ik was een jaar of 8 a 10 geleden begonnen met muziek maken, een jaar of 5 ben ik gestopt, maar zo nu en dan help ik nog wel wat mensen met technische ondersteuning, maar ik had echt een geniaal concept in me geheugen voor een intro.
Het zou als volgt gaan, dat id was geboren in de tijd dat de nerdstijl cq hardstyle extreem op kwam.
Het scenario is als volgt.
Dan hoor je een paar doorgesnoven homeboys een hardstylefeest binnen treden, je hoort hun de neuzen ophalen alsof die vol zit met cocaine. Op de achtergrond hoor je de nerdstyle klinken, het moet klinken alsof ze echt door een ganglopen....
Vervolgens lopen ze op de nerdstyle dj af en die liquideren ze..... de homeboys sluiten een minidisc aan met newyorkse darkcore/terror... vervolgens komen er een paar popiejopies stoer doen tegen die homeboys omdat ze hardstyle willen horen.... ook die worden geschoten.
Die homeboyz knallen lekker hun terror uit de speakers, raaskallen nog wat sinistere teksten en wanneer het nummer is afgelopen hoor je politiesirenes...
Het is moeilijk te realiseren, ik hoef er ook geen geld voor te hebben, maar als iemand een plaat als bovenstaand gaat maken, dan gaat die zeker goed verkopen.
Maar dan moeten de details wel goed uitgewerkt worden. (de snuifgeluiden, het psychopatische karakter van de homeboys moet goed uit de verf komen door hun manier van praten en articuleren, het doorladen van de wapens, het lopen vanaf de ingang door de gang naar de partyzaal moet klinken alsof die gasten ook echt op een houseparty lopen).
Ik zou eigenlijk films moeten maken