Lippuuuhhhh!!quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:50 schreef Waxxer het volgende:
Moet ik een paar geile bekken trekken en op de foto zetten en deze posten in B&H?
Of hoerig a la Idols-Ron, met mijn onderlip lekker nat een beetje naar beneden en dan met een hand mijn shirtje iets omhoog? want ik heb geen blokjesbuikquote:Op zondag 15 augustus 2004 20:51 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Tuit je lippen maar![]()
![]()
![]()
nou weet je, er zijn altijd al reacties van homosexuelen geweest, en vn heterosexuelen, en die reacties waren nooit storend, en er kwamen ook nauwelijks opmerkingen over. en sorry dat ik hetzeg, maar de laatste tijd komen er sneller redelijk openbare en directe (sensuele) opmerkingen langs, die lang niet iedereen bekoren. als kugair bijvoorbeeld zijnt eksten tegen een hetero zei, dan had ie dat niet leuk gevonden. en dan gaat het niet om het feit dat er heteros zijn die misschien homos eng vinden, maar dan gaat het om het feit dat het aanstootgevend direct is. als een meisje het zou zeggen tegen een jongen zou die jongen ook zoiets hebben van: jeumig, wat een rare reactie...quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:49 schreef G_E het volgende:
[..]
Oh kijk eens aan..
Maar het lijkt me dan toch nog altijd aardiger om hier een reactie te posten, op een foto in B&H. Krijg je tenminste ook geen "hè gatver, ik post deze foto niet voor jou" reacties..
Ga je gang...quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Of hoerig a la Idols-Ron, met mijn onderlip lekker nat een beetje naar beneden en dan met een hand mijn shirtje iets omhoog? want ik heb geen blokjesbuik![]()
en dan knipogen en een sok in m'n boxer proppen
Of hangen jullie dan mijn foto overal door school op?
de uhhhh van pijplipjesquote:Op zondag 15 augustus 2004 20:58 schreef Waxxer het volgende:
of ik doe een wit t-shirt aan en ren naar buiten (het regent) zodat je mijn tepels ziet en dan ga ik voor de camera staan en dan zeg ik jerruuuhhh jerruuhhhh jerruuuhhhh.... en dan telkens bij de uuuuhhhhh is het *flits* en dan plaats ik ze en dan zit Jerre zote kijken, zo van
(...)
Maar daar maak ik geen vrienden mee denk ik
Nee, ik waag me niet aan B&H foto's, ik lurk er wel
Ik blijf gewoon lurken en heb er zo mijn ideeen overquote:Op zondag 15 augustus 2004 20:56 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nou weet je, er zijn altijd al reacties van homosexuelen geweest, en vn heterosexuelen, en die reacties waren nooit storend, en er kwamen ook nauwelijks opmerkingen over. en sorry dat ik hetzeg, maar de laatste tijd komen er sneller redelijk openbare en directe (sensuele) opmerkingen langs, die lang niet iedereen bekoren. als kugair bijvoorbeeld zijnt eksten tegen een hetero zei, dan had ie dat niet leuk gevonden. en dan gaat het niet om het feit dat er heteros zijn die misschien homos eng vinden, maar dan gaat het om het feit dat het aanstootgevend direct is. als een meisje het zou zeggen tegen een jongen zou die jongen ook zoiets hebben van: jeumig, wat een rare reactie...
juist dat subtiele van bijvoorbeeld DM mis ik in die reacties.
quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon lurken en heb er zo mijn ideeen over
en qua mijn vorige reactie, ik ben wel normaal verder hoor![]()
![]()
biertje?
Zal ik er dan wat slagroom op deppen om de boel te accentueren?quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:58 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ga je gang...
uhmm is dat niet een beetje "too much"?quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zal ik er dan wat slagroom op deppen om de boel te accentueren?
quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
de uhhhh van pijplipjes!
Mijn reacties daar zijn echt meer fun dan serieus hoor, gewoon allesbehalve subtiele opmerkingen maken. Mijn mening over dat hele subforum is al minder-positief. Mijn opmerkingen daar zijn meer een parodie van mijn mening over het fenomeen B&H dan mijn echte mening.quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:56 schreef Jerruh het volgende:
juist dat subtiele van bijvoorbeeld DM mis ik in die reacties.
Valt wel mee toch?? Ja oke, als het champion-roomsaus was geweest.....quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:02 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
uhmm is dat niet een beetje "too much"?
Ja okay.quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?? Ja oke, als het champion-roomsaus was geweest.....
aangenaamquote:Op zondag 15 augustus 2004 21:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ok!
Pijpje?
Omdat Jerruh dat zegt?quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
en die user is ook nog eens homo
maar goed, ik zal voortaan niets meer posten in dat topic of de topics die volgen
daar is dus het hele B&H topic voor gebouwd, ik vraag me af wat je vind van de vrouwelijke tegenhanger van [m]?quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:40 schreef Jerruh het volgende:
elkaar echt zoooo enorm de hoogte in prijzen en zelfs msn adressen vragen bwvs.
het valt gewoon beetje te veel op.... kunnen ze net zo goed hier in dit topic fotos posten en vervolgens gaan geilen..
Dat lijkt me dan meer iets voor een topic in Onzin: [B&H] Voeten van fok!ers, sexy & gewaagd [M] - (deel 1)quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:23 schreef ajuu het volgende:
gewoon met je blite poten erin!
Daar wordt natuurlijk helemaal niet gegeild. Hetero mannen doen dat toch niet?quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
daar is dus het hele B&H topic voor gebouwd, ik vraag me af wat je vind van de vrouwelijke tegenhanger van [m]?
Het schiet niet zo op vandaagquote:Op zondag 15 augustus 2004 21:59 schreef Waxxer het volgende:
Mijn pen is geknaktNaja, dan maar een nieuwe zien te scoren.... Maaaaarrrr.... gaan we hiero nog verder zo offehhhh is het een bekeken zaak voor vandaag?
Nee he....quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het schiet niet zo op vandaag
met een geknakte pen kun je niet meer zo goed schrijvenquote:Op zondag 15 augustus 2004 21:59 schreef Waxxer het volgende:
Mijn pen is geknaktNaja, dan maar een nieuwe zien te scoren.... Maaaaarrrr.... gaan we hiero nog verder zo offehhhh is het een bekeken zaak voor vandaag?
Sorry hoor...quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:15 schreef Vlarp het volgende:
Jerruh!!
quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:30 schreef G_E het volgende:
Ik wacht vol spanning op de zwoele foto van Waxxer..
Tijdje terug was er een MTV Boiling Points-marathon. Twee afleveringen zien is wel leuk, maar na een tijdje is het gewoon een beetje van hetzelfde.quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:36 schreef Waxxer het volgende:
Nieuw programma ontdekt, althans, voor mij:
MTV's Boiling Points!![]()
met klontjes?quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Eh... ja... kijk....
Moet de champion-roomsaus wel of niet druipend langs mijn kin?
Ach ja, tis ook een rotwoord.quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:46 schreef Waxxer het volgende:
oh wacht het is natuurlijk champignon, hoe kan ik dat nu twee keer achter elkaar verkeerd spellen
hehehequote:Op zondag 15 augustus 2004 23:12 schreef XMN8R het volgende:
We are everywhere!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |