Dan wil ik je wilde avonturen over Balkenende niet eens wetenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:32 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb wel vaker dingen gedroomt die ik achteraf niet goed kon verklaren. Enkele keren maar. Zoals vlak voor de kernramp in Noord Korea (waarvan men denkt dat dit een brandstoftrein ongeluk is), en op 9 september 2001 (toen was ik om een onbekende reden massaal zelfmoordsoldaatjes aan het maken in een computerspelquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:35 schreef Avani het volgende:
Laten we dan maar hopen dat het niet uitkomt. Bush mag niet nog een keer president wordenHeb je vaker dit soort dromen gehad?
Heel veel, laat staan weinig, deden dat op die datum.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:40 schreef DrWolffenstein het volgende:
en op 9 september 2001 (toen was ik om een onbekende reden massaal zelfmoordsoldaatjes aan het maken in een computerspel).
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:42 schreef popolon het volgende:
Heel veel, laat staan weinig, deden dat op die datum.
Alleen maar omdat ze een computerspel aan het spel waren.
Die optie valt dus even af
Ik heb er ook wel meer over gelezen, over dit onderwerp. Wat mij eigenlijk bevreemd is dat het zo verdomde realistisch was. Normaal, als ik droom, droom ik over dingen die absoluut niet kunnen en zijn ook nergens op gebaseerd. Als ik mijn droom als ik wakker word überhaupt kan herinneren.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:47 schreef krakkemieke het volgende:
Dan gaat het eerder over de huidige toestand, als over een voorspelling, imho.
Nee, sorry, aan die bizarre complottheoriën brand ik mijn vingers liever niet.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:50 schreef Aurora025 het volgende:
Volgens mij heb je teveel naar www. abovetopsecret.com gekeken.
Psychic predictions of horrible terrorist attack & Bush assasination
http://www.abovetopsecret.com/forum/thread55552/pg1
Nou ja, het is maar afwachten wat er gebeurd. Heb zelf nooit voorspellende dromen of iets dergelijks gehad.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:40 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker dingen gedroomt die ik achteraf niet goed kon verklaren. Enkele keren maar. Zoals vlak voor de kernramp in Noord Korea (waarvan men denkt dat dit een brandstoftrein ongeluk is), en op 9 september 2001 (toen was ik om een onbekende reden massaal zelfmoordsoldaatjes aan het maken in een computerspel).
Maar ook een incident met scouting waar ik droomde dat ik een stuk hout doorgaf aan een jongen die ik niet kende. Hij kwam later ook daadwerkelijk op scouting en op een zomerkamp gebeurde exact wat ik een paar maanden daarvoor droomde.
Kijk, het is natuurlijk een kwestie van afwachten. En leuk is inderdaad anders. Ik hoop dat het niet gebeurd en het uiteindelijk een simpele droom bleek te zijn.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:07 schreef Morwen het volgende:
Maar goed, de tijd zal het leren, ook voor jou. Leuk is anders in elk geval.
Dat is zijn skulls & bones naam. Dat is idd zo.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:28 schreef Aurora025 het volgende:
Codenaam voor G.W.Bush is trouwens Temporary
In dat perspectief word een aanslag zo goed als overmijdelijk. We zullen zien.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:36 schreef Aurora025 het volgende:
Dat hij de codenaam temorary heeft kan volgens mij maar 2 dingen betekenen. Of hij blijft maar 1 termijn president of er wordt een aanslag op hem gepleegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |