Kun je het misschien samengevat hier toch nog vertellen?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 01:07 schreef ZOWIEE het volgende:
Godver ik had een hele post, gooide BVO hem vol.
Concert? Of leuk op visite?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 01:09 schreef BVO het volgende:
Ik vind Hind mooi..
Volgende week dinsdag zie ik d'r weer..
Ik heb introductieweek van mn nieuwe school, ze komt optreden.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 01:10 schreef Dada het volgende:
[..]
Concert? Of leuk op visite?
Maar als je nou voor dr deur staat of volgende week op school, kent ze je dan wel, of denkt ze: He, een fan.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 01:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb introductieweek van mn nieuwe school, ze komt optreden..
Was vandaag wel dicht bij d'r in de buurt, maar ben maar niet langsgegaan..
Oh ja, dat is wel dun, al moet ik zelf toegeven dat ik ook een beetje die kant op gaquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 01:12 schreef Dada het volgende:
Deze bedoel ik ZOWIEE:
[afbeelding]
Dit vind ik dus niet mooi meer.
Ik denk dat ze me wel herkent ja.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 01:12 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Maar als je nou voor dr deur staat of volgende week op school, kent ze je dan wel, of denkt ze: He, een fan.
Leuk. Maak wat foto’s. Ben benieuwd of je weer het podium op mag.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 01:11 schreef BVO het volgende:
Ik heb introductieweek van mn nieuwe school, ze komt optreden..
Was vandaag wel dicht bij d'r in de buurt, maar ben maar niet langsgegaan..
Gewoon lekker eten. Maar dat zei je zelf al dat je dat deed of ging doen dus over jou maak ik me geen zorgen. Jij blijft wel mooi.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 01:13 schreef ZOWIEE het volgende:
Oh ja, dat is wel dun, al moet ik zelf toegeven dat ik ook een beetje die kant op ga.
Het is voor mensen met ondergewicht zo mogelijk nog moeilijker aan te komen, dan voor mensen met overgewicht om af te vallen. De sleutel zit hem in regelmatige maaltijden (van een site komt dit).quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 01:17 schreef Dada het volgende:
[..]
Gewoon lekker eten. Maar dat zei je zelf al dat je dat deed of ging doen dus over jou maak ik me geen zorgen. Jij blijft wel mooi.
Gevonden!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 01:10 schreef ZOWIEE het volgende:
Ja, ik was dus eigenlijk nog op zoek naar een topic over Keira Knightley waar je die filmposter zag van King Arthur en dan de foto voor en na de bewerking, dat was een aardig verschil.
De bovenste vieren feest, maar wat die 2 ondersten doen?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:46 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Heb het ook niet gezien, was het grootste gedeelte weg.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:43 schreef Duiveltja het volgende:
Heb je trouwens de opening van de OS gezien?
ik ookquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:12 schreef timbob het volgende:
ik verveel me de pleuris
Hier ookquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:45 schreef ZOWIEE het volgende:
Hier schijnt de zon nog steeds!
Ik was in Turkijequote:Op zaterdag 14 augustus 2004 18:17 schreef Svensational het volgende:
BVO, ik snap nu waaronm je zo vaak online kwam in Spanje, tis de enige plek waar het niet stikheet is![]()
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:48 schreef Dizer het volgende:INGE VOOR GOUD
INGE VOOR GOUD
INGE VOOR GOUD
INGE VOOR GOUD
INGE VOOR GOUD
INGE VOOR GOUD
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:50 schreef BVO het volgende:
[..]Inge
.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:50 schreef timbob het volgende:
Man 22, geen B,B,S, zoekt: soc. leven. reac. onder Box325
Wat is B,B,S??quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:50 schreef timbob het volgende:
Man 22, geen B,B,S, zoekt: soc. leven. reac. onder Box325
Heb ik niet.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat is B,B,S??
Baan
Heb ik niet.quote:rijbewijsB
Ben single.quote:Sex
geen BBS = geen bril baan snorquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat is B,B,S??
Baan
rijbewijsB
Sex
?
Of ga lekker je aanmelden voor een TMF ID. Kan je lekker met je mobiel een sociaal leven krijgen met andere TMF ID members
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:58 schreef BVO het volgende:
Ben single..
Al hoeft dat geen belemmering te zijn, natuurlijk..
Ga naar een breezer discoquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:12 schreef timbob het volgende:
[..]
meestal wel het geval helaas
Ik ben zo snel als bliksemquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:17 schreef _bigmac_ het volgende:
la maar is al weer gebeurd
Ik heb een geheugen als een zeefquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 18:15 schreef Svensational het volgende:
Leonie, ik zit in Lloret de Mar.
pas 6 keer verteld
lolquote:Op zondag 15 augustus 2004 01:29 schreef BVO het volgende:
Je had gelijk Dizer deze foto doet het goed bij de vrouwen..
[afbeelding]
[quote]* bvo gaat vaker lachen op foto's.
-edit: Ik zie nu pas dat dit niet de foto is waarop ik lach.. Maarja, wel de populairste foto
.
quote:Nu doet mnhet natuurlijk niet meer
.
quote:Je hebt nu trouwens zowat hetzelfde avatar als ik..
Bij ons regent het alquote:Op zondag 15 augustus 2004 17:57 schreef Dada het volgende:
Goedendag heren en dames van Fok! Showchat.
Lekker weertje vandaag he? Jullie ook van de zon genoten? Het lijkt erop dat het nu gaat regenen, ik hoop van niet want we gaan bbq’en.
Aankomen is toch niet zo moeilijk? Gewoon veel eten toch? Of ben ik nu een beetje een neanderthaler? ’s avonds laat eten is ook goed als je wilt aankomen dacht ik. Maar goed ik hou me helemaal niet bezig met afvallen/aankomen enz, heb geluk denk ik.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 01:22 schreef ZOWIEE het volgende:
Het is voor mensen met ondergewicht zo mogelijk nog moeilijker aan te komen, dan voor mensen met overgewicht om af te vallen. De sleutel zit hem in regelmatige maaltijden (van een site komt dit).
Het is ook niet dat ik vel over been ben ofzo, maar qua figuur lijkt het wel op die foto. Ik heb toevallig vanavond mn vetpercentage gemeten en dat was 17.1% en dat was zeer goed. Maar dat is waarschijnlijk zeer goed voor sporters enzo, terwijl ik helemaal niet sport. Maar ja ik eet ook gewoon dus wie weet.
hier ookquote:Op zondag 15 augustus 2004 18:13 schreef _bigmac_ het volgende:
hier is de lucht nog helder
Ja, je bent een neanderthalerquote:Op zondag 15 augustus 2004 18:20 schreef Dada het volgende:
[..]
Aankomen is toch niet zo moeilijk? Gewoon veel eten toch? Of ben ik nu een beetje een neanderthaler? ’s avonds laat eten is ook goed als je wilt aankomen dacht ik. Maar goed ik hou me helemaal niet bezig met afvallen/aankomen enz, heb geluk denk ik.
het heeft met je spijsvertering te maken.quote:Op zondag 15 augustus 2004 18:20 schreef Dada het volgende:
[..]
Aankomen is toch niet zo moeilijk? Gewoon veel eten toch? Of ben ik nu een beetje een neanderthaler? ’s avonds laat eten is ook goed als je wilt aankomen dacht ik. Maar goed ik hou me helemaal niet bezig met afvallen/aankomen enz, heb geluk denk ik.
maar blijf je dan afvallen, of zit je nu al aardig lang op je eigen gewicht?quote:Op zondag 15 augustus 2004 18:25 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, je bent een neanderthaler, nee aankomen is niet zo makkelijk, ik heb jarenlang hetzelfde gewogen en dan at ik gewoon normaal. Nu ben ik dus afgevallen (ik weet niet waarom) en ik eet nog steeds hetzelfde, dus kom ik ook niet aan. Volgens mij kan ik maar beter vaak eten en niet veel, want ik zit altijd snel vol.
Even iets anders: mijn computer start steeds vanzelf opnieuw op, en net veranderde de Start-balk ook ineens vanzelf in zo'n Windows 95 uiterlijk
. Hopelijk geen virus ofzo
![]()
Nou, 3 weken geleden toen ik me woog was ik dus 3 kilo afgevallen (maar ik weeg me niet zo vaak dus ik weet niet hoe lang dat al was) en dat is echt te laag, dus sindsdien probeer ik aan te komen. Maar dat is dus nog niet gelukt.quote:Op zondag 15 augustus 2004 18:26 schreef niksan het volgende:
[..]
maar blijf je dan afvallen, of zit je nu al aardig lang op je eigen gewicht?
aantal views: 5179quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:36 schreef Duiveltja het volgende:
Ik loop achter ik heb een schamele 3559 views![]()
En wat wordt de race?quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:42 schreef BVO het volgende:
Als dunn0w terug is mag van mij het ShowChat-Tournament wel komen, naar een idee van dunn0w en mij..
Ja maar jij bent een meisjequote:Op zondag 15 augustus 2004 20:41 schreef niksan het volgende:
[..]
aantal views: 5179![]()
Gebruik je headshot als avatar en je zit in no time op de 10000quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:44 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik heb maar 1285 viewskijken jullie nooit bij mij ofzo?
![]()
De Favoriete SC-user.quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
En wat wordt de race?
Wel op Janine he? Dat heb je nog goed te makenquote:Op zondag 15 augustus 2004 20:55 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik zal het gelijk doen!
Ik stem op Dadaquote:Op zondag 15 augustus 2004 20:56 schreef BVO het volgende:
[..]
De Favoriete SC-user..
dunn0w stelde het voor en ik vind het een goed idee.. 16 mensen halen we wel en het is natuurlijk altijd goed voor de onderlinge verhoudingen.
.
Ik weet al wel op wie je gaat stemmen, maar zolang er niks staat wordt er natuurlijk nog geen stem geteld.quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:55 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik zal het gelijk doen!
* niksan haat tournamentsquote:Op zondag 15 augustus 2004 20:59 schreef BVO het volgende:
Welke users hebben we eigenlijk?
Dizer
Dada
Svurno
Tommetje
Ik
Duiveltja
Bupatih
_bigmac_
dunn0w
Anita
niksan
ZOWIEE
static
Christine
Riann
Vergeet ik nu iemand?.
* BVO niet.quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:00 schreef niksan het volgende:
[..]
* BVO haat tournaments![]()
Omdat je op KIM had gestemdquote:Op zondag 15 augustus 2004 20:59 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Goed maken?
Zeker omdat ik op Isabella had gestemd??
FREY!!!!quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:59 schreef BVO het volgende:
Dizer
Dada
Svurno
Tommetje
Ik
Duiveltja
Bupatih
_bigmac_
dunn0w
Anita
niksan
ZOWIEE
static
Christine
Riann
Vergeet ik nu iemand?.
Die is nog nooit in SC geweest.quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
FREY!!!!
Volgens mij ben ik in de warquote:Op zondag 15 augustus 2004 21:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Omdat je op KIM had gestemd
Nee je hebt gelijk.quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik in de war
Ooh. En die Roxy Belevante gek? Hoe heet ze ook al weer? Die heeft een aantal keren gepostquote:Op zondag 15 augustus 2004 21:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Die is nog nooit in SC geweest..
Jaa...okeequote:Op zondag 15 augustus 2004 21:07 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Kim was veel leuker! en Janine won toch![]()
"Ik" ken ik niet. Maar je vergeet wel BVOquote:Op zondag 15 augustus 2004 20:59 schreef BVO het volgende:
Dizer
Dada
Svurno
Tommetje
Ik
Duiveltja
Bupatih
_bigmac_
dunn0w
Anita
niksan
ZOWIEE
static
Christine
Riann
Vergeet ik nu iemand?.
Ik kwam net op 15 users uit, dat zijn de 15 mensen die regelmatig hier hebben gepost.quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ooh. En die Roxy Belevante gek? Hoe heet ze ook al weer? Die heeft een aantal keren gepost
En Karoltje heeft 1 post
Of je haalt static eruit. Het enige wat die post is "plak"quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik kwam net op 15 users uit, dat zijn de 15 mensen die regelmatig hier hebben gepost.
Nummer 16 moeten we dan nog vinden..
Beev, schaam jequote:Op zondag 15 augustus 2004 21:15 schreef timbob het volgende:
[..]
ja hier
Ik wil op 16 uitkomen.quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Of je haalt static eruit. Het enige wat die post is "plak"![]()
Ik zag het al.quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:15 schreef timbob het volgende:
[..]
ja hier
quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:18 schreef timbob het volgende:
komt misschien door mijn subtiele nietopvallende irritante avatar
Ik ben vereerd Dizer.quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:57 schreef Dizer het volgende:
Ik stem op Dada
Makkelijk gaat het niet worden nee.quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:40 schreef BVO het volgende:
Ik weet wel dat sommige lotingen héél moeilijk kunnen worden..
Maar als je tegenover niksanquote:Op zondag 15 augustus 2004 21:38 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik ben vereerd Dizer.
Ik zeg verder niet op wie ik stem, dat zien jullie wel in het toernooi.
Loot nou maar, we geloven je eerlijkheid welquote:Op zondag 15 augustus 2004 21:38 schreef BVO het volgende:
Ligt aan de loting..
Wie gaat er trouwens loten?.
Als ik mezelf tegen bijv. Christine loot (die hier niet zo vaak komt) komt het wel ongeloofwaardig over..
Terwijl ik altijd eerlijk loot.
we hebben het wel getroffen hier in SHO als mannen. Alle SHO vrouwen zijn gewoon superknapquote:Op zondag 15 augustus 2004 21:47 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik heb mn fotoboek ge-update!!
ga snel kijken ik wil meer views![]()
lolquote:Op zondag 15 augustus 2004 21:48 schreef BVO het volgende:
Van static niet iig..
Wel heeft iedereen een avatar..
Aan die eerlijkheid is al weleens getwijfeld hoor, tijdens het Idols Tournament weleens geloof ik..
Als het in dit topic blijft, dan blijft het ook onderling qua stemmers. Misschien is dat beter.quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:55 schreef BVO het volgende:
Dat is idd een goede vraag..
Ik denk dat het leuker is om die over te slaan. Sommigen stemmen namelijk niet op zichzelf (vinden ze asociaal overkomen), Anderen stemmen wel op zichzelf (hebben de stemmen hard nodig).
Je eigen duel dus overslaan.
Moet het gewoon in dit topic?
quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:00 schreef BVO het volgende:
(edit: het is hier donker, ik dacht na de "du" gezien te hebben dat het dunn0w was, het bleek Duiveltja te zijn}
Beev, doe eens gezond man. Post alles nou in 1 keer gewoon. Met de usericons erbij en voila!quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:03 schreef BVO het volgende:
......... Tom_Tom-
Duiveltja - Tom_Tom- dus..
De volgende naam is.......... timbob
Zijn tegenstander is.......
Is het ook. Daarom kies ik niet wie de leukste is want iedereen is leuk. Maar ik kies gewoon wie het meest actief is, ook al is het in posts, grappen, serieuze dingen. Wie nut heeft en ga zo maar door..quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:05 schreef ZOWIEE het volgende:
Dat is al moeilijk kiezen
Ik bouw de spanning op.quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Beev, doe eens gezond man. Post alles nou in 1 keer gewoon. Met de usericons erbij en voila!
Dat moet Duiveltja ook, dus niet zeiken!quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:09 schreef timbob het volgende:
[..]
oh lekker
ik mag gelijk tegen een mod opboksen
En tommerd post meer dan alleen *plak*quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat moet Duiveltja ook, dus niet zeiken!![]()
![]()
Hij heeft het ook moeilijker dat jij!quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:11 schreef timbob het volgende:
[..]
hij mag ook zeiken
idd dat zeg ikquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij heeft het ook moeilijker dat jij!
Static post alleen maar "plak" neer. Tom_Tom- meer
Ik voel het aankomenquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:14 schreef BVO het volgende:
De volgende naam is............. Svensational
Zijn tegenstander is.............
En ik tegen the beauty van SHOquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:11 schreef ZOWIEE het volgende:Uitgerekend tegen de Tournament-koning.
Ik voelde het ookquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik voel het aankomen
quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:20 schreef Duiveltja het volgende:
Mijn F5 knop begint te verslijten.
Hihi.quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:20 schreef Duiveltja het volgende:
Mijn F5 knop begint te verslijten.
Gewoon iene miene mute doen als je het niet weetquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:15 schreef timbob het volgende:
[..]
i have no shame
probleem is dat ik nog niet iedereen zo goed ken hier...
BVO, wat doe je nouquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:21 schreef BVO het volgende:
niksan - Dizer. Sorry.
.
Das mijn iene miene mutte keuze..quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:23 schreef BVO het volgende:
Er zitten voor mij 3 érg moeilijke keuzes tussen, met Tania18 - dunn0w als uitschieter.
Hier posten. Ik wil zien wat iedereen stemt enzo.quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:28 schreef Duiveltja het volgende:
Gaan we de lijstjes mailen of hier posten?
Denk het juist niet. Zie mijn post hierover een aantal posts voor de loting terug.quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:29 schreef Dada het volgende:
Ik denk dat je toch beter een apart topic kunt openen voor het toernooi. Die SC topics gaan zo snel, veel van de 16 zullen heel wat missen en dus niet stemmen. Denk ik.
Ik hou bij wie er allemaal gestemd hebben, als iemand nog niet gestemd heeft zeg ik het hem/haar even.quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:29 schreef Dada het volgende:
Ik denk dat je toch beter een apart topic kunt openen voor het toernooi. Die SC topics gaan zo snel, veel van de 16 zullen heel wat missen en dus niet stemmen. Denk ik.
Hoe dan ook, op wie ik ook stem. Iedereen is evenquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:30 schreef Dada het volgende:
[..]
Hier posten. Ik wil zien wat iedereen stemt enzo.
Die paar die dat doen vis je er zo uit, niet dan? Het blijft in ieder geval overzichtelijk. Aan de andere kant BVO (zegt ’ie net hierboven) zal iedereen op de hoogte houden dat ze nog moeten stemmen dus dan is het geen probleem.quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:31 schreef Dizer het volgende:
Denk het juist niet. Zie mijn post hierover een aantal posts voor de loting terug.
Anders krijg je NON SHO users die gaan posten...ik weet niet of dat handig is
quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:32 schreef Dizer het volgende:
Hoe dan ook, op wie ik ook stem. Iedereen is even
TVPquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:34 schreef Duiveltja het volgende:
Of anders posten we dit deel ff snel vol en maken het volgde SC deel het stemtopique
Feestquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:37 schreef ZOWIEE het volgende:
Oh ik doe mee dan, ik hoef nog maar 21 posts en dan heb ik1000 posts
9923 (gemiddeld 41 per dag)quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:37 schreef ZOWIEE het volgende:
Oh ik doe mee dan, ik hoef nog maar 21 posts en dan heb ik1000 posts
18053 (gemiddeld 16 per dag)quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:40 schreef BVO het volgende:
[..]
9923 (gemiddeld 41 per dag).
Ben eigenlijk ook best bang dat Karoltje ons straks komt uitkafferen.quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:42 schreef Dizer het volgende:
dit hebben we in eeuwen niet meer gedaan....zo snel mogelijk volposten
.quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:45 schreef ZOWIEE het volgende:
Mijn posts worden steeds inhoudslozer
844 : 1594 (dagen) = 0,529 posts per dag.. (=1 afgerond)quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:44 schreef Dada het volgende:
Dada:
Aantal posts: 844 (gemiddeld 1 per dag)
Hihi, zal ik ooit meer dan 1 post per dag hebben?
gewoon ff wat namen van celebs laten vallen, en alles is okquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:47 schreef Dada het volgende:
Straks zijn bijna alle SC toernooi genomineerden gebanned wegens flooding (of onzin posten weet ik veel, gebanned dus).
Pffffffffff, gemiddeld 1 post per dag blijft het dus.quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:49 schreef timbob het volgende:
dus als je vandaag en morgen in totaal 2346 posts maak (3190 - 844) sta je op 2 posts per dag
Ja dat is wel de bedoelingquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:54 schreef BVO het volgende:
Nee, maar zometeen.
quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:00 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |