Bij ons regent het alquote:Op zondag 15 augustus 2004 17:57 schreef Dada het volgende:
Goedendag heren en dames van Fok! Showchat.
Lekker weertje vandaag he? Jullie ook van de zon genoten? Het lijkt erop dat het nu gaat regenen, ik hoop van niet want we gaan bbq’en.
Aankomen is toch niet zo moeilijk? Gewoon veel eten toch? Of ben ik nu een beetje een neanderthaler? ’s avonds laat eten is ook goed als je wilt aankomen dacht ik. Maar goed ik hou me helemaal niet bezig met afvallen/aankomen enz, heb geluk denk ik.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 01:22 schreef ZOWIEE het volgende:
Het is voor mensen met ondergewicht zo mogelijk nog moeilijker aan te komen, dan voor mensen met overgewicht om af te vallen. De sleutel zit hem in regelmatige maaltijden (van een site komt dit).
Het is ook niet dat ik vel over been ben ofzo, maar qua figuur lijkt het wel op die foto. Ik heb toevallig vanavond mn vetpercentage gemeten en dat was 17.1% en dat was zeer goed. Maar dat is waarschijnlijk zeer goed voor sporters enzo, terwijl ik helemaal niet sport. Maar ja ik eet ook gewoon dus wie weet.
hier ookquote:Op zondag 15 augustus 2004 18:13 schreef _bigmac_ het volgende:
hier is de lucht nog helder
Ja, je bent een neanderthalerquote:Op zondag 15 augustus 2004 18:20 schreef Dada het volgende:
[..]
Aankomen is toch niet zo moeilijk? Gewoon veel eten toch? Of ben ik nu een beetje een neanderthaler? ’s avonds laat eten is ook goed als je wilt aankomen dacht ik. Maar goed ik hou me helemaal niet bezig met afvallen/aankomen enz, heb geluk denk ik.
het heeft met je spijsvertering te maken.quote:Op zondag 15 augustus 2004 18:20 schreef Dada het volgende:
[..]
Aankomen is toch niet zo moeilijk? Gewoon veel eten toch? Of ben ik nu een beetje een neanderthaler? ’s avonds laat eten is ook goed als je wilt aankomen dacht ik. Maar goed ik hou me helemaal niet bezig met afvallen/aankomen enz, heb geluk denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |