Wie is die vrouw die met Arthur daar heen gaat?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:48 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik zei het toch!! Dank je Frey!![]()
En zoals ik al zei: Grappig he![]()
Oke, het waren niet Peter en Daniel maar ik zat dichtbij![]()
Waren ze ookquote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:18 schreef Noa-lynn het volgende:
Lijst is prima BVO en ivm vorige berichtje.Ja kwaliteit gaat natuurlijk voor!
Ik had het al een keer gevraagd:Iemand nog nieuws over de terugkeer van Bowien?
En heeft er iemand nog plaatjes van Bowien en Stefano samen.Ik vondt ze echt fantastisch!
Ja sorry BVO, maar ik vind het ook erg irritantquote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Met alle respect BVO, maar je bent echt superirritant met dat Tournament gedoe hier, er is toch al een topic over?
Denk ik steeds: ah een nieuwe post, gaat het weer over dat tournament![]()
Ik kan deel 1 niet downloadenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:10 schreef Frey het volgende:
12. De Bedrieger Bedrogen
Robert, gelukkig getrouwd met Laura, heeft echter ook een relatie met Linda. Laura wordt woedend en dat heeft noodlottige gevolgen voor Robert. Bovendien is hij niet de enige die goed is in vreemdgaan.
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
De Bedrieger Bedrogen - Deel 1
De Bedrieger Bedrogen - Deel 2 (komt woensdag tussen 23:00 en 0:00 online)
Ja, dan heb je pech.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Met alle respect BVO, maar je bent echt superirritant met dat Tournament gedoe hier, er is toch al een topic over?
Denk ik steeds: ah een nieuwe post, gaat het weer over dat tournament![]()
Je vergeet Floris (zoontje van Sylvia)quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:51 schreef BVO het volgende:
Iemand op- of aanmerkingen bij deze lijst? (namen die niet kloppen of ontbreken)
-- knip --
Ze was hardstikke dood!!! Je kon haar gezicht zien en zoquote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:21 schreef Noa-lynn het volgende:
Mijn theorie over de terugkomst van Bowien is.
Ze heeft zich vast kunnen houden aan iets.Is toen naar de politie gegaan en gezegd dat ze net wou doen of ze dood was.Stefano kon haar dus indentificeren.Ze is daarna gevlucht omdat ze even rust wou hebben en even geen Ludo.Nou heeft ze even rust gehad en komt ze eens kijken hoe het met haar man is.
Als ik de enige zou zijn die dat vond wel ja, maar aangezien het er meer zijn die dat vinden zou ik het correct vinden als je voor een keer in je leven rekening zou houden met je medefans.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, dan heb je pech..
Wees blij dat we sinds ShowChat hier geen slowchat meer hebbenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als ik de enige zou zijn die dat vond wel ja, maar aangezien het er meer zijn die dat vinden zou ik het correct vinden als je voor een keer in je leven rekening zou houden met je medefans.
Bovendien zoals Noa-Lynn zei, er is al een topic over waar mensen erom zitten te springen, hier zitten ook mensen zoals ik, wie dat tournament geen moer boeit.
Dus ga vooral daar zitten tournamenten en kom geen topics volposten, een melding tussendoor is nog net te doen, maar die ellenlange lijst![]()
Liever niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |