quote:De Opel Vectra GTS i500, zoals de schepping officieel heet, is zowel motorisch als optisch getuned. De 3,2-liter V6 motor werd opgezweept tot 231 pk; standaard bedraagt het vermogen 211 pk.
Tot de optische verfraaiingen behoren een opvallende voorspoiler, zijskirts, een grote achterspoiler en zaken als verchroomde kappen op de zijspiegels. Daarnaast zijn er 20 inch lichtmetalen velgen en her en der is deze Vectra voorzien van i500-emblemen. Aan de binnenkant is lederen bekleding. In het interieur zijn vervolgens verschillende details als de pookknop en de handrem voorzien van geborsteld aluminium.
Tot slot legt Irmscher de i500 3 cm dichter bij het asfalt. In Duitsland kost het pakket in totaal 13.453 euro. De i500 kan ook zonder de Irmscher velgen worden geleverd. Dan kost de behandeling 11.330 euro.
tadaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:37 schreef Xtreem het volgende:zoek 'ns iets leuks met 231
de ander is al dicht.....quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:03 schreef Alexxxxx het volgende:
zo'n lelijk eauto, enb dan twee topics er over
2 ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:03 schreef Alexxxxx het volgende:
zo'n lelijk eauto, enb dan twee topics er over
maar mijn vectra blijft het mooiste van de heeeeeeeeeeeeeeeeeeeele wereeeeeeeeeeeeldquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vind opel meestal gewoon lelijk. Maar met de nieuwe vectra heeft Opel zichzelf weten te overtreffen qua lelijkheid
Daar kan geen tune iets aan veranderen... ja, een compleet nieuwe carrosserie misschien
whehe... 2 keer dat lelijke hok.... Irmscher heb ik nog nooit iets moois zien makenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:04 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
de ander is al dicht.....
idd wel toeval dat hetzelfde onderwerp was![]()
je reageert nu toch enzoquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:10 schreef Xtreem het volgende:
[..]
whehe... 2 keer dat lelijke hok.... Irmscher heb ik nog nooit iets moois zien maken
Originele GTS is (zeker voor opel :p ) goed te pruimen
oh, en tf:
bekhouwe enzo... door een slotje heen posten zodat ik niet kan reageren is niet eerlijk
oh ja.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:11 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
je reageert nu toch enzo![]()
zo roestig zijn die hersens van jouquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:12 schreef Xtreem het volgende:
[..]
oh ja.
Als je me daar nog hoort kraken heb je hier zeker afluisterzooi schroefjes in de muur geplant?
'k ben geen fiatquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:15 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zo roestig zijn die hersens van jou![]()
maar wel een alfaquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:17 schreef Xtreem het volgende:
[..]
'k ben geen fiat
zijn die van tjabbo hoor, die is nog een reactie aant bedenken. Maar door al dat 'zware' ambtenarenwerk gaat je bovenkamer een beetje traagquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:15 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zo roestig zijn die hersens van jou![]()
Had dan opel of renault gezegd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:18 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
maar wel een alfa![]()
alfa roest beter (oude modellen dan he)quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:20 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Had dan opel of renault gezegd.
Beetje jammer VAG ventje
Vertel dat aan onze oude renault 5 die we vroegah hadden...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:21 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
alfa roest beter (oude modellen dan he)
......quote:VAG![]()
VW![]()
renaultje 5 zijn liefquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:23 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Vertel dat aan onze oude renault 5 die we vroegah hadden...
[..]
......
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:27 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
renaultje 5 zijn lief![]()
![]()
beats aircoquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:29 schreef Xtreem het volgende:
[..]
maar niet met gaten in de bodem/deuren /.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |