Doet er niet toe. Escudé kan al redelijk Nederlands verstaan.quote:Op maandag 16 augustus 2004 14:29 schreef Chadi het volgende:
wat is "los" in het frans?

Nu moet je niet meer gaan wisselen.quote:Op maandag 16 augustus 2004 14:24 schreef S-Two het volgende:
[..]
hij komt er ook wel , maar ik heb op dit moment (net als gras) liever Lobont nog in de goal (al zal dat de ontwikkeling van steek wel in de weg staan)

misschien verwoorde ik mij verkeerd, ik vond dus ook dat Lobont moest spelen, nu is het idd te laat om te wisselen, en moeten we Stekelenburg zowiezo iets van 10/15 wedstrijden de kans gevenquote:Op maandag 16 augustus 2004 14:41 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nu moet je niet meer gaan wisselen.

Hij stond trouwens ook verkeerd opgesteld maar dat zal Koeman hem uitleggen.quote:Op maandag 16 augustus 2004 14:39 schreef gras het volgende:
[..]
Doet er niet toe. Escudé kan al redelijk Nederlands verstaan.

Die goals liggen niet aan hem alleen en de prijs is al half betaald zonde om nu te ruilen . Er komen misschien nog wat wedstrijden aan maar dat is het uiteindelijk wel waard.quote:Op maandag 16 augustus 2004 14:41 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nu moet je niet meer gaan wisselen.

Het gaat toch niet alleen om die tegengoal. Wat Koeman ook ooit eens zei; coaching en communicatie is erg belangrijk. Koeman had er beter aan gedaan om voor Lobont te kiezen. Ik pleitte er overigens voor om Stekelenburg gedurende het seizoen (minder druk) erin te brengen...quote:Op maandag 16 augustus 2004 14:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Weer gezeik op Stekelenburg terwijl het toch duidelijk SQD was die schutterde bij de tweede goal van Twente...

Nou ja, als De Steek niet gecoached heeft ....quote:Op maandag 16 augustus 2004 14:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Weer gezeik op Stekelenburg terwijl het toch duidelijk SQD was die schutterde bij de tweede goal van Twente...

Hoe wil je dat doen als je bij Ajax voetbalt?quote:Op maandag 16 augustus 2004 15:04 schreef gras het volgende:
[..]
Het gaat toch niet alleen om die tegengoal. Wat Koeman ook ooit eens zei; coaching en communicatie is erg belangrijk. Koeman had er beter aan gedaan om voor Lobont te kiezen. Ik pleitte er overigens voor om Stekelenburg gedurende het seizoen (minder druk) erin te brengen...

Wat is het probleem?quote:Op maandag 16 augustus 2004 15:08 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen als je bij Ajax voetbalt?

bij een topclub is er altijd druk, er moet altijd worden gepresteerdquote:Op maandag 16 augustus 2004 15:11 schreef gras het volgende:
Wat is het probleem?

Als hij er gedurende het seizoen inkwam bij blessure/schorsing/slechte pot van Lobont zal de druk vele malen minder zijn dan nu het geval is. Nu zijn alle ogen gericht op Stekelenburg en nu moet hij er echt staan.quote:Op maandag 16 augustus 2004 15:30 schreef ChAoZ het volgende:
[..]
bij een topclub is er altijd druk, er moet altijd worden gepresteerd

Met alle plezier: Tom De Mul is veel en veel te licht voor het topniveau en zal nooit wat worden. De Mul is veel te lief en veel te bleu, veel te bescheiden, mag net een auto besturen en heeft pas 3 jaar geleden zijn eerste zaadlozing gehad en zal dit seizoen in 80 % van de wedstrijden zwak tot zeer zwak spelen. Af en toe een bal leuk inschieten is aardig, maar dat kan zelfs Soetaers, Boukhari of Sikora. Naar de bank met De Mul!quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:41 schreef gras het volgende:
Meneer methodmich zou jij je woorden van zo'n maand geleden wat betreft Tom de Mul nog eens herhalen?

En hij moet nu ook bewijzen dat zijn uitverkiezing voor oranje terecht was.quote:Op maandag 16 augustus 2004 16:09 schreef gras het volgende:
[..]
Als hij er gedurende het seizoen inkwam bij blessure/schorsing/slechte pot van Lobont zal de druk vele malen minder zijn dan nu het geval is. Nu zijn alle ogen gericht op Stekelenburg en nu moet hij er echt staan.

Is idd niet weinig maar na het Ek had ik toch gehoopt dat het richting de 25 miljoen zou gaan.quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:47 schreef superjoden het volgende:
Het is dan wel een gerucht maar 18 mln voor nog een contract wat 1 seizoen loopt zou niet zo slecht zijn lijkt me.

Juist! Je tegenstanders van binnenuit ondermijnen!quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:00 schreef tong80 het volgende:
Mooi dan verzwakken we Heerenveen ook nog eens als bonus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |