VVVquote:Op zondag 15 augustus 2004 18:01 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Wie gaat deze fantastische Roemeen afstoppen en daarmee Helmond van het kampioenschap afhouden?
Nee hij zichzelf voorlopig...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:24 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
VVV.
mindlightquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 01:30 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Nee hij zichzelf voorlopig...
VVV doet het inderdaad erg goed, maar zodra Stinga terug is zal Helmond sport met rasse schreden richting het kampioenschap gaan...
bij VVV is hij niet mislukt, daar mocht hij niet ballen omdat zn werkvergunning niet in orde wasquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Drie wedstrijden zegt niet zo veel, zeker niet als het een oefenwedstrijdje en een bekerwedstrijdje tegen Schijndel betreft.
Als ik me niet vergis is Stinga ook eens mislukt bij VVV. Hier in Den Bosch heeft hij zichzelf ook aangeboden, maar we hadden hem toen niet nodig.
Mindlight, hij doet weer mee tegen julliequote:Op zondag 15 augustus 2004 18:01 schreef Mindlight het volgende:
Ahh na het vertrek van Breuer mijn held in de Gouden Gids divisie. Deze middenvelder gaat persoonlijk verantwoordelijk worden voor het overtuigende kampioenschap in Helmond. Met zijn fabuleuze traptechniek, te zien op het bovengenoemde videotje, zal hij menig keeper vervelende nachten bezorgen.
Wie gaat deze fantastische Roemeen afstoppen en daarmee Helmond van het kampioenschap afhouden?
Juist die is niet te vinden
Ja dus niet he!!!quote:Op zondag 19 september 2004 20:10 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Mindlight, hij doet weer mee tegen jullie
*scary*
Hij speelt gewoon nietquote:Op maandag 20 september 2004 13:03 schreef Yeahinho het volgende:
Hij speelt wel de sterren van de hemel moet ik zeggen!
jawel hoor! en woensdag kan hij alvast oefenen om zn vorm terug te halen. let op we gaan nu weer stijgenquote:Op maandag 20 september 2004 13:32 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Hij speelt gewoon niet
Gewaagde voorspelling hoorquote:Op maandag 20 september 2004 16:13 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
jawel hoor! en woensdag kan hij alvast oefenen om zn vorm terug te halen. let op we gaan nu weer stijgen
zeker als je naar de stand van de ranglijst kijktquote:Op maandag 20 september 2004 17:04 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Gewaagde voorspelling hoor
yeahinhoquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 18:21 schreef Yeahinho het volgende:
Stinga.
Helmond Sport.
hellmondunitedquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 18:23 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
yeahinho![]()
FCDB![]()
hoi topicverneukerquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 18:47 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
hellmondunited.
quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:07 schreef hellmondunited het volgende:
Kei harde schop.
stinga is back
en nu maar hopen dat hij het langer dan een wedstrijd volhoudt![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |