heb je al enig idee wanneer ik hem gewassen terugkrijg ??quote:Op donderdag 5 augustus 2004 09:29 schreef SCH het volgende:
*pakt broek aan*
Gays meeten elkaar toch ook wel eens ??quote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:32 schreef numero_uno het volgende:
ik dacht dat dit een meeting topic was en geen gay topic
dat is het zelfde, DutchGooner komt ookquote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:32 schreef numero_uno het volgende:
ik dacht dat dit een meeting topic was en geen gay topic
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:25 schreef DIGGER het volgende:
In principe kom ik, zal even kijken hoe en wat en of vrouw en kind meekomen (of even langs komen)
ik pas vanaf ong 17:30 uquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:04 schreef Vom het volgende:
Uuuh Golfer![]()
Ik kan waarschijnlijk wel dan, ik weet nl. nog niet precies hoe ik dan met de competitie zit![]()
Ik zou het iig wel heel leuk vinden om te komen![]()
Ik waarschijnlijk ook pas rond die tijd, als ik thuis speel waarschijnlijk later zelfs...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik pas vanaf ong 17:30 u
Ik zou het iig wel heel leuk vinden om te komen![]()
Openingspost aangepast, DIGGER.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:36 schreef DIGGER het volgende:
G, ken je dat in de openingspost erbij mikken (samen met de bekende routebeschrijving naar de pub en zo), dan is alle info op Pagina 1 te vinden, desnoods pas je de openingspost geheel aan naar de datum van 25 September en laat je alle overige inmiddels irrelevante info weg.
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:41 schreef mitt het volgende:
zaterdag is voor mij nooit mogelijk
foutquote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:38 schreef SCH het volgende:
[..]
dat is het zelfde, DutchGooner komt ook
Ik denk het ook niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Doe maar niet
zie OPquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Zeg al die afmeldingen, komt er ook nog iemand wel?
ja ikkuhquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Zeg al die afmeldingen, komt er ook nog iemand wel?
Je bent de enige die er zo over denktquote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:21 schreef zjroentje het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 20:09 schreef PogueMahone het volgende:
als de gezondheid het toelaat zal ik het proberen
Als jij die vingers bij die jongen er in blijft stoppen wordt ie nooit beterquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:51 schreef SCH het volgende:
![]()
quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:04 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ja hoi, ik kom dus ook weer
Ik zet ff wat neer in Hoolsquote:Op zondag 8 augustus 2004 13:04 schreef pascalheister het volgende:
he tony lang niet gezien![]()
alles goed?
Lijkt me fantastisch, zelden heb ik zo'n exquise maaltijd naar binnen gewerktquote:Op zondag 8 augustus 2004 14:21 schreef Bluezz het volgende:
TMgaan we dan weer uitgebreid dineren aan de overkant?
verdomme, ik had net het kinderstoeltje gereserveerdquote:Op zondag 8 augustus 2004 14:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
*afhaakt*
SCH laat dat kinderstoeltje maar ff staan dus!quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:41 schreef vegeta het volgende:
Jah laat ik ook maar komen als niemand er bezwaar tegen heeft?
Das gunstig, nu ben jij degene met een OVquote:Op zondag 8 augustus 2004 13:04 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ja hoi, ik kom dus ook weer
quote:Op zondag 8 augustus 2004 14:29 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Lijkt me fantastisch, zelden heb ik zo'n exquise maaltijd naar binnen gewerkt
* meldtquote:Op zondag 8 augustus 2004 23:41 schreef vegeta het volgende:
Jah laat ik ook maar komen als niemand er bezwaar tegen heeft?
Ik ben geloof ik ECHT onzichtbaar!quote:Op maandag 9 augustus 2004 02:59 schreef golfer het volgende:
Laatste meetinggangers bijgewerkt in OP.
OP:
Hebben aangegeven te komen:
Justme
Golfer
Bluezz
Pascalheister
DIGGER (en aanhang)
raptorix
SCH
manny
rubbereend
Bjoro (komt wat later)
HeatWave
vegeta (eigen kinderstoeltje meeneemt )
Tony_Montana67
Weten het nog niet zeker:
Vom
Da_Sandman
zjroentje
PogueMahone
voor mij niet hoorquote:Op maandag 9 augustus 2004 10:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik ECHT onzichtbaar!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |