Ja maar jij hebt je ingelikt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:42 schreef static het volgende:
Ik heb er een award voor gekregen.
Arcee?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:42 schreef ChrisJX het volgende:
Hoe heettie nou...Die lijstjesgast, met dat poesje op wiens koppetje sneeuw valt
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:42 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt je ingelikt.
Was een eerlijke stemming overigensquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:42 schreef static het volgende:
Ik heb er een award voor gekregen.
Jaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:42 schreef static het volgende:
Arcee?
Ik heb geteld..quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:42 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt je ingelikt.
nou jij brengt het wel helemaal terug als een nietig icoontje .quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:38 schreef Redux het volgende:
[..]
Wheehehe dat bedoel ik. Man, als je een beetje doorprutst met virtual dub lukt het je wel. 't zou in ieder geval een stuk cooler zijn dan de versie die je nu hebt, het is een kicken clip, en dat verdient een kicken icoon, niet een slap aftreksel wat je nu hebt staan.
Wat bazel je?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:43 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Tot je ellebogen erin.
Zo, of je let even op.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:43 schreef mazaru het volgende:
Daar was toch een opiniepeiling over geweest?
Volgens mij had er toen een mod gewonnen, eentje met zo'n draaiend Yin Yang teken.
![]()
Ja, maar ik wil wedden dat brennie de clip niet kent.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:44 schreef Xlarge het volgende:
[..]
nou jij brengt het wel helemaal terug als een nietig icoontje .
Zo slecht is ie toch ook weer niet , ik begrijp best dat ie wat beter kan , maar nou doe je net alsof je naar een leeg wit vlakje zit te kijken.
maarja , andere mensen (Brennie) kunnen hem iig meer waarderen
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:44 schreef static het volgende:
[..]
Zo, of je let even op.
Ik vind 'm ook wel mooi hoor Xlarge.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:44 schreef Xlarge het volgende:
[..]
nou jij brengt het wel helemaal terug als een nietig icoontje .
Zo slecht is ie toch ook weer niet , ik begrijp best dat ie wat beter kan , maar nou doe je net alsof je naar een leeg wit vlakje zit te kijken.
maarja , andere mensen (Brennie) kunnen hem iig meer waarderen
ja , maar dat is denk ik met de meeste mensen , de clip is niet zo heel erg mainstream , je zal hem weinig op tv tegenkomenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:44 schreef Redux het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil wedden dat brennie de clip niet kent.
jezus man die draaide ze voortdurend op wet en wildquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:46 schreef Xlarge het volgende:
[..]
ja , maar dat is denk ik met de meeste mensen , de clip is niet zo heel erg mainstream , je zal hem weinig op tv tegenkomen
Heb je virtual dub al geprobeerd dan?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:46 schreef Xlarge het volgende:
[..]
ja , maar dat is denk ik met de meeste mensen , de clip is niet zo heel erg mainstream , je zal hem weinig op tv tegenkomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |