die derksen ook grapenmakerquote:Op maandag 16 augustus 2004 21:19 schreef Tyler..Durden het volgende:
Gelukkig maakt meneer Derksen nu ff duidelijk dat hij te kort schiet. Vooral Europees.
Hij heeft ook de pest aan Bouma...quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:19 schreef Tyler..Durden het volgende:
Gelukkig maakt meneer Derksen nu ff duidelijk dat hij te kort schiet. Vooral Europees.
Hm, Ik vind niet dat Vennegoor te kort schiet. Hij schiet al vanaf zijn 6e, dus zo'n 20 jaar.quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:19 schreef Tyler..Durden het volgende:
Zo scherp als een mes jij!quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:16 schreef Moody het volgende:
Hm, Ik vind niet dat Vennegoor te kort schiet. Hij schiet al vanaf zijn 6e, dus zo'n 20 jaar.
Of hij tekort schiet is weer een heel ander verhaal
Ik hoop niet dat mes waarmee mijn oom gisteren een konijn probeerde te slachtenquote:Op maandag 16 augustus 2004 22:20 schreef Zapper het volgende:
[..]
Zo scherp als een mes jij!![]()
ooit als klein kind mijn tante een kip zien onthoofden...quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:39 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat mes waarmee mijn oom gisteren een konijn probeerde te slachten![]()
Na 3x hakken loopt-ie nu nogsteeds rond in zijn hok met enkel een pleister op zijn nek....wel sneu
Kippen doen het ook leuk inderdaadquote:Op maandag 16 augustus 2004 22:42 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
ooit als klein kind mijn tante een kip zien onthoofden...
vooral leuk als dat beest de hele tijd rondloopt en je bang wegduikt
Nu jij
nee, en heb je WEER ge-edit?quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:43 schreef Moody het volgende:
[..]
Kippen doen het ook leuk inderdaad![]()
Ken je die mop van de kip en de boer?
omgquote:Op maandag 16 augustus 2004 23:04 schreef Moody het volgende:
[..]
ja, editen is kewl![]()
De mop van de kip en de boer.
De kip liet 'm
![]()
you've hit the jackpotquote:Op maandag 16 augustus 2004 23:21 schreef Moody het volgende:
Ja zelf bedacht onder de noemer "wie verzint de droogste mop"
Wie weet win ik ook nog
Waar heb jij het nou overquote:Op maandag 16 augustus 2004 23:32 schreef Brasco125 het volgende:
Zo geniaal is ie nu ook weer niet. altijd van die geniepige overtredingen. op HCE niveau komt ie redelijk mee. Voor europa is ie niet goed genoeg.
Tevezquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:04 schreef PJORourke het volgende:
Wie zou er dan in aanmerking komen om "topspits" te worden van PSV? Allback is wel een spits maar "topspits"?
Ik heb het gezien ja. Als anti-lamp ben ik daar niet zo blij mee. Zou idd welo eens ee topspits kunnen zijn.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 04:25 schreef cultheld het volgende:
Tevez
Het ging niet om zijn spel, het ging om zijn doelpunten. Maarja, het is idd moeilijk toe te geven als PSV'er zijnde.quote:Op zondag 22 augustus 2004 15:27 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Je hebt gezien dat hij gisteren wederom zeer goed speelde? Een ruime 8 zal hij zeker krijgen bij de VI
Hij heeft inderdaad to-taal geen kans gehad om te scorenquote:Op zondag 22 augustus 2004 15:30 schreef roxor het volgende:
Het ging niet om zijn spel, het ging om zijn doelpunten. Maarja, het is idd moeilijk toe te geven als PSV'er zijnde.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |