Ik denk dat ie nog wel in Oranje zal spelen, maar ik zie hem niet als basisspeler daar. Hooguit als invaller.quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Is goed..
Ik denk dat hij nooit meer een minuut in Oranje speelt. Wie vindt dit een gewaagde uitspraak?
Dat zou ik al heel knap vinden. Misschien dat het uitmaakt als van Hooijdonk stopt en ze toch een breekijzer achter de hand willen hebben.quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik denk dat ie nog wel in Oranje zal spelen, maar ik zie hem niet als basisspeler daar. Hooguit als invaller.
Terecht.. doorgaan op de keeper..quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:33 schreef tong80 het volgende:
Krijgt ie na 2 minuten geel.
Denk niet dat hij daar zal spelen. Te weinig kwaliteit aan de bal.quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik denk dat ie nog wel in Oranje zal spelen, maar ik zie hem niet als basisspeler daar. Hooguit als invaller.
Als aanspeelpunt en pinch-hitter kan hij nuttig zijn, maar alleen als je een alles of niets offensief wil spelen, anders heeft hij idd weinig te zoeken in het Nederlands Elftal.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:05 schreef Chadi het volgende:
Denk niet dat hij daar zal spelen. Te weinig kwaliteit aan de bal.
Ik vind hem voor PSV zelfs te weinig hebben als jemee wil doen europees moet je ook een spits hebben die wel wat kan doen met de bal aan de voet. Ik hoop voor ze dat ze een leuke spits kunnen halen die eromheen kan lopen en zo goals kan meepikken omdat Venegoor in de lucht toch erg sterk is. Aan d evoet jammer genoeg niet echt dat zag je vandaag heel duidelijk waar hij toch veel ruimte kreeg faalde hij de juiste man aan te spelen en zocht de hele tijd de man aan de flanken op in zijn kaats.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:09 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Als aanspeelpunt en pinch-hitter kan hij nuttig zijn, maar alleen als je een alles of niets offensief wil spelen, anders heeft hij idd weinig te zoeken in het Nederlands Elftal.
Aan de andere kant, als hij op dit niveau blijft presteren zal Van Basten hem zeker eens oproepen
Dickie was bezig met alles te lezen wat over hem ging...quote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:17 schreef ASSpirine het volgende:
V Basten zie je tenminste nadrukkelijk aanwezig bij wedstrijden met potentiële kandidaten voor oranje, Dickie zag ik haast nooit
Smerige overtreding hoor. En dan wordt er altijd over Zlatan gezeurd.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:33 schreef tong80 het volgende:
Krijgt ie na 2 minuten geel.
Terecht dat Altijd over Zlatan gezeurd wordt, dit was geen fijne overtreding van VOH, maar lang niet zo erg als Zlatan ze doorgaans met enige regelmaat maakt.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:46 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Smerige overtreding hoor. En dan wordt er altijd over Zlatan gezeurd.
VOH is bijna net zo erg, hoe vaak is hij al niet in het nieuws geweest ivm overtredingen op doelmannen??? Alleen al in ontmoetingen met AJAX twee keer, nu weer tegen Rode Ster en nķg beweert men dat het bij VOH pure lompheid is en geen opzet...quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:07 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Terecht dat Altijd over Zlatan gezeurd wordt, dit was geen fijne overtreding van VOH, maar lang niet zo erg als Zlatan ze doorgaans met enige regelmaat maakt.
Tuurlijk terecht, maar Jan is net zo'n vieze smeerlap.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:07 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Terecht dat Altijd over Zlatan gezeurd wordt, dit was geen fijne overtreding van VOH, maar lang niet zo erg als Zlatan ze doorgaans met enige regelmaat maakt.
"En op het moment dat het bord met zijn rugnummer omhoog gaat, begint VoH aan een indrukwekkende solo richting kleedkamer"quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:17 schreef Da_Sandman het volgende:
VoH en een mooie solo
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:16 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
VOH is bijna net zo erg, hoe vaak is hij al niet in het nieuws geweest ivm overtredingen op doelmannen??? Alleen al in ontmoetingen met AJAX twee keer, nu weer tegen Rode Ster en nķg beweert men dat het bij VOH pure lompheid is en geen opzet...
Misschien dat VOH e.e.a. kan goedmaken dmv een mooie solo komend weekend???
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:18 schreef DIGGER het volgende:
[..]
"En op het moment dat het bord met zijn rugnummer omhoog gaat, begint VoH aan een indrukwekkende solo richting kleedkamer"
zoiets wellicht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |