volgens mij hebben ze het forum platgegooid omdat er nogal de overijverige community nogal aan het spammen was.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:37 schreef NiGeLaToR het volgende:
'k geloof dat ze gedos'ed worden.. :|
Hierquote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:56 schreef pimpin het volgende:
heeft er iemand nog v2. servers?
vaag dat je dit zegt, want css is gebasseert op V1.1 . Toen V1.5 naar V1.6 ging liep iedereen wel te zeuren over een andere gameplay enz .. dus wat zegt klopt nietquote:Op donderdag 19 augustus 2004 10:11 schreef CeeJee het volgende:
Bij mij doet ie 't. Tot de eerste crash dan, die ongeveer 10 seconden na het overschakelen naar 1024X768 resolutie kwam. In 800X600 loopt CSS wel OK, het ziet er goed uit en speelt zoals je van CS gewend bent.
iedere verandering merk je in de gameplay. Maar overall gezien blijf je een basis houden van unieke CS gameplay.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:45 schreef Energie het volgende:
vaag dat je dit zegt, want css is gebasseert op V1.1 . Toen V1.5 naar V1.6 ging liep iedereen wel te zeuren over een andere gameplay enz .. dus wat zegt klopt niet![]()
Kap eens met dat k woord, ontzettende sukkel.quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:34 schreef RoelRoel het volgende:
Best wel nog steeds-knip-lelijk en die gameplay stelt eik. ook geen ruk voor beetje elkaar neerknallen en bommen planten. Nou geweldig... Ik snap nog steeds niet waarom iedereen dit zo geweldig vind.
Ze hebben ook gezegd dat het spel op minder snelle PC's en grafische kaarten redelijk tot goed zou lopen en dan zal je toch ergens een afweging moeten maken, maar dat hebben ze met de physics helemaal goed gemaaktquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 01:15 schreef MrSkyline het volgende:
ik vind de gfx erg tegenvallen, ik had cker beter verwacht als je naar hl2 kijkt.
ik hoop dat de texture kwaliteit wel verbeterd, en deomgeving is erg low detail, het lijkt mohaa wel, zelfs dat had meer detail vind ik...
maarja, eerst spelen dan lullen
sorry hoor maar dan ben je echt blind. ik speel nog regelmatig een potje mohaa, en dat ziet er toch echt een HEEL stuk minder uit dan Source.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 01:15 schreef MrSkyline het volgende:
ik vind de gfx erg tegenvallen, ik had cker beter verwacht als je naar hl2 kijkt.
ik hoop dat de texture kwaliteit wel verbeterd, en deomgeving is erg low detail, het lijkt mohaa wel, zelfs dat had meer detail vind ik..
Ja ZEKER, ik heb maar 1 advies voor hem. BLIJF LEKKER MOHAA SPELEN!!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:11 schreef Vision het volgende:
[..]
sorry hoor maar dan ben je echt blind. ik speel nog regelmatig een potje mohaa, en dat ziet er toch echt een HEEL stuk minder uit dan Source.
Jezus man rot eens op met je meuk, triest figuurquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:16 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
V3 Beta is uit,zoek hem zelf maar op
bittorent
"bij wijze van"quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:11 schreef Vision het volgende:
[..]
sorry hoor maar dan ben je echt blind. ik speel nog regelmatig een potje mohaa, en dat ziet er toch echt een HEEL stuk minder uit dan Source.
misschien moet je je capslock eens controlleren, die lijkt niet helemaal in orde te zijn.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:23 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ja ZEKER, ik heb maar 1 advies voor hem. BLIJF LEKKER MOHAA SPELEN!!!
ik ben niet Triestquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 16:33 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Jezus man rot eens op met je meuk, triest figuur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |