*middelvinger smiley opsteekt*quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:24 schreef Doc het volgende:
Wat moeten vrouwen op het internet: ga naarde keuken of doe de was of doe iets anders nuttigs...
die is tenslotte altijd op de hand van Ajaxquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:33 schreef Da_Sandman het volgende:
En met dat laatste ga je dus de mist in ASS... Dat is dus bepaald door de media.
Je kan zeggen wat je wilt, maar haast elke elleboogincident word wel besproken, hetzij de een wat minder.quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:33 schreef Da_Sandman het volgende:
En met dat laatste ga je dus de mist in ASS... Dat is dus bepaald door de media.
Bek houden snolquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja en terwijl Jan ook al iets voor de zoveelste keer flikt. Maar dat telt niet blijkbaar...
quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:56 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Bek houden snol
OK, ik zal mild zijn, je mag jezelf ook gaan vinderen. Als je daarbij aan Jan wildenken ga je gang maar: ieder z'n eigen kicksquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:28 schreef just me het volgende:
[..]
*middelvinger smiley opsteekt*
zo.. en nu weer terug naar Vennegoor of Hesselink
Dat is het nadeel van 't feit dat de media zoveel aandacht aan Ajax besteedquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:48 schreef ASSpirine het volgende:
Tjah, eerlijk gezegd ken ik er niet veel meer van.
ik weet wel dat hij het ook wel eens doet, maar bij hem is het makkelijker om te vergeten, bij hem wordt het niet zo breed uitgemeten
nou tegenwoordig zenden de toch meer van Feyenoord uitquote:Op maandag 23 augustus 2004 16:05 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van 't feit dat de media zoveel aandacht aan Ajax besteed
toen ik vanochtend de korte samenvattingen zag in de Nacht / ochtendherhalingen van het sportjournaal was ik anders al weer bang dat er weer over de pro-ajax instelling werd gepraat.quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:09 schreef Bartoli het volgende:
nou tegenwoordig zenden de toch meer van Feyenoord uit![]()
Ja okeej dat moet ik nageven dat er teveel Zlatan was.quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:17 schreef ChAoZ het volgende:
[..]
toen ik vanochtend de korte samenvattingen zag in de Nacht / ochtendherhalingen van het sportjournaal was ik anders al weer bang dat er weer over de pro-ajax instelling werd gepraat.
Bij feyenoord alleen de goals. Bij Ajax de goals (die van Zlatan een keer of 4, en bijv Ghaly niet herhaalt) en nog 2 kansen
Haha.. nee, maar in een VofH topic mag dit aspect niet ontbreken vind ik. Het beroert me telkens weer. Bij zo'n hoofd kan ook nooit een elegante speelstijl horen natuurlijk. En zou het toeval zijn dat hij ook nog eens het minst lekker in het gehoor liggende accent heeft dat in Nederland te vinden is?quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:41 schreef pascalheister het volgende:![]()
dit slaat echt alles, gaan we een miss verkiezing houden ofzo
Vrees niet, mijn waarde. Ik weet niet wie je met ze bedoelt, maar ik heb me in dit topic ook al over andere aspecten uitgelaten, zonder daarbij een duidelijke vooringenomenheid te laten doorschijnen.quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:45 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Als ze niet verder komen dan het uiterlijk is het toch prima? Dan hoef je niet eens een discussie te voeren.
Dat is goed Nederlands, klinkt raar, maar is wel zo.quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:58 schreef Zapper het volgende:
[..]
"deze topic"
Hoezo Nederlands? Topic is geen Nederlands.quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:09 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dat is goed Nederlands, klinkt raar, maar is wel zo.
Ooit van leenwoorden uit het Engels gehoord? Topic is zo'n woord. Sla www.vandale.nl er maar op na.quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Hoezo Nederlands? Topic is geen Nederlands.
Het onderwerp. Dat is goed Nederlands.
Ik geloof je zo ook wel. Ik heb geen Van Dale nodig om dat geen Nederlands te vinden.quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:21 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ooit van leenwoorden uit het Engels gehoord? Topic is zo'n woord. Sla www.vandale.nl er maar op na.
Is goed..quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:25 schreef golfer het volgende:
Zullen we het hier gewoon weer verder over VoH hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |