abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21465658
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 15:30 schreef roxor het volgende:

[..]

Het ging niet om zijn spel, het ging om zijn doelpunten. Maarja, het is idd moeilijk toe te geven als PSV'er zijnde.
Tief toch een eind op, als je wilt lopen kloten doe je dat maar ergens anders.

Hij speelde gewoon goed, als dat te moeilijk is om toe te geven ben je nioets meer dan een zielige kleine troll
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  zondag 22 augustus 2004 @ 15:34:41 #127
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_21465698
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 15:33 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Hij speelde gewoon goed, als dat te moeilijk is om toe te geven ben je nioets meer dan een zielige kleine troll
een troll, hier op Fok!?

je bent niet wijs
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  zondag 22 augustus 2004 @ 15:34:50 #128
100401 roxor
AC Jong Fok! United bankzitter
pi_21465699
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 15:32 schreef Zapper het volgende:

[..]

Hij heeft inderdaad to-taal geen kans gehad om te scoren

Dag neusje
En daarom is het een eendagsvliegje.
Doei lamp.
Ik dacht dat jij koffie zou gaan halen.. Ruud
Gamezooi
  zondag 22 augustus 2004 @ 15:36:03 #129
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_21465731
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 15:34 schreef roxor het volgende:
Doei lamp.
Sarcasme kneus, sarcasme
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  zondag 22 augustus 2004 @ 15:37:10 #130
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_21465749
Mwa in de HCE heb k nog wel vertrouwen in VoH hoor, ik denk alleen dat je geen 30 doelpunten per seizoen mag verwachten, hij laat daarentegen wel makkelijker anderen scoren
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_21465768
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 15:34 schreef Zapper het volgende:

een troll, hier op Fok!?

je bent niet wijs
Tja, sommigen denken dat ze grappig zijn, het is ergens eigenlijk ook wel aandoenlijk, maar het vervelende is dat dit soort figuren zich alleen laten zien als ze denken een klein succesje te kunnen halen. Verder maar gewoon negeren, want iedere seconde aandacht die je eraan besteed had jke ook nuttig kunnen gebruiken, het gras kan best mooi groeien namelijk...
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21466177
Jan deed het weer leuk. Misschien wordt ie echt brutaal!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  † In Memoriam † zondag 22 augustus 2004 @ 19:02:03 #133
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_21469837
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 15:34 schreef roxor het volgende:

[..]

Doei lamp.
Hoi Roxor, houden we het een beetje aardig hier?
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_21470218
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 15:30 schreef roxor het volgende:

[..]

Het ging niet om zijn spel, het ging om zijn doelpunten. Maarja, het is idd moeilijk toe te geven als PSV'er zijnde.
en wie ben jij, (na 2 wedstrijden ) het draait niet alleen om scoren maar ook om goed spelen, hij heeft gister weer sterk gespeeld. Ik maal er niet om, bij PSV scoort nu iedereen dus we zijn tenminste niet afhankelijk van 1 speler.
pi_21470239
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 19:20 schreef pascalheister het volgende:

[..]

en wie ben jij, (na 2 wedstrijden [afbeelding]) het draait niet alleen om scoren maar ook om goed spelen, hij heeft gister weer sterk gespeeld. Ik maal er niet om, bij PSV scoort nu iedereen dus we zijn tenminste niet afhankelijk van 1 speler.
  maandag 23 augustus 2004 @ 03:38:49 #136
73789 BillyBeflap
Wat een feest!
pi_21478929
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 13:17 schreef Doc het volgende:

[..]

Jan doet dat weldegelijk dat inspringen met z'n elleboog naarvoren die dan in iemand gezicht komt. Zlatan is ook lang, maar daar hoor je dat excuus ook niet ...
Lul niet........... spoorloze kerel!!!! Sinds jouw land europees kampioen is geworden leef je op een roze wolk en ben je alle realiteit uit het oog verloren ;-) Maar even serieus..... lange jan raakt nooit iemand zo gemeen als zlatan dat doet, en dat KAN JE NIET ontkennen......toch?

[ Bericht 11% gewijzigd door BillyBeflap op 23-08-2004 03:44:55 ]
pi_21479557
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 03:38 schreef BillyBeflap het volgende:

[..]

Lul niet........... spoorloze kerel!!!! Sinds jouw land europees kampioen is geworden leef je op een roze wolk en ben je alle realiteit uit het oog verloren ;-) Maar even serieus..... lange jan raakt nooit iemand zo gemeen als zlatan dat doet, en dat KAN JE NIET ontkennen......toch?
Ik wist niet dat Nederland Europees kampioen is! Jeetje zeg, tijd voor een biertje!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_21479606
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 08:50 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ik wist niet dat Nederland Europees kampioen is! Jeetje zeg, tijd voor een biertje!
En Engeland is ook nooit Europees kampioen geworden in de afgelopen 5 EK. (In omgekeerde volgorde: Griekenland, Frankrijk, Duitsland, Denemarken en Nederland.) En dat van NL is zó lang geleden onderhand. Toen was dit forum hier -11 jaar oud.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_21479620
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 19:20 schreef pascalheister het volgende:

[..]

en wie ben jij, (na 2 wedstrijden [afbeelding]) het draait niet alleen om scoren maar ook om goed spelen, hij heeft gister weer sterk gespeeld. Ik maal er niet om, bij PSV scoort nu iedereen dus we zijn tenminste niet afhankelijk van 1 speler.
I second that. Een spits, hoewel hij moet scoren als broodwinning. (Zou je zo denken.) Moet niet per sé elke wedstrijd scoren. Overigens zijn er meer manieren van handig zijn voor je team. Wat heb je liever, een spits die 1 keer scoort en dan niets meer doet, of een spits die 4 assists voor doelpunten geeft? (In 1 wedstrijd, om maar even 2 extremen weer te geven.) Ik ga dan toch voor die assists.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_21481402
quote:

[..]

Het verschil is Jan wilt niemand raken en doet dat per ongeluk

Zlatan die wilt iemand raken en doet dat met ellebogen,schoppen en aan de spelers trekken.
  maandag 23 augustus 2004 @ 11:26:42 #141
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21481503
Ik vind Vennegoor of Hesselink structureel een veel gemenere speler dan Ibrahimovic. Het punt is dat VoH het slim doet, en Ibrahimovic het onbesuist, onnodig. Dat maakt het niet minder gemeen, er zijn toch echt heel wat goals gemaakt in het afgelopen seizoen waar het gedrag van VoH te betwisten was. Elleboogje hier, knietje daar, keeper hier en daar omvergeduwd of de bal uit de handen van de keeper getrapt. Maarja, hij doet dit blijkbaar zo slim dat het altijd genoeg is om de goal te forceren, maar niet bestraft te worden. Hoe erg ik daar ook moet van , het is wel een kwaliteit.

Dit seizoen 't voorbeeld van de goal tegen RBC. Op een gegeven moment had Jan z'n armen om de nek van een tegenstander heen, maar je zag niet dat er iets gebeurde. Toch was er geen enkele reden om z'n armen daar te hebben, dus hij zal op een of andere manier z'n tegenstander uit z'n spel hebben gehouden. Door 'm te belemmeren snelheid te maken, te springen, bij de bal te komen, zodat hij 'm binnen kon rammen. Heel slim, heel uitgekookt, en na afloop zei 'ie ook onschuldig dat 't niks was. Maar volgens mij wist hij donders goed wat 'ie deed.
pi_21481724
persoonlijk vind ik het een enorme boer die overal lomp ingaat, maarja dat vind ik dan
  maandag 23 augustus 2004 @ 11:51:06 #143
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21481948
Zo kun je het ook zeggen
pi_21481988
quote:

[..]

Could it be?
Verward hij Dr.Dagla met Doc. ?
  maandag 23 augustus 2004 @ 11:57:01 #145
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21482020
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 11:53 schreef ASSpirine het volgende:
Could it be?
Verward hij Dr.Dagla met Doc. ?
Yup Malakas
pi_21482862
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 11:37 schreef lucienne2 het volgende:
persoonlijk vind ik het een enorme boer die overal lomp ingaat, maarja dat vind ik dan
boeren zitten idd veel in tukkerland
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 23 augustus 2004 @ 12:42:01 #147
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_21482920
quote:

[..]

Goh, NL kampioen geworden?

En lange Jan mept net zo makkelijkals Zlatan.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  maandag 23 augustus 2004 @ 12:44:51 #148
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_21482989
quote:
Och nu krijgen we ook nog neusvrouwtjes die hier gaan zeuren
  maandag 23 augustus 2004 @ 12:49:06 #149
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_21483083
quote:
Die gast is toch ook met afstand de lelijkste voetballer in de HCE. Dat mag ook wel eens gezegd worden. Een waardig opvolger van Harris Huizingh. Harris was op zijn manier nog cult, maar die VofH zie je dan op dat misvormde hoofd nog pogingen doen hippe kapseltjes te vormen. Ik vind het aandoenlijk.

ontopic: De man bezit souplesse noch technisch vernuft. Als je je dan wil handhaven in de Nederlandse top, moet je creatief zijn en je ellebogen gebruiken. Dat doet hij aardig vind ik.
  maandag 23 augustus 2004 @ 12:52:21 #150
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_21483161
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 12:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Die gast is toch ook met afstand de lelijkste voetballer in de HCE. Dat mag ook wel eens gezegd worden. Een waardig opvolger van Harris Huizingh. Harris was op zijn manier nog cult, maar die VofH zie je dan op dat misvormde hoofd nog pogingen doen hippe kapseltjes te vormen. Ik vind het aandoenlijk.
Nu gaat het echt nergens meer over, er lopen echt zoveel lelijkere kerels op het veld dan onze Lange Jan, maar daar zijn topics over terug te vinden. Ik denk nog steeds aan Hersi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')