Tief toch een eind op, als je wilt lopen kloten doe je dat maar ergens anders.quote:Op zondag 22 augustus 2004 15:30 schreef roxor het volgende:
[..]
Het ging niet om zijn spel, het ging om zijn doelpunten. Maarja, het is idd moeilijk toe te geven als PSV'er zijnde.![]()
een troll, hier op Fok!?quote:Op zondag 22 augustus 2004 15:33 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Hij speelde gewoon goed, als dat te moeilijk is om toe te geven ben je nioets meer dan een zielige kleine troll
En daarom is het een eendagsvliegje.quote:Op zondag 22 augustus 2004 15:32 schreef Zapper het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad to-taal geen kans gehad om te scoren
Dag neusje
Sarcasme kneus, sarcasmequote:Op zondag 22 augustus 2004 15:34 schreef roxor het volgende:
En daarom is het een eendagsvliegje.
Doei lamp.
Tja, sommigen denken dat ze grappig zijn, het is ergens eigenlijk ook wel aandoenlijk, maar het vervelende is dat dit soort figuren zich alleen laten zien als ze denken een klein succesje te kunnen halen. Verder maar gewoon negeren, want iedere seconde aandacht die je eraan besteed had jke ook nuttig kunnen gebruiken, het gras kan best mooi groeien namelijk...quote:Op zondag 22 augustus 2004 15:34 schreef Zapper het volgende:
een troll, hier op Fok!?
je bent niet wijs
Hoi Roxor, houden we het een beetje aardig hier?quote:Op zondag 22 augustus 2004 15:34 schreef roxor het volgende:
[..]
En daarom is het een eendagsvliegje.
Doei lamp.
quote:Op zondag 22 augustus 2004 15:30 schreef roxor het volgende:
[..]
Het ging niet om zijn spel, het ging om zijn doelpunten. Maarja, het is idd moeilijk toe te geven als PSV'er zijnde.![]()
quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]en wie ben jij, (na 2 wedstrijden [afbeelding]) het draait niet alleen om scoren maar ook om goed spelen, hij heeft gister weer sterk gespeeld. Ik maal er niet om, bij PSV scoort nu iedereen dus we zijn tenminste niet afhankelijk van 1 speler.
Lul niet........... spoorloze kerel!!!! Sinds jouw land europees kampioen is geworden leef je op een roze wolk en ben je alle realiteit uit het oog verloren ;-) Maar even serieus..... lange jan raakt nooit iemand zo gemeen als zlatan dat doet, en dat KAN JE NIET ontkennen......toch?quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:17 schreef Doc het volgende:
[..]
Jan doet dat weldegelijk dat inspringen met z'n elleboog naarvoren die dan in iemand gezicht komt. Zlatan is ook lang, maar daar hoor je dat excuus ook niet ...
Ik wist niet dat Nederland Europees kampioen is! Jeetje zeg, tijd voor een biertje!quote:Op maandag 23 augustus 2004 03:38 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Lul niet........... spoorloze kerel!!!! Sinds jouw land europees kampioen is geworden leef je op een roze wolk en ben je alle realiteit uit het oog verloren ;-) Maar even serieus..... lange jan raakt nooit iemand zo gemeen als zlatan dat doet, en dat KAN JE NIET ontkennen......toch?
En Engeland is ook nooit Europees kampioen geworden in de afgelopen 5 EK. (In omgekeerde volgorde: Griekenland, Frankrijk, Duitsland, Denemarken en Nederland.) En dat van NL is zó lang geleden onderhand. Toen was dit forum hier -11 jaar oud.quote:Op maandag 23 augustus 2004 08:50 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Nederland Europees kampioen is! Jeetje zeg, tijd voor een biertje!
I second that. Een spits, hoewel hij moet scoren als broodwinning. (Zou je zo denken.) Moet niet per sé elke wedstrijd scoren. Overigens zijn er meer manieren van handig zijn voor je team. Wat heb je liever, een spits die 1 keer scoort en dan niets meer doet, of een spits die 4 assists voor doelpunten geeft? (In 1 wedstrijd, om maar even 2 extremen weer te geven.) Ik ga dan toch voor die assists.quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]en wie ben jij, (na 2 wedstrijden [afbeelding]) het draait niet alleen om scoren maar ook om goed spelen, hij heeft gister weer sterk gespeeld. Ik maal er niet om, bij PSV scoort nu iedereen dus we zijn tenminste niet afhankelijk van 1 speler.
Het verschil is Jan wilt niemand raken en doet dat per ongelukquote:Op maandag 23 augustus 2004 03:38 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Lul niet........... spoorloze kerel!!!! Sinds jouw land europees kampioen is geworden leef je op een roze wolk en ben je alle realiteit uit het oog verloren ;-) Maar even serieus..... lange jan raakt nooit iemand zo gemeen als zlatan dat doet, en dat KAN JE NIET ontkennen......toch?
Could it be?quote:Op maandag 23 augustus 2004 03:38 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Yupquote:Op maandag 23 augustus 2004 11:53 schreef ASSpirine het volgende:
Could it be?
Verward hij Dr.Dagla met Doc. ?
boeren zitten idd veel in tukkerlandquote:Op maandag 23 augustus 2004 11:37 schreef lucienne2 het volgende:
persoonlijk vind ik het een enorme boer die overal lomp ingaat, maarja dat vind ik dan
Goh, NL kampioen geworden?quote:Op maandag 23 augustus 2004 03:38 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Och nu krijgen we ook nog neusvrouwtjes die hier gaan zeurenquote:Op maandag 23 augustus 2004 11:37 schreef lucienne2 het volgende:
persoonlijk vind ik het een enorme boer die overal lomp ingaat, maarja dat vind ik dan
Die gast is toch ook met afstand de lelijkste voetballer in de HCE. Dat mag ook wel eens gezegd worden. Een waardig opvolger van Harris Huizingh. Harris was op zijn manier nog cult, maar die VofH zie je dan op dat misvormde hoofd nog pogingen doen hippe kapseltjes te vormen. Ik vind het aandoenlijk.quote:Op maandag 23 augustus 2004 11:37 schreef lucienne2 het volgende:
Nu gaat het echt nergens meer over, er lopen echt zoveel lelijkere kerels op het veld dan onze Lange Jan, maar daar zijn topics over terug te vinden. Ik denk nog steeds aan Hersi.quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Die gast is toch ook met afstand de lelijkste voetballer in de HCE. Dat mag ook wel eens gezegd worden. Een waardig opvolger van Harris Huizingh. Harris was op zijn manier nog cult, maar die VofH zie je dan op dat misvormde hoofd nog pogingen doen hippe kapseltjes te vormen. Ik vind het aandoenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |