maar blijf je dan afvallen, of zit je nu al aardig lang op je eigen gewicht?quote:Op zondag 15 augustus 2004 18:25 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, je bent een neanderthaler, nee aankomen is niet zo makkelijk, ik heb jarenlang hetzelfde gewogen en dan at ik gewoon normaal. Nu ben ik dus afgevallen (ik weet niet waarom) en ik eet nog steeds hetzelfde, dus kom ik ook niet aan. Volgens mij kan ik maar beter vaak eten en niet veel, want ik zit altijd snel vol.
Even iets anders: mijn computer start steeds vanzelf opnieuw op, en net veranderde de Start-balk ook ineens vanzelf in zo'n Windows 95 uiterlijk
. Hopelijk geen virus ofzo
![]()
Nou, 3 weken geleden toen ik me woog was ik dus 3 kilo afgevallen (maar ik weeg me niet zo vaak dus ik weet niet hoe lang dat al was) en dat is echt te laag, dus sindsdien probeer ik aan te komen. Maar dat is dus nog niet gelukt.quote:Op zondag 15 augustus 2004 18:26 schreef niksan het volgende:
[..]
maar blijf je dan afvallen, of zit je nu al aardig lang op je eigen gewicht?
aantal views: 5179quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:36 schreef Duiveltja het volgende:
Ik loop achter ik heb een schamele 3559 views![]()
En wat wordt de race?quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:42 schreef BVO het volgende:
Als dunn0w terug is mag van mij het ShowChat-Tournament wel komen, naar een idee van dunn0w en mij..
Ja maar jij bent een meisjequote:Op zondag 15 augustus 2004 20:41 schreef niksan het volgende:
[..]
aantal views: 5179![]()
Gebruik je headshot als avatar en je zit in no time op de 10000quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:44 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik heb maar 1285 viewskijken jullie nooit bij mij ofzo?
![]()
De Favoriete SC-user.quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
En wat wordt de race?
Wel op Janine he? Dat heb je nog goed te makenquote:Op zondag 15 augustus 2004 20:55 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik zal het gelijk doen!
Ik stem op Dadaquote:Op zondag 15 augustus 2004 20:56 schreef BVO het volgende:
[..]
De Favoriete SC-user..
dunn0w stelde het voor en ik vind het een goed idee.. 16 mensen halen we wel en het is natuurlijk altijd goed voor de onderlinge verhoudingen.
.
Ik weet al wel op wie je gaat stemmen, maar zolang er niks staat wordt er natuurlijk nog geen stem geteld.quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:55 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik zal het gelijk doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |