ik kan toch wel heel duidelijk een groot verschil zien tussen mohaa en css. kijk alleen maar eens naar de anti aliassing. een wereld van verschil hoor.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 18:15 schreef MrSkyline het volgende:
"bij wijze van"
ok de models zijn mooier, maar als je naar de gebouwen en de texture kwaliteit kijkt zie je weinig verschil....
mohaa op een 9800 pro of hoger ziet er ook best netjes uit hoor...
IRC chan moet zelfsquote:Op zaterdag 4 september 2004 20:42 schreef MaddoxX het volgende:
lolz0rgaan ze nu mijn liet v2 servers overal spammen
kom jongens updaten naar v4 speelt makkelijker
en nee ik ga geen cracks posten
kom je vanzelf wel achter ^^
mag irc chan wel ?
leer mij es hoe je naar de winkel loopt.quote:Op maandag 6 september 2004 13:51 schreef MaddoxX het volgende:
Zo, jij bent tofquote:Op dinsdag 7 september 2004 02:37 schreef Fillipe het volgende:O gut nu oppassen hoor, voordat speknek langskomt
wat voorn een videokaart heb jij wel niet?quote:Op donderdag 9 september 2004 13:54 schreef Dubbeldrank het volgende:
Heb net even een screenshot gemaakt van de vloertegeltjes in de nieuwe de_dust, die DX9 shaders zijn echt geil.
Plaatje is iets meer dan 500KB vandaar een linkje![]()
Je hebt pechquote:Op donderdag 9 september 2004 14:15 schreef Rusher2k het volgende:
Waar kan ik CS: Source downloaden..?? Of is het niet een vrije beta...
Radeon 9800 Pro 128MB op normale snelheid. Ik speel op 1024x768 met alle details op maximaal zonder AA of AF, zet ik 4xAA en 8xAF dan loopt het tussen de 80 en 100 FPSquote:Op donderdag 9 september 2004 15:38 schreef pimpin het volgende:
[..]
wat voorn een videokaart heb jij wel niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |