bron: http://www.pdashop.nl/product/2165quote:Specificaties
Operating system
Microsoft Pocket PC 2002
Processor
200 Mhz Intel Xscale PXA255
Display
Transflective TFT liquid chrystal
Speaker en microphone
Ja
Draadloos
Infrarood
Batterij
Verplaatsbaar 900 mAh Lithium-ion
Gewicht
119 gram
Extra geheugen
Secure Digital slot
RAM
46 MB beschikbaar je krijgt er wel 'n 32 mb kaartje bij
Garantie
1 jaar onderdelen en arbeid, batterij 1 jaar
klinkt erg intressant, ik houd hem zeker in mijn achterhoofd, wacht nog eventjes af.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:44 schreef Dalai_Lama het volgende:
Samsung V200...? (http://forum.fok.nl/topic/575074)
heb je wat informatie? of 'n type nr? wat voor accesoiressen zijn er bij? voor foto's moeten jullie allemaal even mailen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:57 schreef rawdemin het volgende:
Ruilen tegen een Canon Digital Ixus Camera ?
nee sorry, ik heb geen GBA, en verder niet zoveel intresse in jouw Ericsson en boek, sorryquote:Op zondag 15 augustus 2004 12:52 schreef saban het volgende:
Ik heb niet echt veel te bieden.
Van mij krijg je een Ericsson T28s(+oplader), een GBA Spel (Harry Potter Quidditch WorldCup) en een C++ boek (Nederlands).
wel mijn kiezen hequote:Op zondag 15 augustus 2004 23:14 schreef Darkhacker het volgende:
in eens stond mijn topic weer bovenaan... whehe maareuhm, ik denk er nog even overna, morgen maak ik bekend wat ik wil gaan doen..., stay tuned
quote:Op maandag 16 augustus 2004 00:18 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
nou snap er geen fuck meer vanhaal dit gezeur allemaal maar weg ze zijn kleiner nu
als je een foto hebt van het geheel zou ik die graag zien, heb wel interesse.quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:31 schreef Darkhacker het volgende:
hij is nog in orde, 100% hij is uiteraard ook werkend te bezichtigen. ik kan ook nog 'n cdtje fikken met daarop wat software (Windows Media Player, MSN, Tekenen,noem maar op) hou mij netjes aan de policy en bied geen gekopieerde software aan.
ik wacht nog even af, en vanavond beslis ik met wie ik 'n deal aanga.
- edit: doe nou gewoon niet joh, anders gaat je topic dicht-
op werk, dus geen msnquote:Op maandag 16 augustus 2004 13:02 schreef Darkhacker het volgende:
philiphornt, als je even op msn komt, stuur ik je wat foto's, van het geheel.
sj44k, bedankt, maar ik denk niet dat ik intresse heb.
ik vind jou niet meer liefquote:Op maandag 16 augustus 2004 20:36 schreef Darkhacker het volgende:
Maaaaaaaam, ze pesten me zo op fok!![]()
![]()
Sorry TheSwooshdockSaintsquote:Op maandag 16 augustus 2004 20:44 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ik vind jou niet meer lief![]()
![]()
tuurlijk mag je me een telefoon gevenquote:Op maandag 16 augustus 2004 22:17 schreef Darkhacker het volgende:
en als ik jou nou 'n andere foon geef? (7250)?
ligt er natuurlijk aan hoe je ermee omgaat. dit bewijst hoe jij ermee omgaat?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:19 schreef TheFrankey het volgende:
gaat snel kapot een samsung
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |