Dat vroeg ik me ook al af. Maar ja, voor een inwoner van Mestreech of Sittard valt er niet veel te genieten van de lokale trots...quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:12 schreef Kaalhei het volgende:
Curieus dat iemand die zich "Limburger 4-life" noemt en als signature "je kan me uit Limburg halen,maar Limburg niet uit mij" heeft, PSV-aanhanger is.
Sorry. Ik viel gewoon van m'n stoel van ongeloof. Er moet toch ergens een betaalbare spits met een heel klein beetje talent rondlopen? Brazilie of zo?quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ondanks je onbeschaafde taalgebruik wil ik je melden dat er geen grappen gemaakt worden.
Geeft niets. Persoonlijk vind ik Allback 'fucking' goed!quote:Op maandag 16 augustus 2004 00:35 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Sorry. Ik viel gewoon van m'n stoel van ongeloof. Er moet toch ergens een betaalbare spits met een heel klein beetje talent rondlopen? Brazilie of zo?
Ik doe het even dunnetjes over.quote:Op maandag 16 augustus 2004 00:35 schreef PJORourke het volgende:
Sorry. Ik viel gewoon van m'n stoel van ongeloof.
Bij PSV hebben altijd veel Limburgers gevoetbald, de lijst is schier oneindig, zo gek is het dus niet. Achter ons in het Philips-stadion zitten ook al jaren 2 limburgers.quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:12 schreef Kaalhei het volgende:
Curieus dat iemand die zich "Limburger 4-life" noemt en als signature "je kan me uit Limburg halen,maar Limburg niet uit mij" heeft, PSV-aanhanger is.
Wat te denken van al die Gelderlanders, Groningers en Zierikzeeërs die voor PSV zijn, het zal watquote:Op maandag 16 augustus 2004 01:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij PSV hebben altijd veel Limburgers gevoetbald, de lijst is schier oneindig, zo gek is het dus niet. Achter ons in het Philips-stadion zitten ook al jaren 2 limburgers.
quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:12 schreef Kaalhei het volgende:
je bedoelt lokale rotzooi.quote:Op maandag 16 augustus 2004 00:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af. Maar ja, voor een inwoner van Mestreech of Sittard valt er niet veel te genieten van de lokale trots...
Hoflandquote:Op maandag 16 augustus 2004 01:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij PSV hebben altijd veel Limburgers gevoetbald, de lijst is schier oneindig, zo gek is het dus niet. Achter ons in het Philips-stadion zitten ook al jaren 2 limburgers.
van Bommel gaat misschien naar Dortmund na CL kwalaficatie duel.quote:Op maandag 16 augustus 2004 12:21 schreef gras het volgende:
Jan Vennegoor of Hesselink gaat nog eerder naar het buitenland dan Van Bommel. Met de winterstop vertoeft Lange Jan al in betere oorden.
Zlatan wappert niet meer met z'n ellebogen dan Jan...quote:Op zondag 15 augustus 2004 09:19 schreef Tyler..Durden het volgende:
Twi... één naam over dat ellebogen gewapper van Jan.
Zlatan Ibrahimovic
Jan zelf en Hiddink hebben aangegeven dat VoH gewoon bij PSV blijft voetballen, ook als er een extra spits bij komt. (De Telegraaf)quote:Op maandag 16 augustus 2004 12:21 schreef gras het volgende:
Jan Vennegoor of Hesselink gaat nog eerder naar het buitenland dan Van Bommel. Met de winterstop vertoeft Lange Jan al in betere oorden.
Jan doet dat weldegelijk dat inspringen met z'n elleboog naarvoren die dan in iemand gezicht komt. Zlatan is ook lang, maar daar hoor je dat excuus ook niet ...quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:09 schreef Moody het volgende:
[..]
Jan doet dat ook niet...niet met opzet in ieder geval. Hij is erg lang en dat heeft invloed op zijn motoriek.
Geloof jij alles wat in de krant staat en dan met name wat De Telegraaf je voorschoteld? Als er in de winterstop een clup met geld gaat wapperen is hij zo weg. (Ik ga er dan vanuit dat PSV dan inmiddels een 'topspits' heeft aangetrokken en zijn uitgeschakeld in de CL.)quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:09 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Jan zelf en Hiddink hebben aangegeven dat VoH gewoon bij PSV blijft voetballen, ook als er een extra spits bij komt. (De Telegraaf)
Jan heeft de motoriek van tante Sidonia.quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:09 schreef Moody het volgende:
[..]
Jan doet dat ook niet...niet met opzet in ieder geval. Hij is erg lang en dat heeft invloed op zijn motoriek.
Over het stuk in de Telegraaf, het betrof gequote reacties. Dus je kunt wel van alles uitgaan om je gelijk te krijgen, maar dan impliceer je indirect dat Hiddink en Vennegoor leugenaars zijn.quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:32 schreef gras het volgende:
[..]
Geloof jij alles wat in de krant staat en dan met name wat De Telegraaf je voorschoteld? Als er in de winterstop een clup met geld gaat wapperen is hij zo weg. (Ik ga er dan vanuit dat PSV dan inmiddels een 'topspits' heeft aangetrokken en zijn uitgeschakeld in de CL.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |