fuji fine pix s 5000 toen nog maar 2 sec,ik heb nu een s7000 met 15 sec max en de mogenlijkheid voor een draad ontspannerquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:54 schreef Ablaze het volgende:
Met welke camera en lens genomen? Ziet er aardig uit.
Overigens: Plaats hier foto's met LANGE sluitertijden...
Oefening baard duidlijk kunst,ik kan ook redelijk uit de hand werken met een lange sluitertijd als de camera maar zwaar genoeg isquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:59 schreef Captain_Chaos het volgende:
Een dragline knabbelt, direct na de uit de klauwen gelopen ontruiming, aan het kraakpand 'De Blauwe Aanslag' in Den Haag.
[afbeelding]
Een van de foto's die wél 'lukte' ondanks de belachelijk grote sluitertijd voor het losse handje.
Hier is roermondquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:04 schreef N.icka het volgende:
Ik heb het nog niet gedaan , durf geloof ik ook niet zo goed om snachts hier door de stad te sruinen met mijn camera
uh roermond ??quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:04 schreef N.icka het volgende:
[..]
Hier is roermond
ik bepaal de regels niet,maar is het zo erg dan,dat zal toch nietquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:10 schreef beelz het volgende:
Ik heb een goed gelukte nachtfoto maar ik denk dat die misschien gezien zou kunnen worden als een niet toelaatbare foto. Zonde opzich, er zit geen bedoeling achter namelijk.
Zal ik posten en wachten op reacties? Indien er gezegd wordt dat het niet kan dan verwijder ik hem meteen...
je maakt ons wel heel erg nieuwsgierig tenminste....quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:10 schreef beelz het volgende:
Ik heb een goed gelukte nachtfoto maar ik denk dat die misschien gezien zou kunnen worden als een niet toelaatbare foto. Zonde opzich, er zit geen bedoeling achter namelijk.
Zal ik posten en wachten op reacties? Indien er gezegd wordt dat het niet kan dan verwijder ik hem meteen...
Ik stap beroepshalve nog wel eens door de straten bij nacht.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:04 schreef N.icka het volgende:
[..]
Hier is roermond
Interessant. Wel een beetje jammer van die ruis! Welke ISO waarde heb je gebruikt?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:12 schreef GenesiZ het volgende:
Deze zijn met mijn Minolta Dynax 505si super gemaakt en bij de foto boer op cd laten zetten.
Gemaakt met 300mm zoomlens vanuit m'n kamer de tuin in.
[afbeelding]
en stukje water bij Geervliet (regio Rotterdam) met op de achtergrond een industrieterein.
[afbeelding]
De A15 richting Spijkenisse/Europoort. (incl star8 filter)
[afbeelding]
Nee niet bijzonder crimineel ,maar ik durf het niet zo goedquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:13 schreef m-niki het volgende:
[..]
je maakt ons wel heel erg nieuwsgierig tenminste....
enne..is roermond dan zo crimineel ofzo??? Ik begrijp het niet zo goed....
Als 't een fraaie foto is.... waarom niet.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:10 schreef beelz het volgende:
stoere foto!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:47 schreef apestartje het volgende:
nachtfoto's ook wel tijd opnames genoemd ,lijkt mij een leuke topic.
Plaats hier uw nachtelijke uitspattingen
[afbeelding]
Leeuwarden
Maak een link en een disclaimer erbij. probleem opgelost. Ikke is benieuwd.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:10 schreef beelz het volgende:
Goede vraag. Even kijken.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:14 schreef Ablaze het volgende:
[..]
Interessant. Wel een beetje jammer van die ruis! Welke ISO waarde heb je gebruikt?
200. Ik denk te weinig, jammer genoeg heb ik dit met mijn digitale nikon coolpix 3100 ookquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:14 schreef Ablaze het volgende:
[..]
Interessant. Wel een beetje jammer van die ruis! Welke ISO waarde heb je gebruikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |