abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 00:44:24 #51
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_21275214
"Zijn muziek"

Wat een kul. De jongen draait aan knoppen.

Bj rk er nog eens overheen.

Had nog liever Demis de sirtaki zien dansen, wat opzich al een olympische prestatie is.

Anyway, leuk voor het joch, maar met muziek heeft het niets te maken.

J.
You bend your words like Uri Geller spoons...
pi_21275520
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 00:44 schreef Juan Zueco het volgende:
"Zijn muziek"

Wat een kul. De jongen draait aan knoppen.

Bj rk er nog eens overheen.

Had nog liever Demis de sirtaki zien dansen, wat opzich al een olympische prestatie is.

Anyway, leuk voor het joch, maar met muziek heeft het niets te maken.

J.
Nee, want als iets volgens jouw definitie geen muziek is dan is het ook zo...

Hij heeft het gewoon goed gedaan, voor hem hadden er duizend anderen kunnen staan, maar hij heeft goed gedraaid, het paste bij moderne Olympische Spelen en het was goede muziek voor tijdens de binnenkomst van al die sporters.

En of hij nou wel of niet goed was en of het nou wel of geen muziek is, dat maakt allemaal weinig uit, dat is gewoon een kwestie van smaak en daar valt dan idd ook over te twisten, maar dan aub niet in dit topic. En ook al is het maar een plaatjesdraaier of iemand die alleen aan knoppen draait, hij is er toch nog de beste van de wereld in, dus kan je voorstellen wat voor slechtere mensen er nog hadden kunnen staan
Jack does it in real time...
pi_21275581
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 00:57 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Nee, want als iets volgens jouw definitie geen muziek is dan is het ook zo...

Hij heeft het gewoon goed gedaan, voor hem hadden er duizend anderen kunnen staan, maar hij heeft goed gedraaid, het paste bij moderne Olympische Spelen en het was goede muziek voor tijdens de binnenkomst van al die sporters.

En of hij nou wel of niet goed was en of het nou wel of geen muziek is, dat maakt allemaal weinig uit, dat is gewoon een kwestie van smaak en daar valt dan idd ook over te twisten, maar dan aub niet in dit topic. En ook al is het maar een plaatjesdraaier of iemand die alleen aan knoppen draait, hij is er toch nog de beste van de wereld in, dus kan je voorstellen wat voor slechtere mensen er nog hadden kunnen staan
Laat me niet lachen, hoe kan nou 1 dj de beste zijn terwijl er zoveel stijlen zijn..... En begin niet over het in "hokjes denken" want er is toch wel degelijk verschil in de harde en zachte stijlen....
No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 01:03:22 #54
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_21275655
Beste DeeBee,

Uiteraard is/was mijn post een persoonlijke mening. Smaken enzo.

Waarom niet in dit topic? Het gaat toch over die knoppendraaier?

J.
You bend your words like Uri Geller spoons...
pi_21275685
Ja, owkee, die vermelding beste dj ter wereld is inderdaad ook een beetje nutteloos en die wordt ook een beetje te pas en te onpas gebruikt, ook (onterecht) door mij. Maar het valt in ieder geval niet te ontkennen dat hij een goede DJ is (op zijn gebied), maar je kan hem inderdaad niet de beste ter wereld noemen, dat klopt wel Maar ja, ik blijf er toch wel trots op dat hij gedraaid heeft
Jack does it in real time...
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 01:05:23 #56
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_21275712
Tiesto is nix man, die muziek gaat veel te traag.
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 01:07:25 #57
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_21275750
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 01:05 schreef Tiemie het volgende:
Tiesto is nix man, die muziek samples gaan veel te traag.
J.
You bend your words like Uri Geller spoons...
pi_21275804
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 01:03 schreef Juan Zueco het volgende:
Beste DeeBee,

Uiteraard is/was mijn post een persoonlijke mening. Smaken enzo.

Waarom niet in dit topic? Het gaat toch over die knoppendraaier?

J.
Dit topic was slechts bedoeld om hem te eren

Tsja, de discussie voeren of je van zijn muziek houdt of niet is in mijn ogen ook niet echt zinvol, want het is puur een kwestie van smaak en ik vind het absoluut nutteloos om mensen te overtuigen dat ze van zijn muziek moeten houden, alleen ik vind wel dat je hem op zich moet respecteren, ook als 'knoppendraaier', want hij blijft toch een bovengemiddelde DJ en het is geen Gordon van Radio Noordzee die daar alleen plaatjes mixt, want alle platen die hij vanavond gedraaid heeft zijn ook nog eens producties (of remakes) die door hem zelf zijn gemaakt
Jack does it in real time...
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 01:11:48 #59
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_21275833
Barbers adagio for strings, een van de mooiere nummers vind ik.

Laatst weer platoon gezien en het past er perfect in, net zoals ik het vanavond (tegenwoordig mét beat) ook erg mooi vond passen bij de opkomst van de sporters!
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 01:14:07 #60
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21275868
Knoppendraaier?

Er liep een band mee voor als het fout ging, wat ook gebeurde volgens hem, mooie reclame
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_21275940
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 01:14 schreef popolon het volgende:
Knoppendraaier?

Er liep een band mee voor als het fout ging, wat ook gebeurde volgens hem, mooie reclame
Ach, zelfs al had 'ie het allemaal van tevoren opgenomen dan heeft 'ie het ooit nog in elkaar moeten klussen en aan wat knopjes gedraaid

Maar ja, hij heeft vandaag leuk gedraaid, het was niet z'n best performance ever of zo, maar het was leuk om een Nederlandse DJ daar te zien draaien en tsja, als het niet jou stijl/smaak is kan ik me voorstellen dat je je ergert aan 1,5 uur lang platen van hem, maar ja, dat had ik misschien weer met <vul een willekeurige artiest in> gehad
Jack does it in real time...
pi_21275941
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 23:48 schreef Ajaxno1 het volgende:

[..]

Rustig SCH, Tiesto is idd mega overschat .

En idd Tiesto draaid vaak hetzelfde en eentonig (naar mijn mening).
ach, Ajax wordt ook al jaren lang overschat

Niks anders dan lof voor Tiesto, het is je muziek misschien dan wel niet, maar hij staat daar wel als "beste" DJ ter wereld. Het past goed in het idee van Moderne Spelen maar ze hadden net zo goed een andere DJ kunnen nemen. Nu is het Tiesto en net als NL sporters die een gouden plak halen ben ik er ook trots op dat een NL DJ is gevraagd voor de opening.
Als je dat een naam wilt geven, noem het dan gewoon Chauvinistisch (en dat woord mag imo veel vaker gebruikt worden)
doe het soms wel, maar ook wel eens niet weet
pi_21276191
Is zijn set al de donwloaden of via een stream te zien/beluisteren?
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 05:07:13 #64
70795 GiSH
waiting for sun
pi_21277933
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 01:03 schreef Juan Zueco het volgende:


Waarom niet in dit topic? Het gaat toch over die knoppendraaier?

J.
er staat eer hier tijs verwest....
Made love to an Angel, but her wings are in the way
pi_21278313
Ik wou de st wel rippen van tv maarja dat kut commmentaar erdoorheen is irri dus heb het niet gedaan.
pi_21280347
Op de BBC en Duitse zenders was de muziek beter te horen. Publiek klapte regelmatig mee, vooral op het intro van Traffic.
http://www.dvdkijker.nl - DVD Prijsvergelijk (R2 UK)
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 12:56:04 #67
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_21281128
Lekker simpel weer om die man een 'knoppendraaier' te noemen. Ik heb er zelf de ballen verstand niet van wat hij precies allemaal doet als hij daar staat. Maar ik weet wel dat het meer is dan alleen 'even aan een paar knopjes draaien'
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_21281577
Grappig ook dat Tijsje's muziek nu nog steeds wordt gebruikt bij de verschillende sporten voor aankondigingen en opkomsten. In ieder geval bij het zwemmen en het boksen gehoord.
Bij Beachvolley werden trouwens gewoon de andere oud-hollandse klanken van 2 Unlimited - No Limits gebruikt
Atje zeggen is adje doen!
pi_21281825
Bij het zwemmen de hele tijd Safari Duo was ook wel leuk.
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 13:53:47 #70
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_21282101
ik vond in sydney het nummer van Men at Work wel erg tof. Dat gebruikten ze volgens mij als Thorpedo op kwam bij het zwemmen.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 14:05:42 #71
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 17:09:10 #72
28033 Pek
je moet wat
pi_21285662
Hoeveel pillen zijn er nodig om op "Tiësto" uit te komen als artiestennaam, vraag ik me dan af
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_21286788
Tiesto is gewoon de letterlijke vertaling van Tijs imo
http://www.dvdkijker.nl - DVD Prijsvergelijk (R2 UK)
pi_21291172
Tiesto was weer goed op dreef, lekker hoor! En zag al die Nederlanders springen daar voor zijn neus. Super!
...drop it like it's hot...
pi_21291201
Tiesto ++, alleen de muziek stond gedurende een groot deel van de parade een beetje zacht, komt zeker wel een cd'tje/dvd van
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')