Ja hequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Grote selectie
Veel succes dit seizoen jongens!
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:01 schreef methodmich het volgende:
Hebben we een pupillenteampje? Leuk, dan kiezen we een pupil van de week!
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:04 schreef methodmich het volgende:
Het is dat ik weet wie het zegt, anders vond ik FOK! U 2 niet aardig.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:04 schreef methodmich het volgende:
Het is dat ik weet wie het zegt, anders vond ik FOK! U 2 niet aardig.
ok, mailen of gewoon posten?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:10 schreef VoreG het volgende:
Profielen zijn zeer welkom. Je + en - kanten of maak er een mooi kort verhaaltje van. Die komen achter de namen.
Post maar gewoonquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:11 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ok, mailen of gewoon posten?
en de jeugd heeft de toekomst, dus over een poosje dan moeten we een veteranen elftal starten, voor alle vedettes uit wat nu het eerste is....quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:14 schreef tukkeronline het volgende:
ik heb ook wel belangstelling, aangezien het 1e vol zit
Helemaal vergetenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:28 schreef methodmich het volgende:
Er waren toch vragenlijstjes voor?
NAAM:
LEEFTIJD:
POSITIE:
VRIEND(IN):
VORIGE CLUBS:
STERKE PUNTEN:
ZWAKKE PUNTEN:
SCHOENEN:
MOOISTE GOAL OOIT:
Een echt Overmarsje dusquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:34 schreef Spideyman het volgende:
* VoreG is blij met zijn plaatsje als vleugelspits!
Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat mijn snelheid (10.3 sec op de 100 meter) groter is dan mijn techniek, meestal wip ik de bal een eindje langs mijn directe tegenstander en ren er dan keihard achteraan. Voorzet is voldoende, maar moet nog flink op getraind worden.
Ach, als je goed bent, sta je op je 19 (inmiddels 20) al in het eerstequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:34 schreef methodmich het volgende:
Boven de 23 mag je niet meer in dit team spelen trouwens.
maar daarom zijn we ook hier, Om de ruwe diamanten te slijpen naar echte vedettes....quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:34 schreef Spideyman het volgende:
* Woutertje is blij met zijn plaatsje als vleugelspits!
Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat mijn snelheid (10.3 sec op de 100 meter) groter is dan mijn techniek, meestal wip ik de bal een eindje langs mijn directe tegenstander en ren er dan keihard achteraan. Voorzet is voldoende, maar moet nog flink op getraind worden.
Moet je je wel eerst kunnen bewijzenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ach, als je goed bent, sta je op je 19 (inmiddels 20) al in het eerste![]()
Inderdaad. Goed initiatief! Zoals ik al zei,veel succes, en tot ziens in het eerstequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Moet je je wel eerst kunnen bewijzen. Daarvoor is Jong FokU
Ik heb contact gehad met Airraid hij zou erover nadenkenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:41 schreef Woutertje het volgende:
we zijn nog opzoek naar trainers...is er bij het eerste niet een (te) oude speler die het wel in het trainersvak wilt proberen?
netjes...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb contact gehad met Airraid hij zou erover nadenken
Ik hoop het, het is natuurlijk een wereldelftal dat daar staat het is moeiliijk maar het maakt mij nog net wat gedrevener.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:40 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Inderdaad. Goed initiatief! Zoals ik al zei,veel succes, en tot ziens in het eerste
materiaal man!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:43 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben + 23 kan voor geen meter voetballen. Is er misschien een plaats voor mij bij de technische staf?
Daarvoor moet je bij AC Fok! zijn, die regelen dat, niet het 2e elftal.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:43 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben + 23 kan voor geen meter voetballen. Is er misschien een plaats voor mij bij de technische staf?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:45 schreef tukkeronline het volgende:
NAAM:Wouter
*lijstje*
MOOISTE GOAL OOIT: hoge pass met rechts uit de lucht pakken en hem direct met links in de kruising volleren
Ok. Ik ben al onderwegquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij AC Fok! zijn, die regelen dat, niet het 2e elftal.
ik neem aan dat we bij het beloften elftal ook gewoon twee keepers hebbenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:48 schreef pekel het volgende:
Ik mag trouwens nog meedoen met Jong ACFU, m'n (computer)leeftijd zit nog op de 16..
Dus als Jasper geblesseerd is, ff een belleke naar AirRaid..
Zal het onthoudenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:48 schreef pekel het volgende:
Ik mag trouwens nog meedoen met Jong ACFU, m'n (computer)leeftijd zit nog op de 16..
Dus als Jasper geblesseerd is, ff een belleke naar AirRaid..
Daar moet ik irl tegen voetballen (c1)quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:50 schreef Spideyman het volgende:
VORIGE CLUBS: DZOH
Was op een campingtoernooitje, onwijs veel gelukquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:46 schreef Woutertje het volgende:
[..]
![]()
![]()
lkkre goal...
![]()
![]()
maakt niet uit, goal is een goal....quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:53 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Was op een campingtoernooitje, onwijs veel geluk
25 toch?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:52 schreef methodmich het volgende:
Pekel, jij was toch 11?
tsjah, hoop jonge jongens in de groep hequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:00 schreef pascalheister het volgende:
Dit seizoen zal het wel slechter gaan dan vorig seizoen
Dank je voor de steun. Nu maar hopen dat ik daadwerkelijk gekozen wordtquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:50 schreef Spideyman het volgende:
* Ziet Bos81 wel zitten als trainer
kan ook inderdaad...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank je voor de steun. Nu maar hopen dat ik daadwerkelijk gekozen wordt
Ik zou het erg waarderen Bos81, ik raad je verder ook aan om af en toe te overleggen met Airraid voor een goede samenwerking tussen het 1e en het 2e.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank je voor de steun. Nu maar hopen dat ik daadwerkelijk gekozen wordt
dan word Airraid aangesteld als assistent-trainer.....iemand die echt alleen bijspringt als het nodig is...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik zou het erg waarderen Bos81, ik raad je verder ook aan om af en toe te overleggen met Airraid voor een goede samenwerking tussen het 1e en het 2e.
NAAM: Vomquote:Talentvolle middenvelder, snoeihard schot in de benen, maar ook geniepige steekballetjes zijn aan mij besteed. Hard werken + een topconditie maken mij compleet.
Minpunten: koppen wat is dat? En extreem slechte knieen, die garant staan voor een aantal blessures per jaar
Als ik aangesteld wordt zal dat heus wel gebeuren.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik zou het erg waarderen Bos81, ik raad je verder ook aan om af en toe te overleggen met Airraid voor een goede samenwerking tussen het 1e en het 2e.
Airraid is al de trainer van het eerste elftal, Daar heeft hij al zijn handen vol aan.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:06 schreef Woutertje het volgende:
[..]
dan word Airraid aangesteld als assistent-trainer.....iemand die echt alleen bijspringt als het nodig is...![]()
dan moeten we opzoek naar een full-time assistent......quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ik aangesteld wordt zal dat heus wel gebeuren.
[..]
Airraid is al de trainer van het eerste elftal, Daar heeft hij al zijn handen vol aan.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:31 schreef meami het volgende:
Ik ben een vrouw, dus ik mag zeker niet in t team
Maar ik ben wel fysiotherapeut in opleiding
Dan mag ik die mooie kuitjes masserenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:34 schreef VoreG het volgende:
[..]Jij mag erbij
.
Kom maar opquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:36 schreef meami het volgende:
[..]
Dan mag ik die mooie kuitjes masseren
Dat is fijn om te horen Yeahninho (goed geschreven?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:36 schreef Yeahinho het volgende:
Goed initiatief dit jeugdteam!
Met de Ultra's zullen we vast wel eens een wedstrijdje komen bezoeken inclusief vlaggen en vuurwerk.
psssst... Woutertje, kijk eens hier: Upgrade je icoon: klaar terwijl u wacht # 11
Dan moet je me wel ff in dat lijstje zettenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kom maar op
Dat wordt geen makkelijk seizoenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:40 schreef VoreG het volgende:
FC Bal op 't Dak
Donderhonden
Friese Knapen
t Gooise Matras
AFC Kopspijkers
MicroSoft Tweakers FC
BFC Millingen aan den Rijn
t Muzikantenstadje
NOS SC
Poldervogels
RTL Boulevard SC
Slikkers VV
FC de Stinkerds
West-Zuid Vooruit
Zandratten
Dit zijn onze tegenstanders van dit seizoen.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Yeahninho (goed geschreven?).
Gedaanquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:38 schreef meami het volgende:
[..]
Dan moet je me wel ff in dat lijstje zetten
Ik geef me nu al over, tegen Tuindwerg kan ik niet op!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:42 schreef Yeahinho het volgende:
Bij deze wil ik overigens meami nomineren voor de titel Miss ACFU Ultra.
Let wel op, want Tuindwerg is een geducht tegenstander!
Dat ligt aan Bos81, hij zal de opstelling en de tactieken doorgaan nemen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:44 schreef tukkeronline het volgende:
Heeft Jong FOK! United nog een doelstelling dan? Gaan we proberen kampioen te worden, of moeten we voorzichtig zijn en proberen mee te strijden voor een plek in het linkerrijtje? Misschien een bekerstunt?? Zeg u het maar
Ach, ik ben zelf jury-voorzitter dus dat zal best wel meevallen!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:44 schreef meami het volgende:
[..]
Ik geef me nu al over, tegen Tuindwerg kan ik niet op!
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:46 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
*mompelt iets over omkoping in natura*
Hmm.. *corruptie*.. DAN wordt jij uit je functie verheven, dan komt er een ander voor in de plaats en dan wint tuindwerg alsnogquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:46 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ach, ik ben zelf jury-voorzitter dus dat zal best wel meevallen!
*mompelt iets over omkoping in natura*
Ik meld me aan als nieuwe voorzitterquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:56 schreef meami het volgende:
[..]
Hmm.. *corruptie*.. DAN wordt jij uit je functie verheven, dan komt er een ander voor in de plaats en dan wint tuindwerg alsnog
Grrrr.... je probeert gewoon onder die badpakken-ronde uit de komen!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:56 schreef meami het volgende:
[..]
Hmm.. *corruptie*.. DAN wordt jij uit je functie verheven, dan komt er een ander voor in de plaats en dan wint tuindwerg alsnog
rustig maar komt allemaal in ordequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:59 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Grrrr.... je probeert gewoon onder die badpakken-ronde uit de komen!!
Badpak? Ik heb alleen een bikiniquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:59 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Grrrr.... je probeert gewoon onder die badpakken-ronde uit de komen!!
Nog beter!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:59 schreef meami het volgende:
[..]
Badpak? Ik heb alleen een bikini
Dan heb je mij nog nooit in bikini gezienquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:00 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Nog beter!
Nee helaas nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:01 schreef meami het volgende:
[..]
Dan heb je mij nog nooit in bikini gezien
Hoe eerder hoe beterquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:01 schreef meami het volgende:
[..]
Dan heb je mij nog nooit in bikini gezien
Zullen we het over AC Fok! United gaan hebben?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hoe eerder hoe beter.
Ik moet nog een massage :').quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:03 schreef meami het volgende:
[..]
Zullen we het over AC Fok! United gaan hebben? :')
Ik ben ermee bezig. Moet even alle spelers op een rijtje zetten om te bepalen wie waar komt te staan.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:04 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik moet nog een massage.
Maar we moeten even wachten op Bos81 die de opstelling en taktieken bekend gaat maken
Is goed veel succesquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben ermee bezig. Moet even alle spelers op een rijtje zetten om te bepalen wie waar komt te staan.
Ik juich een verdere professionalisering van AC Jong Fok! in de zin van een fysio van harte toequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:03 schreef meami het volgende:
[..]
Zullen we het over AC Fok! United gaan hebben?
Dank je, maar voorlopig zal het nog wel duren. We hebben pas 11 spelers. (1 Keeper, 3 verdedigers, 4 middenvelders en 3 aanvallers) Dus daar moet nog meer bij Ik vertrouw op de scouting/aanmeldingen en spelers die (nu nog) te kort komen voor het eerste.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Is goed veel succes
Het eerste heeft 24 spelers. Ik denk dat er wel een stuk of 6 van terug zullen komen, dus in principe is je team daarmee al wel rondquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank je, maar voorlopig zal het nog wel duren. We hebben pas 11 spelers. (1 Keeper, 3 verdedigers, 4 middenvelders en 3 aanvallers) Dus daar moet nog meer bij Ik vertrouw op de scouting/aanmeldingen en spelers die (nu nog) te kort komen voor het eerste.
Ga maar naar Meami die lapt je wel op.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:42 schreef Grimm het volgende:
kheb wat last van me lies.....
Met 6 spelers erbij is het team wel rond ja (17 spelers). Maar het is aan Airraid welke spelers naar het tweede gaan.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:44 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Het eerste heeft 24 spelers. Ik denk dat er wel een stuk of 6 van terug zullen komen, dus in principe is je team daarmee al wel rond.
dat lijkt mij duidelijk een 3-4-3 systeem met een ruit op het middenveld...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank je, maar voorlopig zal het nog wel duren. We hebben pas 11 spelers. (1 Keeper, 3 verdedigers, 4 middenvelders en 3 aanvallers) Dus daar moet nog meer bij Ik vertrouw op de scouting/aanmeldingen en spelers die (nu nog) te kort komen voor het eerste.
We hebben zeker spelers nodig.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:25 schreef roxor het volgende:
Geen spelers meer nodig?
Het word hoogstwaarschijnlijk 4-4-2 en dan zonder ruit.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:10 schreef Woutertje het volgende:
[..]
dat lijkt mij duidelijk een 3-4-3 systeem met een ruit op het middenveld...![]()
![]()
bedankt...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:28 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Graag gedaan.
zijn er al doelstellingen bekend?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het word hoogstwaarschijnlijk 4-4-2 en dan zonder ruit.
Zo lang mogelijk meedoen om de titel, gezien de selectie en de andere teams is een titel erg moeilijk, maar een top 3 notering is zeker haalbaar. Daarnaast natuurlijk talenten zo goed mogelijk klaarstomen voor het 1ste.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:30 schreef Woutertje het volgende:
[..]
zijn er al doelstellingen bekend?
Natuurlijk wensen we je geluk. Ik hoop voor je dat je een vaste (belangrijke) waarde voor het eerste zal wordenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:30 schreef Chen het volgende:
Wensen jullie mij geluk nu ik net wegben bij Jong Fok united en naar de a selectie ben gegaan?
hoe doe je dat zo snelquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:30 schreef Chen het volgende:
Wensen jullie mij geluk nu ik net wegben bij Jong Fok united en naar de a selectie ben gegaan?
Hoe oud is dat. Vanaf ongeveer je 17e zit je erbij, maar mocht je zeer veel talent hebben kun je er al eerder bij.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:32 schreef roxor het volgende:
Ik ben wel een héél erg jonkie.
Ik ben linkspoot en meestal de nummer 9 in een 4-3-3 daar kan ik het best uit de voeten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het word hoogstwaarschijnlijk 4-4-2 en dan zonder ruit.
OK, dat zal ik meenemen in mijn overweging, we hebben Spideyman ook al die prima past in 4-3-3. Dus de kans dat het 4-3-3 word is zeker aanwezig, wordt steeds groter eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:52 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ben linkspoot en meestal de nummer 9 in een 4-3-3 daar kan ik het best uit de voeten.
Bos81 mail me even ik heb nog een bestand voor je
14/15 is inderdaad erg jong. Ik kan je alleen maar af en toe een invalbeurt beloven als we mensen missen. Maar je mag wel vaak meetrainen, om je techniek te verbeteren.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:54 schreef roxor het volgende:
Hier toch maar de info.
NAAM: Niek
LEEFTIJD: 14. In september word ik 15.
POSITIE: Rechtsback, rechtshalf
VRIEND(IN): Nee.
VORIGE CLUBS: Boekel Sport
STERKE PUNTEN: Koppen, mandekken
ZWAKKE PUNTEN: Slechte techniek
SCHOENEN: Adidas
MOOISTE GOAL OOIT: Via een corner. Lopend naar de eerste paal en met het achterhoofd precies in de andere hoek.
Of ik talent heb: ik mocht bij mijn vorige club vanaf de C naar de A. De B dus overgeslagen.
Dat is fijn Bjoro. Een speler van jouw caliber langs de zijlijn moedigt ons toch nog meer aan om te winnen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:21 schreef Bjoro het volgende:
* VoreG zal, indien het programma van de hoofdmacht het toelaat, een aantal wedstrijden proberen te bezoeken van de potentiele opvolgers !!
Ik speel ook het beste in 4-3-3 of 3-4-3quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OK, dat zal ik meenemen in mijn overweging, we hebben Spideyman ook al die prima past in 4-3-3. Dus de kans dat het 4-3-3 word is zeker aanwezig, wordt steeds groter eigenlijk.
Mail verstuurd
Spreekt voorzichquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:41 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik speel ook het beste in 4-3-3 of 3-4-3
En ik ben natuurlijk samen met VoreG de sterspeler![]()
4-3-3 ligt mij idd het best. In 4-4-2 kan ik ook goed uit de voeten, met m'n snelheid kan ik veel terrein bestrijken. Maar dan wordt het misschien allemaal te aanvallend.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OK, dat zal ik meenemen in mijn overweging, we hebben Spideyman ook al die prima past in 4-3-3. Dus de kans dat het 4-3-3 word is zeker aanwezig, wordt steeds groter eigenlijk.
Mail verstuurd
Tnx manquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 01:15 schreef Yeahinho het volgende:
Ook voor toekomstig sterspeler Spideyman is een presentje klaar.
Upgrade je icoon: klaar terwijl u wacht # 11
Ja de vedettes worden ongeduldigquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 12:32 schreef VoreG het volgende:
En trainer al klaar?
Van de 11 spelers die we nu hebben heb ik de volgende basisopstelling gemaakt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 12:32 schreef VoreG het volgende:
En trainer al klaar?
Nee je hebt gelijk, Dat is inderdaad beter. Zal het even aanpassen..quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 12:53 schreef Vom het volgende:
Trainer, ik wil niet bijdehand zijn
Maar JP is linkshalf, kan hij niet beter met mij ruilen, of wil je met naar binnentrekkende spelers werken op het middenveld?
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 12:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Van de 11 spelers die we nu hebben heb ik de volgende basisopstelling gemaakt.
----------------------xJasper------------------------
Woutertje---Drumdude----Stwo----Tukkeronline
---------Vom--------Grimm-------JPzegtHallo
---Spideyman---VoreG---Hellmondunited
Gezien zijn kwaliteit om de lijnen uit te zetten, zal Grimm de aanvoerdersband mogen dragen.
He shoots.... he SCORES!!!!!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:01 schreef Spideyman het volgende:
Nog ff hard trainen voor de eerste wedstrijd tegen FC Bal op 't Dak.
Hé VoreG komt die voooorzeeeeeeeeeeettttt
Don't mess with the Ultra'squote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:22 schreef Yeahinho het volgende:
Grimm als captain?
Pas als het niet blijkt te werken, verander ik het. Voorlopig staat mijn besluit vast.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:22 schreef Yeahinho het volgende:
Grimm als captain?
Wanneer komt de eerste oefenwedstrijd?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Pas als het niet blijkt te werken, verander ik het. Voorlopig staat mijn besluit vast.
Komende woensdag. Het is een uitwedstrijd tegen VV Uit de Kunstquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wanneer komt de eerste oefenwedstrijd?
Jij welquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:21 schreef VoreG het volgende:
[..]Mijn beste positie
.
Rustig maar Vom, iemand met jouw kwaliteiten komt al gauw op de juist positiequote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:44 schreef Vom het volgende:
[..]
Jij wel![]()
Ik zie in jou een zeer belangrijke speler. Die ook op die positie zeer goed kan worden.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:44 schreef Vom het volgende:
[..]
Jij wel![]()
Oke, altijd fijn om het vertrouwen van de trainer te krijgenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zie in jou een zeer belangrijke speler. Die ook op die positie zeer goed kan worden.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:23 schreef Yeahinho het volgende:
Als ik een voorstel mag doen, dan zou ik de volgende spelers bij Jong ACFU halen:
Chaoz
dolle_hond
Eilanden
popolon
tha_dark
Chen
Ok. bedankt voor het advies.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:23 schreef Yeahinho het volgende:
Als ik een voorstel mag doen, dan zou ik de volgende spelers bij Jong ACFU halen:
Chaoz
dolle_hond
Eilanden
popolon
tha_dark
Chen
Dat is logischquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:27 schreef AirRaid het volgende:
dit betekend echter niet dat deze heren niet aan spelen toe zullen komen in het eerste.
als we ze nodig hebben zullen ze gewoon opgeroepen worden
je moet samen met bos81 de jeugd gaan trainenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:26 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
*kennis van zaken heeft*
ik heb net alle users die ik niet mag met mijn adviezen bij het tweede gedumptquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:29 schreef AirRaid het volgende:
[..]
je moet samen met bos81 de jeugd gaan trainen
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:33 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
ik heb net alle users die ik niet mag met mijn adviezen bij het tweede gedumpt
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:33 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
*proest*quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:33 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Zal het invullenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:43 schreef Bos81 het volgende:
VoreG. Deze spelers kunnen in de OP
Chaoz - Middenveld
dolle_hond - Middenveld
Eilanden - Middenveld
popolon - Verdediging
tha_dark - Aanval
Chen - graag wat meer informatie
de informatie heb ik uit deel 13 van het eerste elftal
Ik heb hem inderdaad daar ingevuldquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:48 schreef Yeahinho het volgende:
Chen is overigens een aanvaller.
Vraag niet wat voor 1, want z'n laatste doelpunt maakte ie ooit in de F7 van Postduiven.
U staat erbijquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:56 schreef numero_uno het volgende:
NAAM: numero_uno
LEEFTIJD: 19
POSITIE: Keeper
VRIEND(IN): Neen
VORIGE CLUBS: Beuningse Boys, Union
STERKE PUNTEN: Geweldige reflexen, lengte 190 cm en m'n over-mijn-lijk-kutspits-je-scoort-echt-niet mentaliteit
ZWAKKE PUNTEN: Veel ballen in 2x pas klem (maar daardoor nog nooit een tegengoal gehad)
SCHOENEN:
MOOISTE GOAL OOIT:
Nu ik jou hier toch zie: Upgrade je icoon: klaar terwijl u wacht # 11quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:03 schreef numero_uno het volgende:
o ik vergat er 2:
SCHOENEN: PUMA King
MOOISTE GOAL OOIT: tja dat wordt dan toch een goal uit mijn D tijd dat ik als rechtsbuiten de bal in de winkelhaak hengste en dat ie er achter bleef hangen
edit: andere zag k nog nietquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:12 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Nu ik jou hier toch zie: Upgrade je icoon: klaar terwijl u wacht # 11.
Dat was een noodoplossing, We haden op dat moment maar 11 spelers. Nu is dat probleem opgelost. Tijdens de wedstrijd bespreking voor de oefenpot van woensdag zal ik de opstelling bekend maken. Die bespreking vind waarschijnlijk dinsdag plaats.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:23 schreef tukkeronline het volgende:
Waarom ben ik op de linksback positie neergezet? Verdedigen is niet mijn sterkste punt, ik ben niet de grootste, sterkste en krachtigste (meer klein en wendbaar zoals een Wesley Sneijder). Ik ben blij met m'n basisplaats, daar niet van, maar dit lijkt mij een onlogische beslissing
We zitten in de voorbereiding Tukker, alles is nog mogelijk. En hou je hoofd er bij op de training, want anders poort ik je wéér aangezien jij nu m'n directe tegenstander bent in de trainingspotjesquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:23 schreef tukkeronline het volgende:
Waarom ben ik op de linksback positie neergezet? Verdedigen is niet mijn sterkste punt, ik ben niet de grootste, sterkste en krachtigste (meer klein en wendbaar zoals een Wesley Sneijder). Ik ben blij met m'n basisplaats, daar niet van, maar dit lijkt mij een onlogische beslissing
That's the spirit!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:36 schreef Bos81 het volgende:
Jongens nu is het genoeg geweest.![]()
We gaan elkaar niet uitdagen. We zijn een team niet elkaars tegenstander.
Ik eis gretigheid van mijn spelers ook tijdens de training. Maar wel niet op de manier waarop je net bezig was. Je blijft de teamgenoot van Spideyman, hoe dan ook.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:48 schreef numero_uno het volgende:
altijd op wedstrijd niveau spelen ook in de training dan weet je precies hoe je het in de wedstrijd van je medespelers kan verwachten
Excuses geaccepteerd. Natuurlijk wordt daar iets aan gedaan. Het zal niet meer gebeuren, anders zal ik maatregelen treffen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 16:04 schreef numero_uno het volgende:
Hierbij wil ik mijn excuses aanbieden aan de trainer voor mijn te gretige houding. Ik zal me voortaan inhouden om blessures bij mijn teamgenoten te voorkomen. Daarentegen eis ik wel dat de trainer een einde maakt aan het doorlopen op de keeper, ze moeten het niet uitlokken
Nee, ik ben aangesteld als trainer.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 16:00 schreef methodmich het volgende:
Geen Fathom als coach dus?
Als Co er niet op vooruit gaat is hij het er zowiezo niet mee eens.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 16:22 schreef methodmich het volgende:
Okee. Ook een goede zet. Al was Co het er niet mee eens.
Co gaat nu door ons degraderen dan is hij het er vast en zeker niet mee eens.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 16:22 schreef methodmich het volgende:
Okee. Ook een goede zet. Al was Co het er niet mee eens.
hahaha, we verslaan hem twee keer met ruime cijfers...quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 17:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Co gaat nu door ons degraderen dan is hij het er vast en zeker niet mee eens.
tha_dark heeft talent...quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 17:34 schreef roxor het volgende:
tha_dark is 15 en mag er wel bij en ik word bijna 15 en mag er niet bij?
Ach ik ga wel naar psv. Misschien wel een erg groot stapje terug maarja ik wil wel mijn conditie op pijl houden.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 17:35 schreef Woutertje het volgende:
[..]
tha_dark heeft talent...![]()
ik weet niet, coach zijn keuze ?
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 17:40 schreef roxor het volgende:
[..]
Ach ik ga wel naar psv. Misschien wel een erg groot stapje terug maarja ik wil wel mijn conditie op pijl houden.
Klopt. Over een paar jaar sta ik in het grote AC Fok! United.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 17:41 schreef Woutertje het volgende:
[..]
hahaha, ach, soms moet je een stapje terug om weer hogerop te kunnen.....
![]()
Roxor en Woutertje concurentenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 17:53 schreef Bos81 het volgende:
Roxor,
Ik had even niet gezien dat Tha_dark pas 15 is. Hij komt van het 1ste. Dan verwacht je dat niet. Maar we kunnen in principe nog wel 1 iemand gebruiken. Vooral defensief zijn we niet breed bezet, je kan rechtsback spelen. Dus bij deze zit je in de selectie.
ik ben ook benieuwdquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 18:44 schreef tha_dark het volgende:
Haha....sorry maar ik heb al behoorlijk vroeg mijn debuut gemaaktMaar mag ik weten wat de plannen zijn van de trainer voor komend seizoen?
de doelstellingenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo lang mogelijk meedoen om de titel, gezien de selectie en de andere teams is een titel erg moeilijk, maar een top 3 notering is zeker haalbaar. Daarnaast natuurlijk talenten zo goed mogelijk klaarstomen voor het 1ste.
idd, denk dat we gewoon zolang mogelijk mee moeten doen bovenin. De titel is ook wel een optie denk kquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 18:53 schreef tha_dark het volgende:
Dat lijkt me vanzelfsprekend met zo'n talent volle selectie
Als het qua blesures meevalt dan maken we zeker een kans.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 18:55 schreef Woutertje het volgende:
[..]
idd, denk dat we gewoon zolang mogelijk mee moeten doen bovenin. De titel is ook wel een optie denk k
*niet blesure gevoeligquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 18:57 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Als het qua blesures meevalt dan maken we zeker een kans.
*niet al te sterke liezen heeft, maar altijd door-bikkeltquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 18:57 schreef Woutertje het volgende:
[..]
*niet blesure gevoelig![]()
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 17:27 schreef Woutertje het volgende:
wat zeggen de bookmakers over onze kansen dit seizoen??
En zo willen wij het horenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 18:59 schreef S-Two het volgende:
[..]
*niet al te sterke liezen heeft, maar altijd door-bikkelt
hoeveel ben je van plan er dit seizoen in te leggen?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:00 schreef tha_dark het volgende:
[..]
En zo willen wij het horenBen zelf trouwens ook niet echt gevoelig voor blesures maar je weet nooit.
hahaquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:08 schreef S-Two het volgende:
[..]
hoeveel ben je van plan er dit seizoen in te leggen?![]()
okay, klinkt goedquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:12 schreef tha_dark het volgende:
[..]
hahaprobeer natuurlijk zoveel mogelijk maar is afhankelijk of ik er elke wedstrijd in sta natuurlijk maar als dat zo is dan gaan we toch wel voor een stuk of 20
![]()
![]()
op zo'n leeftijd al zo belangrijk voor een elftal van dit formaat. Dan heb je talent....quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:12 schreef tha_dark het volgende:
[..]
hahaprobeer natuurlijk zoveel mogelijk maar is afhankelijk of ik er elke wedstrijd in sta natuurlijk maar als dat zo is dan gaan we toch wel voor een stuk of 20
![]()
![]()
Dankjequote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:15 schreef Woutertje het volgende:
[..]
op zo'n leeftijd al zo belangrijk voor een elftal van dit formaat. Dan heb je talent....![]()
naja, dat moet je dan nog wel waarmaken.......leg er eerst maar 20 inquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:18 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Dankje![]()
Ik zal mijn best gaan doen. Als jij dan zorgt dat de tegenstander er geen 20 kan makenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:19 schreef Woutertje het volgende:
[..]
naja, dat moet je dan nog wel waarmaken.......leg er eerst maar 20 in![]()
ik schop er wel een stuk of 40 neer goed??quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:22 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ik zal mijn best gaan doen. Als jij dan zorgt dat de tegenstander er geen 20 kan maken
Dit zijn onze tegenstanders:quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:15 schreef S-Two het volgende:
[..]
okay, klinkt goed, alleen dan ff een vraag.. hoe groot is onze competitie, hoeveel wedstrijden spelen we?
Ja dat zullen 2 zeer beladen duels worden.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:44 schreef Yeahinho het volgende:
Zoals ook bij het eerste is MicroSoft Tweakers FC uiteraard de grote concurrent!
Zolang je mij en Vom maar laat staan, de 2 vedettes moeten wel spelen!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
zal niet de basisopstelling worden, omdat er spelers zijn bijgekomen.
OK. Ik zal vast verklappen dat jullie wel kunnen rekenen op een basisplaats, maar dat is dus vrij logisch. Jullie zijn 2 zeer grote talenten.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zolang je mij en Vom maar laat staan, de 2 vedettes moeten wel spelen!
Bedankt trainerquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OK. Ik zal vast verklappen dat jullie wel kunnen rekenen op een basisplaats, maar dat is dus vrij logisch. Jullie zijn 2 zeer grote talenten.
Auw auw pappa dat doet pijnquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:37 schreef Spideyman het volgende:
Ik denk dat het wel ff zo netjes is om te melden dat ik af en toe last heb van een onwennige bilspier, een oude blessure
Helaas is er in het 2de geen ruimte meer voor een speler. We hebben spelers genoeg die allemaal speeltijd verdienen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:41 schreef Kang-He het volgende:
- knip -
Ik ben wel benieuwd hoe de voorhoede er uitziet komend jaar. Bent u er al uit.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OK. Ik zal vast verklappen dat jullie wel kunnen rekenen op een basisplaats, maar dat is dus vrij logisch. Jullie zijn 2 zeer grote talenten.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:02 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe de voorhoede er uitziet komend jaar. Bent u er al uit.
Er moer meer dan 1 aanvaller staanquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:03 schreef VoreG het volgende:
[..]. Guess what
.
We spelen 8-1-1 hoorquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:04 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Er moer meer dan 1 aanvaller staan![]()
![]()
Hmm.....wie heeft deze variant bedacht? Co misschienquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
We spelen 8-1-1 hoor. Vom op het middenveld
.
Kang-He, join the ACFU Ultra's!!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Helaas is er in het 2de geen ruimte meer voor een speler. We hebben spelers genoeg die allemaal speeltijd verdienen.
Dinsdag maak ik de basisopstelling van de wedstrijd van woensdag bekend. Deze basisopstelling is ook hoogstwaarschijnlijk de startopstelling voor de eerste competitiewedstrijd. Morgen zal ik hier het competitieprogramma plaatsen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:02 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe de voorhoede er uitziet komend jaar. Bent u er al uit.
Flink hard als het kanquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:06 schreef pfaf het volgende:
Moet ik jullie ballen ook oppompen?
Ok het is wachten tot dinsdag danquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dinsdag maak ik de basisopstelling van de wedstrijd van woensdag bekend. Deze basisopstelling is ook hoogstwaarschijnlijk de startopstelling voor de eerste competitiewedstrijd. Morgen zal ik hier het competitieprogramma plaatsen.
Dat laat ik alleen door een dame doenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:06 schreef pfaf het volgende:
Moet ik jullie ballen ook oppompen?
I'm your man.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:07 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Flink hard als het kan
En SCH dan?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat laat ik alleen door een dame doen
Maar als je voetballen bedoelt ja hoor.
Dan is het goed :pquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nooit!.
Legolas !quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik wil ook wel meedoen, keeper.
Pluspunten, kan goed uitkomen en houd veel ballen tegen. Heb ballen snel klemvast. (Verzin jij er maar een betere tekst van.)
Minpunten, kan -niet- meevoetballen, slechte mik-kunsten met de voeten, dus ballen die worden geschopt hebben de kans om 5 meter vooruit en 45 meter opzij te gaan.Heb goede opbouwende verdedigers nodig hierom.
Krijgen we dan ook gelijk de rugnummers te horen coach?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dinsdag maak ik de basisopstelling van de wedstrijd van woensdag bekend. Deze basisopstelling is ook hoogstwaarschijnlijk de startopstelling voor de eerste competitiewedstrijd. Morgen zal ik hier het competitieprogramma plaatsen.
We spelen niet met vaste rugnummers.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:17 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Krijgen we dan ook gelijk de rugnummers te horen coach?
De ACFU Ultra'squote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:06 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Kang-He, join the ACFU Ultra's!!
De harde kern van onze supporters!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:36 schreef Kang-He het volgende:
[..]
De ACFU Ultra's.
DE harde kern! Kijk maar is naar het nieuwe spandoekquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:36 schreef Kang-He het volgende:
[..]
De ACFU Ultra's.
Het is werkelijk prachtigquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
DE harde kern! Kijk maar is naar het nieuwe spandoek
Komen er weer spreekkoren voor onze spelers? Vorig seizoen waren die werkelijk prachtigquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:45 schreef Yeahinho het volgende:
"And we come from Fooohook, we're going all the way!"
Zou leuk zijn voor in het stadion.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Komen er weer spreekkoren voor onze spelers? Vorig seizoen waren die werkelijk prachtig
I see.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
We spelen niet met vaste rugnummers.
Dit komt omdat er soms spelers uit het 1ste meezullen doen. Dat wordt teveel gedoe.
U bent de baas. Roxor zat er trouwens al bij.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:54 schreef AirRaid het volgende:
ik zou
Legolas_Greenleaf (doelman)
roxor
Kang-He
(verdedigers)
graag bij jong ACFU zien
Misschien is er in het veteranen-team van ACFU nog plaats voor jouquote:Op zondag 15 augustus 2004 10:41 schreef xJapser het volgende:
LEEFTIJD: 26
Ik zal ze er bij zettenquote:Op zondag 15 augustus 2004 10:34 schreef AirRaid het volgende:
voor in de openings post
Chaoz.
Middenvelder van het type stofzuiger, werkt hard in belang van ploeggenoten
dolle_hond.
Jonge enthousiaste speelse middenvelder met een onuitputtelijke conditie. Maakt in speelsheid vaak onnodige overtredingen dat hem regelmatig een gele kaart kost
Eilanden.
Creatieve middenvelder, zoekt altijd de voetballende oplossing, soms te lief in de duels, constante factor.
popolon.
Het cement tussen de stenen op het middenveld, staat verdedigend zijn mannetje, daardoor ook inzetbaar als back
tha_dark.
Talentvolle aanvaller, heeft de hoogste jeugdelftallen doorlopen maar heeft wat moeite met het aanpassen aan het seniorenvoetbal.
Grimm op het momentquote:Op zondag 15 augustus 2004 11:42 schreef S-Two het volgende:
is er al bekend wie aanvoerder wordt??
* speelt het liefst onder nummer 4 of 6
Je bent er nog een aantal vergeten:quote:Op zondag 15 augustus 2004 11:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik zal ze er bij zetten
mocht wel iets positieverquote:Op zondag 15 augustus 2004 13:20 schreef Bos81 het volgende:
Ben toch zelf even bezig geweest.
S-Two: Voorstopper met een goed inzicht. Hij is echter langzaam en koppen is ook niet aan hem besteed.
Ik hoop dat iedereen het met deze verhaaltjes eens zijn
Er komen geen vaste nummers flappiequote:Op zondag 15 augustus 2004 13:49 schreef Woutertje het volgende:
Ik wil graag aanspraak maken op nummer 2
quote:Op zondag 15 augustus 2004 13:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Er komen geen vaste nummers flappie
Ik scoor wel wel wat meer dan weinig hoor ik scoor er zo'n 17 per seizoen ofso..... alleen dat met techniek en snelheid staat me wel aanquote:Op zondag 15 augustus 2004 13:20 schreef Bos81 het volgende:
Ben toch zelf even bezig geweest.
Chen: Aanvaller die weinig scoort. Toch kan hij door zijn techniek en snelheid voor de nodige dreiging zorgen.
Ik hoop dat iedereen het met deze verhaaltjes eens zijn
Waarom niet?quote:Op zondag 15 augustus 2004 13:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Er komen geen vaste nummers flappie
Omdat we maar het 2de elftal zijn. De kans is groot dat we af en toe een speler vanuit het eerste krijgen. Dan moet daarvoor weer een nieuw rugnummer komen. Dat zie ik gewoon niet zitten.quote:Op zondag 15 augustus 2004 13:56 schreef Chen het volgende:
[..]
Waarom niet?
Das duidelijk!quote:Op zondag 15 augustus 2004 13:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OMdat we maar het 2de elftal zijn. De kans is groot dat we af en toe een speler vanuit het eerste krijgen. Dan moet daarvoor weer een nieuw rugnummer komen. Dat zie ik gewoon niet zitten.
Goed uitblinken in het 2dequote:Op zondag 15 augustus 2004 14:05 schreef Grimm het volgende:
hoe maken we kans om in het eerste te worden?
lol laat maar ik bedoelde wat andersquote:Op zondag 15 augustus 2004 14:06 schreef Chen het volgende:
[..]
Goed uitblinken in het 2de
wat dan?quote:Op zondag 15 augustus 2004 14:07 schreef Grimm het volgende:
[..]
lol laat maar ik bedoelde wat anders
Wat bedoelde je dan?quote:Op zondag 15 augustus 2004 14:07 schreef Grimm het volgende:
[..]
lol laat maar ik bedoelde wat anders
*noteert op de kalender*quote:Op zondag 15 augustus 2004 19:37 schreef Bos81 het volgende:
Hier het langverwachte competitieprogramma van ons (2e) elftal
COMPETITIEPROGRAMMA AC FOK UNITED 2
15-Nov Microsoft Tweakers FC - AC FOK! United
11-Apr AC FOK! United - Microsoft Tweakers FC
quote:Op zondag 15 augustus 2004 19:49 schreef hellmondunited het volgende:
mijn rug nummer word 69
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |