Ik hou bij wie er allemaal gestemd hebben, als iemand nog niet gestemd heeft zeg ik het hem/haar even.quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:29 schreef Dada het volgende:
Ik denk dat je toch beter een apart topic kunt openen voor het toernooi. Die SC topics gaan zo snel, veel van de 16 zullen heel wat missen en dus niet stemmen. Denk ik.
Hoe dan ook, op wie ik ook stem. Iedereen is evenquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:30 schreef Dada het volgende:
[..]
Hier posten. Ik wil zien wat iedereen stemt enzo.
Die paar die dat doen vis je er zo uit, niet dan? Het blijft in ieder geval overzichtelijk. Aan de andere kant BVO (zegt ’ie net hierboven) zal iedereen op de hoogte houden dat ze nog moeten stemmen dus dan is het geen probleem.quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:31 schreef Dizer het volgende:
Denk het juist niet. Zie mijn post hierover een aantal posts voor de loting terug.
Anders krijg je NON SHO users die gaan posten...ik weet niet of dat handig is
quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:32 schreef Dizer het volgende:
Hoe dan ook, op wie ik ook stem. Iedereen is even
TVPquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:34 schreef Duiveltja het volgende:
Of anders posten we dit deel ff snel vol en maken het volgde SC deel het stemtopique
Feestquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:37 schreef ZOWIEE het volgende:
Oh ik doe mee dan, ik hoef nog maar 21 posts en dan heb ik1000 posts
9923 (gemiddeld 41 per dag)quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:37 schreef ZOWIEE het volgende:
Oh ik doe mee dan, ik hoef nog maar 21 posts en dan heb ik1000 posts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |