quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:22 schreef jojomen4 het volgende:
Digger, hoezo kopen ze niet gericht?Ze hebben de beste verdediger van de wereld gekocht (Samuel)
De beste is moeilijk maar komt ie bij jou niet in de top 10 dan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Het is niet 1 zwaluw, als Coloccini ook komt kan Helguera dus op het middenveld. Dan is er verdedigend op 3 plekken versterkt aangezien Helguera beter is dan Guti op het middenveld, Coloccini beter is dan Helguera in het centrum en R. Bravo niet beter is dan de nieuwe Samuel!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:27 schreef DIGGER het volgende:
Die is en niet de beste en 1 zwaluw maakt nog geen zomer in de gatenkaas bij Real.
Ik zal het in 1 zin proberen: ex winnaars van de gouden schoen verzamelen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:51 schreef methodmich het volgende:
Wat moeten ze nu met Michael Owen???
Wie kan dat in 5 tot 10 zinnen uitleggen?
MMmjaa das leukquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:57 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik zal het in 1 zin proberen: ex winnaars van de gouden schoen verzamelen.
Kwartet!
zal heel goed kunnen..quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:21 schreef DIGGER het volgende:
Zou wel lachen zijn ja, als Portillo de beste 'Real' spits blijkt te zijn
Hoop dat Camacho dat niet wil. Het voordeel daarvan zou wel zijn dat wel 25/30 miljoen hebben voor 1 speler. Owen is gehaald van het geld van Eto'o.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:26 schreef WasQ het volgende:
Zul je zien dat ze nou Morientes toch maar gewoon gaan verkopen
Real stond niet voor niets tussen haakjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:30 schreef methodmich het volgende:
Alleen jammer dat Portillo niet meer in Madrid is...
Mochten ze hopenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:40 schreef WasQ het volgende:
Morientes wordt de goaltjesdief die PSV nog zoekt
Benito is een groot fan van hemquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:08 schreef Smeich het volgende:
Owen? tuurlijk...die mag alleen meedoen in de Copa del Rey schat ik. wat dat betreft denk ik toch dat Liverpool het meeste voordeel haalt, al hadden ze beter die Nunez niet kunnen betrekken in de deal.
dat wordt ruzie en rivaliteitquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:21 schreef _bigmac_ het volgende:
Ben benieuwt hoe ze dat gaan doen
Raul Owen Ronaldo en Morientes toch 4 spitsen die niet op de bank willlen zitten lijkt mij.
Of Eto'o. Om maar eens een paar betere spitsen te noemen dan Michael Owen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:30 schreef methodmich het volgende:
Alleen jammer dat Portillo niet meer in Madrid is...
Mag komen wat mij betreft. Maniche ook wel op zich. Ik zie eigenlijk liever loopwonder en ijzeren long Javier Zanetti komen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:15 schreef jojomen4 het volgende:
Ano wist je nog dat we het een tijdje geleden hadden over goede verdedigers voor weinig geldColoccini moet maar 5 mil gaan kosten.
Verder willen ze Maniche misschien nog halen. Zal wel lastig zijn maar proberen kan altijd. Als ze Coloccini halen ben ik al tevreden.Kan Helguera terug het middenveld op.
Zanetti is van oorsprong een rechtermiddenvelder. Hij is inmiddels rechtsback geworden maar hij is een fantastische vuilnisman op het middenveld.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:04 schreef WasQ het volgende:
Maar Zanetti is meer een vleugelverdediger en op die plek hebben we niet echt iemand nodig... Ik stem trouwens ook voor Coloccini... Maniche lijkt mij iets te aanvallend. Ze hadden Makelele nooit weg moeten doen...
Was inderdaad een geweldige stofzuiger maar dat is passé.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zanetti is van oorsprong een rechtermiddenvelder. Hij is inmiddels rechtsback geworden maar hij is een fantastische vuilnisman op het middenveld.
Hoezo? Hij speelt nu meer rechtsback maar volgens mij is hij nog steeds wel eens rechtshalf hoor.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Was inderdaad een geweldige stofzuiger maar dat is passé.
Hij is misschien minder snel maar zijn loopvermogen is nog altijd fantastisch. Op de positie rechtshalf hoeft hij minder te rennen en meer te corrigeren dus komt hij dan weer beter tot zijn recht.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hij is veel trager geworden en z'n niveau is gedaald. Althans zo zie ik het.
Cannavaro 4 miljoen? Lijkt me dus niet Fabio maar Paolo.quote:Op maandag 16 augustus 2004 08:49 schreef jojomen4 het volgende:
Cannavaro wordt genoemd31 jaar zou rond de 4 mil moeten kosten. Lijkt me niet verkeerd, ik weet niet hoe scherp die nog is op die leeftijd maar moet geen probleem zijn.
![]()
Van Inter. Maakt mij niet uit hoe die heet, als ie maar kan verdedigenquote:Op maandag 16 augustus 2004 09:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Cannavaro 4 miljoen? Lijkt me dus niet Fabio maar Paolo.
Fabio Cannavaro is een van de beste uit de Serie A. En die mag weg voor 4 miljoen? Inter is de weg kwijt. Mandy mag blijven en Fabio mag voor 4 miljoen verkassen? Hoeveel willen ze voor die 'oude' Zanetti hebben?quote:Op maandag 16 augustus 2004 09:18 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Van Inter. Maakt mij niet uit hoe die heet, als ie maar kan verdedigen
quote:'Cannavaro moet het elftal van Real Madrid compleet maken'
Real Madrid lijkt nog niet uigewinkeld te zijn. Nadat eerder Michael Owen en Walter Samuel werden gecontracteerd, wil trainer José Camacho nog een extra centrale verdediger die samen met Samuel de hart van de verdediging gaat vormen. Bovenaan de lijst staat de naam van Inter's Fabio Cannavaro, zo meldt Marca.
De trainer van de Merengues heeft afgelopen weekend gesproken met voorzitter Perez en een plan gemaakt hoe de 31-jarige aanvoerder van het Italiaans nationale team binnengehaald kan worden. Mede door zijn schat aan ervaring en een prijskaartje van zes miljoen euro lijkt niets een vertrek naar Madrid in de weg te staan.
Mocht Cannavaro niet naar Madrid komen, dan klopt Real aan bij AC Milan voor Fabricio Coloccini. De 22-jarige Argentijn speelt dan al wel drie seizoenen bij Atlético Madrid, maar staat altijd nog onder contract bij de club uit San Siro. Echter hangt er aan Coloccini ook een prijs van rond de zes miljoen euro, terwijl het bestuur van Real nog niet geheel overtuigd is van zijn kwaliteiten op het hoogste niveau.
bron:Voetbalzone
Cannavaro is al jaren een van de beste uit de Serie A en zou een welkome aanwinst zijn in de verdediging bij Real.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog wat nieuws:
[..]
Dat wilde Carlos vroeger graag ja.. sinds een jaar ongeveer zegt ie dat ie bij Madrid wil stoppen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:03 schreef WasQ het volgende:
Kom maar binnen! Misschien willen ze hem wel ruilen tegen Owen en nog wat geld erbij leggen. Las trouwens ook dat Roberto Carlos ooit nog terug wil naar Inter, hopelijk gaat dat niet part of the deal worden...
Carlos zegt de ene maand dit en de andere maand dat. In mei zei hij nog ooit in Engeland te willen spelen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:36 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dat wilde Carlos vroeger graag ja.. sinds een jaar ongeveer zegt ie dat ie bij Madrid wil stoppen.
Vandaag op sublimefootball.com:quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:36 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dat wilde Carlos vroeger graag ja.. sinds een jaar ongeveer zegt ie dat ie bij Madrid wil stoppen.
Tja, volgens mij was die deal toen juist afgeketst omdat Solari niet weg wilde, dus dat gaat helaas niet lukken ben ik bang.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:57 schreef Smeich het volgende:
Van dat nieuwsbericht van Vaduz klopt t een en ander niet, aangezien Coloccini geen drie seizoen bij Atléti heeft gespeeld.
En ik denk dat Inter eerst geld uit de Ronaldotranser wil zien, aangezien Real nog steeds zo achterbaks is geweest om nog niet over de brug te komen. Wellicht een deal met Solari erbij betrekken, heeft Inter meteen de linkermiddenvelder die ze zoeken.
Solari wil bij Real blijven. Guti mag wat mij betreft naar Inter. Zijn we van dat irritante mannetje af.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:12 schreef WasQ het volgende:
[..]
Tja, volgens mij was die deal toen juist afgeketst omdat Solari niet weg wilde, dus dat gaat helaas niet lukken ben ik bang.
Die kneuzen bij voetbalzone ook weer. Proberen ze er een paar feiten bij te halen, kloppen ze helemaal niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:57 schreef Smeich het volgende:
Van dat nieuwsbericht van Vaduz klopt t een en ander niet, aangezien Coloccini geen drie seizoen bij Atléti heeft gespeeld.
En ik denk dat Inter eerst geld uit de Ronaldotranser wil zien, aangezien Real nog steeds zo achterbaks is geweest om nog niet over de brug te komen. Wellicht een deal met Solari erbij betrekken, heeft Inter meteen de linkermiddenvelder die ze zoeken.
Moeten ze eens op de bank zoeken, volgens mij hebben die wel 9/10 middenvelders, en geen verkeerde jongens.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:57 schreef Smeich het volgende:
Wellicht een deal met Solari erbij betrekken, heeft Inter meteen de linkermiddenvelder die ze zoeken.
Guti is een van de weinige echte Madrilenen die we hebben en die altijd heeft gezegd te willen blijven, dat terwijl die jaar op jaar is genaaid met de nieuwe aankopen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Solari wil bij Real blijven. Guti mag wat mij betreft naar Inter. Zijn we van dat irritante mannetje af.
Dat hij wil blijven heb ik niks mee te maken. Ik erger me dood aan hem en hoe hij over het veld loopt. Ik zie hem liever vertrekken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:45 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Guti is een van de weinige echte Madrilenen die we hebben en die altijd heeft gezegd te willen blijven, dat terwijl die jaar op jaar is genaaid met de nieuwe aankopen.
Guti blijft!
Daar sluit ik me bij aan. Hij is irritant, arrogant en niet nodig. En zeker net zoveel waard als Solari dus niet zeuren daar in Italie maar slikken!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat hij wil blijven heb ik niks mee te maken. Ik erger me dood aan hem en hoe hij over het veld loopt. Ik zie hem liever vertrekken.
Plus dat als Guti het maakt bij Inter (wat me bijster sterk lijkt) en hij wordt doorverkocht krijgt Real ook nog wat geld.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:35 schreef WasQ het volgende:
[..]
Daar sluit ik me bij aan. Hij is irritant, arrogant en niet nodig. En zeker net zoveel waard als Solari dus niet zeuren daar in Italie maar slikken!
Guti zou wel mooi passen tussen al die modevoetballertjes in Italië...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Plus dat als Guti het maakt bij Inter (wat me bijster sterk lijkt) en hij wordt doorverkocht krijgt Real ook nog wat geld.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:40 schreef WasQ het volgende:
[..]
Guti zou wel mooi passen tussen al die modevoetballertjes in Italië...
Pff dattie daar zélf nog niet op is gekomen... Wie belt hem even op? Wie is zijn zaakwaarnemer?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kan hij daar in zijn roodleren pak de gaybars afstruinen.
Hier op Fok! is dat onze Jojomen4.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:46 schreef WasQ het volgende:
[..]
Pff dattie daar zélf nog niet op is gekomen... Wie belt hem even op? Wie is zijn zaakwaarnemer?
Dan moeten we hem er eens even over spreken...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hier op Fok! is dat onze Jojomen4.
Wordt lastig buiten dat hij een verstokt Realist is, is Jojo ook een enorme Gutiaanhanger. En hij ziet graag zijn favo spelers bij zijn favo club.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:52 schreef WasQ het volgende:
[..]
Dan moeten we hem er eens even over spreken...
Tja, maar op deze manier kan Real de verdediging krijgen die ze willen (plusje voor Jojo's favoriete team) en heeft Guti meer kans op de basis (plusje voor Jojo's speler). Ja Jojo, je leest het goed, TWEE plusjes dus. DOEN!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wordt lastig buiten dat hij een verstokt Realist is, is Jojo ook een enorme Gutiaanhanger. En hij ziet graag zijn favo spelers bij zijn favo club.
Zo zie ik het ook. Jojo even bellen met Guti, Real en Inter.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:58 schreef WasQ het volgende:
[..]
Tja, maar op deze manier kan Real de verdediging krijgen die ze willen (plusje voor Jojo's favoriete team) en heeft Guti meer kans op de basis (plusje voor Jojo's speler). Ja Jojo, je leest het goed, TWEE plusjes dus. DOEN!!
Nee dusquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:58 schreef WasQ het volgende:
[..]
Tja, maar op deze manier kan Real de verdediging krijgen die ze willen (plusje voor Jojo's favoriete team) en heeft Guti meer kans op de basis (plusje voor Jojo's speler). Ja Jojo, je leest het goed, TWEE plusjes dus. DOEN!!
Shit! Dan maar geen kampioen of Champions League winnen dit jaarquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:01 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Nee dusGuti is een echte Madrileen die thuis is in Santiago Bernabéu. Opzouten met jullie idee'tjes. Guti blijft!
Hou op zegquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:07 schreef WasQ het volgende:
[..]
Shit! Dan maar geen kampioen of Champions League winnen dit jaar![]()
De posities van Ronaldo (Owen), Raul (Morientes), Zidane (Guti), Figo (Solari), Samuel/Cannavaro (Mejia) en R.Carlos (R.Bravo) zijn dat gedekt. Alleen Helguera en Salgado kunnen problemen opleveren. Op de positie van Beckham zou ook een Guti/Solari kunnen spelen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:15 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Hou op zegAls je 33 miljoen hadden voor Vieira dan hebben ze die nu nog steeds. Cannavaro moet maar 6 mil kosten. Dan kan Helguera op het middenveld (wat ik al een paar weken roep omdat ik die op die positie supergoed vind) en hebben wel alsnog 1 top elftal met een paar goeie wissels (Guti, Solari, Mejia, Raul Bravo, Morientes en Owen).
Esteban was transfervrij.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:31 schreef WasQ het volgende:
Nu ik er ff over nadenk: Cambiasso is toch naar Inter gegaan? Was dat niet part of the Ronaldo-deal alsnog?
Ja maar die 10 miljoen voor Rony is wel een berg geld.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:35 schreef jojomen4 het volgende:
Who gives a fuck about those 6 miljoenDas een schijntje man, van mij mogen ze Coloccini ook nog halen voor op de bank.
Ik hoef Zanetti niet en Cannavaro komt al voor een mooi geld bedrag. Verder vind ik de instelling van Guti geweldig en daarom hoeft ie niet per sé weg, als ie zelf aangeeft weg te willen vind ik het goed.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Maar als Zanetti en Cannavaro nou komen voor een mooi geldbedrag + Guti? Wat denk je dan Jojomen?
Zanetti is een van de betere vuilnismannen in de biz. Nu Vieira niet komt lijkt hij mij de geschikte man om te komen en voor het eerst in zijn carriere een prijs te pakken.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:00 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ik hoef Zanetti niet en Cannavaro komt al voor een mooi geld bedrag. Verder vind ik de instelling van Guti geweldig en daarom hoeft ie niet per sé weg, als ie zelf aangeeft weg te willen vind ik het goed.
Dat veranderd niks aan mijn oordeel over hem. Hij beschikt niet over het Realniveau vind ik.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:03 schreef jojomen4 het volgende:
Guti op stoom op de training. Gewellllllllllldig
http://www.as.com/articul(...)=Tes&d_date=20040818
En Zanetti wel zeker? Ga weg man, als hij zich 3 seizoenen lang weer in de basis speelt nadat er een wereldster op z'n positie wordt gekocht bij de grootste en meeste succesvolla club van de wereld (en 3 keer verschillende seizoenen waarbij die ook nog altijd veel scoort) is ie toch echt wel goed genoeg. Zanetti die op de bank zit bij een misschien 4de of 5de club van Italie is wel goed genoegquote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat veranderd niks aan mijn oordeel over hem. Hij beschikt niet over het Realniveau vind ik.
Zanetti speelt al jaren bij Inter in de basis en is een van de weinigen voor wie ze geen vervanger aan trekken elk seizoen.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:23 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
En Zanetti wel zeker? Ga weg man, als hij zich 3 seizoenen lang weer in de basis speelt nadat er een wereldster op z'n positie wordt gekocht bij de grootste en meeste succesvolla club van de wereld (en 3 keer verschillende seizoenen waarbij die ook nog altijd veel scoort) is ie toch echt wel goed genoeg. Zanetti die op de bank zit bij een misschien 4de of 5de club van Italie is wel goed genoegLekker reëel.
![]()
Hijs iig één van mijn favo's.
Denk niet dat ie dit seizoen basis zal staan.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zanetti speelt al jaren bij Inter in de basis en is een van de weinigen voor wie ze geen vervanger aan trekken elk seizoen.
Over Perez privéleven?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:26 schreef methodmich het volgende:
Guti weet gewoon te veel, denk ik.
LOL Wie zegt dat ze hem niet houden?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:41 schreef methodmich het volgende:
Over alles en iedereen bij Real. Op basis van kwaliteit houden ze hem niet.
Bleef hij maar thuis want zodra hij op het veld komt daalt Real gelijk in achting bij elke voetbalfan.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:43 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
LOL Wie zegt dat ze hem niet houden?![]()
![]()
Dat is een wens van Ano en nog iemand. Guti blijft gewoon thuis!
Maar ze houden hem wel, ik begrijp je ff niequote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:45 schreef methodmich het volgende:
Nee, dat bedoel ik ook niet.
Op basis van kwaliteit houden ze hem niet. Daar zijn andere oorzaken voor.
Wat andere denken zal me dikke worst weze.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Bleef hij maar thuis want zodra hij op het veld komt daalt Real gelijk in achting bij elke voetbalfan.
Hij bedoelt dat Guti te veel geheimen kent. (Bijv. het buitensporige sexleven van enkele collega's ofzo) Dus zijn ze bang om hem van de hand te doen. Omdat hij dan misschien een boekje open doet bij de pers.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:48 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Maar ze houden hem wel, ik begrijp je ff nie
Oki, nu snap ik hemquote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:50 schreef methodmich het volgende:
Stel, jij werkt op een kantoor en werkt slecht. Echter, je weet dat de baas elke dag een Poolse hoer laat komen en zijn vrouw er niets van weet. Dan houdt de baas jou, maar niet op basis van kwaliteit.
Daar kunnen volgens de rioolkranten enkele Madrileense homo's over mee praten.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:53 schreef jojomen4 het volgende:
Maar dat zal de reden niet zijnGuti is een hele lieve jongen buiten het veld.
*lol*
Is dat een gayvakantieoord?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:43 schreef methodmich het volgende:
Hij viert vakantie in Sitges toch?
En Cruijf ook.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Sitges is dus het Spaanse Anne Frankplantsoen.En die van Gaal heeft er een huis.
![]()
Christiano Ronaldo zal er binnenkort ook wel een optrekje kopen.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:39 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
En Cruijf ook.
Cannavaro is ook veel geblesseerd en die is al oud vandaar dat ze die liever niet nemen. Camacho wil langzaam verjonging inbrengen of doorvoeren (hoe je dat ook zegt). Woodgate heeft volgens mij paar keer lange blessures gehad, das meer pech dan dat ie een zwak lichaam heeft.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 10:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Johnny Woodgate is regelmatig geblesseerd en dan nog 20 miljoen durven vragen. Kunnen ze beter Rio Ferdinand kopen voor 45 miljoen.
Rio is verdedigend echt niet sterk hoor. Zelfs met hem laten ze bij ManU veel steken vallen. Man op Man is ie nie goed, ik kan me een duel herrineren op Old Trafford tegen Ronaldo.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 10:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Johnny Woodgate is regelmatig geblesseerd en dan nog 20 miljoen durven vragen. Kunnen ze beter Rio Ferdinand kopen voor 45 miljoen.
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Christiano Ronaldo zal er binnenkort ook wel een optrekje kopen.
Ik denk niet dat Inter Zanetti laat gaanquote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik zeg ook niet dat ze Rio moeten kopen want 45 mil is erg veel geld vindt ik. Fabio voor 6 en Zanetti voor 12 plus Guti erbij vind ik een beter optie.
Enik kan me dat duel herrineren tegen Monacoquote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:04 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
ik kan me een duel herrineren op Old Trafford tegen Ronaldo.
Wat heeft dat met Ronaldo of Ferdinand te maken?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Enik kan me dat duel herrineren tegen Monaco![]()
Vast wel. Inter moet een beetje op de centjes letten.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Inter Zanetti laat gaan
Het zou wel moeten eigenlijk. Nu Vieira niet komt is Zanetti een goede tweede.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:36 schreef jojomen4 het volgende:
Aan wie zouden ze die moeten laten gaan? Zanetti staat niet eens in de belangstelling van Real.
Straks ga je nog roepen dat Zanetti beter is dan Helgueraquote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het zou wel moeten eigenlijk. Nu Vieira niet komt is Zanetti een goede tweede.
En waarom is Zanetti minder dan Helguera volgens jou?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:44 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Straks ga je nog roepen dat Zanetti beter is dan Helguera
Als speler is ie van meer waarde voor een teamquote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En waarom is Zanetti minder dan Helguera volgens jou?
Zeg dat wel, ik doe met je meequote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:45 schreef methodmich het volgende:
Woodgate!
Zanetti heeft veel meer rendement dan Helguera. Die man heeft een conditie waar je niet goed van wordt, ijzeren longen, inzet en werklust ten top. Javier is gewoon een fantastische voetballer.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:09 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Als speler is ie van meer waarde voor een team
Woodgate wordt in Engeland gezien als 1 van de 3 beste centrale verdedigers (Campell, die van Chelsea en Woodgate). Verder heb ik niet heel veel van hem gezien vorig jaar maar ik heb ze wel een keer op BBC over hem horen lullen en toen waren ze razend enthousiast (Moet ik wel zeggen dat die Engelsen altijd enthousiast zijn over hun eigen spel).quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:45 schreef methodmich het volgende:
Woodgate!
Dat is een paar jaar geleden, dat Woodgate goed was. Na die Aziaten-affaire en zijn transfer naar NUFC is het blessures en zwak spel wat de klok slaat.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:43 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Woodgate wordt in Engeland gezien als 1 van de 3 beste centrale verdedigers (Campell, die van Chelsea en Woodgate). Verder heb ik niet heel veel van hem gezien vorig jaar maar ik heb ze wel een keer op BBC over hem horen lullen en toen waren ze razend enthousiast (Moet ik wel zeggen dat die Engelsen altijd enthousiast zijn over hun eigen spel).
Ik geloof wel in hem.
Dat is denk ik die van Chelsea waar Jojomen op doelt.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:26 schreef -Vaduz- het volgende:
En John Terry.
klopt, maar hij moest ff bij naam worden genoemd.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:27 schreef methodmich het volgende:
Die noemde hij al, dat was "die van Chelsea".
jupquote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
klopt, maar hij moest ff bij naam worden genoemd.
quote:Real Madrid betaalt 20 miljoen voor Woodgate
20/8/2004 14:50
Er waren wat zorgen over de keuring, maar de laatste hobbel werd genomen. En dus verhuist Jonathan Woodgate van Newcastle United naar Real Madrid.
De clubs hadden elkaar al gevonden in een afkoopsom. Real Madrid betaalt Newcastle United twintig miljoen euro voor de 24-jarige Engelse international. Ook de speler bereikte in hoog tempo een principeakkoord met de Koninklijke.
De medische keuring, de laatste hobbel, werd met enige zorg tegemoet gezien. Woodgate geldt als blessuregevoelig. Door zijn fysieke problemen speelde hij sinds januari 2003 slechts 37 van de 128 mogelijke wedstrijden voor Newcastle United.
Hoewel Woodgate al sinds april aan de kant staat met een dijbeenblessure kwamen er bij de medische keuring geen problemen aan het licht. De Engelse international zet zijn handtekening onder een contract voor vier jaar, met een optie voor een vijfde seizoen.
En terecht... Nou ja, Woodgate kan tenminste nog een beetje verdedigen en zal wel een basisplaats hebben, maar waar zijn we nou mee bezig zeg?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:41 schreef mr_anonimous het volgende:
VI. NL ook.
[..]Dit gaat de verkeerde kant op volgens mij. Liverpool en Newcastle liggen in een deuk om Perez en Camacho.
Jawel grote namen van 5 jaar geleden.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:49 schreef DutchGooner het volgende:
Geen "grote" naam dit jaar jongens?
Owen is idd "over the hill" als je het mij vraagtquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jawel grote namen van 5 jaar geleden.Owen en Woodgate kunnen gelijk in het home of history worden geplaatst.
Van Hooijdonk? Maar ja,die is commercieel gezien niet aantrekkelijkquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:00 schreef mr_anonimous het volgende:
. Zijn pass en vrije trap zijn een geducht wapen. En commercieel gezien is hij ook een cashcow.
Pierre's vrije trap is beter dan die van Becks idd. Maar Becks pass is beter. Pierre had ik geen vreemde aankoop gevonden trouwens. Real heeft zelf kennis gemaakt met de vrije trappen van Pierre. Perez legt ook te veel nadruk op commercialiteit. Ik vind dat teambelang voorop staat.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Van Hooijdonk? Maar ja,die is commercieel gezien niet aantrekkelijk
Veels te veel geld.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:07 schreef DutchGooner het volgende:Lees nu pas wat ze voor Woodgate hebben betaald,Cheers!
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Veels te veel geld.
Op Woodgate lijden ze verliesquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Real verdiend het wel terug met shirtjes enzo maar toch blijf ik het onbegrijpelijk vinden. Twee spelers kopen die al jaren geregeld geblesseerd zijn.
De Victor Sikora van Real.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Op Woodgate lijden ze verlies
Veel wel ja. Alleen Kevin Keegan was volgens mij wel succesvol bij HSV.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 18:03 schreef zjroentje het volgende:
Wat moet je nou met Engelsen als Real zijnde. Die gasten floppen altijd in het buitenland.
en David Loggie natuurlijkquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 18:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Veel wel ja. Alleen Kevin Keegan was volgens mij wel succesvol bij HSV.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 18:13 schreef MaxPower het volgende:
Woodgate wordt in Engeland toch wel als de beste centrale verdediger beschouwd. Maar dan nog is ie minder dan talloze Italiaanse toppers lijkt me.
Bijna 10, vrees ik.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 18:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]Je ziet er een paar over het hoofd vrees ik
Wie gaat er dan een shirtje met Woodgatequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Real verdiend het wel terug met shirtjes enzo maar toch blijf ik het onbegrijpelijk vinden. Twee spelers kopen die al jaren geregeld geblesseerd zijn.
niks maar ik vond dat gewoon leuk om te zeggenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:25 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Ronaldo of Ferdinand te maken?
Zanetti vertekt niet.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vast wel. Inter moet een beetje op de centjes letten.
Nee hoor. Owen gaat flitsen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Owen is idd "over the hill" als je het mij vraagt
In het 2e van Real denk ikquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:06 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Nee hoor. Owen gaat flitsen.![]()
Waarom Morientes laten spelen als een goedspelende Owen veel meer shirtjes verkoopt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
In het 2e van Real denk ik
Hij zal niet goedspelen,incidenteel misschien als ie al een kans krijgtquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:11 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Waarom Morientes laten spelen als een goedspelende Owen veel meer shirtjes verkoopt.![]()
Als ie niet geblesseerd was....quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 12:55 schreef jojomen4 het volgende:
20 Miljoen voor iemand die nog 6 jaar mee kan op topniveau is niet veel.
Precies. Hadden ze Ashley Cole, Wayne Bridge of John Terry gekocht dan had ik het logisch gevonden. Mannen die al jaren presteren. Maar Woodgate heeft al een tijdje niks laten zien.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 14:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Als ie niet geblesseerd was....
Als het echt zo'n goeie was had ie wel bij manyoo of Arsenal gespeeld in Engeland,Real onwaardig IMO
Ik geloof dat hij ook geregeld aan polsgymnastiek in de pubs doet.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 16:29 schreef methodmich het volgende:
Woodgate is buiten het veld altijd een stuk beter in vorm dan binnen het veld.
Vooral in de Aziatische wijk.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 16:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij ook geregeld aan polsgymnastiek in de pubs doet.
Cole is verdedigend zwak. Terry presteerd niet al jaren en Bridge staat bij een "mindere" club niet eens basis. Bridge speelt trouwens niet eens in het centrum dus hem erbij halen heeft weinig zin. Cole speelt ook niet in het centrum, idem dito.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 16:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Precies. Hadden ze Ashley Cole, Wayne Bridge of John Terry gekocht dan had ik het logisch gevonden. Mannen die al jaren presteren. Maar Woodgate heeft al een tijdje niks laten zien.
Allereerst je PS: daar ben ik heb mee eens!quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 12:55 schreef jojomen4 het volgende:
Wat een huilebalkjes hiero.. en al die anti-Real fans die dubbel liggen
Ik ben er hartstikke blij mee, die kerel is verdedigend sterk! Voor de mensen die de aankoop niet begrijpen: Ze hadden nog een goeie verdediger nodig. 20 Miljoen voor iemand die nog 6 jaar mee kan op topniveau is niet veel.
Owen begrijp ik iid niet, al kan ik me voorstellen dat ze hem hebben gehaald voor de toekomst. Ook hij is pas 24 en kan nog 6 jaar mee. Op het moment dat ie nu 2 jaar kan wennen en Ronaldo vertrekt hebben we nog een 26 jarige topspits voor 12 miljoen euro. Op dit moment is ie bagger maar iedereen weet dat ie beter kan.
Laten we eerst wachten en kijken hoe Woodgate het doet, al dat gejank omdat de persoonlijke favoriete spelers niet zijn gehaald vind ik een beetje jammer. Deze 3 aankopen zijn dus niet gehaald voor de merchandise-verkoop. Zijn tactische aankopen. Als we over 10 jaar niet 3 keer de CL hebben gewonnen mag je gaan afbranden, nu nog niet. Real is altijd al succesvol geweest en zal dat komende jaren weer zijn. Ik maak me niet druk.
Welcome Jonathan![]()
Ps: Owjah.. Helguera terug op z'n plek![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 22 augustus 2004 06:20 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Cole is verdedigend zwak.
Of zo natuurlijk...quote:Op zondag 22 augustus 2004 11:09 schreef Smeich het volgende:
Dit zal wel jullie basis11 worden lijkt me zo:
------------------Casillas-----------------------
Salgado---Woodgate---Samuel---R.Carlos
---------------------Helguera------------------
Figo----------Beckham----------------Zidane
-----------------------------Raul----------------
------------------Ronaldo----------------------
op de bank: Morientes, op de tribune Owen![]()
Tsja, wat kun je ervan zeggen... geweldige Tridente natuurlijk!
idd !quote:Op zondag 22 augustus 2004 15:30 schreef mitt het volgende:
ik vind dat Raul zich ook maar moet bewijzen, ook al is hij daar God..
quote:Op zondag 22 augustus 2004 06:20 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Bridge staat bij een "mindere" club niet eens basis.
Lijkt me wel. Heb je de resultaten van de afgelopen 3,10,100 jaar niet gezien?quote:Op zondag 22 augustus 2004 15:58 schreef methodmich het volgende:
[..]
Chelsea is een mindere club?
Eerst wilde de Real fans Carvalho en nu is die naar Chelsea en dan hoeven jullie hem niet meerquote:Op zondag 22 augustus 2004 18:15 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Heb je de resultaten van de afgelopen 3,10,100 jaar niet gezien?En het feit dat ze op elke positie een betere speler hebben behalve op de plek van Woodgate/die Portugees die Real eerst wilde kopen van Porto (ben ff z'n naam kwijt (Ga-nogwat/Va-nogwat ofzo)
Verder dat verhaal van wasQ: Vieira was niet iets meer maar bijna het dubbele. En Cannavaro zou 6 mil zijn maar misschien maar 1/2 jaar mee gaan, deze jongen kan nog wat jaartjes vooruit en kan nog groeien.
Kun jij Nederlands lezen en begrijpen? Als je het wel kunt zou ik het stukje nog eens overnieuw lezen. Ik zeg niet dat ik hem niet zou willen en ik zeg dat hij de enige spelers is die op die positie beter is, je begrijpt echt niks van wat ik schreef.quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Eerst wilde de Real fans Carvalho en nu is die naar Chelsea en dan hoeven jullie hem niet meer
En is die slecht.
En anders hebben we nog zo'n Engelsman toch, voorin?quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:25 schreef jojomen4 het volgende:
Owjah over Raul...
Afgelopen zomer tijdens het EK ben ik misschien een beetje te veel voorstander geweest van z'n beschermde status.
Bij Real ben ik daar dus geen voorstander meer vanIk ga hem niet alleen beoordelen op z'n goals maar vooral op z'n spel. Als ie nie goed speelt dan maar Morientes erin, die scoort aan de lopende band
![]()
Zelfde geld voor Ronaldo.. al moeten we die alleen wat tijd geven denk ik. Die heeft overal en altijd goals gemaakt (dat ik waar we hem op moeten beoordelen).
quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:22 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Kun jij Nederlands lezen en begrijpen? Als je het wel kunt zou ik het stukje nog eens overnieuw lezen. Ik zeg niet dat ik hem niet zou willen en ik zeg dat hij de enige spelers is die op die positie beter is, je begrijpt echt niks van wat ik schreef.
Gelukkig geef je toe dat je het niet begreep!quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:45 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Gelukkig geef je toe dat je het niet begreep!
quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
![]()
*geeft niks toe*
Jij denkt dat Pavel een echte middenvelder is die ongeveer hetzelfde speeld als Helguera/Vieira, toch? Pavel is een middenvelder die achter de spitsen speelt, daar hebben we el al genoeg van.quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Jojo ik zal die twee 'geweldige aankopen' niet direct afkraken. Ze krijgen eerst een kans maar zodra ik vind dat ze niks toevoegen ga ik weer lopen roepen om Pavel of Javier.
Maar als jij een onafhankelijke keuze moet maken waarbij je een winnaar moet aanwijzen voor komend CL seizoen dan kun je beter Real zeggen, die presteren daar een stuk beter in.quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:23 schreef methodmich het volgende:
Toch vind ik niet dat je kan zeggen dat Bridge bij "een mindere club" speelt. Je kan goed voor de dag komen met Chelsea op je CV.
Staat ie nu nog basis?quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:46 schreef methodmich het volgende:
Ja okee, maar ik vind het nogal wat om de vaste linksback van Chelsea als speler van "een mindere club" af te doen. Dan denk ik meer aan Blackburn e.d.
dat hebben we afgelopen seizoen gezienquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:27 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Maar als jij een onafhankelijke keuze moet maken waarbij je een winnaar moet aanwijzen voor komend CL seizoen dan kun je beter Real zeggen, die presteren daar een stuk beter in.
Ja dat begrijp ik wel maar ik zeg het omdat ze over de afgelopen 100 jaar het vaakst hebben gewonnen. De kans is dat ook het grootst dat zijn weer zullen winnen (vooral omdat het weer dicht bij elkaar zit), als je er dan 1 moet kiezen om je geld erop te zetten is het verstandigst om het op Real te zetten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
dat hebben we afgelopen seizoen gezien
IMO is er geen uitgesproken favoriet voor de CL titel;Real,Chelsea,Milan,Arsenal,Barcelona,zegt U het maar
Pavel zou ook goed achter Zidane en Figo kunnen spelen. Pavel kan namelijk wel een bal afpakken en er dan iets leuks mee doen. Verder speelt Pavel bij Tsjechië en zijn clubs ook altijd de vuilnisman.quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:42 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Jij denkt dat Pavel een echte middenvelder is die ongeveer hetzelfde speeld als Helguera/Vieira, toch? Pavel is een middenvelder die achter de spitsen speelt, daar hebben we el al genoeg van.
Hou op zeg, bij Juve had ie altijd of Davids of Tachinardi achter zich om het vuile werk op te knappen en bij Tsjechië heeft ie Galasek. Hij speelt kort achter de spitsen als vrijeman waardoor die in de hele voorhoede te zien is en bij Tsjechië komt ie van links maar heeft ie een vrije rol, net als Zidane bij Real.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Pavel zou ook goed achter Zidane en Figo kunnen spelen. Pavel kan namelijk wel een bal afpakken en er dan iets leuks mee doen. Verder speelt Pavel bij Tsjechië en zijn clubs ook altijd de vuilnisman.
We gaan Pavel toch niet met Beckham vergelijken. Want Beckham haalt bij lange na niet het niveau van Nedved. Misschien is Pavel bij Juve de opvolger van Zidane. Maar als je goed naar wedstrijden van Tsjechië had gekeken zag je dat Pavel over het hele veld liep en zowel aanvallend als verdedigend de bepalende man was. Zo'n speler heeft Real nodig.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:46 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Hou op zeg, bij Juve had ie altijd of Davids of Tachinardi achter zich om het vuile werk op te knappen en bij Tsjechië heeft ie Galasek. Hij speelt kort achter de spitsen als vrijeman waardoor die in de hele voorhoede te zien is en bij Tsjechië komt ie van links maar heeft ie een vrije rol, net als Zidane bij Real.
Hij werkt wel hard, velen zeggen dat dat is omdat ie voetballend niet in de buurt komt van de "grote" of dat zo is weet ik niet. Je kan hem ook als verdedigende middenvelder neerzetten ja.. maar dan krijgen we de zelfde onevenwichtigheid die we vorig jaar hadden. We hebben een echte verdedigende middenvelder nodig die daar van plan is te blijven staan en niet met elke aanval mee wil.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Van Bommel lijkt me dan geen slecht idee.
Ik mis ff het stukje waar ik hem met Beckham vergelijkquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
We gaan Pavel toch niet met Beckham vergelijken. Want Beckham haalt bij lange na niet het niveau van Nedved. Misschien is Pavel bij Juve de opvolger van Zidane. Maar als je goed naar wedstrijden van Tsjechië had gekeken zag je dat Pavel over het hele veld liep en zowel aanvallend als verdedigend de bepalende man was. Zo'n speler heeft Real nodig.
Jij hebt het onevenwichtigheid op het middenveld, daaruit maakte ik Beckham op. Je hebt gelijk dat hij verdedigend niet de bepalende man van Tsjechië was. Hij was de bepalende man van het team.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:59 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ik mis ff het stukje waar ik hem met Beckham vergelijkVerdedigend was ie NIET de bepalende man van Tsjechië!
en hij is redelijk goedkoopquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Van Bommel lijkt me dan geen slecht idee.
We hebben al 8 mensen die de wedstrijd kunnen beslissen met een individuele actie, nog 1 erbij is niet nodig. Verder vergelijkte ik hem niet met Beckham maar met de situatie die we anders weer zullen krijgen zoals vorig jaar (4 aanvallende middenvelders). Ik zie liever 1 Helguera met 1 hangende aanvallende middenvelder zoals: Guti, Beckham of Solari.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij hebt het onevenwichtigheid op het middenveld, daaruit maakte ik Beckham op. Je hebt gelijk dat hij verdedigend niet de bepalende man van Tsjechië was. Hij was de bepalende man van het team.
Hij liep overal hoor. Stond mensen te dekken en creeërde ook nog eens de aanvallende impulsen. Pavel is een aanwinst voor elk team en bij Real zou hij op zeker de rol van de niet gekomen Vieira met verve in vullen.
Die missen allemaal het venijn wat Nedved heeft. Daarom had ik liever gezien dat Cannavaro kwam. Helguera en Nedved achter Zidane en Figo. Helguera als meest verdedigende middenvelder en Pavel als de aanjager op het middenveld. Helguera is wel verdedigend beter dan Nedved maar hij heeft niet die werklust en passie die Nedved iedere wedstrijd brengt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:11 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
We hebben al 8 mensen die de wedstrijd kunnen beslissen met een individuele actie, nog 1 erbij is niet nodig. Verder vergelijkte ik hem niet met Beckham maar met de situatie die we anders weer zullen krijgen zoals vorig jaar (4 aanvallende middenvelders). Ik zie liever 1 Helguera met 1 hangende aanvallende middenvelder zoals: Guti, Beckham of Solari.
Wat een mazzel, belachelijk dat hij en niet Morientes inviel. Om Owen gelijk als aanwinst te zien lijkt me een beetje vroeg.quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:51 schreef jojomen4 het volgende:
Wat moet Owen nou bij Real?
mmmm beslissende actie maken in de eerste wedstrijd!![]()
Welkom Owen
Raul is aan Owen gekoppeld en Ronaldo aan Morientes dus het lijkt me vrij logisch dat hij invalt en niet Morientes. En een aanwinst is het sowieso want vorig jaar had je 2 goeie spitsen en 1 redelijke en dit jaar heb je 4 goeie spitsen dus ik snap al dat gezeur niet zo.quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat een mazzel, belachelijk dat hij en niet Morientes inviel. Om Owen gelijk als aanwinst te zien lijkt me een beetje vroeg.
Ronaldo en Morientes zijn echte nummers 9, echte afmakers Raul en Owen zijn meer zwervende spitsen, geven de laatste pass...weet niet zo goed hoe ze te omschrijven, ze lijken in ieder geval qua speelstijl op elkaar. Afhankelijk van de situatie en het soort wedstrijd kan Camacho verschillende koppeltjes maken maar ik denk dat ie in principe één van iedere soort opstelt zeg maar.quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Hebben ze koppeltjes? En of hij een aanwinst is moet echt nog maar even blijken. Oke een spits erbij is niet verkeerd.
Mmmmm... lijkt me wel. Als je als nieuwe zwaar bekritiseerde aankoop in de 1ste wedstrijd de winnende actie maakt ben je voor mij wel de man ja.quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Nu is hij dus gelijk de man? Ik wacht nog even een paar wedstrijdjes af voor mijn oordeel. (misschien zelfs een heel seizoen.)
Het gaat mij om constante prestaties. Bij LFC heeft hij ook nooit constant gepresteerd. Dan weer een vormcrisis, dan weer een blessure. Ik blijf nog even gereserveerd.quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:23 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Mmmmm... lijkt me wel. Als je als nieuwe zwaar bekritiseerde aankoop in de 1ste wedstrijd de winnende actie maakt ben je voor mij wel de man ja.
En misschien wat van die vedetten op de bank maar eens lozen. Ik snap gewoon echt niet waarom ze bijvoorbeeld Owen gehaald hebben.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik denk er weer over om de lobby Nedved/Zanetti weer op te starten!
Nee zoals je al in eerdere posts van mij hebt kunnen lezen ben ik daar ook niet zo'n fan van. Mannen als Nedved (scoort vanavond toch weer een goal) en Zanetti waren veel noodzakelijker dan een vierde spits.quote:Op donderdag 16 september 2004 00:08 schreef Toewan het volgende:
[..]
En misschien wat van die vedetten op de bank maar eens lozen. Ik snap gewoon echt niet waarom ze bijvoorbeeld Owen gehaald hebben.
Je hebt het recht om te lachen. Jullie hebben aardige aankopen gedaan (met name Giuly) en wie kopen wij Owen en Woodgate.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:25 schreef ASSpirine het volgende:
Ja jongens, dat ziet er toch niet zo goed uit voor jullie
in eigen competitie 2 keer nipt met 1-0 gewonnen
en nu dit, een 3-0 nederlaag !!!
maarjah, nu AS Roma toch een sanctie te wachten staat (puntenaftrek of uitsluiting) is het niet zo moeilijk om de volgende ronde te halen
Het lijkt wel alsof ze daar kijken welke naam op de (merchandise) shirts het best kan verkopen.quote:Op donderdag 16 september 2004 00:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee zoals je al in eerdere posts van mij hebt kunnen lezen ben ik daar ook niet zo'n fan van. Mannen als Nedved (scoort vanavond toch weer een goal) en Zanetti waren veel noodzakelijker dan een vierde spits.
Larssonquote:Op donderdag 16 september 2004 00:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je hebt het recht om te lachen. Jullie hebben aardige aankopen gedaan (met name Giuly) en wie kopen wij Owen en Woodgate.![]()
Maar goed materiaal mag van mij ook wat kosten hoor. Ze hadden ten eerste voor Vieira een flink pak geld neer moeten tellen dan had hij gewoon gekomen denk ik. Was hij toch niet gekomen hadden ze een nog flinker pak geld voor Nedved neer moeten tellen en ipv die Woodgate had natuurlijk Cannavaro in een wit shirt moeten spelen ipv een wit met zwart gestreept shirt.quote:Op donderdag 16 september 2004 00:21 schreef Toewan het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof ze daar kijken welke naam op de (merchandise) shirts het best kan verkopen.(Al zal Nedved ook wel goed verkopen hoor).
Maareh, ik denk ook niet dat je Nedved voor het geld dat voor Owen is betaald gehaald kon worden hoor. Zal wel heel wat meer moeten kosten.
Owen was ook bij LFC niet echt goed.quote:Op donderdag 16 september 2004 00:24 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Larsson
Tjah, Raul doet het al een tijdje niet goed, dus daarom waren ze bang
dus Owen komt
Owen is chronisch slecht de afgelopen seizoen, tijdens het EK was hij ook rampzalig..quote:Op donderdag 16 september 2004 00:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Owen was ook bij LFC niet echt goed.
dat vond ik ook alquote:Op donderdag 16 september 2004 00:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Owen was ook bij LFC niet echt goed.
Het is zo'n momentenman. Hij heeft soms goede momenten maar meer slechte momenten.quote:Op donderdag 16 september 2004 00:29 schreef mitt het volgende:
[..]
Owen is chronisch slecht de afgelopen seizoen, tijdens het EK was hij ook rampzalig..
3-0 verliezenBest sneu eigenlijk
Triest eigenlijk pieken op je 18de en dat nooit meer kunnen evenaren.quote:Op donderdag 16 september 2004 00:29 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
dat vond ik ook al
Bij Liverpool stond hij stil
zag je ook hoe hij in het nationale elf speelde, daar ging het ook al niet goed
ahja, dat zie je tegenwoordig vaker en vaker...quote:Op donderdag 16 september 2004 00:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Triest eigenlijk pieken op je 18de en dat nooit meer kunnen evenaren.
De verkeerde club voor hem.quote:Op donderdag 16 september 2004 00:47 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
ahja, dat zie je tegenwoordig vaker en vaker...
Maar zal ik het zo zeggen, verkeerde club had hij, en momenteel ook
Het Van der Vaart-syndroomquote:Op donderdag 16 september 2004 00:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Triest eigenlijk pieken op je 18de en dat nooit meer kunnen evenaren.
Zou Mike ook op de hoer van Amsterdam hebben gelegen? Die dalende lijn in VDV's ontwikkeling is namelijk ingezet sinds hij met haar heeft.quote:Op donderdag 16 september 2004 00:55 schreef WasQ het volgende:
[..]
Het Van der Vaart-syndroom
Alles valt ineens samen!quote:Op donderdag 16 september 2004 01:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zou Mike ook op de hoer van Amsterdam hebben gelegen? Die dalende lijn in VDV's ontwikkeling is namelijk ingezet sinds hij met haar heeft.
Ze had ook met Maarten Atmodikoro. Kijk ook hoe het met hem is afgelopen. Volgens mij vallen alle mislukking van de laatste 10 jaar aan Silvie Meis te linken.quote:Op donderdag 16 september 2004 01:56 schreef WasQ het volgende:
[..]
Alles valt ineens samen!
als die nog mogen meedoen tenminstequote:Op donderdag 16 september 2004 19:01 schreef gras het volgende:
AS Roma. Thuis nog wel.
Thanx Smeich.quote:Op zaterdag 18 september 2004 06:14 schreef Smeich het volgende:
PRIMERA DIVISIÓN 2004/2005
Staat t hele speelschema in, handig dacht ik zo
als je t persé nu wilt weten, uit bij Espanyol. Ik hoop dat Espanyol hun lijn doortrekt, zijn goed bezig! 3-1
Ben jij de dader soms Popolon?quote:Op zondag 19 september 2004 14:13 schreef popolon het volgende:
Heerlijk
Als het aan mij zou liggen zouden ze degraderen, nee dus.quote:Op zondag 19 september 2004 14:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ben jij de dader soms Popolon?
dit topic is wel een stuk stiller geworden adn vorig seizoenquote:Op zondag 19 september 2004 15:40 schreef pfaf het volgende:
Gaat lekker.
Dat vraag ik me ook af. En Tommie heb ik hier ook al een tijdje niet gezien.quote:Op zondag 19 september 2004 16:03 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Waar is jojo4?
zij hebben eindelijk door dat Real toch geen goede club isquote:Op zondag 19 september 2004 16:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. En Tommie heb ik hier ook al een tijdje niet gezien.
Al zouden zij van hun geloof af gestapt zijn (wat ik sterk betwijfel) dan zal ik het nooit doen. Mijn opa zou me vermoorden. En ik ben al gewoon te lang supporter.quote:Op zondag 19 september 2004 16:15 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
zij hebben eindelijk door dat Real toch geen goede club is
nu moet jij dat nog beseffen
whehe geloofquote:Op zondag 19 september 2004 16:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Al zouden zij van hun geloof af gestapt zijn (wat ik sterk betwijfel) dan zal ik het nooit doen. Mijn opa zou me vermoorden.
Yep. Daarom ben je supporter toch.quote:Op zondag 19 september 2004 16:19 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
whehe geloof![]()
dus er blijft altijd minstens 1 Die-hard madrileen over
damn
trouwens, waarom word er dinsdag en woensdag ook gespeeldquote:Op zondag 19 september 2004 16:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Yep. Daarom ben je supporter toch.
Hij wil niet loaden bij mij.quote:Op zondag 19 september 2004 16:29 schreef ASSpirine het volgende:
dinsdag is die van real
staat op lfp site, check maar
Ik heb me witte badhanddoek al klaar liggen.quote:Op zondag 19 september 2004 16:31 schreef ASSpirine het volgende:
ik vrees dat de wedstrijd van Osasuna voor jullie nog te vroeg komt
straks weer puntenverlies, dan heeft de trainer een hele moeilijke tijd in het vooruitzicht
of gebruik je bedlakenquote:Op zondag 19 september 2004 16:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb me witte badhanddoek al klaar liggen.
jullie hebben idd een brede selectie, maar daar zijn de meesten maar midelmatige spelersquote:Op zondag 19 september 2004 16:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Het moest een keer mis gaan. Ik ben daar gewoon eerlijk in. Ik ben niet blij met bepaalde versterkingen. Verder had ik graag gezien dat er enkele spelers vertrokken deze zomer.
Bij Roma..quote:Op zondag 19 september 2004 16:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik vind van wel. Scoorde bij Roma elke wedstrijd een ruime voldoende (7of 7,5). Misschien heeft hij wat aanpassingsprobleempjes. Hij is tenslotte Italiaans verdedigen gewend. Over die middelmatige wissels heb ik ook onlangs geklaagd maar Jojo was het daar niet mee eens. Bravo vind ik niet van Realkwaliteit, Guti ook niet en Pavon al helemaal niet. En over die Engelsen heb ik al genoeg over gezegd. Solari, Morientes en Mejia zijn de enige Realwaardige wisselspelers in mijn optiek.
Ahhhh...Ronaldinho....geen twijfel mogelijk....quote:Op zondag 19 september 2004 20:33 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Trouwens, Ronaldinho of Beckham?
Dit zit uit te huilenquote:Op zondag 19 september 2004 16:03 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Waar is jojo4?
Het is niet eens tegenwerkenquote:Op zondag 19 september 2004 22:14 schreef Smeich het volgende:
Hij zal zich wel eindelijk realiseren dat hij geen voetbalteam coacht maar een voetbalcircus. Het ziet er idd naar uit dat Camacho morgenvroeg met Perez om de tafel gaat zitten. Vanavond had hij over de telefoon aan Perez laten weten dat hij wilt stoppen, maar Perez wou t tot morgenvroeg laten wachten. Camacho liet schijnbaar weten dat hij niet om te praten is en dat hij zeker zal vertrekken.
Camacho, wat een zwakkeling zeg! ba bah. Als de spelers je tegenwerken ofzo, zet ze dan lekker op de bank neer en speel met reservespelers.
Give the man some time! Als hij er een beetje aan gewend is, zal hij jullie circusaap af stoppen.quote:Op zondag 19 september 2004 20:33 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Bij Roma..
het gaat nu om hoe hij bij Real speelt
Bij jullie is het zo, Of ze zijn goed of ze zijn middelmatig
niet ertussen in
Trouwens, Ronaldinho of Beckham?
Ik begin weer met lobbyen voor Pavel en Zanetti. Fuck die Engelsen!quote:Op zondag 19 september 2004 21:29 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dit zit uit te huilenWat een kutzooi zeg, het verliezen vind ik niet erg.. maar het spel lijkt echt helemaaaaaaaaaal nergens op, vorig jaar was het het merendeel van het seizoen goed alleen op het einde liep het om 1 of andere reden niet. Dit jaar heb ik nog niks goeds gezien
Vooral de wedstrijd tegen Leverkusen was toch wel een dieptepunt
vanaf het begin liep het niet. Tot nu toe is het niet erg, het seizoen is net begonnen.. het is alleen te hopen dat er binnen een paar weken wel chemie is.
BTW: Camacho vraagt Perez om weg te mogen gaan, zegt AS.com Het geen artikel maar alleen een "kopje"... vreemd..
quote:Camacho vraagt Perez om ontslag bij Real Madrid
José Antonio Camacho heeft bij voorzitter Florentino Perez zijn ontslag als trainer van Real Madrid ingediend. De coach kwam tot zijn verzoek na de teleurstellende start in zowel de Primera División als de Champions League.
Perez heeft het verzoek van zijn trainer overigens (nog) niet geaccepteerd. De president van de club liet Camacho weten toch maar vooral geen overhaaste beslissing te nemen en er nog een nachtje over te slapen. 'Laten we op maandag defenitieve knopen doorhakken', zo stelde de preses voor.
De coach, die na een Portugees avontuur bij Benfica pas afgelopen zomer in Bernabéu begon, liet zijn voorzitter echter weten dat hij de huidige spelersgroep, bestaande uit onder anderen Zinedine Zidane, David Beckham, Luis Figo, Michael Owen, Ronaldo, Raúl en Roberto Carlos, niet beter zou kunnen maken.
Real Madrid begon de lopende Primera División met vijf verliespunten in de eerste twee wedstrijden. Zaterdagavond startte Camacho het uitduel bij Espanyol met Raúl en Beckham op de bank, maar het gevolg was desastreus: de Koninklijke verloor met 1-0.
Ook de in Champions League kenden Real Madrid en José Antonio Camacho een dramatische start. Bij Bayer Leverkusen werd vorige week met 3-0 verloren.
Vi.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |