sylvana het volgende:
ja, maar maar maar, ik wil hem niet meer leuk vinden omdat ik Stuart al leuk vind, is daar niet ergens een uit-knopje voor ofzodat je liefde voor iemand uit kan zetten
![]()
hhmmmm, ja een beetjequote:Op zondag 15 augustus 2004 21:22 schreef Jessicaa het volgende:
Sylvana je vind hem gewoon nog leuk geef het een plekje. Stuart vind je waarschijnlijk nie zo leuk, maar die vind jou wel leuk en dat geeft jou weer een fijn gevoel, alleen had je liever gehad dat die ander je zo leuk vond als dat Stuart je vind. . Maar ja juist dat onbereikbare is zo aantrekkelijkKlopt ie zo een beetje
nee, dat is het niet... ik weet bijna zeker dat ik ze wel wil... maar ik neem altijd een bepaalde tijd voor grote beslissingen en zet dan alles voor mezelf op een rijtje... vandaarquote:Op zondag 15 augustus 2004 21:22 schreef Jessicaa het volgende:
Waarom morgen Daniman?
Als je ergens over twijfeld moet je t zeggen hoor!
dat is echt voor mij geschrevenquote:Op zondag 15 augustus 2004 21:36 schreef Troel het volgende:
Tja, Sylvana, ken je het gedichtje van Toon Hermans?
Liefde kun je niet verdelen
in liefde zus of liefde zo
zij kent geen rangen en geen standen
zij kent geen level geen niveau
je kunt er niet mee marchanderen
zij is geen loterij zij is geen spel
je kunt haar niet organiseren
ze is er niet of is er wel.
Ik denk dat iedereen in zijn leven wel een keer op zo'n moment komt. De een wat vaker dan de ander, de een wat eerder dan de ander. Maar toch...quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:38 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat is echt voor mij geschreven
Ik heb hem ooit als valentijnskaartje gestuurd. Ik durfde de kaart zelf niet te schrijven en vroeg een klasgenootje... Ze mocht er alles als afzender opzetten, behalve iets wat naa rmij ztoe zou leiden, of iets Frans. Zet ze er *moi* onder.quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:40 schreef Jessicaa het volgende:
Ik ben niet zo Toon Hermanserig, maar deze vind ik wel mooi!
ik snap het... maar daarom wil ik voor de zekerheid gewoon dus een bepaalde tijd hebben. Al zie ik geen problemen. Maar goed, of ik het morgen beslis of vandaag, ik kan het toch niet voor de meeting van 28 augustus ophalen in verband met werk enzo...quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:32 schreef Jessicaa het volgende:
Nee ik wil je ook niet overhaasten hoor. Juist niet. Ik wil juist liever dat je t niet doet als je twijfeld. Want bij die vorige man dachten we ook echt dat die er voor ging. En dat bleek ook tegen te vallen snap je.
Welterustenquote:Op zondag 15 augustus 2004 21:58 schreef Sylvana het volgende:
Slaap lekker allemaal![]()
Yup, maar ik heb overal doorheen geslapen.... mister_d en katjelief zijn de halve nacht wakker geweestquote:Op maandag 16 augustus 2004 10:25 schreef rena het volgende:
Heeft het bij jullie ook zo hard geonweerd vannacht? Ik werd om 4 uur wakker en een paar minuten erna begon het te onweren (ik word altijd vlak voor het onweer wakker![]()
), echt gigantisch hard, een keer dacht ik bijna te horen dat hij insloeg maar ik weet niet waar je dat aan herkent
Het duurde hier maar een uur en een kwartierquote:Op maandag 16 augustus 2004 10:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Yup, maar ik heb overal doorheen geslapen.... mister_d en katjelief zijn de halve nacht wakker geweest
Zo is het wel met meer dingen, maar gebeurt niet altijd . . .quote:Op maandag 16 augustus 2004 14:07 schreef Spindizzy het volgende:
Poezen horen gewoon 20 jaar oud te worden![]()
Nee, het is knap oneerlijk af en toe.quote:Op maandag 16 augustus 2004 14:37 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zo is het wel met meer dingen, maar gebeurt niet altijd . . .
![]()
Daar moest ik ook net aan denken...quote:Op maandag 16 augustus 2004 14:41 schreef Spindizzy het volgende:
Hoe zou het met Clauwheee zijn?
Arm meiskequote:Op maandag 16 augustus 2004 14:44 schreef Rewimo het volgende:
Er zijn een hoop tips gekomen over het kleine meiske, maar helaas is ze nog steeds niet gevonden
Ik moet er ook al de hele tijd aan denken, vreselijk zoiets...quote:Op maandag 16 augustus 2004 14:45 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Arm meiske
Dat paste inderdaad best, hij is echt veel kleiner dan Murphy toen die een puppy was. Hij past in je hand! Zooooo ontzettend cute!quote:Op maandag 16 augustus 2004 14:47 schreef Spindizzy het volgende:
Oooooh wat een dotje, Syrena!
Kun je hem niet voor me meejatten volgende keer? Gewoon in je handtasje proppen. Past best
Lekker he, die tandjes ??quote:Op maandag 16 augustus 2004 14:50 schreef Syrena het volgende:
En zo heel erg bijterig blijven ze toch niet (ook zo lief, als je slippers aanhebt gaat ie in je tenen bijten, aawww, of in je slipper, aaawww)
Hoop maar dat ze snel gevonden wordt . . .quote:Op maandag 16 augustus 2004 14:44 schreef Rewimo het volgende:
Er zijn een hoop tips gekomen over het kleine meiske, maar helaas is ze nog steeds niet gevonden![]()
Waarom zo moeilijk ?? Je biedt gewoon aan om met 'm te lopen, maar je komt gewoon niet terug . . .quote:Op maandag 16 augustus 2004 14:47 schreef Spindizzy het volgende:
Kun je hem niet voor me meejatten volgende keer? Gewoon in je handtasje proppen. Past best![]()
quote:Op maandag 16 augustus 2004 18:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Rewimo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yeah!!!!
quote:Op maandag 16 augustus 2004 18:01 schreef Rewimo het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik krijg Beautyfold![]()
![]()
[afbeelding]
Ze blijkt te nauwe botten te hebben voor de fok, maar is verder helemaal gezond. Ze wordt deze week gesteriliseerd, en Anita vroeg of ik haar nog wilde. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dus
Ik heb gevraagd of ze nog even daar mag blijven tot na onze vakantie, dan heb ik alle tijd voor haar en Jamie.
Ik ben zo blij!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moedig van je dat je gegaan bent, uit ervaring weet ik dat het zwaar is . . .quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:29 schreef clauwheee het volgende:
Lieve lieve mensen...jullie zijn echt een stel schatten...ik heb net teruggelezen met tranen in mn ogen (voor zover ik die nog kon produceren...)
Ik ben gegaan. En het was moeilijk...zo moeilijk...maar ook mooi...en ik ben blij dat ik gegaan ben. Ik was vandaag opvallend rustig, heb me steeds voorgehouden dat ik dit voor Marisse deed..en dat hielp me heel erg op de been. Ze heeft een mooi afscheid gehad...maar het is o zo wreed. En we hopen zo dat het kleine meiske snel terug gevonden wordt...ik hou jullie er natuurlijk van op de hoogte.
Ik heb me nog nooit zo kapot gevoeld. Alles van de laatste week is er vandaag uitgekomen, ik heb een week niet geslapen, amper gegeten..ik ben bek-bekaf...maar het is goed geweest vandaag.
Lieverds ik heb heel veel aan jullie, kan niet goed uit leggen hoe jullie me helpen alleen al door die lieve dingen te zeggen en te lezen dat jullie aan me gedacht hebben![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:37 schreef Noca het volgende:
Hopen dat Isra snel gevonden wordt...
quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:52 schreef phluphy het volgende:
ThunderChild Ging jij morgen op vakantie of zo? Zo ja: prettige vakantie![]()
in een .... ???quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:55 schreef ThunderChild het volgende:Heerlijk vertoeven in een ... maar dat heb ik al 's gezegd. Ga jij ook weg of zo ??
quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:58 schreef phluphy het volgende:
in een .... ???
- bordeel?
- tropisch paradijs?
- tentje?
- .... ??
quote:Ik ga een paar dagen naar Reeuwijk. De ouders van een maat van me hebben een huisje daar en daar mag ik een paar dagen van de faciliteiten gebruik maken, tenminste, helft ervan vallen letterlijk en figuurlijk in het water als het weer zo blijft.
Als je er maar niet aan denkt om deze week te gaan bevallen. Er is een bevallingsstop afgekondigd . . .quote:Of ik weg ga?Zou wel willen, maar ik blijf veilig in de buurt van het ziekenhuis (ben vandaag 39 weken
)
Het ligt aan jouquote:Op maandag 16 augustus 2004 19:08 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
Ligt het nou aan mij/de foto of is de poes paars ??
Wie heeft het deze week gedaan ?? De butler zekerquote:Op maandag 16 augustus 2004 21:28 schreef Syrena het volgende:
En voor de liefhebbers: Om 22.00 uur weer Frost op Canvas! Ik ga 'm tapen, want op de BBC komt om dezelfde tijd aflevering twee van Waking the Dead.
Welterustenquote:Op maandag 16 augustus 2004 21:41 schreef clauwheee het volgende:
Bedankt mensen..ook namens vriendje. Hij vind jullie ook lief zei die, en zag dat ie dat hier ook al geschreven had.
Wij gaan ons bed in, we zijn kapot. Tot morgen![]()
Even richting V&Aquote:Op maandag 16 augustus 2004 21:56 schreef Karin het volgende:
ben nog niet bijgelezen hoor maar ben zo hyper dat ik het even kwijtmoet. Ga zo bijlezen![]()
![]()
Ik heb net een andere auto gekocht
![]()
![]()
Een donkerblauwe opel astra. 11 jaar oud. Geweldig leuke auto!!!
Ik vond het toch wel erg eng met Bram in mijn Saltootje. Hij doet het in principe nog hartstikke goed iemand nog een auto kopen?maar toch wel eng een kind op de voorstoel. Toen zagen we van de week deze langs de weg staan en dit is toch wel een prachtige bak! Hij wordt morgen nog APK gekeurd en dan kan ik hem woensdag ophalen
![]()
Da's geinig. Doe es een foto . . .quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:56 schreef Karin het volgende:![]()
![]()
Ik heb net een andere auto gekocht
![]()
![]()
Een donkerblauwe opel astra. 11 jaar oud. Geweldig leuke auto!!!
Over auto's gesproken ... Hoe is het met de jouwe ??quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:08 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Nou ehm, de mijne was dus dood, maar nu heb ik er weer eentje!quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:22 schreef ThunderChild het volgende:
Over auto's gesproken ... Hoe is het met de jouwe ??
Als je zo in je auto gaat zitten wordt je aangehouden hoor! Ze denken dan minstens dat je en teveel gedronken en teveel pillen geslikt hebtquote:Op maandag 16 augustus 2004 22:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou ehm, de mijne was dus dood, maar nu heb ik er weer eentje!
[afbeelding]
Dat had ik al opgepikt ergens, hoe heb je dat voor elkaar gekregen ??quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:23 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ehm, de mijne was dus dood, maar nu heb ik er weer eentje!
[afbeelding]
Zal het opvallen met haar rijstijl ??quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:24 schreef Troel het volgende:
Als je zo in je auto gaat zitten wordt je aangehouden hoor! Ze denken dan minstens dat je en teveel gedronken en teveel pillen geslikt hebt![]()
Heel raar toeval dit. Ik had net bedacht dat ik weer een klein auto'tje wilde gaan scoren en karin zegt net met een gekke bek tegen mij, 'autotje kopen?'quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:25 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat had ik al opgepikt ergens, hoe heb je dat voor elkaar gekregen ??![]()
Wat voor één heb/krijg je nu ??
quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:22 schreef Troel het volgende:
Gaaf! Dat is lekker! Nu moet Lois nog een nieuwe auto en alle modjes hebben een nieuwe auto
Da's wel een leuk karretje, maar wat is er met jouw oude barrel gebeurt ?? Was gewoon op of zo of kwam niet meer door de keuring ??quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:27 schreef Brighteyes het volgende:
Heel raar toeval dit. Ik had net bedacht dat ik weer een klein auto'tje wilde gaan scoren en karin zegt net met een gekke bek tegen mij, 'autotje kopen?'
Het is dus een suzuki alto, een witjeuit 1989!
Helemaal goed voor mij!
Daar ben ik gister geweest. Hartstikke leuk voor die kleintjes!! Echt een aanradertje!!quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:36 schreef coolbabe het volgende:
Is iemand van julie wel eens in sprookjeswonderland in enkhuizen geweest? wij willen daar morgen heen, als het weer het toelaat.
Die overleed 5 dagen voor de verhuizing en 10 dagen voor zijn keuring. Dynamo was kapot.quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:33 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Da's wel een leuk karretje, maar wat is er met jouw oude barrel gebeurt ?? Was gewoon op of zo of kwam niet meer door de keuring ??
quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je zo in je auto gaat zitten wordt je aangehouden hoor! Ze denken dan minstens dat je en teveel gedronken en teveel pillen geslikt hebt![]()
Hahahahahaha.quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Ik zal morgen mijn dwangbuis onder mijn kleren aan doen.
Maar nu nog even niet!
[afbeelding]
Ik ken dat gevoel.quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:41 schreef Brighteyes het volgende:
Die overleed 5 dagen voor de verhuizing en 10 dagen voor zijn keuring. Dynamo was kapot.
Moest toen 800-900 euro kosten met 2e hands onderdelen om hem weer rijdend en door de APK te krijgen en dat had ik op dat moment niet. En ook niet voor dat ding over hoor. Hij was echt heel slecht. Dus sindsdien zonder auto geweest, maar had dus net van het weekend besloten dat het wel weer leuk geweest was.
Ik miste mijn vrijheid echt enorm, en die heb ik dus nu weer terug!
Zo langzamerhand hebben daar al heel wat Fok!-kindjes in gestaan en gezetenquote:Op maandag 16 augustus 2004 22:48 schreef coolbabe het volgende:
ohw wij gaan ook zo`n foto maken bij die kabouter en in die laarzen
Ik zal er heel lief voor zijn!quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:45 schreef Karin het volgende:
[..]
Hahahahahaha.voor jou, ik ben ook enorm blij dat ik hem kwijt ben, al is het een beetje met pijn in mijn hart. Tis toch mijn eerste echte eigen autootje geweest.
Ja daarom, en dan maken we er een topic vanquote:Op maandag 16 augustus 2004 22:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zo langzamerhand hebben daar al heel wat Fok!-kindjes in gestaan en gezeten
Hahahaha en ik maar zoeken naar die dingenquote:Op maandag 16 augustus 2004 22:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zo langzamerhand hebben daar al heel wat Fok!-kindjes in gestaan en gezeten
Da's een geinig karretje. Nieuw zeker ??quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:54 schreef E.T. het volgende:
En hij rijdt lekker!!http://forum.fok.nl/topic/164893/3/50#21264421
Oh, dat lukt wel hoor. Ik ben nog niet zover heen als sommigen hier . . .quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:00 schreef Rewimo het volgende:
TC, prettige vakantie! Ga maar lekker afkicken![]()
Ach, ik ga jullie ook voor 2 weken verlaten vanaf woensdag, maar ik ga niet afkicken hoor! Vind deze 'state of mind' veel te leuk!quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:03 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Oh, dat lukt wel hoor. Ik ben nog niet zover heen als sommigen hier . . .![]()
Welterusten![]()
Vanuit Argentinie zou jij toch komen kijken hier ??quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ach, ik ga jullie ook voor 2 weken verlaten vanaf woensdag, maar ik ga niet afkicken hoor! Vind deze 'state of mind' veel te leuk!
[afbeelding]
Welterusten & beterschapquote:Op maandag 16 augustus 2004 23:06 schreef Jelief het volgende:
ik ga weer een poging doen om te slapen
Ehm ja, ik zal wel af en toe een blik werpen om te zien of er al verse babietjes zijn, maar dat zal niet heel vaak zijn hoor.quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:08 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Vanuit Argentinie zou jij toch komen kijken hier ??
Beterschap Jelief!quote:Welterusten & beterschap
Mooi moment om af te kicken . . .quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:10 schreef Brighteyes het volgende:
Ehm ja, ik zal wel af en toe een blik werpen om te zien of er al verse babietjes zijn, maar dat zal niet heel vaak zijn hoor.
Zie je wel, ik ben niet gek dat mijn auto's altijd namen krijgen.quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zal er heel lief voor zijn!
Hij krijgt iig een naam zodra ik erin zit, dus dat laat ik je nog wel weten!
Oh, en het mooiste is... ik had zowieso gehoopt op een wit auto'tje, want dan kan ik er een mooie ska-mobiel van maken!
Welterusten Jessie!quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:49 schreef Jessicaa het volgende:
Wij noemen de auto's altijd naar de kentekens. Ook een tik hoor. Wij hebben plrp er inztten. Das dus pleurop.
Ik ga slapen truste
Spannend!quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:19 schreef Jelief het volgende:
Ow ja dat verget ik helemaal! Een vriend van de padvinderij van Mike-Air vertrekt morgen met zijn vrouw naar China om hun dochter op te halen. Ik vind het zo spannend! zal maar snel een mooi kaartje gaan zoeken! en nou ga k echt slapen...
Dat Frost, is dat van die boeken die jij spaart?quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:28 schreef Syrena het volgende:
Clauwhee & Noca:veel sterkte!!
Rewimo: wat een lieffie! En zo mooi !!
En voor de liefhebbers: Om 22.00 uur weer Frost op Canvas! Ik ga 'm tapen, want op de BBC komt om dezelfde tijd aflevering twee van Waking the Dead.
Welterusten! En droom ze!quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:55 schreef Sylvana het volgende:
ik ga ook naar bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |