lelijke kneus CS:S is ook gratis.quote:Op maandag 18 oktober 2004 19:12 schreef MaddoxX het volgende:
wie gaat nou 50$ voor dit bagger spel betalen alst gratis is ;P
Suf zegquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:16 schreef Fliepke het volgende:
Voor alle mensen die het nog willen zien dit is dus die beruchte ati bug![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel cheaters.
gelukkig deed je het tegen bots en niet onlinequote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:16 schreef Fliepke het volgende:
Voor alle mensen die het nog willen zien dit is dus die beruchte ati bug![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja duh, ik kots ook op die cheaters.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:49 schreef Rahl het volgende:
[..]
gelukkig deed je het tegen bots en niet online
ik ben er nog geen tegengekomen, maar dat is wel klote iddquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:52 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja duh, ik kots ook op die cheaters.
Maar valve heeft het ze wel erg makkelijk gemaakt.
Een commando en bam je bent er
Ik kan helemaal geen bots toevoegen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:54 schreef Fillipe het volgende:
Kunnen jullie ook maar maximum 3 bots toevoegen?
- Create serverquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 14:19 schreef pimpin het volgende:
[..]
Ik kan helemaal geen bots toevoegen?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 14:29 schreef kingmob het volgende:
Ik moet zeggen dat zulke berichten mij niet erg doen warmlopen om het spel te kopen. Mijn vertrouwen in Valve is al behoorlijk laag...
Ik ga mijn best doenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 14:15 schreef TripleM het volgende:Fliepke
gaat mij
trainen
he
Fliepke
?
lol nee, uit southparkquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 17:46 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
@Rahl:
Heb jij je ondertitel toevallig van Bad Santa? Geniale film [afbeelding]
Erg slechte ervaring met de spelers in vergelijking met andere games en wat valve bereid was om ter preventie in hun code te stoppen. Een fout als deze hoort gewoon meteen hersteld te worden, hoe druk ze het ook hebben. Mensen hebben er nota bene voor betaald.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 14:39 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]Hoezo, heb je negatieve reviews gelezen ofzo?
Vroger had je ook cheats, en iedereen speelde mooi door. Dit is niets anders, die gasten hebben het ook druk.
Dude, lezen...quote:Als ik een spray maak groter dan 256x256 (nu was het 512x512) doet mn spray t niet en krijg ik de volgende mededeling in mn console :
Hoe op te lossen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |