abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21323902
Kan je wel wat zeggen over Sonck maar Zlatan miste een even grote kans en wel meer en het doelpunt van Touzani kwam omdat hij niet met hem meeliep verdedigend maar gewoon toeschouwer was. Verder vond ik dat er weinig communicatie in de verdediging zit. Tegen utrecht die blunders en gisteren weer. Stekelenburg moet meer coachen denk ik.

wat is "los" in het frans?
pi_21324077
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 14:29 schreef Chadi het volgende:
wat is "los" in het frans?
Doet er niet toe. Escudé kan al redelijk Nederlands verstaan.
pi_21324106
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 14:24 schreef S-Two het volgende:

[..]

hij komt er ook wel , maar ik heb op dit moment (net als gras) liever Lobont nog in de goal (al zal dat de ontwikkeling van steek wel in de weg staan)
Nu moet je niet meer gaan wisselen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  maandag 16 augustus 2004 @ 14:43:45 #204
82589 S-Two
barba macacu
pi_21324152
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 14:41 schreef zjroentje het volgende:

[..]

misschien verwoorde ik mij verkeerd, ik vond dus ook dat Lobont moest spelen, nu is het idd te laat om te wisselen, en moeten we Stekelenburg zowiezo iets van 10/15 wedstrijden de kans geven
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_21324188
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 14:39 schreef gras het volgende:

[..]

Doet er niet toe. Escudé kan al redelijk Nederlands verstaan.
Hij stond trouwens ook verkeerd opgesteld maar dat zal Koeman hem uitleggen.

Hij had alleen oog voor de bal waar hij zo had moeten staan dat hij zowel Enkuffo als de bal zou moeten zien.
pi_21324214
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 14:41 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Die goals liggen niet aan hem alleen en de prijs is al half betaald zonde om nu te ruilen . Er komen misschien nog wat wedstrijden aan maar dat is het uiteindelijk wel waard.
  maandag 16 augustus 2004 @ 14:57:27 #207
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_21324430
Stekelenburg maakt nog geen al te beste indruk, maar moet je dan verwachten van zo'n jonge gast dat ie er meteen staat? Lijkt me niet.

Voorlopig lekker laten staan inderdaad.
pi_21324462
Weer gezeik op Stekelenburg terwijl het toch duidelijk SQD was die schutterde bij de tweede goal van Twente...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_21324581
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 14:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Weer gezeik op Stekelenburg terwijl het toch duidelijk SQD was die schutterde bij de tweede goal van Twente...
Het gaat toch niet alleen om die tegengoal. Wat Koeman ook ooit eens zei; coaching en communicatie is erg belangrijk. Koeman had er beter aan gedaan om voor Lobont te kiezen. Ik pleitte er overigens voor om Stekelenburg gedurende het seizoen (minder druk) erin te brengen...
pi_21324627
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 14:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou ja, als De Steek niet gecoached heeft ....

En bij het eerste doelpunt was het ook niet echt je-dat.

Maar De Steek komt er wel.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_21324668
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 15:04 schreef gras het volgende:

[..]

Het gaat toch niet alleen om die tegengoal. Wat Koeman ook ooit eens zei; coaching en communicatie is erg belangrijk. Koeman had er beter aan gedaan om voor Lobont te kiezen. Ik pleitte er overigens voor om Stekelenburg gedurende het seizoen (minder druk) erin te brengen...
Hoe wil je dat doen als je bij Ajax voetbalt?
pi_21324704
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 15:08 schreef Chadi het volgende:

[..]

Hoe wil je dat doen als je bij Ajax voetbalt?
Wat is het probleem?
pi_21325072
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 15:11 schreef gras het volgende:

Wat is het probleem?
bij een topclub is er altijd druk, er moet altijd worden gepresteerd
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 augustus 2004 @ 15:43:15 #214
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_21325343
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_21325419
Ik zag het net ja... Leuke club voor Witschge
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_21325874
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 15:30 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

bij een topclub is er altijd druk, er moet altijd worden gepresteerd
Als hij er gedurende het seizoen inkwam bij blessure/schorsing/slechte pot van Lobont zal de druk vele malen minder zijn dan nu het geval is. Nu zijn alle ogen gericht op Stekelenburg en nu moet hij er echt staan.
pi_21328755
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 11:41 schreef gras het volgende:
Meneer methodmich zou jij je woorden van zo'n maand geleden wat betreft Tom de Mul nog eens herhalen?
Met alle plezier: Tom De Mul is veel en veel te licht voor het topniveau en zal nooit wat worden. De Mul is veel te lief en veel te bleu, veel te bescheiden, mag net een auto besturen en heeft pas 3 jaar geleden zijn eerste zaadlozing gehad en zal dit seizoen in 80 % van de wedstrijden zwak tot zeer zwak spelen. Af en toe een bal leuk inschieten is aardig, maar dat kan zelfs Soetaers, Boukhari of Sikora. Naar de bank met De Mul!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_21329417
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 16:09 schreef gras het volgende:

[..]

Als hij er gedurende het seizoen inkwam bij blessure/schorsing/slechte pot van Lobont zal de druk vele malen minder zijn dan nu het geval is. Nu zijn alle ogen gericht op Stekelenburg en nu moet hij er echt staan.
En hij moet nu ook bewijzen dat zijn uitverkiezing voor oranje terecht was.
...drop it like it's hot...
pi_21329458
Volgens Gazzetta dello Sport heeft Juventus met Ajax overeenstemming bereikt over een overgang van Zlatan Ibrahimovic aanstaande zomer: beide clubs zouden akkoord zijn met een transfervergoeding van zo'n 18 miljoen euro. Wanneer dit lopende seizoen te einde komt, heeft de Zweed nog slechts een jaar te gaan voordat zijn contract afloopt in Amsterdam.

Juventus-trainer Fabio Capello zou een groot bewonderaar zijn van Ibrahimovic, en heeft tijdens zijn verblijf bij AS Roma meerdere malen verzocht om de aanvaller toe te mogen voegen aan zijn selectie. De 22-jarige Irahimovic is bezig aan zijn vierde seizoen in Amsterdam, en heeft tot op heden in 72 competitie optredens 33 treffers op z'n naam staan.

Het is dan wel een gerucht maar 18 mln voor nog een contract wat 1 seizoen loopt zou niet zo slecht zijn lijkt me.
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_21329557
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 19:47 schreef superjoden het volgende:
Het is dan wel een gerucht maar 18 mln voor nog een contract wat 1 seizoen loopt zou niet zo slecht zijn lijkt me.
Is idd niet weinig maar na het Ek had ik toch gehoopt dat het richting de 25 miljoen zou gaan.
...drop it like it's hot...
pi_21333879
Voetbal Insite: "Sikora dichtbij overgang naar Heerenveen"
Volgens presentator Wilfred Genee van Voetbal Insite is Victor Sikora bijna rond met Heerenveen. Een en ander zou morgen zelfs al rond kunnen komen. De Friezen waren al geruime tijd geinteresseerd in de aanvaller, die bij Ajax niet kon doorbreken.

16/8/2004 - Van Gaal bekijkt ook Tunesische aanvaller
(Van onze verslaggever RvN)
Louis van Gaal heeft in Athene in het duel tussen Argentinie en Tunesie niet alleen de Argentijn Rosales bekeken maar ook de Tunesische aanvaller Ali Zitouni. Dat meldt althans het Franse persbureau AFP op basis van een bericht in de Tunesische krant "La Presse". Van Gaal zou tegenopver de krant hebben laten weten dat Ajax enorm geinteresseerd is in de speler. "Ik ben gekomen om een paar spelers te bekijken waar we erg in geinteresseerd zijn en vooral om de Tunesier Ali Zitouni zelf te bekijken." De topscorer van Egypte scoorde tijdens de Olympische Spelen tegen Australie maar werd niet opgenomen in de Tunesische selectie voor het Afrikaanse kampioenschap.

16/8/2004 - Wenger: geen vooruitgang in transfer Trabelsi
(Van onze verslaggever RvN)
Arsene Wenger heeft tegenover Arsenal.com laten weten dat hij nog steeds op zoek is naar versterking voor de verdediging. Gevraagd naar de situatie van Hatem Trabelsi liet de coach van Arsenal weten dat er weinig vooruitzicht is op een transfer. "At the moment that is dead."
pi_21334319
JAAAAAAAA

Sikora gaat weeeg sikora gaat weeg
  Trouwste user 2022 maandag 16 augustus 2004 @ 23:00:55 #223
7889 tong80
Spleenheup
pi_21334997
Mooi dan verzwakken we Heerenveen ook nog eens als bonus.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21335113
Alhoewel hij meerdere kansen heeft gehad vind ik het toch jammer dat ie gaat. Hij was nota bene international toen ie kwam en nu? Ik ben ervan overtuigd dat als ie niet zovaak geblesseerd was geweest hij het had gered, talent zat! De voetballerij is dodelijk hard?!
  maandag 16 augustus 2004 @ 23:47:36 #225
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_21336324
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 23:00 schreef tong80 het volgende:
Mooi dan verzwakken we Heerenveen ook nog eens als bonus.
Juist! Je tegenstanders van binnenuit ondermijnen!

Hopelijk gaat die transfer door.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')