rot op!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:01 schreef Public Enemy het volgende:
irritante truckers...
doosje lucifers nodig ?quote:
Waarom dacht je dat hij zich Public Enemy noemt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:03 schreef Markster het volgende:
Het zijn niet de truckers hoor
wat wil je met dezequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:24 schreef Koning_SimonPils het volgende:
Tering, dan ben je best kansloos![]()
precies, das iets wat je in feite makkelijk ken pakken om wraak op iemand te nemen maar dan geef je ook meteen aan dat je gewoon te laf bent om iemand face to face uit te dagenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:40 schreef smvs het volgende:
echte mannen blijven van elkaars auto's af. zelfs de auto van je grootste vijand blijf je af.
Ik klikte het topic aan en zag dattie leeg was dus ik zei nog een keer wat ik in de fipo ook zei en toen herlaadde de pagina zich en toen stond het er 2 keer?!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:37 schreef Markster het volgende:
[..]
of een setje banden met spijkers voor het rijden op ijs en ze daarmee eens een keer lekker overrijdenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:59 schreef _Administr8or_ het volgende:
het wordt tijd dat dit soort debielen eens bekrast gaan worden met een bot en roestig stanleymes!
Ja, en nu stil.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:01 schreef hifonics het volgende:
[..]
of een setje banden met spijkers voor het rijden op ijs en ze daarmee eens een keer lekker overrijden
eg wel![]()
ROFLOLquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:16 schreef RigorMortis het volgende:
Laffe daden, waarschijnlijk door puberale nitwits uit Wageningen of Mient-Jan Faber achtige anti-kernwapenbaarden met van die HiepHiepHoera-slippers en een groene bestel-eend met van die zeikerige gordijntjes.
En hoe gaan ze er zelf dan naartoe? met de auto?quote:EVENTS
NL - Truckfest @ ASSEN - 25 July
coordinator: Team NORTH Neth
present: Team NORTH + SOUTH Neth ; GTB Germ
congratulations for Team NORTH - you made it to the press
DK - Truckfest @ Roskilde - 31 July
coordinator: Team TokStrom DK
present: Team NORTH Neth ; GTB Germ ; TokStrom DK
sorry, no press releases
NL - Old Timers @ Tienray - 08 Aug
coordinator: Team SOUTH Neth
present: Team SOUTH ; GTA Germ ; GTB Germ ; Team Flanders BE
congratulations ot GTA and FLANDERS - you made it to the press
BE - Truckfest @ Putte - 14 Aug
training day for team Flanders
BE - Truckfest @ Bekkevoort - 15 Aug
competition day - coordinator Team Flanders BE
expected : Team SOUTH Neth ; Team Flanders BE ; GTB Germ
NL - Truckfest @ Hulst - 29 Aug
competition day - coordinator Team SOUTH Neth
expected : Team Flanders BE ; Team SOUTH Neth
NL - Old Timers @ Winterswijk - 19 Sep
training day Team NORTH Neth
Je moet ergens beginnen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 10:25 schreef Scheepschroef het volgende:
T'is een enorme hostingprovider in Australie, daar hebben we veel aan![]()
Ik weet het, ik weet hetquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 09:58 schreef Bond het volgende:
[..]
En hoe gaan ze er zelf dan naartoe? met de auto?![]()
PS: Naar die Events zou ik dus maar niet gaan
En daarbij, als je auto's gaat krassen is het "necessary transportation and not fun".quote:IMPORTANT:
for information on public transportation to BEKKEVOORT (see what's new) contact TeamLeader Flanders at his skynet-mail adress
Go figure, Sherlock!!!!!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 10:23 schreef more het volgende:
Nog even wat site gegevens:
Domain Name: IWARP.COM
Registrar: MELBOURNE IT, LTD. D/B/A INTERNET NAMES WORLDWIDE
Whois Server: whois.melbourneit.com
Referral URL: http://www.melbourneit.com
Name Server: NS1.FREESERVERS.COM
Name Server: NS2.FREESERVERS.COM
Status: ACTIVE
Updated Date: 23-dec-2003
Creation Date: 02-mar-1999
Expiration Date: 02-mar-2005
Ip adres:208.185.127.165
Laten we eerlijk zijn. Wij willen toch ook aandachtquote:Op zondag 15 augustus 2004 20:17 schreef Xtreem het volgende:
Als het milieu kneuzen zijn, zijn ze nog dom ook![]()
Het spuiten van een deur of een (onnodige!) nieuwe band.... verf en rubber zijn zooooo goed voor het mileu? 't zijn gewoon aandachtsgeile 16jarige broekies.......
*kuch* StefanP woont bij mij in de stadquote:Op zondag 15 augustus 2004 20:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn. Wij willen toch ook aandacht![]()
Zullen we de auto van Tjabbo slopen dan. Komt er van zelf wel aandacht plus een goeie rel. Ik bedoel dat zijn heel wat vliegjes in 1 klap![]()
Ja maar de bedoeling is dat ik nog een keer ga mee rijden met hem. Dus die auto gaan we niet slopenquote:Op zondag 15 augustus 2004 21:02 schreef Xtreem het volgende:
[..]
*kuch* StefanP woont bij mij in de stad
same herequote:Op zondag 15 augustus 2004 21:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja maar de bedoeling is dat ik nog een keer ga mee rijden met hem. Dus die auto gaan we niet slopen
ik wil niet met tjabbo mee rijden hoorquote:Op zondag 15 augustus 2004 21:36 schreef Xtreem het volgende:
[..]
same heremaar dat geld voor Tjabbo ook....
Vooral omdat ze wel een site hebben, maar niet hun eigen domeinnaam, niet zo snel te traceren.quote:Op maandag 16 augustus 2004 01:14 schreef Alcyone het volgende:
Die gasten liggen natuurlijk krom van het lachen van alle hatemail en bedreigingen die ze krijgen
quote:Nieuws van het CCC forum uit belgie daar heeft de administrator een telefoontje gehad
Truckfest @ Bekkevoort op 15 Augustus met goed nieuws.
Ze hebben gisteren 3 mannen (3 hufters van het Scratching TEAM) betrapt die een truck beschadigd hadden.
De persoon zei me ook dat ze geen maskers meer hoeven te dragen omdat ze nu zo herkenbaar zijn (ik denk blauwe ogen enz.)
De politie heeft ze opgepakt en meegenomen.
Forumhop: | |
Hop naar: |