meld zich !quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:44 schreef roxor het volgende:
[..]
Voor de wedstrijd van vanavond hoorde je niemand over Jan Vennegoor.
quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:36 schreef methodmich het volgende:
Ze weten nog steeds niet of ie nou Vennegoor of Hesselink heet...
Wanneer ga je die maken dan?quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:54 schreef methodmich het volgende:
Ja, tong, in een Jan-topic mag dé Jan-grap niet ontbreken.
Ken je die mop van Vennegoor en Morientes?quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Wanneer ga je die maken dan?
um.. nee?quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:58 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ken je die mop van Vennegoor en Morientes?
Ken je die mop van die voetballer die gaat parachute springen met onder andere een schoolgaand meisje?quote:Op zondag 15 augustus 2004 17:00 schreef methodmich het volgende:
Ik ook niet. Baal ik al jaren van.
quote:Op zondag 15 augustus 2004 19:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
verhaal:
bij de Amstel Cup finale PSV - Twente hing een spandoek met de tekst 'Jan Vennegoor of Hattrick'. Ik was bij deze wedstrijd aanwezig. Vrienden van me zaten te kijken. De laatste 4 letters van het spandoek vormden toevallig ook de voornaam van een van m'n vrienden. Zegt die gozer bloedserieus tegen de anderen: ja, dat spandoek heeft [Stanley] voor mij opgehangen, zoiets doet hij wel.
De lach-o-meter sloeg goed uit die dag en even more so toen ik achteraf dit verhaal hoorde.
quote:Op zondag 15 augustus 2004 19:36 schreef Djekko het volgende:
Jan Vennescore of Hattrick
van PFU
You've got to be fucking kidding me.quote:Op zondag 15 augustus 2004 00:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Allback komt na de 2e wedstrijd tegen Rode Ster.
Ondanks je onbeschaafde taalgebruik wil ik je melden dat er geen grappen gemaakt worden.quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:02 schreef PJORourke het volgende:
[..]
You've got to be fucking kidding me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |