Ik denk dat jij eerst aan een bepaald televisieprogramma mee zou moeten doen om in aanmerking te komen voor een huwelijkquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:02 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik denk dat je eerst aan een bepaald soort televisieprogramma mee zou moeten doen om in aanmerking te komen. Maar ik zal kijken of ik een wat minder gezegende vriendin voor je heb. Ik gun het je, echt. Je hebt een mooi karakter enzo.![]()
Onder anderequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:03 schreef Anthraxx het volgende:
Big Diet?
Extreme Make-over?
Jambers?
Oh nee hoor!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:04 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik denk dat jij eerst aan een bepaald televisieprogramma mee zou moeten doen om in aanmerking te komen voor een huwelijk![]()
Nog los van het feit dat ik geen huwelijk blief, denk ik dat jij beter je mond kunt houden zo lang ik geen foto postquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:04 schreef p-etr-a het volgende:
Ik denk dat jij eerst aan een bepaald televisieprogramma mee zou moeten doen om in aanmerking te komen voor een huwelijk![]()
Ik doelde meer op je persoonlijkheidquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:05 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Nog los van het feit dat ik geen huwelijk blief, denk ik dat jij beter je mond kunt houden zo lang ik geen foto post
Oh ja, dit is ONZ, jullie praten hier over dingen die er niet toe doenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:07 schreef p-etr-a het volgende:
Ik doelde meer op je persoonlijkheid
Geen probleem, goed dat je je herinnert waar het hier om draaitquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:08 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Oh ja, dit is ONZ, jullie praten hier over dingen die er niet toe doenmy bad
Het vleit me dat je meteen aan mij dacht toen er iemand ontmaagd moest worden die 23 uur per dag achter zn pc zit en vanwege goede redenen nog maagd isquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:07 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb het in ieder geval geprobeerd!
Sorryquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:09 schreef Anthraxx het volgende:
Tsk, een beetje rellen in een feestelijk topic.
23 uur? Beetje weinig niet?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:09 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Het vleit me dat je meteen aan mij dacht toen er iemand ontmaagd moest worden die 23 uur per dag achter zn pc zit en vanwege goede redenen nog maagd is![]()
Ik had net dat topic gelezen over die nerd en jou. En toen kwam dit topic voorbij, 3 maal raden aan wie ik als eerst dacht!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:09 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Het vleit me dat je meteen aan mij dacht toen er iemand ontmaagd moest worden die 23 uur per dag achter zn pc zit en vanwege goede redenen nog maagd is![]()
Zo een heb ik al, heb je niet op de link geklikt?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:09 schreef Witchfynder het volgende:
Dames, jullie hebben geen idee wat een groot geschapen wild seksbeest jullie in huis kunnen laten! Hij doet rollenspellen, for god's sake! Wat je maar wilt, hij kan het. Hij ragt je af terwijl hij je huiskamer een make-over geeft. Hoeveel mannen kunnen dat?
Welke link?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:12 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Zo een heb ik al, heb je niet op de link geklikt?
Jij weet wat ik misloopquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:15 schreef Witchfynder het volgende:
Srory, niet gezien. En tóch moet je Anthraxx eens proberen.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:17 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Rollenspellen? Vergeet + 4 fire damage dragon scale condoom niet voor extra skillz
Zijn nerds aantrekkelijk?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:16 schreef Anthraxx het volgende:
Welke link?
Hij weet alles.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:16 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Jij weet wat ik misloop![]()
OUCH.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Big Diet?
Extreme Make-over?
Jambers?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:18 schreef Vahlto_II het volgende:
[..]
OUCH.
Be nice. Don't make me post... THE PHOTO!!!.
Ik own jou met een +8 sperm sanctuary adamantium pessarium (+4)quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:17 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Rollenspellen? Vergeet + 4 fire damage dragon scale condoom niet voor extra skillz
Jazekerquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:18 schreef Zwansen het volgende:
Jullie zijn nu gelukkig bij elkaar ofzo?
Digitaal telt niet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:20 schreef Anthraxx het volgende:
Het is overigens wel grappig dat de meeste denken dat ik geen sociaal leven heb.![]()
Mên die gast zal geen sexgebrek hebben!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:20 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Jazeker![]()
I taught him all he knows.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hij weet alles.
Sluwe vosch....maar je hebt geen rekening gehouden met het feit dat ik de ring "Daktari" onder mijn Improved Mythril Gauntlet met + 30% armorclass-materia draag. De ring van Daktari heb ik gekregen vanwege mijn diensten voor het Elven koninkrijk dat ik bevrijd heb van het kwaadaardige juk van Heer Spaghetti en zijn minions.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:19 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik own jou met een +8 sperm sanctuary adamantium pessarium (+4)![]()
Ik welquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:21 schreef Zwansen het volgende:
Mên die gast zal geen sexgebrek hebben!
And look where it brought him!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:22 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
I taught him all he knows.
In dat topic zeg je anders dat je nerds best ok vind.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:23 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik welnerds....
![]()
Maar wacht! *onder jurk zoekt*quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:22 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Sluwe vosch....maar je hebt geen rekening gehouden met het feit dat ik de ring "Daktari" onder mijn Improved Mythril Gauntlet met + 30% armorclass-materia draag. De ring van Daktari heb ik gekregen vanwege mijn diensten voor het Elven koninkrijk dat ik bevrijd heb van het kwaadaardige juk van Heer Spaghetti en zijn minions.
Yes. And is that before or after I screwed them?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:24 schreef Anthraxx het volgende:
In dat topic zeg je anders dat je nerds best ok vind.
Weet ik het wie jij wel of niet neukt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:30 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Yes. And is that before or after I screwed them?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:26 schreef Witchfynder het volgende:
Sommige nerds kunnen het gemakkelijk uren vol houden. Degene die naar power metal luisteren bijvoorbeeld. Zitten helemaal vol gepompt met testosteron en energie.
Lees de draad, n00bquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:30 schreef Anthraxx het volgende:
Weet ik het wie jij wel of niet neukt.
Is edguy zo heilig dan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
HEY! NIET SPOTTEN MET EDGUY JA!
Nee, eerder een ban.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:32 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Lees de draad, n00b![]()
Heej, maar als ik jou nou neuk, en ik maak er een klaagbaaktopic over, krijg ik dan een slotje?
Voor mij dude, ja.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:33 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Is edguy zo heilig dan?
We shall find that out, after you have screwed him (well).quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:32 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Lees de draad, n00b![]()
Heej, maar als ik jou nou neuk, en ik maak er een klaagbaaktopic over, krijg ik dan een slotje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |