Als je niet weet hoe IRC werkt, dan staat hier een lijstje met veelgestelde vragen. Daar staat ook in hoe je een IRC programma installeert. De juiste instellingen voor de fok! IRC server voor mIRC is:
code:Maak verbinding, en tik in: /join #wfl en je bent binnen!Description: Fok! IRC server
IRC Server: irc.fok.nl
port: 6667
Kanaal: #wfl
Tot ziens in #wfl!
[Dit bericht is gewijzigd door Schorpioen op 05-07-2003 01:06]
JAJAJAJAJAJAquote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:55 schreef Haushofer het volgende:
Ja, die religie hé...misschien niet eens zo'n gek idee om het af te splitsen. Dan maar hopen dat ik niet de enige ben die in het wetenschaps-forum achterblijf....snif.......(haushofer heeft weer eens zin in een echt leuk natuurkundetopic!!!!!!!!!!!!Maar kan zo gauw niet bedenken of andere mensen dat ook willen)
quote:[00:04] <1~livEliveD> Hey #god bestond nog niet
[00:04] <1~livEliveD> Nou kan ik god moderaten
IRC stukken posten zonder overleggen is ehhh wennen dudequote:Op donderdag 10 juni 2004 00:54 schreef k3vil het volgende:
Het is altijd retegezellig:
Mwaa ik zie de humor er wel van inquote:Op donderdag 10 juni 2004 01:06 schreef livEliveD het volgende:
[..]
IRC stukken posten zonder overleggen is ehhh wennen dude [afbeelding]
Zoals het er nu staat ruk je het uit zijn verband b.t.w.
Het kwam nogal sarcastisch over. Maar tis ok blijkbaarquote:Op donderdag 10 juni 2004 01:29 schreef k3vil het volgende:
Mwaa ik zie de humor er wel van in
je hebt toch een vriendin !quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:15 schreef Haushofer het volgende:
Ja, kheb verder geen vrienden, dus dan moet het zo maar.
offtopic:quote:Description: Fok! IRC server
IRC Server: irc.fok.nl
port: 6667
Kanaal: #wfl
Nee vergeten... Misschien wel leuk idd omdat hier te posten. Iemand?quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:14 schreef Bensel het volgende:
jep, iemand een logje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |