quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 22:43 schreef bojaaper het volgende:
Cheater! Wallhack! Aimbot!
(wen er maar aan, dat hoort erbij als je goed kan mikken in cs)
quote:http://www.bash.org/?38133
<Dedge> When you kill 6 people in Unreal Tournament it's "Monster Kill", In Quake3 it's "Excellent", in Counter-Strike it's "Kicked by console"
Met unreal is het precies hetzelfde hoor! In elke FPS zitten mensen die het niet kunnen en die roepen dit soort dingen! Natuurlijk zitten er ook mensen bij die cheaten die het ook verpesten voor de rest!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:21 schreef sioux_ het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:17 schreef bojaaper het volgende:
Vuurgevechten in de dichte rook zijn vet!
[afbeelding]
Neequote:Op dinsdag 19 oktober 2004 14:32 schreef Fillipe het volgende:
[..]
- Create server
- Console openen
- Op 'e' drukken (anders kan je niet in console typen)
- Typ het volgende: bot_add_ct (of) bot_add_t (ligt eraan in welk team je ze wilt hebben)
- Typ het volgende: mp_restartgame 1
- En je kan mbv: bot_difficulty 0/1/2/3/ de skills van de bots aanpassen.
Succes.
quote:Patch voor Counter-Strike: Source
Nu Half-Life 2 af is heeft Valve Software de tijd gehad om een ernstige fout in Counter-Strike: Source te repareren, zodat cheaten een stuk moeilijker wordt.
We zijn niet zo dat we elke patch die verschijnt als een hoogstaand nieuwsfeit aan je presenteren, maar hier is meer aan de hand. Ontwikkelaar Valve Software heeft namelijk een patch uitgegeven voor Counter-Strike: Source (zie hier). De patch repareert een aantal fouten in het spel, waaronder de inmiddels beruchte %n exploit.
Dat was hard nodig, want CS: Source was verworden tot een speelplaats van hackers en cheaters. De situatie was zelfs zo erg dat laddersite clanbase zich eerder deze week genoodzaakt zag om de ladder van CS: Source te sluiten omdat de ranglijst absoluut geen eerlijke afspiegeling meer gaf van de werkelijke krachtverhoudingen. Clanbase heeft inmiddels al laten weten dat de ladder weer geopend zal worden nu de patch verschenen is.
steamquote:Op donderdag 21 oktober 2004 01:16 schreef Cool_Runner het volgende:
Waar is die patch te verkrijgen ?
Jullie hebben gelijk. Heb het zelf meegemaakt.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:21 schreef sioux_ het volgende:
[..]
[..]
Das niet relaxtquote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:40 schreef pimpin het volgende:
ik begin het al aardig onder de knie te krijgen sta zo goed als altijd bovenaanMaar er is er al een soort van duck jump script? Die vond ik altijd wel relax mouse up/down jump en space duckjump iemand een idee?
"bot_add" dan doen ze auto-assignquote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb het net een half uurtje gespeeld...echt veel veranderd is er niet vergeleken met het eerste counter-strike en waar is cs_assault gebleven
En is er geen makkelijkere manier om meerdere bots toe te voegen als elke keer " bots_add_ct" of "t"
Heb ik gedaan, werkte niet... verdomd..quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:38 schreef Rahl het volgende:
[..]
"bot_add" dan doen ze auto-assign
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |