ik zeg dit omdat je theorie allang is onderuit gehaald, maar dat blijkbaar nog steeds niet tot jou doordringt...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:06 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Zeg je dit omdat je mijn theorie niet kan oneruit halen?
Als jij beweert dat optellen en delen hetzelfde is, heb je t toch zeker wel zelf bedacht, hoor....quote:Wiskunde liegt toch niet. Ik snap dat het allemaal moeilijk tot je door kan dringen, maar ik heb de wiskunde niet zelf bedacht.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:43 schreef Haushofer het volgende:
Maar ff serieus Rude,ga je ons nog vertellen wat voor schoolverleden je hebt? Of heb je voor t gemak je school maar niet afgemaakt, met het idee " ik kan wel zonder" ? Want zo kom je wel op mij over. Je meent immers ook zonder enige logica te kunnen.
1+1=1.quote:Ab/Ab + Bc/Bc = Ac/Ac
1+1=1....als je 1 sec bij 1 km optelt krijg je vanzelf 1 km/sec.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:34 schreef Haushofer het volgende:
[..]
1+1=1.
Daar moet iets mis mee zijn....Gokje.
Door sec bij afstand op te tellen krijg je dus als antwoord km/sec en niet Km +secquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:52 schreef Haushofer het volgende:
Nee, 2 verschillende grootheden bij elkaar optellen mag niet. net zomin als door 0/0. Het is niet gedefinieerd.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:43 schreef Haushofer het volgende:
Maar ff serieus Rude,ga je ons nog vertellen wat voor schoolverleden je hebt?
1 appel + 1 peer is niet 1 appel/peer, zucht, jij bent zoooooooo DOMquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:04 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Door sec bij afstand op te tellen krijg je dus als antwoord km/sec en niet Km +sec
Vandaar dat Ab/Ab + Bc/Bc = Ac/Ac
Als Ab de tijd is en Bc de kilomers is Ab + Bc dus Km/sec
Wat jullie doen is dus fout....1 km + 1 sec = 1 Km/sec en niet 2
Je kunt verschillende grootheden niet zomaar bij elkaar optellen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:25 schreef Pie.er het volgende:
En je bent nou serieus aan het verdedigen dat 1+1=1. Kom op zeg. Accepteer nou eens dat je het bij het verkeerde eind hebt.
1+1=2
Of het nou over koeien, kilometers, peren, Duitsers, fietsen of appeltaarten gaat. Als je dat gaat ontkennen dan ben je de grens van volhardend naar stronteigenwijs nou wel gepasseerd hoor.
Inderdaad: je mag ze niet optellen!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:33 schreef rudeonline het volgende:
Je kunt verschillende grootheden niet zomaar bij elkaar optellen.
1 kip plus 1 ei = 2 items. Klopt
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Maar om het correct op te schrijven is
1 kip plus 1 ei gewwoon 1 kip/ei.
Maar jij zegt, 1 sec + 300.000 km is 300000 km/sec, en dat is fout, als je dat niet doorhebt, schat ik je iq zo rond de 50 (je zit nu op 65)quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:33 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Je kunt verschillende grootheden niet zomaar bij elkaar optellen.
1 kip plus 1 ei = 2 items. Klopt
Maar om het correct op te schrijven is
! kip plus 1 ei gewwoon 1 kip/ei.
Als je in 1 sec 300.000 km aflegt is dat 300.000 km/sec en niet 300.001.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:38 schreef Haushofer het volgende:
10 km + 10 km is inderdaad 1. Geen 1 kilometer, geen 1 seconde, nee, gewoon 1.
Maar 22 km + 22 km is nog steeds 42 km. Dat is een uitzondering.
Ben je nou echt zo ongelovelijk stompzinnig, of doe je maar alsof....?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:04 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Door sec bij afstand op te tellen krijg je dus als antwoord km/sec en niet Km +sec
(een cel ) die zich deelt vermenigvuldigt zich( ongeslachtelijk)quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:47 schreef MeneerGiraffe het volgende:
delen = vermenigvuldigen
Is delen niet het tegenovergestelde van vermenigvuldigen......... 2 x 2=4 4/2=2 ?????quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:09 schreef Yosomite het volgende:
[..]
(een cel ) die zich deelt vermenigvuldigt zich( ongeslachtelijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |