Tja ik zie een GTST topic als een topic om over GTST te praten, dat Tournament is iets wat jullie erbij bedacht hebben en dus niet zuiver GTST voor mij.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Wees blij dat we sinds ShowChat hier geen slowchat meer hebben. Het lopende tournament-topic gaat over een het lopende tournament, er is dus niks mis mee als ik vanwege een volgend tournament in het GTST-topic vraag of er nog mensen ontbreken.. een GTST-vraag heeft de meeste kans tot een goed antwoord in een GTST-topic.
Ik zal me in proberen te houden.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Tja ik zie een GTST topic als een topic om over GTST te praten, dat Tournament is iets wat jullie erbij bedacht hebben en dus niet zuiver GTST voor mij.
Maar ik zeg enkel dat ik het irritant vind en als het er meer blijken te zijn dan alleen ik dan zou je er iets aan kunnen doen.
We kunnen elkaar natuurlijk nergens toe dwingen, dat kunnen alleen de geachte moderators![]()
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:01 schreef Frey het volgende:
8. Vermist In De Wildernis
Arnie heeft 2 grote liefdes: Linda en Roos. Na een moeilijke periode kiest hij toch voor Roos en samen beleven ze de mooiste dag van hun leven. Helaas volgt kort hierna ook de meest ongelukkige dag van hun leven, als het vliegtuig van Arnie vermist raakt. Robert en Laura gaan op zoek, maar zullen ze hem vinden?
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Vermist In De Wildernis - Deel 1
Vermist In De Wildernis - Deel 2 (komt vrijdag tussen 23:00 en 0:00 online)
Vermist In De Wildernis - Deel 3 (komt zaterdag tussen 23:00 en 0:00 online)
Mooi
En weer een poll.
Poll: Welke verhaallijn moet als volgende online komen?6. De Lange Adem Van De Liefde 7. Vaderliefde En Verbittering 9. Het Eerste Huwelijk 13. Een Gekozen Afscheid
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
De winnende verhaallijn komt zondag en maandag (en mogelijk dinsdag) tussen 23:00 en 0:00 online.
Hij heeft een nieuw adres.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:52 schreef Svensational het volgende:
hee bigmac, heb je mij geblockt op msn ofzo?
Die heb ik juist gemaakt voor wat meer privacyquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:55 schreef Svensational het volgende:Niet in z'n profiel...
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:57 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Die heb ik juist gemaakt voor wat meer privacy
Ja lekker, en online komen om mij om een filmpje van Frey te vragen, en je krijgt hem dan en als je het binnen hebt dan ga je direkt offline, niet eens bedankt zeggenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:57 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Die heb ik juist gemaakt voor wat meer privacy
Wat is zijn nieuwe adres?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja lekker, en online komen om mij om een filmpje van Frey te vragen, en je krijgt hem dan en als je het binnen hebt dan ga je direkt offline, niet eens bedankt zeggen
ooh nee nee toen had ik mijne nieuwe email nog niet.,quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja lekker, en online komen om mij om een filmpje van Frey te vragen, en je krijgt hem dan en als je het binnen hebt dan ga je direkt offline, niet eens bedankt zeggen
Ik heb em: El_maikel_@hotmail.comquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:11 schreef Dizer het volgende:
Heb ik niet, ik heb nogsteeds alleen maar die van zijn profiel..
Bronquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 10:17 schreef Svensational het volgende:Bowien keert helemaal niet terug in GTST
Ze gaat in ONM spelen
Telegraaf, laat me niet lachenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:04 schreef Svensational het volgende:
TelegraafEn het klopt gewoon
![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Telegraaf, laat me niet lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |