Treurig inderdaad maar ik denk dat het ook niet goedkoop zal zijn om NFL uit te zenden, en echt veel aan reclame inkomsten valt er ook niet mee te halen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:50 schreef okkidude het volgende:
Toch treurig dat je een stuk of 30 kanalen hebt met soms 5 keer dezelfde voetbal wedsrrijd en geen enkele 'bijzondere' sport.
Vannacht gaan we weer beginnen inderdaad met (waarschijnlijk) een mooie opener Colts @ Patriotsquote:Op donderdag 9 september 2004 21:06 schreef mitt het volgende:
Week 1 begint vannacht neem ik aan?
Titans
16de overwinning op rij voor de Patriots.quote:Op donderdag 9 september 2004 21:17 schreef Guard het volgende:
[..]
Vannacht gaan we weer beginnen inderdaad met (waarschijnlijk) een mooie opener Colts @ Patriots
Ze hebben toch nog 3 overwinningen nodig om het NFL record te breken?quote:Op zondag 12 september 2004 09:59 schreef zjroentje het volgende:
[..]
16de overwinning op rij voor de Patriots.
Als je nog een creative manier laat me effe weten, tis tegenwoordig al niet meer mogelijk om een audiostream op te pikken van een radiouitzending......quote:Op zondag 12 september 2004 11:16 schreef D-BaZz het volgende:
[..]
Ze hebben toch nog 3 overwinningen nodig om het NFL record te breken?
Vandaag mogen de Lions aan de bak tegen de Bears. Ben benieuwd of ze weer een stapje vooruit kunnen zetten net zoals het seizoen ervoor. Alleen moet nog even een manier verzinnen om toch wat wedstrijden te kunnen bekijken.
Inderdaad, al was zo'n audiostream vroeger ook niet echt je-van-het, maar daar zou ik nu voor tekenenquote:Op zondag 12 september 2004 20:09 schreef Guard het volgende:
[..]
Als je nog een creative manier laat me effe weten, tis tegenwoordig al niet meer mogelijk om een audiostream op te pikken van een radiouitzending......
quote:Op zondag 12 september 2004 20:49 schreef D-BaZz het volgende:
[..]
Inderdaad, al was zo'n audiostream vroeger ook niet echt je-van-het, maar daar zou ik nu voor tekenen. Maar als ik iets vind laat ik het wel weten.
Vet!quote:Op zondag 12 september 2004 20:54 schreef Guard het volgende:
[..]![]()
nu op WRUF-AM 850 de Jags vs Bills
![]()
quote:Because of current legal restrictions, Am 1270 The Sports Station does not stream our talk show programming on the Internet
Heb geen schotelquote:Op maandag 13 september 2004 01:53 schreef JAG het volgende:
Net via een satelite feed van Fox sports (Voor als je een satelietontvanger hebt: 15 graden west, 12753 MHz, 6111 KS) Seahawks - Saints (21-7) en Giants - Eagles (17 - 31) gezien. Kleine 7 uur NFL!
Ey nog een fan!quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:05 schreef Skeffie het volgende:
Ben benieuwd wat de Lions zullen gaan doen dit jaar, m'n favo team
Falcons wel goed, vooral Crumpler (briljante naam voor een TEquote:Smith has surgery; Panthers seek replacements
NFL.com wire reports
CHARLOTTE, N.C. (Sept. 14, 2004) -- Steve Smith had surgery on his broken left leg, leaving the Carolina Panthers searching for replacements for their top receiver and punt returner.
Both candidates -- Keary Colbert at receiver and Chris Gamble at returning kicks -- are rookies.
"Obviously that's a blow to lose a guy like Steve Smith," coach John Fox said. "Obviously he's a big-play guy for us both offensively and in the kicking game. But as is football, there's injuries."
Smith, who signed a lucrative contract extension in the offseason, was Carolina's gamebreaker. He led the Panthers last season with career highs in receptions (88 ), yards receiving (1,110) and touchdowns (7). He also averaged 28.1 yards on kickoff returns.
He broke his leg late in the fourth quarter of Carolina's 24-14 loss to Green Bay on Sept. 13 when he rolled his ankle as he was being tackled after a catch.
Smith made his way through the locker room on a pair of steel crutches after the game, needing help from a Panthers staff member to put his sock and shoe on his good foot.
One by one, the rest of the Panthers made their way to his locker to check on him.
"Steve Smith is very special out there for us; he's our home run hitter," safety Mike Minter said. "We are definitely going to miss him."
Fox said he was unsure how long Smith will be out, but broken fibulas typically take at least eight weeks to heal.
Was zelfs eerste winst buiten Detroit voor de Lions sinds Bush president isquote:Op dinsdag 14 september 2004 22:50 schreef D-BaZz het volgende:
[..]
Ey nog een fan!. Ze zijn in ieder geval met deze eerste winstpartij in Chicago eindelijk van hun negatieve reeks van consecutive road losses (24) af
.
Zelfde soort truc haalde ook iemand uit in preseason (geloof ik), die haalde ergens een mobieltje vandaan om eens rustig naar huis te gaan bellen om te vertellen dat hij een TD had gescoord, was de NFL ook niet zo blij mee....quote:Op dinsdag 14 september 2004 23:10 schreef tong80 het volgende:
Las vandaag een mooi stukkie in de Metro over een speler die na het scoren van een touchdown een viltstift uit z'n kous haalde en de wedstrijdbal van handtekening voorzag. Kreeg er nog een boete voor ook geloof ik. Ik vind het mega cool.
Dat was Terrell Owens; destijds van de 49-ers, nu van de Eagles. Daar heeft ie nog een mooie endorsement deal met Sharpie aan overgehouden.quote:Op dinsdag 14 september 2004 23:10 schreef tong80 het volgende:
Las vandaag een mooi stukkie in de Metro over een speler die na het scoren van een touchdown een viltstift uit z'n kous haalde en de wedstrijdbal van handtekening voorzag. Kreeg er nog een boete voor ook geloof ik. Ik vind het mega cool.
zojuist deze game gezien, wie hem nog niet gedowned heeft: meteen doen!!! Ik zal niet teveel vertellen maar wat een geweldig 4th quarter.quote:Op woensdag 15 september 2004 16:34 schreef Delmar78 het volgende:
Op diezelfde site staat ook nog een college football wedstrijd tussen Georgia Tech en Clemson. Dat is een stevige kraker die ik echt wil zien. De fans van Clemson zijn aardig fanatiek. Het stadion van Clemson wordt niet voor niets "Death Valley" genoemd...
Ik ben het voor veel wedstrijden met je eens. Ik denk echter dat de Redskins van de Giants gaan winnen, St. Louis van de Falcons, de Jets van San Diego en Dallas van Cleveland. Ook dicht ik Pittsburgh geen grote kans toe tegen de Ravens. Verder wil ik HEEL graag dat de Vikings van de Eagles winnen, maar de kans is niet zo heel groot denk ik...quote:Op donderdag 16 september 2004 23:18 schreef Guard het volgende:
Ik zal het wel weer compleet bij het verkeerde eind hebben, wat denken jullie ervan?
Baltimore speelde echt niet goed! Erg eenzijdig vooral.quote:Op vrijdag 17 september 2004 23:16 schreef Guard het volgende:
suprnova -> Baltimore vs Cleveland
Steelers hebben nu een goeie running game met Duce Staley en Jerome Bettis (itt vorig jaar 31e in rushing offense) dus kunnen ze nu een gevarieerde aanvalsdrive samenstellen. Daarom denk ik ook dat ze winnen van de Ravens. (en van nog vele andere teams).quote:Op zaterdag 18 september 2004 01:32 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Baltimore speelde echt niet goed! Erg eenzijdig vooral.
Browns ook niet echt eigenlijk tot het laatste kwart.
Ik zie de Ravens dan ook niet van Pittsburgh winnen.
Giants boven Redskins snap ik alleen niet? Ik zou voor de Redskins gaan.quote:Op donderdag 16 september 2004 23:18 schreef Guard het volgende:
Week 2
Chicago @ Green Bay
Houston @ DetroitKan een turnaround season worden voor de Lions
Pittsburgh@ Baltimore (Ravens misschien met Deion Sanders als WR
)
St Louis @ Atlanta![]()
Indianapolis@ Tennessee
Washington @ NY Giants
San Francisco @ New Orleans49-ers bouwen aan nieuw team, Saints vaak vroeg in seizoen goed
Carolina@ Kansas City de Chiefs zullen deze wel winnen, helaas. Zonder Smith is de aanval en return team van de Panthers zeker zwakker
Denver @ Jacksonville![]()
Seattle@ Tampa Bay
NY Jets @ San DiegoIk weet niet waar ik dit op baseer
![]()
Buffalo@ Oakland
New England@ Arizona
Cleveland@ Dallas
Miami @ Cincinnati
Monday Night Football
Minnesota @ Philadelphia
Ik zal het wel weer compleet bij het verkeerde eind hebben, wat denken jullie ervan?
Het wordt tijd dat een van de twee QB's opstaat bij de Giants, en dat kan alleen met een big win.quote:Op zaterdag 18 september 2004 14:44 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Giants boven Redskins snap ik alleen niet? Ik zou voor de Redskins gaan.
Bronco's zou ik eerlijk gezegd denken maar zou both ways kunnen gaan.
Ik zou ook voor de Jets gokken ipv San Diego op eerlijk te zijn.
Oakland Raiders nu met koning Warren Sapp moet toch wel de Bills kunnen stoppen?
Weet eigenlijk niets van Cincinnati dit seizoen maar normaal zou ik voor Miami gaan.
Verder ben ik het met je eens.
Oh en als Buc fan moet ik natuurlijk ook in Tampa vertrouwen hebben, ook al is het een redelijk zooitje daaro.
Op welke zender luister je naar die wedstrijd?quote:Op zondag 19 september 2004 20:09 schreef Delmar78 het volgende:
Spannende wedstrijden allemaal, vanavond. Laat Baltimore alsjeblieft winnen vanavond, want anders liggen ze helemaal uit de race (alhoewel de Pats vorig jaar ook de eerste 2 verloren hebben). De verslaggever van de Steelers klinkt trouwens echt als een ouwe heks.
Titans staan nog voor! De Redskins en Giants gaan nog gelijk op. Helaas staat Carolina achter door een TD van Holmes. Ongelofelijk, volgens mij maakt de running game een terugkomst met allemaal die geniale RBs: Holmes, Griffin, Bettis (vijf carries voor vijf yards en 3TDs vorige week, wat een stats!), Martin, Dillon, Green.
Kom op, waar zijn de receivers???
Alhoewel ze qua aantal afgelegde yards niet veel voor elkaar onder doen (Packers doen het zelfs beter aan de stats te zien), maar neem aan te weinig 1st downs in de buurt van de endzone.quote:Op zondag 19 september 2004 20:45 schreef Guard het volgende:
Bears laten weinig heel van de Packers 21 - 3 begin derde kwart
TD van Colbert, de vervanger van Smithquote:Op zondag 19 september 2004 21:02 schreef Guard het volgende:
TD panthers
The bus (Bettis dus) had 5 carries for 1 yard and 3 td's, dus een rushaverage van inchesquote:Op zondag 19 september 2004 20:09 schreef Delmar78 het volgende:
Spannende wedstrijden allemaal, vanavond. Laat Baltimore alsjeblieft winnen vanavond, want anders liggen ze helemaal uit de race (alhoewel de Pats vorig jaar ook de eerste 2 verloren hebben). De verslaggever van de Steelers klinkt trouwens echt als een ouwe heks.
Titans staan nog voor! De Redskins en Giants gaan nog gelijk op. Helaas staat Carolina achter door een TD van Holmes. Ongelofelijk, volgens mij maakt de running game een terugkomst met allemaal die geniale RBs: Holmes, Griffin, Bettis (vijf carries voor vijf yards en 3TDs vorige week, wat een stats!), Martin, Dillon, Green.
Kom op, waar zijn de receivers???
Jaguars winnen na tragische fumble -in field goal range, met enkele seconden te gaan- van Denver. 7-6, wat een uitslag!quote:Op zondag 19 september 2004 21:45 schreef D-BaZz het volgende:
Jaguars maken er wel een spannende wedstrijd van, in het 4e kwart nog steeds 7-6 voor.
quote:Op zondag 19 september 2004 22:07 schreef D-BaZz het volgende:
Detroit Lions weer gewonnen. Bij Broncos - Jaguars is de wedstrijd een beetje in een anti-climax geëindigd. Broncos waren op weg naar een score (en dus winst) in de laatste halve minuut van de wedstrijd. Maar vlakbij de redzone fumblede Q.Griffin.
Friday Night Lights in je avatar! Goed boek, ik kan niet wachten tot de film uitkomt.quote:Op zondag 19 september 2004 22:23 schreef Guard het volgende:
Saints winnen nipt van de niners, Panters verslaan Chiefs
Giants winnen van de Redskins, en de Falcons ruim over de Rams
Was 1 minuut na mijn post, kan gebeurenquote:Op zondag 19 september 2004 22:09 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
![]()
Ik heb abo op NFL Fieldpass, kan ik tenminste een beetje zappen tussen de wedstrijden. Vooral rond 22u is het erg spannend, dan luister ik naar de wedstrijden die close zijn. Vandaag was dat de 49ers bij de Saints. 49ers waren bezig met een stevige drive, bijna een TD, maar een stomme penalty en op de laatste play met nog een paar seconden te gaan, werd Ken Dorsey geīntercept. Erg spannend.quote:Op welke zender luister je naar die wedstrijd?
Zit zelf nu naar de Broncos - Jaguars te luisteren op AM850.com.
ps.Ik vind het wel interessant dat dit jaar heel veel teams jonge quarterbacks opstellen die ik in de afgelopen jaren in collegefootball heb gevolgd: Ken Dorsey (Miami), Rex Grossman (Florida), Roethlisberger Ben (Miami, Ohio), Byron Leftwich (Marshall), Carson Palmer (USC), Kyle Boller (Berkeley!).quote:Sanders participated in eight plays before coming out. Seven were as a nickel back, and he returned a punt for 23 yards, but received a 15-yard penalty for removing his helmet on the field during an impromptu celebration.
Zoek eens op google op WMOP (call-letters van radio station in Florida), die zenden ESPN sportscentre uit. Zelfde idee als langs de lijn bij het voetbal, alle games die op dat moment worden gespeeld worden gecovered, en natuurlijk worden alle scores vermeld.quote:Op zondag 19 september 2004 23:24 schreef ScienceFriction het volgende:
bij welke sites kun je eigenlijk gratis en goed luisteren? Ik heb geen creditcard, dus die fieldpass shit is niks voor mij.
Ik zal eens even zoeken. bedankt in elk geval.quote:Op zondag 19 september 2004 23:42 schreef Guard het volgende:
[..]
Zoek eens op google op WMOP (call-letters van radio station in Florida), die zenden ESPN sportscentre uit. Zelfde idee als langs de lijn bij het voetbal, alle games die op dat moment worden gespeeld worden gecovered, en natuurlijk worden alle scores vermeld.
Kost je niets en als je zelf ook NFL.com in de gaten houdt blijf je redelijk op de hoogte van alle games.
Tis trouwens wel Amerikaans, dus veel reclames....
Uh.. Jaaa volgende week beginnenquote:Op dinsdag 21 september 2004 10:59 schreef Delmar78 het volgende:
Ja, beste footballfans. Laten we het idee van DaMayan maar oppikken en bij week 3 beginnen met een soort voorspellingspool. Hier komen mijn voorspellingen (winnaars dikgedrukt)
op suprnova staat ook dolphins vs bengals (zoek naar fins, dan kom je hem tegen, als het nog niet verwijderd isquote:Op woensdag 22 september 2004 13:44 schreef Delmar78 het volgende:
Het verbaast me dat jullie Washington allemaal zo hoog inschatten. Brunell ligt eruit, Ramsey gooit INTs. De offense van Dallas is best aardig, nu Eddie George er is. Testaverde is dan wel HEEL ERG oud, maar heeft nog een ongelofelijke precisie!
Oh ja: suprnova heeft Browns vs Cowboys
@Skeffie: wel een volledige lijst invullen, alsjeblieft
En het feit dat Joe Gibbs weer aan het roer staat wil ook wel helpen....quote:Op woensdag 22 september 2004 15:03 schreef DaMayan het volgende:
Tja maar het was wel Ramsey's eerste wedstrijd en ze stonden achter en dus onder druk. Vorig jaar was Ramsey toch de nr. 1 QB? Of iig had hij toch wel een aantal wedstrijden gespeeld als ik het me goed herinner dus ik denk dat hij het wel kan. Maar de Redskins hebben natuurlijk Portis, wat zorgt voor een breed scala aan offensive plays. En thuis idd.
No Shit, Einstein...quote:Op donderdag 23 september 2004 18:02 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik voorspel dat de Patriots deze week ongeslagen blijven ;-)
seahawks zullen dit jaar minimaal meedoen om de playoff plaatsen, denk ikquote:Op vrijdag 24 september 2004 14:29 schreef DaMayan het volgende:
Wie zien jullie vooraf (zonder al teveel games of scores te hebben gezien) trouwens als Superbowl/Playoff kandidaten?
Naast de Patriots zie ik de Vikings, Eagles en Colts als de grootste kanshebbers voor de superbowl. Atlanta Falcons zie ik ook wel ver komen. Geen grote verrassingen dus eigenlijk.
Thanx, ik heb het gecorrigeerd!quote:Op zondag 26 september 2004 14:52 schreef Delmar78 het volgende:
Plastic_Power: je hebt SanFran @ Seattle nog niet ingevuld. Als je het niet invult voor de kickoff van de wedstrijd (om 22u15), is het strenge organisatiecommittee genoodzaakt je een strafpunt daarvoor toe te kennen.
Ik heb nog een voorstel over de puntentelling: ik zal het op de manier van DaMayan gaan uitrekenen, maar verder wil ik ook een goed-foutpercentage berekenen. Dat is makkelijker om over de lange termijn een overall-winnaar aan te wijzen (je middelt gewoon alle percentages). Je moet dan wel minimaal de helft van het aantal weken een voorspelling inleveren.
Ik hoop dat hij de rest van de wedstrijd geen bal meer goed gooitquote:Op zondag 26 september 2004 20:04 schreef Guard het volgende:
Als McNabb zo doorgaat wordt het een big game voor hem, nu al 200+ yards, halverwege 2e kwart
En weer, zucht.... Nu niet eens een field goalquote:Op zondag 26 september 2004 20:11 schreef Plastic_Power het volgende:
Vikings maken het weer eens niet af in de red zone
defense wins championshipsquote:Op zondag 26 september 2004 20:34 schreef Delmar78 het volgende:
Tennessee gaat nog niet zo hard. Blijkbaar is de Jax defense ECHT zo goed als ze vorige week tegen Denver lieten zien. En blijkbaar is de offense ook ECHT zo matig...
Ben ik met je eens. Met een offense alleen (St.Louis, Oakland, KC) kom je er niet. Een goede defense kan niet alleen zelf ook punten scoren, maar het de offense ook gemakkelijker maken. Een soort anderhalve functie.quote:Op zondag 26 september 2004 21:00 schreef Guard het volgende:
defense wins championships
ik wacht nog even de uitslagen van no -stl en jac - ten af, maar vooralsnog weinig verassingen. Nou ja deze dan toch wel verrassend:quote:Op zondag 26 september 2004 21:09 schreef Delmar78 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Met een offense alleen (St.Louis, Oakland, KC) kom je er niet. Een goede defense kan niet alleen zelf ook punten scoren, maar het de offense ook gemakkelijker maken. Een soort anderhalve functie.
Tot zover vanavond nog geen dingen die ik niet verwacht had, behalve de Giants die winnen van de Browns en ik zie Jacksonville de winst niet meteen vasthouden tot aan het einde. Het zou wel een zeer leuke uitslag zijn.
Daar maken de Cards ook niets van, Vick rushed zelf voor 58 yards om in FG range te komenquote:Op zondag 26 september 2004 22:06 schreef DaMayan het volgende:
waah nu ook de Cardinals in the redzone door een fumble. Strax gaan de Falcons ook nog verliezen...
Met nog twee seconden te gaan lijk je gelijk te gaan krijgenquote:Op zondag 26 september 2004 21:59 schreef Guard het volgende:
Texans kunnen ook nog voor een verrassing zorgen vanavond
Was toch stiekem een TD van Grossman. Vikings toch gewonnen: 27-22.quote:Op zondag 26 september 2004 22:13 schreef Delmar78 het volgende:
Rex Grossman van de Bears wordt op de 2 yard line getackled en fumbled te bal. Hij verlaat nu geblesseerd het veld. Kortom, het is nu Kordell Stewart die het moet overnemen. Oei, het zou jammer zijn als Grossman niet meer kan spelen dit seizoen. De Bears staan wel aardig achter.
Tis Guardquote:Op zondag 26 september 2004 22:36 schreef Delmar78 het volgende:
Houston wint!!! Ongelofelijk, daar gaan de Chiefs. Inderdaad geen defense.
Aangezien de wedstrijd NO-St.Louis in OT gaat, geef ik niemand punten daarvoor. Wel een spannende wedstrijd.
Tussenstand op dit moment is dat er vier mensen een gelijk aantal punten heeft (3 punten). Dat zijn: Huard, DjMark, Plastic_Power en DaMayan.
De "moeilijke" wedstrijden gaan nog komen.
Green Bay staat ook al op het bord. Dat wordt, denk ik, een high-scoring game!
Bij een OT had ik eigenlijk bedacht dat een goede voorspelling wel +1 geeft maar een verkeerde 0 ipv -1.quote:Op zondag 26 september 2004 22:36 schreef Delmar78 het volgende:
Aangezien de wedstrijd NO-St.Louis in OT gaat, geef ik niemand punten daarvoor. Wel een spannende wedstrijd.
lol 14-14 in de 1st qtr pas!quote:Op zondag 26 september 2004 22:40 schreef Guard het volgende:
en Gb weer....
Oeps, kleine edit. Sorry, Guard. NO verslaat St.Louis in OT met een mooie fieldgoal. Wat een nailbiter! De offense doet het heel erg goed. Brooks lijkt nu eindelijk super, net als Joe Horn, Dante Stallworth en Boo Williams. Zelfs zonder Deuce doen ze het goed.quote:Tis Guard
En de colts scoren weer ....![]()
Goed, in dat geval staat DaMayan voor met 4 punten (heb je die regels voor jezelf gemaakt?)...quote:Bij een OT had ik eigenlijk bedacht dat een goede voorspelling wel +1 geeft maar een verkeerde 0 ipv -1.
hier ook ESPN sportscentre maar iets meer real time dan op wxlw, maar tis wel veel geouweh**r....quote:Op zondag 26 september 2004 23:02 schreef D-BaZz het volgende:
Heb nu WXLW 950 AM (ESPN 950) opstaan, alleen kwaliteit is niet helemaal optimaal.
http://war.str3am.com:7010/listen.pls
[edit] en het is niet zo live als ik dacht, maar weinig verslag van de Colts.
haha tja voorspellend gaves hequote:Op zondag 26 september 2004 22:48 schreef Delmar78 het volgende:
Goed, in dat geval staat DaMayan voor met 4 punten (heb je die regels voor jezelf gemaakt?)...
Ach bij het voorspellen moet je eigenlijk altijd rekening houden met minimaal een verrassing per week. Vandaar dat ik vorige week ook op de Chargers gokte...quote:Op zondag 26 september 2004 23:27 schreef DaMayan het volgende:
[..]
haha tja voorspellend gaves he
Maarja ik heb om een of andere vage reden voor san diego gekozen dus die punt ben ik alweer zo goed als zeker kwijt.
Even de tussenstand:quote:Op zondag 26 september 2004 23:27 schreef DaMayan het volgende:
haha tja voorspellend gaves he
Maarja ik heb om een of andere vage reden voor san diego gekozen dus die punt ben ik alweer zo goed als zeker kwijt.
Klopt niet helemaal. Houston was 0-2 en heeft toch gewonnen. Zowel Kansas City als Houston waren 0-2 dus een van de 0-2 teams moest wel winnen.quote:Op maandag 27 september 2004 14:49 schreef DaMayan het volgende:
Valt me toch wel tegen dat geen enkele 0-2 heeft gewonnen en nu allemaal 0-3 staan... Had toch wel gedacht/gehoopt dat Tampa, Kansas en Miami hun shit op orde zouden krijgen.
Gewaagdquote:Op zondag 3 oktober 2004 11:01 schreef D-BaZz het volgende:
New Orleans at Arizona
[
Af en toe een gewaagde gok kan nooit kwaadquote:Op zondag 3 oktober 2004 11:58 schreef Guard het volgende:
[..]
Gewaagd![]()
Maar (nog) geen TD pass.... slechts een fg voor op de Bearsquote:Op zondag 3 oktober 2004 19:47 schreef D-BaZz het volgende:
McNabb is ook weer lekker aan het gooien, zit alweer aan de 100 yards na amper 1 kwart gespeeld.
Dat is het enige wat aan die laatste drive ontbrak inderdaad, maar ik verwacht wel dat hij er vanavond nog tenminste één gaat gooien.quote:Op zondag 3 oktober 2004 19:49 schreef Guard het volgende:
[..]
Maar (nog) geen TD pass.... slechts een fg voor op de Bears
Inderdaad die twee zorgen samen voor heel wat punten bij de Eagles.quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:08 schreef Guard het volgende:
en daar is de Td pass van McNabb (en wie anders dan TO vangt em...)
luister zelf naar Kwnx AM (Giants - Packers)quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:35 schreef D-BaZz het volgende:
Erg leuk dat ze voor staan, heb inmiddels ook een zender gevonden die er live verslag van doet, WCNN AM 680 Atlanta
mms://66.250.188.20/wcnn_am
Collins als vervanger van Gannon ook niet goed: yardage is nog wel goed: 21/38 237 y, maar wel 3 int en geen td.quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:19 schreef Plastic_Power het volgende:
Roethlisberger speelt een indrukwekkende pot: 17/25 voor 174 yards (gemiddeld 6.96 yards) 1 TD en 0 INT. Palmer niet zo best: 20/37, 164 yards (gemiddeld 4.43 yards) 1 TD en 2 INT.
Hoeveel weken moet je minimaal voorspellen om in het eindklassement te worden opgenomen?quote:Op maandag 4 oktober 2004 09:40 schreef Delmar78 het volgende:
Verrassende uitslagen gisteren en daardoor ook nogal lage punten gescoord (ook door mijzelf).![]()
Plastic_Power staat op deze maandagochtend nog voorop en blijft onafhankelijk van de uitslag vanavond aan kop staan, ook in het overall-klassement.
Nog een regeltje voor het overall-klassement. Aan het einde van de 17 reguliere speelweken kijken we wie het beste gemiddelde heeft. Als er 2 mensen gelijk staan, kijk ik naar wie het vaakste weekwinnaar is geworden en als er dan nog geen winnaar naar wie het vaakste Monday Night Football goed heeft voorspeld.
Goede vraag. We spelen vanaf week 3 en het reguliere seizoen telt 17 weken, dus 15 keer. Zullen we zeggen dat je minimaal 6 keer meegedaan moet hebben om in het eindklassement opgenomen te worden? Lijkt me wel een goed aantal.quote:Hoeveel weken moet je minimaal voorspellen om in het eindklassement te worden opgenomen?
Het is een lange samenvatting van 45 minuten, maar beter dan niets.quote:ps.Colts vs Green Bay van vorige week op suprnova!!!
6 keer lijkt me redelijk. Zal deze week toch weer de boel beter gaan analyseren, want ik heb het vrij slecht gedaan (ik was overigens niet de enigequote:Op maandag 4 oktober 2004 16:32 schreef Delmar78 het volgende:
[..]
Goede vraag. We spelen vanaf week 3 en het reguliere seizoen telt 17 weken, dus 15 keer. Zullen we zeggen dat je minimaal 6 keer meegedaan moet hebben om in het eindklassement opgenomen te worden? Lijkt me wel een goed aantal.
[..]
Het is een lange samenvatting van 45 minuten, maar beter dan niets.![]()
Altijd wel lachen die NFL films, die voice over is zo karakteristiek en het commentaar is altijd van dien aard dat het geheel nogal heroic wordt.....quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:32 schreef Delmar78 het volgende:
Het is een lange samenvatting van 45 minuten, maar beter dan niets.![]()
Dan heeft J.T. O'Sullivan grote kans om binnen een jaar na zijn World bowl optreden in de NFL te spelen (heeft al een beetje mogen doen voor de saints in pre season toen Brooks nog niet klaar was)quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:38 schreef ScienceFriction het volgende:
McKenzie naar de saints.. eindelijk.
http://sportsillustrated.(...)kenzie.ap/index.html
quote:ugh... ravens ook al weer verloren... het wordt idd onmogelijk.
Het was inderdaad een aardig slagveld deze week. Om maar eens wat statistieken los te laten op onze voorspellingen: vorige week hadden we gemiddeld 5,7 punten en deze week waren het er maar 1,8.quote:Tiki steekt even alle voorspellers van Fok! een hart onder de riem:
NFL impossible to predict
natuurlijk, maar eerst nog even kijken naar injury list e.d.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 09:00 schreef Delmar78 het volgende:
Komen er nog posts voor de poll van deze week?
vergeet TO niet, ugh wat een poser is die gastquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 09:00 schreef Delmar78 het volgende:
Waarom zijn goede sportmannen toch vaak zo irritant? Kijk maar naar Michael Schumacher, die moet ik ook niet, terwijl hij de beste F1-coureur van de afgelopen en de komende honderd jaar is.
Lance Armstrong, Ronaldo, Maradonna, Nedved, Kurt Warner, Warren Sapp, alle NY Yankees: allemaal vervelende types die wel erg goed zijn in hun sport.
Hij heeft ook niet dezelfde politieke voorkeur als ik, maar wat hij off the field doet maakt mij verder weinig tot niets uit. Dat hij Bush een goede president vindt... tsja, daar kun je genoeg woorden aan vuil makenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 09:00 schreef Delmar78 het volgende:
[..]
Over welk jaar heb je hetquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:01 schreef rblommers het volgende:
Vikings to the superbowl
Zo moeilijk lijkt me dit topic niet te vinden, titel is toch vrij duidelijkquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:01 schreef rblommers het volgende:
Ja zeg, beetje beginnen zonder mijNou ja eindelijk toch het topic kunnen vinden
quote:Hij heeft ook niet dezelfde politieke voorkeur als ik, maar wat hij off the field doet maakt mij verder weinig tot niets uit.
[/quote[
Brady steekt zijn politieke voorkeur niet onder stoelen of banken. Dat vind ik juist zo irritant aan hem. In het algemeen vind ik dat vlaggengewapper en volkslied bij Amerikaanse sporten een beetje tot heel erg overdone. Ik heb al wat base- en footballwedstrijden meegemaakt en dat patriottisme maakt me toch nog altijd ziek. Als een speler dan ook nog zo duidelijk zijn mening uitspreekt, laat me dat nog erger walgen. Zijn sportieve prestaties zijn des te indrukwekkender, dat zeker.
Het andere eind van het spectrum zijn de Green Bay Packers. Dat is wel zo'n beetje het SV Heerenveen van de NFL. Noordelijk gelegen clubje uit een klein stadje met een groep fervente lokale aanhangers ("eigenaars") en een hoop fans in de rest van het land. Brett Favre is net zo'n aimabele gozer als een Foppe de Haan. Leuke club.
[quote]
Goede sportmannen zijn irritant als ze heel goed zijn, maar niet tot jouw team behoren of niet je favoriet. Ik heb bijvoorbeeld absoluut geen hekel aan Schumacher. Die man wat mij betreft niet genoeg wedstrijden winnen. Zelfde geldt voor Armstrong.
Mijn mening over Armstrong moet ik een beetje uitleggen.quote:Alleen Lance Armstrong vat ik dan niet helemaal. Das toch geen irritant figuur. Zeker ivm andere wieler grootheden als Ullrich ofzo.
Schumacher is gewoon te lang bovenaan en verneukt daarmee toch de sport. Lance niet want die doet zowat alleen bij de tour de france mee.
quote:Vikings to the superbowl
Het had 98/99 moeten zijnquote:Over welk jaar heb je het
Ik heb Armstrong in het begin van zijn toursuccessen wel gemogen, maar de laatste tijd is hij ook erg verbitterd aan het worden, iedereen die ook maar een vinger uitsteekt in zijn richting wordt afgeblaft, en je kan alleen nog een interviewtje met hem doen als je altijd positief over hem bent geweest en nooit de woorden doping en Armstrong in dezelfde zin, nee zelfs alinea hebt gebruikt (en er is er maar één die aan die kwalificatie voldoet en dat is Mart Smeets).quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:30 schreef Delmar78 het volgende:
Mijn mening over Armstrong moet ik een beetje uitleggen.
Armstrong is namelijk een topwielrenner die ik ook volgend jaar ook nog wel de Tour zie winnen. Helaas is diens image helemaal verziekt door het uitmelken van dat kanker-verhaal.
Helaas, dat is er nooit van gekomen, wel een college game bezocht.quote:Nieuwe vraag: wie is er wel eens bij een NFL-wedstrijd geweest? Ikzelf heb er al drie mogen bekijken: Bills - Packers in 2000, Ravens - Chiefs en Dolphins - Patriots vorig seizoen. Dat verklaart meteen mijn voorliefde voor de Ravens en Bills.
Effe Googlen et voila:quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:25 schreef ScienceFriction het volgende:
Even een extra vraag. Weet iemand de formule voor de QB rating? Een paar weken terug had Jeff Garcia nl. een QB rating van 0.0 waarbij hij 8-27 gooide, 71 yards en 3 INT had.
Jouw gokjes zijn niet eens zo gek. Ik zat vaak ook te twijfelen, zeker voor de Bucs-Saints en de Cardinals-49ers wedstrijden.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:42 schreef Terreros85 het volgende:
soms moet je gokken om suc6 te hebben
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:42 schreef Terreros85 het volgende:
Cleveland at Pittsburgh
soms moet je gokken om suc6 te hebben
I.d.d., maar Vikings -en de Twins in de play-offs en de Gophers tegen Michigan- weten altijd een manier te vinden om te verliezen. Het is nog niet gespeeld....quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:56 schreef Guard het volgende:
De vrees voor een upset is vooralsnog niet nodig, P_P. de Vikings gaan goed tegen de Texans 21-0
quote:Op maandag 11 oktober 2004 08:37 schreef Delmar78 het volgende:
Het is niet te geloven, maar Plastic_Power staat weer eens bovenaan
Ik ben inderdaad een hij. Het is overigens vrij verrassend hoeveel (zowel in aantal als in intensiteit) Amerikaanse vrouwen van football houden.quote:zelfs als hij/zij (ik gok even dat je een "hij" bent)
Klopt, maar desondanks is het grootste gedeelte van het publiek (en vooral die persoon naast je op de tribune) dikkige, dronken mannen.quote:Ik ben inderdaad een hij. Het is overigens vrij verrassend hoeveel (zowel in aantal als in intensiteit) Amerikaanse vrouwen van football houden.
Bedankt, want de runner-up in het klassement ben ikzelf...quote:Ik beloof je dat mijn streak niet zo lang gaat duren als die van de Patriots![]()
Ik voorspel voor mezelf een Vikings-actig seizoensverloop: indrukwekkende seizoensstart gevolgd door een even indrukwekkende "choke" als het er echt op aankomt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |