Nee.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:38 schreef XMN8R het volgende:
[..]
awwww
gaat het weer een beetje, mw. Inso?
JIj maakt met een piemel toch way meer kans dan ik Jerruh!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en dan denk je dat ik meer kans heb?
ik kan er even weinig mee als jij hoor![]()
(nee, we hebben het over die mannen, nie over je tieten. )
alleen als ie overspelig zou zijnquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:40 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
JIj maakt met een piemel toch way meer kans dan ik Jerruh!
Maar als het uitgaat met die vent, kan jij er wat mee.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:41 schreef Jerruh het volgende:
[..]
alleen als ie overspelig zou zijn.
anders zoent ie vrolijk verder met die ene vent.
Dan leef ik in een ander universum...quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:40 schreef Insomaniac het volgende:
Nee.
Ik zie overal mooie mannen en het zijn allemaal homo's!
oei, de hetero-kant neemt het overquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:39 schreef Jerruh het volgende:
en dan denk je dat ik meer kans heb?
ik kan er even weinig mee als jij hoor![]()
(nee, we hebben het over die mannen, nie over je tieten. )
ah! zo ken ik je weerquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:39 schreef Jerruh het volgende:
als ik in dit topic over tieten begin, is er niemand die dat met genoegen neemt, dus dan maar mannenvlees.
Ruilen van universum dan?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dan leef ik in een ander universum...
Hetero mannen zijn veel aantrekkelijker.
ik ookquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:45 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ruilen van universum dan?
Ik kom de laatste tijd alleen maar mooie gays tegen.
Voor jou wel Jerruh.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ook.
goed he!
ow er komen zat heteromannen op mijn pad hoor, ik zal ze wel ff doorlinkenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:47 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Voor jou wel Jerruh.
Voor jou wel.
Ik mag toch wel kijken.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:48 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ow er komen zat heteromannen op mijn pad hoor, ik zal ze wel ff doorlinken
besides, was jij niet bezet, polygaampje van me?
Let's swap.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:45 schreef Insomaniac het volgende:
Ruilen van universum dan?
Ik kom de laatste tijd alleen maar mooie gays tegen.
mauw dan niet en kijk lustigquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik mag toch wel kijken..
Nu moet ik er alleen nog achter komen hoe dat moet..quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Let's swap..
Neehee. Het is anders.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:02 schreef Jerruh het volgende:
mauw dan niet en kijk lustig.
homosexualiteit kan ook erotisch zijn.
zelfs in fantasieen werkt homosexualiteit opd e ergernissen van heterosexuelenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:05 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nu moet ik er alleen nog achter komen hoe dat moet..![]()
[..]
Neehee. Het is anders.
Ik verlustig me liever aan mannen bij wie ik daadwerkelijk een kans maak, dat fantaseert leuker.
Een homo hetero fantaseren is niet echt mijn ding.
Dat laatste had ik nog niet eens bedacht!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:10 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zelfs in fantasieen werkt homosexualiteit opd e ergernissen van heterosexuelen.
DENK DAT GEWOON WEG!
of denk da je een man bent.
als je fantaseert, doe het dan goedquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat laatste had ik nog niet eens bedacht!
En natuurlijk is homoseksualiteit ergerlijk in mijn fantasie. Ik heb namelijk geen piemel!.
Maar vanaf nu ben ik in mijn fantasieën... *tromgeroffel* Lèon, de masculiene homoseksuele man./
Wat is er mis met Lèon?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:13 schreef Jerruh het volgende:
[..]
als je fantaseert, doe het dan goed!
zo... a-sexyquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wat is er mis met Lèon?
Ik ben hartstikke sexy!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:28 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zo... a-sexy.
Holaquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hola amigos! comme es usted?
dat is beterquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:30 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke sexy!
Maar okay, vooruit.. eehm.. Dimitri dan? De bruingebronsde gespierde homoseksuele Griek?
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hola amigos! comme es usted?
Ik ken een Ruben hier in Enschede. Maar die's bezet...quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 16:02 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dat is beter.
ik vind de naam ruben wel wa hebben.
En waar was dat psies?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:35 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
EN het is niet alleen daar he!
Laatst was ik in de stad en zag een geweldig mooie man lopen. Ik kijken natuurlijk(relatie he, kijken maar niet aankomen) loopt hij naar een terras, waar een andere mooie man zit, pakken ze elkaar vol op de smoel.
. Nou, daar sta je dan met je tieten.
issie ook knap?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 16:20 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik ken een Ruben hier in Enschede. Maar die's bezet...
Hij is best leuk. Wat jong voor mij, en ook weer niet modellen-materiaal... Maar wel leuk.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 16:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
issie ook knap?.
op een of andere manier zijn de rubens die ik tegenkwam enorm knap.
No es cortés exponer otro a un movimientos del intestinos.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 16:55 schreef Ang3l het volgende:
*BURP*
Ja dat krijg je van de subway hequote:Op zaterdag 14 augustus 2004 17:00 schreef G_E het volgende:
[..]
No es cortés exponer otro a un movimientos del intestinos.
Oh?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:36 schreef Waxxer het volgende:
In de trein gaat dat wat moeilijk
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 12:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Grote spieren, mooie tint, en genoeg haar op je borst om een echte vent te zijn! En redelijk artistieke foto's die aan de verbeelding overlaten (natuurlijk willen we dat helemaal niet, want de verbeelding is nooit zo mooi en interessant als de werkelijkheid)
ik ben nieuwsgierig geworden door je foto's
Maarja, dat doppie hep een koppiequote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:27 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
damn!
m'n msn/e-mail staat in m'n profiel![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:40 schreef G_E het volgende:
[..]
Oh?.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Zie je wel!!! Dus dat stille wateren - diepe gronden is ook op JOU van toepassing??!!!
Mjah. Ik was met G_L naar www.cinematheek.nlquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:23 schreef Waxxer het volgende:
nah
ai how come!?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:44 schreef beaverhausen het volgende:
*buik-en rugpijn heb*.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |