Leuk avatartje overigens!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:53 schreef wizarddragon het volgende:
Leuke Pool als Vlaggendrager.
Fipo
Maar niemand die zich aan de titel houdtquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:55 schreef beaverhausen het volgende:
Djiezus. Let ik effe niet op zitten jullie al in een nieuw topic.
Dank je wel. Iedereen is er best wel positief over m'n nieuwe avataartje, behalve jerruhquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Leuk avatartje overigens!
Hola guapo!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar niemand die zich aan de titel houdt
Ik zelf inclusief
Ola muchachaquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:57 schreef Timmah het volgende:
Ola..
Jij weer he, slijmballo!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hola guapo!
Zo goed?.
HOLA!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:57 schreef Timmah het volgende:
Ola..
Verder dan dat gaat mijn kennis van de spaanse taal niet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij weer he, slijmballo!
En ik maar denken dat je me mooi vond... snik.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Verder dan dat gaat mijn kennis van de spaanse taal niet..
.
What? I can't hear you. Things are muy loco at the officina.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je me mooi vond... snik.
Tu eres un chico muy malo!!!!
Ik heb één persoon zich zien uitsloven... bij name: Tijs Verwestquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:02 schreef Parleur het volgende:
Nou... ik vond het eerste onderdeel van de Olympsiche Spelen eigenlijk meteen al weinig spectaculair!
Ruim 23 duizend athleten sloften op hun dooie gemak een stadion binnen! Niks geen competitie. Niks geen strijd!
Een beetje laf zwaaien en af en toe een hupsje... dat was het!
En ik nog denken dat het allemaal topsporters zijn.
Persoonlijk vond ik zijn optreden niet zo heel bijzonder. Zonder doping zou ik het niet eens vol hebben gehouden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:03 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb één persoon zich zien uitsloven... bij name: Tijs Verwest
Wat verwacht je dan van een openingsceremonie?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:02 schreef Parleur het volgende:
Nou... ik vond het eerste onderdeel van de Olympsiche Spelen eigenlijk meteen al weinig spectaculair!
Ruim 23 duizend athleten sloften op hun dooie gemak een stadion binnen! Niks geen competitie. Niks geen strijd!
Je hebt gelijk. Ik miste ook de wil om te winnen. Niks geen stormloop op die fakkeldrager om hem te tackelen en dan stiekum als eerste proberen die vlam aan te steken. Beetje een teleurstellende wedstrijdquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:02 schreef Parleur het volgende:
Douchze!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:13 schreef blublub het volgende:
*slapen is en morgen weg is*
veel plezier de komende 1.5 week allemaal![]()
Precies! Ik voel gelijk al een band met je! Kom een dagje hier in de stad kijken en je hebt zo een openingsceremonie!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:15 schreef error het volgende:
Je hebt gelijk. Ik miste ook de wil om te winnen. Niks geen stormloop op die fakkeldrager om hem te tackelen en dan stiekum als eerste proberen die vlam aan te steken. Beetje een teleurstellende wedstrijd![]()
Het voorstel van een homow om zijn openingsceremonie te komen bekijken, doet mij sidderen en beven...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:17 schreef Parleur het volgende:
[..]
Precies! Ik voel gelijk al een band met je! Kom een dagje hier in de stad kijken en je hebt zo een openingsceremonie!
Liever die openingsceremonie dan een uitnodiging voor de 100 meter wildwater-nøken...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:23 schreef error het volgende:
Het voorstel van een homow om zijn openingsceremonie te komen bekijken, doet mij sidderen en beven...
Anders neem ik je wel waar hoor...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:23 schreef error het volgende:
[..]
Het voorstel van een homow om zijn openingsceremonie te komen bekijken, doet mij sidderen en beven...
Met Jamai.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:33 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Liever die openingsceremonie dan een uitnodiging voor de 100 meter wildwater-nøken...
Jamai?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:34 schreef beaverhausen het volgende:
Met Jamai.. *ril*
Was het niet lange-afstands-baffen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:36 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Jamai?
die doet toch alleen polstokhoogpijpen?
De vraag is niet waar, maar of je me mag nemen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:33 schreef Vlarp het volgende:
Anders neem ik je wel waar hoor...
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:41 schreef error het volgende:
[..]
De vraag is niet waar, maar of je me mag nemen.
* Vlarp leest erg selectief vanavond
Ik denk eerder snelrimmen-met-hindernissenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:38 schreef beaverhausen het volgende:
Was het niet lange-afstands-baffen?.
Hoi!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zeg niks meer hier...
Ja goedquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoi!
Hoe gaat'ie??
dingleberries?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:43 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik denk eerder snelrimmen-met-hindernissen
Zeg!! Ik zit hier net wat te snaaienquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:43 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik denk eerder snelrimmen-met-hindernissen
Goed zo!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja goed
de 1000 meter schoonspuiten?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zeg!! Ik zit hier net wat te snaaiendat 'hindernissen' (klontjes?) bederft een beetje mijn eetlust
cumshot ver-spuiten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |