je kunt ook zeggen zoals ali-g (machtige film trouwensquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:45 schreef GinaG het volgende:
[..]
Omdat hij jaloers en onzeker is, maar dat is niet mijn probleem![]()
Joh die beesten zijn zo onddankbaar als ik weet niet wat, kennen je alleen als ze wat te vreten mottenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:54 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik heb geen huisdier.
Ik wil verd*mme een kat.
ik heb er nog 1 voor jequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:54 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik heb geen huisdier.
Ik wil verd*mme een kat.
ook als de deur open moet....quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:55 schreef GinaG het volgende:
[..]
Joh die beesten zijn zo onddankbaar als ik weet niet wat, kennen je alleen als ze wat te vreten motten![]()
of als ze zonnodig opeens bij je in bed moeten slapen, dan is het voeteneind niet goed genoeg voor ze (bij mij is daar toch plek zat )quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:56 schreef mordradead het volgende:
[..]
ook als de deur open moet....
Cute.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:55 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik heb er nog 1 voor jenu ongeveer 8 week oud
ik ken zo'n kereltje en die heeft zo'n beest genaand gizzy ofzo... dat beest ik fokking 1.5meter land.... had zijn zus een nestje met een dode kitten erin had dat beest (of een ander van hem) dat poesje opgegeten.... dood geboren maar toch, dat beest van 1.5m was laat overigens ontsnapt... stond zelfs nog in de krantquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:56 schreef Tain het volgende:
ik wil schildpadden, of luipaard gecko's, alleen geen ruimte voor
Doe mij maar een papegaaiquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:56 schreef Tain het volgende:
ik wil schildpadden, of luipaard gecko's, alleen geen ruimte voor
ik wil wel een kangaroe, die had mijn moeder vroeger ookquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:58 schreef GinaG het volgende:
[..]
Doe mij maar een papegaaiHet liefst een grijze roodstaart
![]()
vriend van me heeft zijn hele huis vol staan, iets van 200 reptielen rondlopen geloof ik.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:58 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik ken zo'n kereltje en die heeft zo'n beest genaand gizzy ofzo... dat beest ik fokking 1.5meter land.... had zijn zus een nestje met een dode kitten erin had dat beest (of een ander van hem) dat poesje opgegeten.... dood geboren maar toch, dat beest van 1.5m was laat overigens ontsnapt... stond zelfs nog in de krant
Vage kennis van mij had een vogelspin die Eugene heettequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:00 schreef Tain het volgende:
[..]
vriend van me heeft zijn hele huis vol staan, iets van 200 reptielen rondlopen geloof ik.
Trouwens die HALO kaarten zijn leukquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:51 schreef pkwarts het volgende:
morgen zal ik foto's plaatsen
van mij ook, door die kutspelen heb ik nu 2 week ochtendkrant.... elke dag dus 6 uur buiten zijn... gvd moet ik mijn band nog oppompen ookquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:02 schreef Tain het volgende:
ik ga ook zo slapen denk ik, morgen fijn mijn 6e dag werken deze week...
maar jij werkt geen 8 uur op een dag...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:04 schreef mordradead het volgende:
[..]
van mij ook, door die kutspelen heb ik nu 2 week ochtendkrant.... elke dag dus 6 uur buiten zijn... gvd moet ik mijn band nog oppompen ook
Denk maar zo daar wordt je een vent vanquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:04 schreef mordradead het volgende:
[..]
van mij ook, door die kutspelen heb ik nu 2 week ochtendkrant.... elke dag dus 6 uur buiten zijn... gvd moet ik mijn band nog oppompen ook
normaal met school erbij welquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:04 schreef Tain het volgende:
[..]
maar jij werkt geen 8 uur op een dag...
had ik vandaag een lekker bandquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:05 schreef GinaG het volgende:
[..]
Denk maar zo daar wordt je een vent van![]()
vorig jaar niet over gegaan dan ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:06 schreef mordradead het volgende:
[..]
normaal met school erbij wel(huiswerk deed ik niet, dit jaar wel daarom ga ik nu dik over)
tnxquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:03 schreef GinaG het volgende:
[..]
Trouwens die HALO kaarten zijn leuk![]()
die van ons kwam ook altijd op je schoot, toen kreeg ze kittens en nu er 1tje laatst is overleden is ze een beetje shizo gewordenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:07 schreef pkwarts het volgende:
mijn kat komt altijd naar je toe en komt op je schoot liggen als je haar roept(eigenlijk ook al je haar niet roept). ze is alleen nogal dom
als je haar iets van 5 seconden aan haar zij aan het aaien bent en je trekt plotseling je hand weg valt ze om
en ze trapt er elke keer weer in
neequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:07 schreef Tain het volgende:
[..]
vorig jaar niet over gegaan dan ?
toen ik was blijven zitten had ik een 3 voor engels, 4 voor frans, 5 voor nederlands en een 5 voor duitsquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:11 schreef mordradead het volgende:
[..]
nee, ik heb op school nog nooit wat uitgevoerd vandaar ook van gym->vwo->havo, vorig jaar dus blijven zitten..... ik had dan ook het moeilijkste profiel natuurlijk
![]()
overigens vielen mijn cijfers nog best mee, 1 onvoldoende teveel en dat was een 5 ..... natuurlijk ook ene onvoldoende op nederlands
ik gok dat talen niet je beste vakken zijn?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:13 schreef Tain het volgende:
[..]
toen ik was blijven zitten had ik een 3 voor engels, 4 voor frans, 5 voor nederlands en een 5 voor duits
Er is geen moeilijkste profiel, hooguit een relatief moeilijkste profiel voor <persoon.>quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:11 schreef mordradead het volgende:
[..]
nee, ik heb op school nog nooit wat uitgevoerd vandaar ook van gym->vwo->havo, vorig jaar dus blijven zitten..... ik had dan ook het moeilijkste profiel natuurlijk
![]()
overigens vielen mijn cijfers nog best mee, 1 onvoldoende teveel en dat was een 5 ..... natuurlijk ook ene onvoldoende op nederlands
Ik ben trouwens nog steeds niet gebeld voor de boeken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:09 schreef pkwarts het volgende:
[..]
tnx
nu nog sparen voor die real life size mc
ik heb geen frans meerquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:13 schreef Tain het volgende:
[..]
toen ik was blijven zitten had ik een 3 voor engels, 4 voor frans, 5 voor nederlands en een 5 voor duits
en dan ook nog van die kutleraressen voor frans en engels...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:13 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik gok dat talen niet je beste vakken zijn?
Jezus.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:13 schreef Tain het volgende:
[..]
bij mij is hij gister verzonden. ik hoop dus dat hij morgen binnen komt. heb geen zin om tot maandag te wachtenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:14 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik ben trouwens nog steeds niet gebeld voor de boeken.![]()
De katten die jullie hebben zijn zo te horen echte vrijkousenDe kat die ik had was een arrogant kreng
![]()
je doet zeker cultuur en maatschappij?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:14 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Er is geen moeilijkste profiel, hooguit een relatief moeilijkste profiel voor <persoon.>
Bedoel de kat van jou en mordraquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:15 schreef pkwarts het volgende:
[..]
bij mij is hij gister verzonden. ik hoop dus dat hij morgen binnen komt. heb geen zin om tot maandag te wachten
en het is overigens 1 kat
Ik ga N&T doen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:16 schreef pkwarts het volgende:
[..]
je doet zeker cultuur en maatschappij?
Ja, ja u besteld maar raak meneer geen wonder dat je 6 dagen in de week moet werkenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:17 schreef Tain het volgende:
ben trouwens blij dat play.com sneller is geworden, laatste bestelling was in 6 dagen hier en de 1 na laatste in 4
met mijn lerares engels kan ik wel goed overweg.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:14 schreef Tain het volgende:
[..]
en dan ook nog van die kutleraressen voor frans en engels...
mag een keer een dag vrij nemen, moet eigenlijk. Maar server moet vervangen worden en zaterdag is de enige dag dat dat kanquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:18 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ja, ja u besteld maar raak meneer geen wonder dat je 6 dagen in de week moet werken![]()
doe ik ook, en feit is gewoon dat N&T het moeilijktste profiel is relatief gezien. zou je in alle vakken even goed zijn, zou je meer moeite met N&T hebbenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:17 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik ga N&T doen.
omdat ik nooit een fotoboek heb geopendquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:20 schreef GinaG het volgende:
Mordra en pkwarts waarom is er een slotje op jullie fotoboek? Ik kan nu niet reageren of was dat juist de bedoeling![]()
ik kreeg op een gegeven moment elke week een mondelinge overhoring van die kuthoer van frans. En hoe lang ik ook leerde ik kreeg die stomme woordjes niet in mijn kopquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:18 schreef pkwarts het volgende:
[..]
met mijn lerares engels kan ik wel goed overweg.
mijn lerares frans zegt altijd als ik iets moet voorlezen:
'ik vind het zo leuk he als mensen niet frans kunnen spreken, maar wel hun best doen'
om dus gewoon ff fijntjes voor de hele klas duidelijk te maken dat ik voor geen meter frans kan![]()
heb ik ookquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:21 schreef Tain het volgende:
En hoe lang ik ook leerde ik kreeg die stomme woordjes niet in mijn kop
geslaagd met een 7 op examen engels en was na 20 minuten klaarquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:21 schreef Rahl het volgende:
geslaagd met 10 op examen engels
Allicht. Ik zou alleen nooit C&M kunnen doen zonder al mijn vrije tijd er aan op te offeren. Ik stink als ik woordjes voor Frans en Duits moet onthouden. Ik kan het wel, maar het kost me veel tijd. En ik moet praktisch Frans 2 en Duits 2 hebben, omdat ik niet kan tekenen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:20 schreef pkwarts het volgende:
[..]
doe ik ook, en feit is gewoon dat N&T het moeilijktste profiel is relatief gezien. zou je in alle vakken even goed zijn, zou je meer moeite met N&T hebben
Op het?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:21 schreef Rahl het volgende:
geslaagd met 10 op examen engels
Geldboom in de tuinquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:29 schreef pkwarts het volgende:
[afbeelding]
misschien moet ik wat minder gaan bestellen
ach, 3 kwart is van die gratis kaarten dienst en per bestelling krijg je meestal wel iets van 2 mailtjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:30 schreef GinaG het volgende:
[..]
Geldboom in de tuin![]()
die word iniedergeval niet voor de kaartservice gebruiktquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:30 schreef GinaG het volgende:
[..]
Geldboom in de tuin![]()
kom op, laat me nou in mn waardequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:23 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Op het?
(Respect.)
Pas nu eens je ondertitel aan. Desnoods tot walkthrough user.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:32 schreef capibar het volgende:
[..]
die word iniedergeval niet voor de kaartservice gebruikt![]()
FF over Riddick, had er vamiddag een beginnetje aangemaakt, ik ben gestopt waar hij aankomt op Butcher Bay. Wie fluistert nou in godsnaam de hele tijd ''break is fucking neck'' (daar ben ik dus ook maar gestopt)quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:31 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ach, 3 kwart is van die gratis kaarten dienst en per bestelling krijg je meestal wel iets van 2 mailtjes
Ik weet het al.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:33 schreef Rahl het volgende:
[..]
kom op, laat me nou in mn waarde
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:33 schreef GinaG het volgende:
[..]
FF over Riddick, had er vamiddag een beginnetje aangemaakt, ik ben gestopt waar hij aankomt op Butcher Bay. Wie fluistert nou in godsnaam de hele tijd ''break is fucking neck'' (daar ben ik dus ook maar gestopt)![]()
ok of ik was te sloom, dat er maar instructies werden gefluisterd of ik hoor stemmen in mijn hoofdquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:34 schreef pkwarts het volgende:
[..]
geeneens gehoord eigenlijk
ik dacht dat je trouwens wel van gore hield?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:33 schreef GinaG het volgende:
[..]
FF over Riddick, had er vamiddag een beginnetje aangemaakt, ik ben gestopt waar hij aankomt op Butcher Bay. Wie fluistert nou in godsnaam de hele tijd ''break is fucking neck'' (daar ben ik dus ook maar gestopt)![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:36 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik dacht dat je trouwens wel van gore hield?
diegene met de grote bek blijkt toch nog een klein bang meisje te zijnaaaaaaah
hier, heb je een lollyquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:38 schreef GinaG het volgende:
[..]
![]()
Word ik nu verondersteld door te denkenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:38 schreef pkwarts het volgende:
[..]
hier, heb je een lolly
het is dat jij het nu zegt, want het was niet zo bedoeldquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:39 schreef GinaG het volgende:
[..]
Word ik nu verondersteld door te denken![]()
bestellingen die nu open staan:quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:32 schreef pkwarts het volgende:
ff gekeken, er staan eigenlijk maar 3 echte bestellingen tussen.
Trusten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:40 schreef pkwarts het volgende:
ik ga nu slapie doen, ben vanmorgen te vroeg opgestaan voor die dolfijnen
Jij woont nog thuis hequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:43 schreef Tain het volgende:
[..]
bestellingen die nu open staan:
11 bestellingen bij play.com
2 bij dvdboxoffice.com
Slaap zequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:40 schreef pkwarts het volgende:
ik ga nu slapie doen, ben vanmorgen te vroeg opgestaan voor die dolfijnen
2 bij FRS (6 als je alle artikelen los telt)quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:43 schreef Tain het volgende:
[..]
bestellingen die nu open staan:
11 bestellingen bij play.com
2 bij dvdboxoffice.com
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:44 schreef GinaG het volgende:
[..]
Jij woont nog thuis he![]()
Je bent 24 geen zin om op jezelf te gaan wonenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:46 schreef Tain het volgende:
[..]
![]()
heel veel zin eigenlijk, maar mag nog hypotheek nemen omdat ik nog een half jaar contract hebquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:47 schreef GinaG het volgende:
[..]
Je bent 24 geen zin om op jezelf te gaan wonen![]()
the sims 2 is voor je vriendin neem ik aan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:52 schreef Tain het volgende:
ordered item price status cancel
12/08/2004 Star Wars Knights Of The Old Republic II: The Sith Lords (XBOX) price. £32.99 Preordered
12/08/2004 Conker: Live And Reloaded (XBOX) price. £32.99 Preordered
12/08/2004 Fable (a.k.a.: Project Ego) (XBOX) price. £32.99 Preordered
05/08/2004 The Sims 2 (PC) price. £27.99 Preordered
27/07/2004 Splinter Cell: Chaos Theory (3) (XBOX) price. £29.99 Preordered
23/07/2004 Burnout 3: Takedown (XBOX) price. £31.99 Preordered
23/07/2004 Jade Empire (XBOX) price. £32.99 Preordered
22/07/2004 Star Ocean: Till The End Of Time (Includes bonus Final Fantasy XII disc) (PS2) price. £29.99 Preordered
19/07/2004 Star Wars: Battlefront (XBOX) price. £29.99 Preordered
17/07/2004 Star Wars: Republic Commando (XBOX) price. £29.99 Preordered
15/07/2004 Tom Clancy's Rainbow Six 3: Black Arrow (XBOX) price. £14.99 Preordered
The sims is cool, wist je dat niet?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:23 schreef capibar het volgende:
[..]
the sims 2 is voor je vriendin neem ik aan?![]()
het is wel okay, jammer dat het zowat het meest commerciele spel ooit isquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:47 schreef gieling het volgende:
[..]
The sims is cool, wist je dat niet?
fucking psx'ende kabelloze pessimistquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 01:32 schreef capibar het volgende:
[..]
het is wel okay, jammer dat het zowat het meest commerciele spel ooit is![]()
he rustig he menneke, de psx rockt tamelijk zwaar.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 02:25 schreef rockstah het volgende:
[..]
fucking psx'ende kabelloze pessimist
Op z'n tijd.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:47 schreef gieling het volgende:
[..]
The sims is cool, wist je dat niet?
ik ook nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:21 schreef pkwarts het volgende:
[..]
omdat ik nooit een fotoboek heb geopend
Ja in het stenen tijdperk ....quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 02:32 schreef capibar het volgende:
[..]
he rustig he menneke, de psx rockt tamelijk zwaar.
kutbreezerquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 09:31 schreef method21 het volgende:
[..]
Ja in het stenen tijdperk ....
XBOX 0Wn33Rd
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 09:37 schreef mordradead het volgende:
[..]
kutbreezer
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 11:12 schreef Together-Alone het volgende:
Dudequote:Op zaterdag 14 augustus 2004 11:34 schreef mordradead het volgende:
lekker breezers gedronken zeker
zijn in de aanbieding bij de C1000quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 11:34 schreef mordradead het volgende:
lekker breezers gedronken zeker
*ook een playstation heeft*quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 12:21 schreef capibar het volgende:
aaaah, weer lekker even need for speed op mijn dikke playstation gespeelt, in de tijd dat mijn pc aan het opstarten was
die van mij heeft een half jaar stil gestaanquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 12:26 schreef mordradead het volgende:
[..]
*ook een playstation heeft*
Ik heb GVD ook geen telefoontje gehad dat ze binnen zijnquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:56 schreef pkwarts het volgende:
ik heb mijn boeken nog niet binnenjij gina?
ik heb ze de 5e besteld. maar het 1e boek is al wel verstuurd volgens de sitequote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:12 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik heb GVD ook geen telefoontje gehad dat ze binnen zijnTerwijl ik ze meer dan 10 dagen geleden besteld heb
![]()
Ik heb ze de 3e besteld en het zou 10 dagen duren voor ze binnen zijnquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:14 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik heb ze de 5e besteld. maar het 1e boek is al wel verstuurd volgens de site
aanklagenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:17 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik heb ze de 3e besteld en het zou 10 dagen duren voor ze binnen zijn![]()
Ik persoonlijk vind 1 rechtzaak aan mijn oooh zo lekkerequote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:18 schreef pkwarts het volgende:
[..]
aanklagen![]()
aanklagen is zoooo veel leuker dan aangeklaagd wordenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:21 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind 1 rechtzaak aan mijn oooh zo lekkerekont meer dan genoeg eigenlijk. Maar van mij mag jij ze wel aanklagen hoor
![]()
Wat houdt je tegen danquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:24 schreef pkwarts het volgende:
[..]
aanklagen is zoooo veel leuker dan aangeklaagd worden
geldquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:25 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen dan![]()
maar als gina dat doet dan zien ze haar natuurlijk niet.... dan denken ze, waar komt dat geluid toch vandaanquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:27 schreef mordradead het volgende:
je moet er gewoon heengaan en zeggen:
gvd nu wil ik mijn bestelling... of anders
liggen ze bij het grofvuilquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:27 schreef mordradead het volgende:
of anders kom ik morgen weer terugquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:28 schreef pkwarts het volgende:
[..]
liggen ze bij het grofvuil
Iets in me zegt me dat die boomlange stoere amerikaan bij wie ik de bestelling deed zoiets zal hebben van: ''Ja en dan watquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:27 schreef mordradead het volgende:
ze zien toch dat oranje vlaggetje wat achterop haar fiets zit voor hun gezicht?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:28 schreef mordradead het volgende:
[..]
maar als gina dat doet dan zien ze haar natuurlijk niet.... dan denken ze, waar komt dat geluid toch vandaan
op haar loeki fietsquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:30 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ze zien toch dat oranje vlaggetje wat achterop haar fiets zit voor hun gezicht?![]()
vertaling:quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:29 schreef GinaG het volgende:
[..]
Iets in me zegt me dat die boomlange stoere amerikaan bij wie ik de bestelling deed zoiets zal hebben van: ''Ja en dan wat![]()
![]()
met kleine zeemeermin belquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:30 schreef mordradead het volgende:
[..]
op haar loeki fiets
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:31 schreef pkwarts het volgende:
[..]
vertaling:
boomlange = 1.78m
ja, alleen zijn die hanvatten wit en komen er lintjes uitquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:32 schreef mordradead het volgende:
[..]hehe, zo'n fiets dus:
[afbeelding]
boven de grapjes over haar lengte staatquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:31 schreef pkwarts het volgende:
[..]
met kleine zeemeermin bel
zijwieltjesquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:33 schreef GinaG het volgende:
Ik kan niet fietsen![]()
Hoe lang is jouw zus dan eigenlijkquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:33 schreef pkwarts het volgende:
en zit er een barbie mandje voorop
* ziet het al helemaal voor zich
* vragen gaatquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:35 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hoe lang is jouw zus dan eigenlijkAangezien vrouwen altijd een stuk korter zijn
![]()
Kijk dat zijn wat normalere lengtesquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:38 schreef pkwarts het volgende:
1.78m
ik gok dat mijn zus 1.76 is, hoe oud is jou zus? de mijne 18quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:38 schreef pkwarts het volgende:
1.78m
19quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:40 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik gok dat mijn zus 1.76 is, hoe oud is jou zus? de mijne 18
Deze discussie over de lengte en de leeftijd van de zussen is, om eerlijk te zijn, nogal zaaddodendquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:40 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik gok dat mijn zus 1.76 is, hoe oud is jou zus? de mijne 18
Als het zaaddodend is maak je tenminste niemand zwanger, ook een voordeelquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:23 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Deze discussie over de lengte en de leeftijd van de zussen is, om eerlijk te zijn, nogal zaaddodend
Het over 18/19 jarige zussen hebben is altijd goed in mijn ogenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:23 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Deze discussie over de lengte en de leeftijd van de zussen is, om eerlijk te zijn, nogal zaaddodend
uiteraard, maar moet dat nou in het GAM slowchat topic?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:38 schreef gieling het volgende:
[..]
Het over 18/19 jarige zussen hebben is altijd goed in mijn ogen![]()
waar wou je het anders over hebben?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:40 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
uiteraard, maar moet dat nou in het GAM slowchat topic?
Ja natuurlijk, en dat is het nou juist.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:43 schreef capibar het volgende:
[..]
waar wou je het anders over hebben?
imo is GAM slowchat voor alles wat gamers bezighoudt...
de Grote Vriendelijke Controller?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:50 schreef mordradead het volgende:
*we kunnen wel op zoek gaan naar: " de GVC " (voor pk)
jaaah..... of chick..... of chimpansee..... of chihuahua..... of casual kledinglijnquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:59 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
de Grote Vriendelijke Controller?
het kan me ook aan me reet roesten dat mordra zijn kamer aan het opruimen is.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:50 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, en dat is het nou juist.
Het kan me namelijk m'n reet roesten hoe lang en hoe oud iemands zus is, daar heb je toch vrij weinig aan
maar mzraki snijd een nieuw onderwerp aan waar we het nu over hebben, namelijk over onderwerpen die kut zijnquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:18 schreef capibar het volgende:
[..]
het kan me ook aan me reet roesten dat mordra zijn kamer aan het opruimen is.
maar dan ga ik niet gelijk zeiken dat de slowchat daar niet voor bedoelt is, want dat is het namelijk wel.
zoals dit onderwerpquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:20 schreef mordradead het volgende:
[..]
maar mzraki snijd een nieuw onderwerp aan waar we het nu over hebben, namelijk over onderwerpen die kut zijn
Precies, een onderwerp dat wél interessant is.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:20 schreef mordradead het volgende:
[..]
maar mzraki snijd een nieuw onderwerp aan waar we het nu over hebben, namelijk over onderwerpen die kut zijn
oké, dan gaan we het nu over camera's hebben, dat is WEL interresantquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:22 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Precies, een onderwerp dat wél interessant is.
foto van makenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:24 schreef -Mzraki- het volgende:
Ohja, opeens zon op m'n beeldscherm. De zon is onder het wolkendek vandaan gekropen. Letterlijk.
Er hangt hier een dichte wolk, maar vlak aan de horizon, waar de zon nu dus is, is het helemaal blauw.
*Mooi*
serieus, wanneer kom je erachter dat wij niet een foto-fetish hebben?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:31 schreef capibar het volgende:
[..]![]()
Zolang je geen games op die camera dan spelen dan hoeft dat ding hier niet genoemd te worden. Gozer kan optiefen naar FOT.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:37 schreef pkwarts het volgende:
[..]
serieus, wanneer kom je erachter dat wij niet een foto-fetish hebben?
iedereen kan ondertussen je toestelletje dromen, zovaak dat jij het hier post.
Word.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:45 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Zolang je geen games op die camera dan spelen dan hoeft dat ding hier niet genoemd te worden. Gozer kan optiefen naar FOT.
wat ben je weer aardigquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:45 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Zolang je geen games op die camera dan spelen dan hoeft dat ding hier niet genoemd te worden. Gozer kan optiefen naar FOT.
wat heeft ie weer gelijkquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:54 schreef capibar het volgende:
[..]
wat ben je weer aardig![]()
daar is dit topic voor?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:05 schreef Fliepke het volgende:
Heren/ dames kom ook eens gezellig naar #GAM op irc. kun je wat minder slow chatten
ja maar dan gaat het wat sneller, en we voelen ons eenzaam dus ik dacht, ik ga eens rekruterenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:14 schreef Rahl het volgende:
[..]
daar is dit topic voor?
ah zoquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:15 schreef Fliepke het volgende:
[..]
ja maar dan gaat het wat sneller, en we voelen ons eenzaam dus ik dacht, ik ga eens rekruteren
de fok irc server natuurlijkquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:20 schreef Rahl het volgende:
[..]
ah zo
server?
Ik ben d'rquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:50 schreef Fliepke het volgende:
[..]
de fok irc server natuurlijk
ja welke is datquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:50 schreef Fliepke het volgende:
[..]
de fok irc server natuurlijk
d'r zit maar 1 ding op.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:06 schreef Tain het volgende:
ik word moe van mezelf....
Is het altijd zo beregezellig op ircquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:19 schreef Tain het volgende:
Goed ideeof er moet een optie komen om quickreact uit te zetten
Ik dacht na 2 jaar kom laat ik het weer eens proberenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:27 schreef Tain het volgende:
volgens mij wel ja, zijn niet zoveel mensen en ik ben ook weer voor het eerst op irc sinds 4 maanden ofzo
complicatie @ omertaquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:32 schreef GinaG het volgende:
Volgens mij is Rahl de weg kwijt geraakt![]()
Ik ben niet aardig.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:54 schreef capibar het volgende:
[..]
wat ben je weer aardig![]()
Avondje paper en pencil roleplayen is nog veeel leuker.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Avondje al dan niet tekst-based gamen is leuk.
papier? was da? kan je dat aansluiten op je pc?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:54 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Avondje paper en pencil roleplayen is nog veeel leuker.
Zijn die dingen waar je HALO kaarten van gemaakt zijn weet je welquote:Op zondag 15 augustus 2004 00:02 schreef pkwarts het volgende:
[..]
papier? was da? kan je dat aansluiten op je pc?
ooooh papier!!quote:Op zondag 15 augustus 2004 00:05 schreef GinaG het volgende:
[..]
Zijn die dingen waar je HALO kaarten van gemaakt zijn weet je wel![]()
Raad een je HALO boeken is van dat zelfde spul gemaaktquote:Op zondag 15 augustus 2004 00:06 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ooooh papier!!
moet.....ze.....hebben......argh......quote:Op zondag 15 augustus 2004 00:07 schreef GinaG het volgende:
als ze ooit binnenkomen maar goed![]()
ik ga ze meteen inscannen en naar e-book formaat om laten zetten zodat ik ze op mijn PDA kan lezenquote:Op zondag 15 augustus 2004 00:07 schreef GinaG het volgende:
[..]
Raad een je HALO boeken is van dat zelfde spul gemaakt![]()
Ik ben van de oude garde, ik lees ze gewoon, flinke pot thee erbij en dan languit op bedquote:Op zondag 15 augustus 2004 00:11 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik ga ze meteen inscannen en naar e-book formaat om laten zetten zodat ik ze op mijn PDA kan lezen
ik lees ze in bed of in de tuin met een groot pak iceteaquote:Op zondag 15 augustus 2004 00:12 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik ben van de oude garde, ik lees ze gewoon, flinke pot thee erbij en dan languit op bed![]()
Icetea als er iets smerig is, dan is het toch wel dat hequote:Op zondag 15 augustus 2004 00:14 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik lees ze in bed of in de tuin met een groot pak icetea
icetea....mmmm....perzikquote:Op zondag 15 augustus 2004 00:17 schreef GinaG het volgende:
[..]
Icetea als er iets smerig is, dan is het toch wel dat he![]()
moet jij trouwens niet uit ofzo![]()
Laat ik dat nou net de smerigste mierzoete Icetea van allemaal vindenquote:Op zondag 15 augustus 2004 00:24 schreef pkwarts het volgende:
[..]
icetea....mmmm....perzik
en nee, ik ga niet uit vanavond
ja duh, net alsof iemand gaat irc'en in het GAM kanaalquote:Op zondag 15 augustus 2004 01:18 schreef gieling het volgende:
voor een laaaaange tijd OP geweest in #gam, op een begevenmoment kwam er gewoon niemand meer, dus na een tijd ik ook niet meer!
ik ben daar een paar keer geweest en toen was alleen khadgar er en jullie reageerden nooitquote:Op zondag 15 augustus 2004 01:18 schreef gieling het volgende:
voor een laaaaange tijd OP geweest in #gam, op een begevenmoment kwam er gewoon niemand meer, dus na een tijd ik ook niet meer!
Vroege vogelquote:Op zondag 15 augustus 2004 08:20 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
* GinaG heeft een gevoel dat -Mzraki- niet helemaal wakker gaat surfen straks.
Maar ja, dan valt ie in het water en is ie wakker.
Ikke? Dit was laat voor mij.quote:Op zondag 15 augustus 2004 08:59 schreef GinaG het volgende:
[..]
Vroege vogel![]()
![]()
Normaal ben je nog vroeger opquote:Op zondag 15 augustus 2004 09:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ikke? Dit was laat voor mij.
Ja.quote:Op zondag 15 augustus 2004 09:11 schreef GinaG het volgende:
[..]
Normaal ben je nog vroeger op![]()
gekquote:Op zondag 15 augustus 2004 09:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ja.
Meestal tussen 7:00 en 7:45.
ik doe geen ircquote:Op zondag 15 augustus 2004 12:41 schreef mordradead het volgende:
kom ff op de chat pk
ik ook niet, gewoon in m'n browserquote:Op zondag 15 augustus 2004 12:44 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik doe geen irc
javaquote:Op zondag 15 augustus 2004 12:46 schreef mordradead het volgende:
http://irc.tweakers.net/fok/
quote:Op zondag 15 augustus 2004 13:21 schreef rockstah het volgende:
[..]
java
are you mad?
Consider it donequote:Op zondag 15 augustus 2004 12:07 schreef pkwarts het volgende:
open ik een fotoboek speciaal zodat jij kan reageren gina.....reageer je niet
achterhaald concept. in het dos tijdperk gaf je nog commando's dmv een vage afkorting in te typen.quote:Op zondag 15 augustus 2004 14:16 schreef GinaG het volgende:
Hoezo irc je niet?
quote:Op zondag 15 augustus 2004 14:24 schreef pkwarts het volgende:
[..]
achterhaald concept. in het dos tijdperk gaf je nog commando's dmv een vage afkorting in te typen.
/dir..... nee /dir w ofzoquote:Op zondag 15 augustus 2004 14:24 schreef pkwarts het volgende:
[..]
achterhaald concept. in het dos tijdperk gaf je nog commando's dmv een vage afkorting in te typen.
De jeugd van tegenwoordigquote:Op zondag 15 augustus 2004 14:24 schreef pkwarts het volgende:
[..]
als ik het hier doe dan lukt het niet, op dus gaat alles wel goedquote:Op zondag 15 augustus 2004 14:56 schreef Tain het volgende:
wat is er vaag aan dir /a:d
Tain wat vindt je van OpenOffice ?quote:Op zondag 15 augustus 2004 14:59 schreef Tain het volgende:
ben nu linux gewend, wil ook altijd ls -al doen in mijn dosprompt
ja, ik ben net geweest... vanavond weerquote:Op zondag 15 augustus 2004 15:03 schreef GinaG het volgende:
Mordra heb je al hard gelopenIk heb het voornemen om elke ochtend een stukje van 20 minuten te rennen voor ik naar mijn werk ga, of ik het doe is een tweede
![]()
De weg naar de hel is tenslotte niets voor niets geplaveid met goede voornemensmijn weg naar de hel zal me tegemoet blinken
![]()
Hoe lang heb je gerend?quote:Op zondag 15 augustus 2004 15:04 schreef mordradead het volgende:
[..]
ja, ik ben net geweest... vanavond weer
20/25 minuutjes ofzo... uiteraard met wandelpauze's erinquote:Op zondag 15 augustus 2004 15:05 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hoe lang heb je gerend?
OpenOffice is goed, alleen opstarten is wat langzamer dan ms officequote:Op zondag 15 augustus 2004 15:04 schreef GinaG het volgende:
[..]
Tain wat vindt je van OpenOffice ?
is dat voor dos of linux?quote:Op zondag 15 augustus 2004 15:02 schreef mordradead het volgende:
3d menu ook gehad?
dos natuurlijk... kon je alle programma's erin zetten en in mappen zetten en de namen veranderen.... moest je met de pijltjes allemaal heen, geweldigquote:Op zondag 15 augustus 2004 15:06 schreef Tain het volgende:
[..]
is dat voor dos of linux?
het was idd best wel veel werk, maar veel dingen zaten toch niet op de computer..... alleen wordperfect, wolfenstein, pop, tetris, blockout en nog wat dingenquote:Op zondag 15 augustus 2004 15:10 schreef Tain het volgende:
zou het best geprobeerd kunnen hebben, maar al die menu dingen vond ik maar bagger, veels te veel werk om echt alles in te zetten
koop de 15gb versie, is het goedkoopstequote:Op zondag 15 augustus 2004 15:19 schreef gieling het volgende:
oh, ik wil misschien een Ipod gaan kopen
Zeker niemand ervaring mee hier he
je bedoelt de 20gb zeker? Die is nu zoiets en 15gb is uit handel!quote:Op zondag 15 augustus 2004 15:20 schreef mordradead het volgende:
[..]
koop de 15gb versie, is het goedkoopste280 euro
koop een i-riverquote:Op zondag 15 augustus 2004 15:19 schreef gieling het volgende:
Zoveel gig??? Wat kun je er allemaal meer me dan muziek beluisteren??quote:Op zondag 15 augustus 2004 15:21 schreef gieling het volgende:
[..]
je bedoelt de 20gb zeker? Die is nu zoiets en 15gb is uit handel!
uit de handel wil niet zeggen niet meer te koopquote:Op zondag 15 augustus 2004 15:21 schreef gieling het volgende:
[..]
je bedoelt de 20gb zeker? Die is nu zoiets en 15gb is uit handel!
http://www.ipodsdirtysecret.com/quote:Op zondag 15 augustus 2004 15:19 schreef gieling het volgende:
Look who's backquote:Op zondag 15 augustus 2004 15:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
http://www.ipodsdirtysecret.com/
kijk eerst dit voor je wat doet
Ik heb het gezien en het ging hier over de 1e generatie! Tegenwoordig zijn er al zo'n 4 uitquote:Op zondag 15 augustus 2004 15:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
http://www.ipodsdirtysecret.com/
kijk eerst dit voor je wat doet
Je kan wel een extra pakket kopen waarin de accu wel verzekerd word! En in G4 gaan worden die batterijen toch ook steeds beter of wat?quote:Op zondag 15 augustus 2004 15:41 schreef Tain het volgende:
en nog steeds kan je de accu niet vervangen gieling
leontien is gevallenquote:Op zondag 15 augustus 2004 16:18 schreef Tain het volgende:
ik vind die 20gb van creative dus weer veels te groot, qua formaat en opslag
Dag Jongetjequote:Op zondag 15 augustus 2004 16:56 schreef -Mzraki- het volgende:
Dag kerels
de enige reden waarom ik hem niet koop is omdat 50 cent hem ook heeftquote:Op zondag 15 augustus 2004 16:49 schreef rockstah het volgende:
de ipod geniet wel van een legendarische geluidskwaliteit eh
www.ipodsdirtysecret.comquote:Op zondag 15 augustus 2004 17:00 schreef capibar het volgende:
[..]
de enige reden waarom ik hem niet koop is omdat 50 cent hem ook heeft ::r
en omdat ik al mijn geld uitgeef aan foto apparatuur![]()
zucht.. die site is ookal 2 jaar oud ofzoquote:
het blijft alleen belachelijk dat je $99 moet betalen voor een nieuwe accuquote:Op zondag 15 augustus 2004 17:09 schreef rockstah het volgende:
[..]
zucht.. die site is ookal 2 jaar oud ofzo
ja die dingen slijten. dat heeft elke oplaadbare batterij. en tegenwoordig is de garantie al met een jaar verlengd en de reparatiekosten zijn $99.
dat zeg je nu ja, nu zeg ik: wat moet ik met 500gb ruimte in mijn pcquote:Op zondag 15 augustus 2004 17:09 schreef Tain het volgende:
ach 40GB komt ook wel vol hoor, alleen wat moet je er mee
canon accu's zijn ookal zo duurquote:Op zondag 15 augustus 2004 17:11 schreef Tain het volgende:
[..]
het blijft alleen belachelijk dat je $99 moet betalen voor een nieuwe accu
Mwa, voor mij is zeker 128 mb te weinig.quote:Op zondag 15 augustus 2004 17:05 schreef mordradead het volgende:
ik vind eigenlijk 256mb meer dan genoeg, ikzelf heb 128mb en gebruik hem alleen als i knaar school ga en als ik krantenloop, ik moet best vaak liedjes verversen maar dat maakt niet zoveel uit.... onderweg luister ik altijd naar mijn mp3 cd speler, 200 liedjes op een cd is meer dan genoeg voor een treinritje naar mijn oma
die mp3 spelers met 40 gb kunnen alleen maar mp3 afspelen, en die blijven zo groot als ze nu zijn. dus of je het over nu hebt of over 10 jaar, 40 gb blijft veelquote:Op zondag 15 augustus 2004 17:11 schreef mordradead het volgende:
[..]
dat zeg je nu ja, nu zeg ik: wat moet ik met 500gb ruimte in mijn pcniks.... nu niet..... over een paar jaar is dat weer de normaalste zaak van de wereld
het is gewoon vet om zo belachelijk veel muziek op je pod te hebben. je moet hem gewoon vol cd's en live sets proppen. die dingen zijn al gauw 100 tot 150 mb, dan krijg je hem echt wel vol. (15 dan)quote:Op zondag 15 augustus 2004 17:09 schreef Tain het volgende:
ach 40GB komt ook wel vol hoor, alleen wat moet je er mee
1) de accu is leeg voordat je alle nummers gehoord hebt
2) in de tijd dat je accu moet opladen kan je best wat andere mp3'tjes erop zetten
Op mijn mp3 speler staat geloof ik nog The Matrix en Quake 3quote:Op zondag 15 augustus 2004 17:15 schreef rockstah het volgende:
[..]
het is gewoon vet om zo belachelijk veel muziek op je pod te hebben. je moet hem gewoon vol cd's en live sets proppen. die dingen zijn al gauw 100 tot 150 mb, dan krijg je hem echt wel vol. (15 dan)
en je kan er ook nog porn en films enzo mee backuppen
hoe hoger de compressie hoe groter het bestand, als je toch zat ruimte hebt neem je gewoon een grotere compressie voor betere kwaliteit..... 40gb is idd meer dan zat alleen iedereen krijgt meer muziek dus je zult op een gegeven moment best wat moeten verwijderen.............quote:Op zondag 15 augustus 2004 17:14 schreef pkwarts het volgende:
[..]
die mp3 spelers met 40 gb kunnen alleen maar mp3 afspelen, en die blijven zo groot als ze nu zijn. dus of je het over nu hebt of over 10 jaar, 40 gb blijft veel
met die harde schijf die jij als voorbeeld noemt, kunnen ook toekomstige bestanden op.
Ik rip al mijn muziek op 192 kbps, does the trickquote:Op zondag 15 augustus 2004 17:18 schreef mordradead het volgende:
[..]
hoe hoger de compressie hoe groter het bestand, als je toch zat ruimte hebt neem je gewoon een grotere compressie voor betere kwaliteit..... 40gb is idd meer dan zat alleen iedereen krijgt meer muziek dus je zult op een gegeven moment best wat moeten verwijderen.............
hangt er vanaf hoe lang je wilt luisteren, ik kan meer dan een uur muziek erop zetten wat nog redelijk genoeg is, verder kan ik radio luisteren, bellen, games spelen, films kijken ngage is echt coolquote:Op zondag 15 augustus 2004 17:13 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Mwa, voor mij is zeker 128 mb te weinig.
echt wel, anders kan je er maar 50 cd's op kwijtquote:Op zondag 15 augustus 2004 17:23 schreef Tain het volgende:
met 40GB hoef je dus echt geen compressie te gebruiken...
heb je trouwens veel last van schokken?quote:Op zondag 15 augustus 2004 17:23 schreef Tain het volgende:
met 40GB hoef je dus echt geen compressie te gebruiken...
Een beetje mp3 speler heeft al zo'n 8 MB buffer, nee dusquote:Op zondag 15 augustus 2004 17:25 schreef mordradead het volgende:
[..]
heb je trouwens veel last van schokken?
schokken? dat heb je al niet met mp3 cd spelers tegenwoordigquote:Op zondag 15 augustus 2004 17:25 schreef mordradead het volgende:
[..]
heb je trouwens veel last van schokken?
ook niet als je gaat hardlopenquote:Op zondag 15 augustus 2004 17:27 schreef Tain het volgende:
[..]
schokken? dat heb je al niet met mp3 cd spelers tegenwoordig
nee, heb een keer mijn mp3cdspelertje een minuut of 10 achter elkaar flink geschud zonder dat ie oversloeg, maar dat was voordat ie gevallen wasquote:Op zondag 15 augustus 2004 17:28 schreef mordradead het volgende:
[..]
ook niet als je gaat hardlopen
die mp3 cd spelers van freecom zijn wel leukquote:Op zondag 15 augustus 2004 17:30 schreef Tain het volgende:
[..]
nee, heb een keer mijn mp3cdspelertje een minuut of 10 achter elkaar flink geschud zonder dat ie oversloeg, maar dat was voordat ie gevallen was
misschien we met die mp3 spelers met een harde schijf erin...quote:Op zondag 15 augustus 2004 17:27 schreef Tain het volgende:
[..]
schokken? dat heb je al niet met mp3 cd spelers tegenwoordig
mp3 spelers met hd hebben wel bewegende delen, die met flash geheugen nietquote:Op zondag 15 augustus 2004 17:33 schreef rockstah het volgende:
mp3 spelers hebben geen bewegende onderdelen en cd spelers hebben vaan al zoveel seconde anti shock zooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |