mooi...quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:26 schreef Yeahinho het volgende:
* PogueMahone showt het nieuwe spandoek dat morgen het uitvak zal sieren:
[afbeelding]
zeker kun je nog geselecteerd worden voor het eerstequote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:55 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Kan je als je in Jong ACFU zit niet meer geselecteerd worden voor het 1e ofzo ?![]()
Want de afgelopen weken zat ik toch vast op de bank en zelfs al vaak een inval beurt.
Blij om dat te horenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:38 schreef AirRaid het volgende:
[..]
zeker kun je nog geselecteerd worden voor het eerste
omdat er te veel spelers in het 1ste zitten en Jong ACFU speles nodig had hebben we besloten de jongere spelers die niet direct aan spelen toe komen besloten in het 2de te zetten.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:21 schreef Chen het volgende:
Euhh Airraid ik dacht dat ik mocht overkomen van jong naar de selectie
morgen volgt het wedstrijd verslag van de vandaag gespeelde wedstrijd.quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:16 schreef FrankyMcG het volgende:
Wanneer begint de competitie weer?
Mijn noppen zijn weer geslepen!
we sure do !!!!!!!!!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:26 schreef Yeahinho het volgende:
Yeahinho showt het nieuwe spandoek dat morgen het uitvak zal sieren:
[afbeelding]
Je moet het maar kunnen.quote:Op maandag 16 augustus 2004 12:35 schreef FrankyMcG het volgende:
Binnen 15 minuten in het nieuwe seizoen al een gele kaart!
Ben ik het zeker mee eens. Ik heb het al eerder laten weten, maar vind zeker dat mensen die zich hier vaak laten zien en/of vaste VBL-ers zijn voorrang moeten krijgen in de basisopstelling!!quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:07 schreef mitt het volgende:
trainen is blijkbaar niet belangrijk bij de nieuwe trainer..
er staan gasten in die ik hier al weken niet meer heb gezien
We want a Sneijder.quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Niet eens gespeeld? En mijn voorbereiding liep zo lekker. Ik ga niet zo ver dat ik "f*ck you" ga roepen, maar ik ben wel teleurgesteld.
Absoluut.quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:07 schreef mitt het volgende:
trainen is blijkbaar niet belangrijk bij de nieuwe trainer..
er staan gasten in die ik hier al weken niet meer heb gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |