cockringwerpen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
de 1000 meter schoonspuiten?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:50 schreef Waxxer het volgende:
cockringwerpen?
Slingzwaaien?
Eendebekrekken?
Scrotumketsen?
Prostaatzeilen?
Niet te vergeten: fallusroeien?
Is die opleiding journalistiek toch nog ergens goed voor.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:52 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ladies and gentlemen, we have a winner!!
U mag even bukken om die mooie grote glimmende .. ehh .. medaille in ontvangst te nemen!
je hoeft hier je dirty mind niet ver te werpen hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:56 schreef Waxxer het volgende:![]()
ja of een ronduit verwerpelijke dirty mind
Ja maar ik weet niet of ik op alle andere fronten ga winnenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:05 schreef XMN8R het volgende:
[..]
je hoeft hier je dirty mind niet ver te werpen hoor
meedoen is belangrijker dan winnen dat weet je tochquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:08 schreef Waxxer het volgende:
Ja maar ik weet niet of ik op alle andere fronten ga winnen
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:09 schreef XMN8R het volgende:
[..]
meedoen is belangrijker dan winnen dat weet je toch![]()
Gatver wat een OS correct antwoord.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:09 schreef XMN8R het volgende:
[..]
meedoen is belangrijker dan winnen dat weet je toch![]()
Heyquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:38 schreef wizarddragon het volgende:
Hoi Hoi, hoest ie allemaalquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:40 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Hey![]()
alles flex he!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:41 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hoi Hoi, hoest ie allemaal![]()
Da's dan flexquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:42 schreef freek_mst het volgende:
[..]
alles flex he!
Wie is het lekkere ding in kwestie?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:54 schreef Jerruh het volgende:
he jammer, dirty talk gemist.
mijn dag:
lekker ding
regen
gauchos amsterdam
zandvoort aan zee
wind
strand
SoHo
treinvertraging
susanne die me van station ophaalt omdat de bus nie meer reed.
thomas, een leuke jongen hier uit de buurt, die me leuk vind en vroeg of ik zin had om es wat mee te gaan doen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wie is het lekkere ding in kwestie?
Nah, tof!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 01:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
thomas, een leuke jongen hier uit de buurt, die me leuk vind en vroeg of ik zin had om es wat mee te gaan doen.
dus wij naar zandvoort aan zee enzo.
was supoer gezellig!!
hij komt morgen ook langs!!!!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 01:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nah, tof!
ohw, hele leukquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 01:05 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hij komt morgen ook langs!!!!.
nou ja, gewoon, elkaar leren kennen.... eindelijk iemand die bijna om de hoek woont enzo die gezellig isquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 01:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
ohw, hele leuk
't is erg gezellig dus tussen jullie?
Mja, ik zoek ze zoals gewoonlijk weer veel te ver wegquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 01:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nou ja, gewoon, elkaar leren kennen.... eindelijk iemand die bijna om de hoek woont enzo die gezellig is. maar ja
.
ik normaal ook....quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 01:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, ik zoek ze zoals gewoonlijk weer veel te ver weg![]()
*sugt*
Uhm.. ja, Koen..quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 01:12 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik normaal ook....
koen bijv....
maat van me, woont in groningenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 01:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. ja, Koen..
zegt me even niet zo veel
Ach.. mja, vrienden heb ik ook door het hele land...quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 01:16 schreef Jerruh het volgende:
[..]
maat van me, woont in groningen.
mjwa, ik vond m leuker dan leuk eiglik... en hij vond me op zich ook wel aardig enzo.. en da was frusti. maar ja, tis goed nuquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 01:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach.. mja, vrienden heb ik ook door het hele land...
ahh.. op die fietsquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 01:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mjwa, ik vond m leuker dan leuk eiglik... en hij vond me op zich ook wel aardig enzo.. en da was frusti. maar ja, tis goed nu.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 01:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, ik zoek ze zoals gewoonlijk weer veel te ver weg![]()
*sugt*
* Twoflower joint de clubquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 01:12 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik normaal ook....
ha pielmennekequote:Op zaterdag 14 augustus 2004 12:36 schreef beaverhausen het volgende:
Ja. Hoi..
.
inso heeft zitten gluren in [M] Fok!kers Sexy & Gewaagd, #10quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:12 schreef Jerruh het volgende:
hmm wat is er allemaal beebje!?
omdat ie (nog) bi is?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:17 schreef Jerruh het volgende:
hmmmm
vandaar dat kugari helemaal los ging.
nee, mannelijk vleeschquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:22 schreef XMN8R het volgende:
[..]
omdat ie (nog) bi is?
whow, dus bij jou kan het label BI inmiddels ook worden veranderd in HOMO?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:26 schreef Jerruh het volgende:
nee, mannelijk vleesch.
neeehee, we hadden het nu over de dolenthousiaste reacties van kugari op het homosexuele vlees in sexy en gewaagdquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:28 schreef XMN8R het volgende:
[..]
whow, dus bij jou kan het label BI inmiddels ook worden veranderd in HOMO?
EN het is niet alleen daar he!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
neeehee, we hadden het nu over de dolenthousiaste reacties van kugari op het homosexuele vlees in sexy en gewaagd.
ok, we blijven geduldig afwachtenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:29 schreef Jerruh het volgende:
neeehee,
aha! toch wel toevallig dat jullie beiden (als bi zijnde) zo graag naar homosexueel mannenvlees kijkenquote:we hadden het nu over de dolenthousiaste reacties van kugari op het homosexuele vlees in sexy en gewaagd.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:35 schreef Insomaniac het volgende:
[..] Nou, daar sta je dan met je tieten.
en dan denk je dat ik meer kans heb?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:35 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
EN het is niet alleen daar he!
Laatst was ik in de stad en zag een geweldig mooie man lopen. Ik kijken natuurlijk(relatie he, kijken maar niet aankomen) loopt hij naar een terras, waar een andere mooie man zit, pakken ze elkaar vol op de smoel.
. Nou, daar sta je dan met je tieten.
als ik in dit topic over tieten begin, is er niemand die dat met genoegen neemt, dus dan maar mannenvleesquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:37 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ok, we blijven geduldig afwachten
[..]
aha! toch wel toevallig dat jullie beiden (als bi zijnde) zo graag naar homosexueel mannenvlees kijken
niet dat ik er iets op tegen heb hoor, integendeel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |