ik vind zo'n uitspraak onder geen enkele omstandigheid passend. Het zegt uiteindelijk meer over jou dan over mij. Jij wilde mij toch opleggen mij visueel te onderscheiden zodat je mijn mening anders zou kunnen toetsen ? Ik maakte een historisch perspectiefje. Jij haalt er de holocaust bij, er was toch zo'n internet-wet die daar iets over zegt ?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:11 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Naar aanleiding van een post dat het makkelijk is dat iemand die niet gelovig is in de bijbel of koran dieze boeken met een kleine letter schrijft en iemand die één van deze boeken als heilig ziet met een hoofdletter schrijft, verwijzen naar de holocaust vind ik de term "je grote vuile smerige rot bek houden. Ik weet wat je hiermee suggereert" vind ik passend.
Met "een sterretje. Misschien nog beter op mijn jas. Zou geel een goede kleur zijn" verwijs je volgens mij weldegelijk naar de jodenster.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:17 schreef SingleCoil het volgende:
Het zegt uiteindelijk meer over jou dan over mij. Jij wilde mij toch opleggen mij visueel te onderscheiden zodat je mijn mening anders zou kunnen toetsen ?
[quote]
Ik zei alleen maar dat het handiger zou zijn als "niet-gelovigen" bijbel en koran met een kleine letter zouden schrijven en "gelovigen" bijbel en koran met een hoofdletter.[quote] Ik maakte een historisch perspectiefje. Jij haalt er de holocaust bij,
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:50 schreef SingleCoil het volgende:
Misschien nog handiger als ik iets onder mijn posts zet, een sterretje of zo, of nog beter, op mijn jas..zou geel een goede kleur zijn ? Puntje of 6...wel handig, weet je gelijk met wat voor iemand je te maken hebt...
Akkie reageert heel natuurlijk: als laatste verweer in een verloren discussie huilt hij auwauwauw en roept hogere machten aan (feedback, oh help Mod doe iets). Jonge hondjes doen dat ook, en met succes. Dat helpt ook: wij leerden vroeger nooit een liggende man aan te vallen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:34 schreef manny het volgende:
waarom gaat iedereen huilen als er ook maar een geringste verwijzing naar iets van 40-45 wordt gemaakt... tis toch een discussie forum en soms heb je "40-45" verwijzingen nodig om een punt te maken
Was die toevallig geel dan ? Ik betwijfel het. En als het echt een foutje was dan zou je allang je excuus aan geboden hebben. Ach, maar het is Akkersloot maar.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:21 schreef SingleCoil het volgende:
Als ik 'm rood maak, hou je dan op met huilen ?
Ik betwijfel het. Ik ken de mods hier. De WFL-feedback is nog altijd een synoniem van "How to bash Akkersloot". (Heeft inderdaad iets met verloren discussies te maken).quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:41 schreef SingleCoil het volgende:
Akkie reageert heel natuurlijk: als laatste verweer in een verloren discussie huilt hij auwauwauw en roept hogere machten aan (feedback, oh help Mod doe iets). Jonge hondjes doen dat ook, en met succes
Daar ben ik het volledig met je eens. De vergelijking "je moet arabisch kennen om de koran te kunnen (mogen dus) interpreteren" met "je moet Tikkelbreebergs Oostenrijks accent kennen om Mein Kampf te kunnen interpreteren" is zo ongeveer al een ban waard op dit islamofielen forum.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:34 schreef manny het volgende:
waarom gaat iedereen huilen als er ook maar een geringste verwijzing naar iets van 40-45 wordt gemaakt... tis toch een discussie forum en soms heb je "40-45" verwijzingen nodig om een punt te maken
Het bashen van Akkie vind ik een zinloos tijdverdrijf, net zoiets als het uittrekken van vleugeltjes bij een vlieg. En die mods van tegenwoordig, niet meer te vertrouwen hoor. Je vriend Ruud kan dat nog wel even voorrekenen, 6 x 10**6 * (1940 - 1945) = 0.5m J/j geloof ik, of licht = 0, dat kan ook...quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:45 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Ik ken de mods hier. De WFL-feedback is nog altijd een synoniem van "How to bash Akkersloot". (Heeft inderdaad iets met verloren discussies te maken).
Toch alweer een reactie van iemand die de inhoud van mijn startpost niet begrijpt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:46 schreef Pinobot het volgende:
Tot God mij persoonlijk op mijn vingers komt tikken blijf ik gewoon posten.
clever bitch...quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:52 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Toch alweer een reactie van iemand die de inhoud van mijn startpost niet begrijpt.
Je zou van mij best mogen zeggen bijvoorbeeld dat Mohammed een boodschapper is van God maar doet dat dan alleen als je er zelf in gelooft (je hoeft je dan wat mij betreft in eens nog geen moslim te noemen, maar dat ter zijde).
En elders had je gepost dat ik "overal een verwijzing naar de holocaust zag". Jij activiteiten op dit forum zijn niet erg integer, zwakjes gezegd.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:51 schreef SingleCoil het volgende:
Ik vertrouw je niet omdat je wilt dat ik God met een kleine letter schrijf om mij zo te onderscheiden van Gelovigen. Ik vertrouw je motieven daarbij helemaal niet en refereerde met opzet aan een ander bekend geval van uiterlijk onderscheid maken, en we weten allemaal waar dat toe geleid heeft...het was dus niet per ongeluk geel. Maar maak 'm rood en we zitten in het mcCarthy-tijdperk, jij je zin...
Jij Klukluk ?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:56 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
En elders had je gepost dat ik "overal een verwijzing naar de holocaust zag". Jij activiteiten op dit forum zijn niet erg integer, zwakjes gezegd.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 10:30 schreef Vision het volgende:
zie sig.
Ik reageer dan ook uitsluitend op religies die een ander bij hun religie betrekken. ("ongelovigen" , "zij worden geleid door de duivel", "zij kiezen niet voor God" enz).quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 18:09 schreef DrWolffenstein het volgende:
Natuurlijk zijn er mensen die het geloof op zich verdedigen zonder zelf te geloven. Dat vind ik net zoiets als op autorijders schelden zonder dat je zelf een rijbewijs hebt. Je gelooft altijd ergens in, als het niet in een god is dan is het wel in de kracht van de mens zelf. Maar als je dat laatstgenoemde doet kun je dan niet s.v.p. je bek houden over mensen die wel in een god geloven?
Op alle religies, dus...quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 18:33 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ik reageer dan ook uitsluitend op religies die een ander bij hun religie betrekken. ("ongelovigen" , "zij worden geleid door de duivel", "zij kiezen niet voor God" enz).
Hoe zo. Voel jij je dan betrokken bij de religie van iemand die in de wekelijkse horoscoop in de Story gelooft ?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 18:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[Ik reageer dan ook uitsluitend op religies die een ander bij hun religie betrekken. ("ongelovigen" , "zij worden geleid door de duivel", "zij kiezen niet voor God" enz]
Op alle religies, dus...
Relifoob.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 18:11 schreef Sjaakman het volgende:
[Vision schreef: Zie sig]![]()
quote:God is just an imaginary friend for grown-ups
IK vind het zielig voor Akkersloot/Oogstmeer, die vent heeft geen leven, hij post hier al de hele dag. Hij zegt niks zonder iemand te kwesten of te beledigen. Zijn mening of zijn visie op zich hoeft geen probleem te zijn, alleen de zeer trollige manier van communiceren stoot menig normaal mens tegen het zere beenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:55 schreef whosvegas het volgende:
Tjonge, waar kan een mens zich druk over maken
Maar als je dit commentaar van Bensheeboy leest dan denkt iedereen toch van "Daar zou ik het toch ook voor doen". Ik lig althans dubbelquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:44 schreef BansheeBoy het volgende:
IK vind het zielig voor Akkersloot/Oogstmeer, die vent heeft geen leven, hij post hier al de hele dag. Hij zegt niks zonder iemand te kwesten of te beledigen. Zijn mening of zijn visie op zich hoeft geen probleem te zijn, alleen de zeer trollige manier van communiceren stoot menig normaal mens tegen het zere been
Ik vind het vooral minder voor Yvonne omdat ze hem toch in bescherming heeft genomen en een laatse kans heeft gegund, helaas weet Akkersloot dat niet te waarderen
Waarom lig je dubbel ?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:19 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Maar als je dit commentaar van Bensheeboy leest dan denkt iedereen toch van "Daar zou ik het toch ook voor doen". Ik lig althans dubbel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |