Ik wil foto's met jou alleen.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:28 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nee dat is het niet is een foto met een vage kennis van mij![]()
Tuurlijk schatquote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:31 schreef pkwarts het volgende:
en daarna mogen ze weer verder gamen.....
Jammer andere keer beterquote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:32 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik wil foto's met jou alleen.
maar vooruit...
kwart over 8 weg. s'ochtends douchen.... kan idd beter maar gaan slapen.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:32 schreef GinaG het volgende:
[..]
Tuurlijk schatGa nou maar lekker slapie doen ok
![]()
I know! Ongelooflijjk. Ze kan gamen, koken, kickboxen...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw God, er is een vrouw in GAM en alle kindertjes slaan op hol
Hallo Roy, heb je al foto's van je tattooquote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw God, er is een vrouw in GAM en alle kindertjes slaan op hol
Nope, vergetenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:35 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hallo Roy, heb je al foto's van je tattooEn is sword of mana een leuk spel voor de GBA
![]()
Ik ben niet zo gecharmeerd van dikke kleine gedrochten in een rood pakje met snorquote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nope, vergetenen mwah niet echt. Je kan beter voor Mario & Luig gaan
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:37 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik ben niet zo gecharmeerd van dikke kleine gedrochten in een rood pakje met snor![]()
Ik heb nog nooit een spel van ze gespeeld, maar ik kan me een de televisie serie nog van ze herinneren voor kinderen, met echte volwassenen in de rollen. Trauma'squote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je vind Mario niet leuk? Ook niet de oude delen van de NES en SNES? Dan kan je M&L beter later liggen... Ga dan voor Final Fantasy Tactics !
Jaquote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:41 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een spel van ze gespeeld, maar ik kan me een de televisie serie nog van ze herinneren voor kinderen, met echte volwassenen in de rollen. Trauma's![]()
nu al?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Anyway, bedtijd
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:41 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een spel van ze gespeeld, maar ik kan me een de televisie serie nog van ze herinneren voor kinderen, met echte volwassenen in de rollen. Trauma's![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:31 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik ben jullie zat. Ik ga op vakantie. Mzzl.
nu nog?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:31 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik ben jullie zat. Ik ga op vakantie. Mzzl.
al overwogen dat jij misschien degene bent die sucked?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:16 schreef rockstah het volgende:
[..]
nu nog?
ohja, ik heb trouwens besloten niet meer te irriteren. het begint een beetje te sucken
heel fok! eik. en ik zit er pas een jaar, en ik vind het nu al sucken
niet dat ik ooit weg ga ofzo. maar toch. het sucked
ik zeg toch dat het irriteren suckedquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:30 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
al overwogen dat jij misschien degene bent die sucked? :')
Dit wil je niet uit de contekst lezen, geloof me.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:30 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
al overwogen dat jij misschien degene bent die sucked?
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:15 schreef speknek het volgende:
Spekkeh is terug van vakantie.
En boy was it good...
[afbeelding].
Koop een koptelefoonquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:35 schreef GinaG het volgende:
Vanochtend mensen geirriteerd met mijn GBAEr zat een jongen naast mij die probeerde wanhopig te studeren maar hij werk gek van het geluid op een gegeven moment is hij maar opgestaan en ergens anders gaan zitten
![]()
Nee ik koop geen koptelefoonquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Koop een koptelefoon
Mensen die geluid maken in het OV zijn irritant
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:39 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nee ik koop geen koptelefoon![]()
Waarsschijnlijk welquote:Maarre het lukt mij niet om iets te kopen in ZeldaOf heb ik te weinig diamantjes?
Hoe wil je het anders doen?quote:Doe jij de GBA gewoon uit (dmv het schuifdingejte ernaast) of kan dat op een nettere manier?
Weet ik veel ik dacht misschien moet ik het op een nette manier afsluiten, ik bedoel mijn laptop die zet ik ook niet zomaar uit, ik sluit eerst alles netjes afquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe wil je het anders doen?
Nee ik wil dat nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:45 schreef gamecube_master het volgende:
It's the super mario bros super show
Ha ja, dat herken ik. Eerste keer dat ik op mijn GBA speelde heb ik dat boekje wel tien keer doorgespit. Op Internet gekeken, zelfs nog op een forum gevraagd, maar nergens te vinden hoe je een spel moet afsluiten... Kan dus niet, gewoon hele apparaat uitzetten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:43 schreef GinaG het volgende:
[..]
Weet ik veel ik dacht misschien moet ik het op een nette manier afsluiten, ik bedoel mijn laptop die zet ik ook niet zomaar uit, ik sluit eerst alles netjes af![]()
Gelukkigquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:52 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Ha ja, dat herken ik. Eerste keer dat ik op mijn GBA speelde heb ik dat boekje wel tien keer doorgespit. Op Internet gekeken, zelfs nog op een forum gevraagd, maar nergens te vinden hoe je een spel moet afsluiten... Kan dus niet, gewoon hele apparaat uitzetten.
I work out.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ziet er goed uit
Nouja eigenlijk niet, m'n buik hangt inmiddels over m'n broek heen, maar toch.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:21 schreef speknek het volgende:
I work out.
Ik hoop voor jou dat hij niet naar jou verweesquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:21 schreef speknek het volgende:
[..]
I work out.
Zie dat als een investmentquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:22 schreef speknek het volgende:
[..]
Nouja eigenlijk niet, m'n buik hangt inmiddels over m'n broek heen, maar toch.
Sorry knulliequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:53 schreef -Mzraki- het volgende:
Bén ik er een keer, Slowchatten jullie niet
Zo nog maar wat Doom 3 dan maarquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:06 schreef GinaG het volgende:
Sharkdoggie is aan het bijkomen van een heftige nacht masturberenPkwarts is naar Harderwijk, ik zit op mijn werk en heb de GBA bij me
![]()
Vertel eens wat meer over Golden Sunquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:10 schreef HomerJ het volgende:
Haal Mario & Luigi is
IK ga vanavond ook op vakantie. IK heb Golden sun 2, Mario & Luigi en Super mario advanced 4 mee dus ik za me in de auto wel vermaken
Was het buiten of binnen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:14 schreef pkwarts het volgende:
ben nu terug uit harderwijk. 'slechts' 77 foto's van de sessie gemaakt
was echt heel leuk.
onweer ruled, en dit zijn 2 baggerposts die eigenlijk niet meer kunnenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:17 schreef capibar het volgende:
he, onweer![]()
Ik ben niet echt z'on RPG-fan ik speel er meestal 1 per jaar. Ik vermaak me er goed mee maar meer moet ik niet. Maar Golden sun is echt geweldigquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:12 schreef GinaG het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over Golden Sun![]()
eerst een kwartiertje ofzo binnen, (in dat restaurant waar je onder water in de laguna kan kijken) en daarna buiten op de laguna. mijn zus op zo'n vlot en wij langs de kant.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:15 schreef GinaG het volgende:
[..]
Was het buiten of binnen?![]()
Zijn de foto's ook voor de fokkers te bewonderenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:29 schreef pkwarts het volgende:
[..]
eerst een kwartiertje ofzo binnen, (in dat restaurant waar je onder water in de laguna kan kijken) en daarna buiten op de laguna. mijn zus op zo'n vlot en wij langs de kant.
Onweer.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:17 schreef capibar het volgende:
he, onweer![]()
daarvoor hebben we iets ingenieus bedacht hequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:34 schreef GinaG het volgende:
Ik wil naar huis maar het regent de hele tijd en ik heb geen jas bij me![]()
die heb ik sowieso nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:36 schreef gieling het volgende:
[..]
daarvoor hebben we iets ingenieus bedacht he
een paraplu
Je hebt je GBA nogquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:37 schreef GinaG het volgende:
[..]
die heb ik sowieso niet![]()
Doe je de bovenste vier knoopjes van je trui los en vraag aan een mannelijke collega of hij er eentje te leen voor je heeft!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:37 schreef GinaG het volgende:
[..]
die heb ik sowieso niet![]()
Ik zit hier tussen de nerds Ir.'s die voor de Dr. titel gaanquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:44 schreef gieling het volgende:
[..]
Doe je de bovenste vier knoopjes van je trui los en vraag aan een mannelijke collega of hij er eentje te leen voor je heeft!
ik zal er ff eentje plaatsenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:50 schreef GinaG het volgende:
[..]
Zijn de foto's ook voor de fokkers te bewonderenof is het alleen voor mensen die je irl kent?
Zeg een goed rapport over hun bij je baas in te leveren?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:46 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik zit hier tussen de nerds Ir.'s die voor de Dr. titel gaanDat soort trucs werken niet op hen
![]()
Duhh, tell me something newquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:49 schreef gieling het volgende:
O, en halo is cool trouwens!
Ik heb qua werk niks met ze te maken, veel durven ze niet te zeggen tegen mijquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:50 schreef gieling het volgende:
[..]
Zeg een goed rapport over hun bij je baas in te leveren?
oh wacht, ik bedenk me net dat die foto's niet op internet mogen. je moet zoiezo toestemming aan de ouders van het kind vragen of het mag en de foto's mogen niet in de pers & media verschijnenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:48 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik zal er ff eentje plaatsen
Moet ik nu aan jou ouders toestemming vragen om een foto van je zus met een dolfijnquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:55 schreef pkwarts het volgende:
[..]
oh wacht, ik bedenk me net dat die foto's niet op internet mogen. je moet zoiezo toestemming aan de ouders van het kind vragen of het mag en de foto's mogen niet in de pers & media verschijnen
nee van die kinderen met wie ze werkt natuurlijkquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:57 schreef GinaG het volgende:
[..]
Moet ik nu aan jou ouders toestemming vragen om een foto van je zus met een dolfijn![]()
Damn, don't bite my head offquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:59 schreef pkwarts het volgende:
[..]
nee van die kinderen met wie ze werkt natuurlijk![]()
wehehequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:52 schreef GinaG het volgende:
[..]
Als ik naar eentje lach wordt hij knalrood en begint hij te stotteren![]()
grrrr....quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:00 schreef GinaG het volgende:
[..]
Damn, don't bite my head off![]()
Dat is net als zeggen: "Goh, water is nat zeg"quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:49 schreef gieling het volgende:
O, en halo is cool trouwens!
Volgens mij heb je je kansen op een paraplu verkeken meidquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:07 schreef GinaG het volgende:
Uiteraard moest ik vandag zonnodig een bloesje aan die doorschijnend wordt als het regent![]()
Ben benieuwd of ik hier ooit nog weg kom![]()
halo 2 wordt nog natterquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:09 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat is net als zeggen: "Goh, water is nat zeg"
Ik wil al sinds 2 uur s'middags weg van hierquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:12 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Volgens mij heb je je kansen op een paraplu verkeken meid
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:25 schreef gieling het volgende:
ik heb er nu al een
Hè bah, tweaknurt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:52 schreef Tain het volgende:
http://www.tweakers.net/p(...)=&Landfilter=Benelux
stink elfquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:55 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Hè bah, tweaknurt.![]()
D'r staat een foto in m'n fotoboek, heb ik puntige oren?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:00 schreef Tain het volgende:
[..]
stink elf![]()
weet je toevallig eentje met een optische ingang, zodat hij ook op je xbox kan aangesloten worden?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:52 schreef Tain het volgende:
http://www.tweakers.net/p(...)=&Landfilter=Benelux
ik heb us blaster setje + creative ddts-100quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:14 schreef pkwarts het volgende:
die logitech z-640 heeft een speciaal stukje zodat je hem op je videoconsole kan aansluiten, maar ze leggen nergens uit hoe dat precies werkt....
Geld, je doet zoveel moeite om het te krijgen, en toch laat je het zo snel weer verdwijnen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:54 schreef pkwarts het volgende:
ik heb net toch maar band of brothers besteld..... zucht......
Ohja, Ninja Gaiden moet ik ook nog kopenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:06 schreef rockstah het volgende:
pff, ooit wel eens geprobeert zonder counter en zonder izuka drop en zonder elixers met alleen een level 1 dragon sword, nunchaku en lunar langs 8 black ninjas te komen?
ik denk dat me het in een maandje wel lukt
Dat weet ik dus niet, staat niet in de briefquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:19 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Wat is er dan aan de hand? Denk je dat ze zijn kant zullen kiezen ofzo?
Nee, maar pkwarts moet op de grond slapen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:21 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet, staat niet in de brief![]()
Zo jij bent scherpquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nee, maar pkwarts moet op de grond slapen.
ieder nadeel heeft zo ook zijn voordeel; je hebt dan wel iemand om mee te halo'enquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:26 schreef GinaG het volgende:
[..]
Zo jij bent scherp![]()
Je moet met alles rekening houden vindt je nietStraks moet ik eruit en dan moet pkwarts opeens op de grond slapen, dat zou wreed zijn. Maar als hij nu alvast went dan valt het wel mee denk ik
![]()
Wie zegt dat pkwarts goed is in HALOquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:32 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
ieder nadeel heeft zo ook zijn voordeel; je hebt dan wel iemand om mee te halo'en
i'll whoop your ass punk!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:34 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wie zegt dat pkwarts goed is in HALO![]()
Ik zeg ook helemaal niet dat hij góed is, maar je hébt iig iemand om af te knallenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:34 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wie zegt dat pkwarts goed is in HALO![]()
dan heeft ze geen last van mijn ontwenningsverschijnselen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nee, maar pkwarts moet op de grond slapen.
Do you feel lucky, punk? Well, do ya?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:40 schreef pkwarts het volgende:
[..]
i'll whoop your ass punk!
Oooh ok alles is weer helder, ja iemand om af te knallen zou wel fijn zijn dan jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:40 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik zeg ook helemaal niet dat hij góed is, maar je hébt iig iemand om af te knallen
Komt wel goed, Pablo kan niet wachten om kennis met je te makenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:42 schreef pkwarts het volgende:
ga maar alvast een paar keer roti proberen te maken. anders kom je er niet in
Ja, ja praat maar stoer. I''l make u cry like a little babyquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:40 schreef pkwarts het volgende:
[..]
i'll whoop your ass punk!
ik kan ook niet wachten om kennis met hem te makenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:45 schreef GinaG het volgende:
[..]
Komt wel goed, Pablo kan niet wachten om kennis met je te maken![]()
van gelukquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:49 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ja, ja praat maar stoer. I''l make u cry like a little baby![]()
Dat denk je maar loserquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:53 schreef pkwarts het volgende:
[..]
van geluk![]()
wist je dat trouwens niet van die batterij? zit ook geen garantie op en kost een vermogen om te laten vervangenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:54 schreef -Mzraki- het volgende:
http://www.ipodsdirtysecret.com/
Evil
Ik weet er nu alles van.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:02 schreef Tain het volgende:
[..]
wist je dat trouwens niet van die batterij? zit ook geen garantie op en kost een vermogen om te laten vervangen
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:03 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik weet er nu alles van.
Mijn plannen om mijn goede, oude, Creative Nomad Jukebox 2 te vervangen met een iPod Mini zijn nu ook voorgoed voorbij.
conditie heb ik niet nodig. voor elke 2 passen die ik zet heb jij er 10 nodigquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:54 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat denk je maar loserAl je pablo slecht behandel woei, dan hoop ik dat je een goede conditie hebt
![]()
heeft ie ook minstens 4GB ruimte voor mp3'tjes?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:08 schreef mordradead het volgende:
gezeur over mp3 spelers altijd, koop gewoon een ngage
dan moet je pablo gewoon hoog in de lucht houdenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:10 schreef pkwarts het volgende:
[..]
conditie heb ik niet nodig. voor elke 2 passen die ik zet heb jij er 10 nodig![]()
Jongen als ik geweld ga gebruiken wil je alleen maar hard van mij wegrennen vandaarquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:10 schreef pkwarts het volgende:
[..]
conditie heb ik niet nodig. voor elke 2 passen die ik zet heb jij er 10 nodig![]()
je kunt er iig wel 1gb instoppen, das ook genoeg.... en lekker xvid filmpjes kijkenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:11 schreef Tain het volgende:
[..]
heeft ie ook minstens 4GB ruimte voor mp3'tjes?
hij zet zijn hand tegen je hoofd en je kan hem niet meer rakenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:11 schreef GinaG het volgende:
[..]
Jongen als ik geweld ga gebruiken wil je alleen maar hard van mij wegrennen vandaar![]()
Niet te bijdehand hequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:11 schreef mordradead het volgende:
[..]
dan moet je pablo gewoon hoog in de lucht houden
http://www.tweakers.net/nieuws/30993quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:05 schreef Tain het volgende:
[..]
reparatie was geloof ik iets van 100 euro
Oftewel belachelijk.quote:De servicedesk meldt dat het herstellen van het probleem ongeveer 250 dollar zal kosten, bijna even veel als een nieuwe iPod dus.
Jij ook alquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:12 schreef Tain het volgende:
[..]
hij zet zijn hand tegen je hoofd en je kan hem niet meer raken
$250quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:12 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
http://www.tweakers.net/nieuws/30993
http://www.tweakers.net/nieuws/29861
[..]
Oftewel belachelijk.
Ik heb mijn Creative Nomad Jukebox 2 nu ongeveer 14 maanden, en ja, de batterij is natuurlijk wat minder, die dingen leven ook niet eeuwig, nu haal ik 12 ipv 16 uur, big deal.
Ik ben nog altijd tevreden
Mijn teddybeerquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:13 schreef -Mzraki- het volgende:
sorry dat ik stoor hoor, maar wat is die Pablo eigenlijk:?
feauteaux!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:15 schreef GinaG het volgende:
[..]
Mijn teddybeerDe enige die het al 10 jaar met mij uithoudt
![]()
Heb helaas geen webcam ofzoquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:15 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
feauteaux!
op welke manier je het ook schrijft ......... gaat er dan de hele tijd over pratenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:15 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
censuur
gelukkig maarquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:16 schreef GinaG het volgende:
[..]
Heb helaas geen webcam ofzo![]()
ik zie dat beest al voor me, vroeger mooi wit en mooie wollige vacht.... nu, grijs met zweetplekken platgedrukte vacht en een huilende blik op zijn gezichtquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:17 schreef Tain het volgende:
[..]
gelukkig maar
Dude, Teddybeer.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:19 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik zie dat beest al voor me, vroeger mooi wit en mooie wollige vacht.... nu, grijs met zweetplekken platgedrukte vacht en een huilende blik op zijn gezicht
Hoe raadt je dat zoquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:19 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik zie dat beest al voor me, vroeger mooi wit en mooie wollige vacht.... nu, grijs met zweetplekken platgedrukte vacht en een huilende blik op zijn gezicht
jongen, teddybeer/knuffelbeest whatever een berenvacht dan, een ijsbeer dus hequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:20 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dude, Teddybeer.
Dude! Teddybeerquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:21 schreef mordradead het volgende:
[..]
jongen, teddybeer/knuffelbeest whatever een berenvacht dan, een ijsbeer dus he
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:22 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dude! Teddybeer
You're missing the point.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:23 schreef mordradead het volgende:
[..]ik heb gewoon gelijk man, dat zegt ze toch
No shit?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:24 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
You're missing the point.
Pablo heeft een bruin velletje dat wel, er is nog nooit een blanke in mijn bed geweestquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:23 schreef mordradead het volgende:
[..]ik heb gewoon gelijk man, dat zegt ze toch
rascistquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:26 schreef GinaG het volgende:
[..]
Pablo heeft een bruin velletje dat wel, er is nog nooit een blanke in mijn bed geweest![]()
blank beddegoed uitgezonderd![]()
Ieder zo zijn voorkeurquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:26 schreef mordradead het volgende:
[..]
rascist![]()
En jijzelf niet?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:26 schreef GinaG het volgende:
[..]
Pablo heeft een bruin velletje dat wel, er is nog nooit een blanke in mijn bed geweest![]()
blank beddegoed uitgezonderd![]()
Nee, wel 1 keer met een blanke gezoend maar toen was ik 19, als je bedenkt dat ik over een 2 weken 28 word..quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
En jijzelf niet?
Ik heb nooit een blanke teddybeer gehadquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:34 schreef mordradead het volgende:
wat heb je met een blanke teddybeer gedaan?
Hmm.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:34 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nee, wel 1 keer met een blanke gezoend maar toen was ik 19, als je bedenkt dat ik over een 2 weken 28 word..![]()
Hoe bedoel je ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:37 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Hmm.
Het kan nog erger hoor.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:35 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik heb nooit een blanke teddybeer gehad![]()
Als je nu 64 was ipv. 27.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:38 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hoe bedoel je ?
Al mijn knuffeltjes waren naaktquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:39 schreef mordradead het volgende:
[..]
dat kan natuurlijk niet he
mijn teddybeer had een blauwe broek aan, een wit shirt (met bloemetjesmotief) en een pet met een combinatie van die 2, helaas is de naad (jaja
) losgegaan en zit er nu een groot gat in de buik waardoor al dat opvulspul eruit flikkert
halo co-op laatste level op legendary hierquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:19 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Capibar en Rockstah zijn zeker aan het buitenspelen, wat lief.
Oooh je bedoelt eigenlijk er is nog hoopquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:40 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Als je nu 64 was ipv. 27.(Ben je niet, dat is duidelijk.
)
Zullen we het onderwerp eventjes veranderen? Ik ben niet zo into knuffelseks enzoquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:42 schreef GinaG het volgende:
[..]
Al mijn knuffeltjes waren naaktMijn eerste grote liefde nobbie (je weet wel die muis van dr snuggles) kreeg die had geen kleertjes, en pablo is ook naakt
![]()
Komt goed uit ik ook nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:43 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Zullen we het onderwerp eventjes veranderen? Ik ben niet zo into knuffelseks enzo
is ook alleen maar omdat ie niet kan bewegenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:15 schreef GinaG het volgende:
[..]
![]()
Nee hoor hij blijft uit vrije wil bij mijquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:45 schreef pkwarts het volgende:
[..]
is ook alleen maar omdat ie niet kan bewegen
net zoals ik uit vrije wil op de grond ga slapen zekerquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:45 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nee hoor hij blijft uit vrije wil bij mij![]()
"jij blijft hier uit vrije wil..... of anders"quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:45 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nee hoor hij blijft uit vrije wil bij mij![]()
Preciesquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:46 schreef pkwarts het volgende:
[..]
net zoals ik uit vrije wil op de grond ga slapen zeker
Kom je bij het grofvuil terechtquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:47 schreef mordradead het volgende:
[..]
"jij blijft hier uit vrije wil..... of anders"
ik wist wel wat ik zou kiezenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:48 schreef GinaG het volgende:
[..]
Kom je bij het grofvuil terecht![]()
Ik was van plan om 1 uur te gaan hardlopen, toch maar niet gedaan, kut weer hequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:46 schreef mordradead het volgende:
ik ga meedoen met de 4mijl, ik zal zo maar weer ff trainen..... best kut met dit weer
grofvuil it isquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:48 schreef GinaG het volgende:
[..]
Kom je bij het grofvuil terecht![]()
Voor altijd bij mij blijvenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:49 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik wist wel wat ik zou kiezen
Wat ben jij onddankbaar zegquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:50 schreef pkwarts het volgende:
[..]
grofvuil it is![]()
WAAR MOET IK DANKBAAR VOOR ZIJN?!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:51 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat ben jij onddankbaar zeg![]()
1 uur red ik lang niet, mijn conditie is echt slechtquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:49 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik was van plan om 1 uur te gaan hardlopen, toch maar niet gedaan, kut weer he![]()
een plek om te slapenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:51 schreef pkwarts het volgende:
[..]
WAAR MOET IK DANKBAAR VOOR ZIJN?!
Ik heb een conditite op peil te houdenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:52 schreef mordradead het volgende:
[..]
1 uur red ik lang niet, mijn conditie is echt slechtdaarom moet ik ook oefenen, ach denk ik de tijdslimiet is 1 uur dus met een beetje stevig doorwandelen kom ik ook wel aan
dat is dus MIJN plek he! ze zou MIJ dankbaar moeten zijnquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:52 schreef mordradead het volgende:
[..]
een plek om te slapen
Halo vind ik niet zo veel aan. Ben nooit zo into shooters geweest.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:43 schreef rockstah het volgende:
[..]
halo co-op laatste level op legendary hier
Dat je op de grond mag slapenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:51 schreef pkwarts het volgende:
[..]
WAAR MOET IK DANKBAAR VOOR ZIJN?!
ik ging even schoenen kopen, ik denk het is voor 1x dus ca 50 euro mogen ze kosten..... ik ben naar 5 zaken geweest en ze hadden niks voor die prijs in mijn maat.. toen maar bij de scapino wat gekochtquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:53 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik heb een conditite op peil te houdenmaar ja dan heb ik het te warm nu regent het , gaat goed zo
![]()
serieus, als je zo mensen in je leven wilt houdenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:54 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat je op de grond mag slapen![]()
ze is zo dankbaar dat jij op de grond mag slapenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:53 schreef pkwarts het volgende:
[..]
dat is dus MIJN plek he! ze zou MIJ dankbaar moeten zijn
Ik heb van die foute nike air max shit van ik weet niet hoeveel jaar terugquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:54 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik ging even schoenen kopen, ik denk het is voor 1x dus ca 50 euro mogen ze kosten..... ik ben naar 5 zaken geweest en ze hadden niks voor die prijs in mijn maat.. toen maar bij de scapino wat gekocht
Het lukt me toch aardig tot nu toequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:54 schreef pkwarts het volgende:
[..]
serieus, als je zo mensen in je leven wilt houden
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:56 schreef GinaG het volgende:
[..]
Het lukt me toch aardig tot nu toe![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:15 schreef GinaG het volgende:
[..]
![]()
ik heb ook nike'squote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:55 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik heb van die foute nike air max shit van ik weet niet hoeveel jaar terugMaar goed ik loop hard op het strand dus dat scheelt dan wel
![]()
Ach ja ik ben tenslotte een oud wijfquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:58 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik heb ook nike'smaar geen air max, die zijn echt zo 20e eeuw
daar heb je een punt.... nu heb ik aan -> timberland schoenen, niemand heeft diequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:58 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ach ja ik ben tenslotte een oud wijf![]()
ik heb nog kastanje bruine Timberlands van 10 jaar terugquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:59 schreef mordradead het volgende:
[..]
daar heb je een punt.... nu heb ik aan -> timberland schoenen, niemand heeft die
Ooh god ja jij gaat ook iets van 2.10 worden hequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:59 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik weet niet wat ik heb. Is ook meer voor de prijs dan voor iets anders, voeten groeien nog.
ik heb niet het "originele" timberland design, die zijn lelijkquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:00 schreef GinaG het volgende:
[..]
ik heb nog kastanje bruine Timberlands van 10 jaar terugZijn mijn strandwandelschoenen
Vans TNT:quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:59 schreef mordradead het volgende:
[..]
daar heb je een punt.... nu heb ik aan -> timberland schoenen, niemand heeft die
die ouwe collectie puma's zijn eigenlijk vooral voor breezrjochies, die nieuwe collectie puma's zijn wel vet (zo'n nederlander heeft sommige ontworpen natuurlijkquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:07 schreef Tain het volgende:
Ik heb puma's maat 46...
zo'n gozer uit mijn klas had van die globe's, dat zijn net van die pantoffels manquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:02 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Vans TNT:
[afbeelding]
en deze komen er aan:
Vans Dr. T.
[afbeelding]
Slick of niet?
Wat is de link tussen globe's, oftewel, goedkope prulletjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:14 schreef mordradead het volgende:
[..]
zo'n gozer uit mijn klas had van die globe's, dat zijn net van die pantoffels man
weet ik veel, toch allebei van die skateschoenenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:15 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wat is de link tussen globe's, oftewel, goedkope prulletjes
en deze kunstwerkjes.
?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:17 schreef mordradead het volgende:
[..]
weet ik veel, toch allebei van die skateschoenen
jij zegt het, iig lopen allemaal die skatelui op dat soort schoenen.............. tochquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:17 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Je gaat toch niet skaten op die vans?
Daar zijn de Vans Sho's voor gemaakt. Dat zijn overwoestbare, high-preformance skateschoenen
Die Vans die ik net liet zien zijn sneakers, absoluut niet geschikt om mee te skaten.
geen idee wat voor type dit zijn, ieder geval hele dunne zool en paar soorten stof en elastiek ding om schoen dicht mee te makenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:09 schreef mordradead het volgende:
[..]
die ouwe collectie puma's zijn eigenlijk vooral voor breezrjochies, die nieuwe collectie puma's zijn wel vet (zo'n nederlander heeft sommige ontworpen natuurlijk) totdat die kutbreezers ze weer gaan dragen natuurlijk
moet je hier komen, dan hoef je niet hard te lopenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:24 schreef mordradead het volgende:
ik had me voorgenomen om wat hard te gaan lopen als het half9 zou zijn en het niet regende...... had ik nooit moeten doen
Die rechtsonder komt me bekend voor.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:26 schreef pkwarts het volgende:
[afbeelding]
morgen ff ophangen(komen trouwens nog 4 binnen. dan houd ik echt op
)
Stuur je er ook nog 1 naar mij? Als bedankje voor het geniale idee zeg maarquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:26 schreef pkwarts het volgende:
[afbeelding]
morgen ff ophangen(komen trouwens nog 4 binnen. dan houd ik echt op
)
Aye, die heb ik zelf ook al en die hangt boven mijn PC in poster formaat van de PUquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Die rechtsonder komt me bekend voor.
ik ben door mijn emailadressen heenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:29 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Stuur je er ook nog 1 naar mij? Als bedankje voor het geniale idee zeg maar
MSN voor adres
Profiel voor MSN adres
ik kom eraanquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:25 schreef Tain het volgende:
[..]
moet je hier komen, dan hoef je niet hard te lopen
eigen email server heeft en ook nog accounts bij 2 andere servers van vriendenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:31 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik ben door mijn emailadressen heen
sorry
Kan het alleen met een provider e-mail?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:31 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik ben door mijn emailadressen heen
sorry
Ik loop er op, en ik behoor niet tot de 'skatelui'.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:19 schreef mordradead het volgende:
[..]
jij zegt het, iig lopen allemaal die skatelui op dat soort schoenen.............. toch
Mijn schoenen schijnen goed te zijn om op te skaten, alleen ik doe het niet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:50 schreef Tain het volgende:
Skate schoenen lopen lekker![]()
Word.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:50 schreef Tain het volgende:
Skate schoenen lopen lekker![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:58 schreef mordradead het volgende:
*sportief geweest is*
ik dacht eerst dat het een kat was maar het is dus een poesquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:00 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
kijk ook vooral naar het de url van het plaatje
bron = http://johnandjohn.nl/
ik volg:quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:00 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
www.dickcream.com/spinquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:06 schreef mordradead het volgende:
wat voor niewe avatar zal ik nemen?
een poes is toch een kat of ben ik nou gekquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:02 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat het een kat was maar het is dus een poes
http://userfriendly.org/quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:06 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
ik volg:
www.ctrlaltdel-online.com
www.johnandjohn.nl
www.applegeeks.com
www.little-gamers.com
http://maddox.xmission.com
www.foksuk.nl
that's it
een poes is geen kat maar een kat is wel een poesquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:08 schreef pkwarts het volgende:
[..]
een poes is toch een kat of ben ik nou gek
Das zielig.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:00 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
penny-arcadequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:09 schreef mordradead het volgende:
[..]
dat penny arcade gebeuren
heb je monty python + de rest van je bestelling nou al opgehaald?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:08 schreef pkwarts het volgende:
[..]
een poes is toch een kat of ben ik nou gek
óf je doet álles met hoofdletters, óf alleen de woorden die met hoofdletters moeten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:20 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
*Nieuwe sig heeft.*
En fokke en sukke zijn leuk.
Hmm, dat ging even fout, ja. Moet ik het maar niet in Word in elkaar knutselen en achter de helft van de woorden standaard een punt zetten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:22 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
óf je doet álles met hoofdletters, óf alleen de woorden die met hoofdletters moeten.
Niet zo. Period
ik heb geen monty python besteldquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:17 schreef mordradead het volgende:
[..]
heb je monty python + de rest van je bestelling nou al opgehaald?
de rest al wel opgehaald dan?, ik heb vanmiddag monty python opgehaald.... ik kijk er morgen wel 1, zo maar weer op bedquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:23 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik heb geen monty python besteldik had ze al op dvd
Zo, 3 woorden met hoofdletters, en die woorden horen ermee.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:22 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
óf je doet álles met hoofdletters, óf alleen de woorden die met hoofdletters moeten.
Niet zo. Period
mijne ookquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:25 schreef GinaG het volgende:
Ben er weerMijn man vindt de opening van de Olympische spelen erg intressant
![]()
Had je ook een vroeg avond in bed in de planningquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:27 schreef Rahl het volgende:
[..]
mijne ook
hoe kom je daar nou weer aanquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:25 schreef GinaG het volgende:
Ben er weerMijn pablo vindt de opening van de Olympische spelen erg intressant
![]()
Nee schatje Pablo is mijn teddybeer, Pepe is de man met wie ik (een) relatie(problemen) hebquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:29 schreef mordradead het volgende:
[..]
hoe kom je daar nou weer aan
ik dacht dat ze allebei zo heettenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:33 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nee schatje Pablo is mijn teddybeer, Pepe is de man met wie ik (een) relatie(problemen) hebVandaar dat hij die klote hoerige openingsceremonie zo veel intressanter vindt
![]()
schop hemquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:33 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nee schatje Pablo is mijn teddybeer, Pepe is de man met wie ik (een) relatie(problemen) hebVandaar dat hij die klote hoerige openingsceremonie zo veel intressanter vindt
![]()
een kat (gewoon de soort) kan een poes of een kater zijn.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:09 schreef mordradead het volgende:
[..]
een poes is geen kat maar een kat is wel een poes
edit: of was het nou andersom??? iig poes->vrouwtje, kat->mannetje beide worden vaak gebruikt om de soort aan te duiden, geen duidelijkheid zoals met mensen of honden
maar als de soort nou poes isquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:35 schreef pkwarts het volgende:
[..]
een kat (gewoon de soort) kan een poes of een kater zijn.
is dat diezelfde gast die games kinderachtig vind?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:33 schreef GinaG het volgende:
[..]
![]()
er bestaat geen soort genaamd poesquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:36 schreef mordradead het volgende:
[..]
maar als de soort nou poes is![]()
wat hoor ik nouquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:36 schreef pkwarts het volgende:
[..]
is dat diezelfde gast die games kinderachtig vind?![]()
Goed geraden dat is hem, hij is nu heel erg boos vanwege een foto met een andere gast, check mijn fotoboek naar (was die foto die ik gister probeerde te up loaden)quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:36 schreef pkwarts het volgende:
[..]
BAN HEM!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:36 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Dan is het tenminste direct uit jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:34 schreef Tain het volgende:
[..]
schop hem
en terechtquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:39 schreef GinaG het volgende:
[..]
Goed geraden dat is hem, hij is nu heel erg boos vanwege een foto met een andere gast, check mijn fotoboek naar (was die foto die ik gister probeerde te up loaden)![]()
Hij komt niet hier, durft hij niet zijn Nederlands is te slecht daarvoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:40 schreef Rahl het volgende:
[..]
BAN HEM!
Ga jij hem gelijk gevenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:40 schreef mordradead het volgende:
[..]
en terecht
hij is gewoon erg gevoelig.... dat mag tochquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:41 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ga jij hem gelijk geven![]()
Hij moet niet zo zeuren over een fotoquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:42 schreef mordradead het volgende:
[..]
hij is gewoon erg gevoelig.... dat mag toch
waarom denk je dat hij dat doet?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:42 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hij moet niet zo zeuren over een foto![]()
Dat vraag je aan mijquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:43 schreef pkwarts het volgende:
je valt toch niet op blanke mannen? waar maakt hij zich dan zo druk over?
ik denk dat hij het gewoon niet goed onder woorden kan brengen (in abn dan)quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:44 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat vraag je aan mij![]()
Omdat hij jaloers en onzeker is, maar dat is niet mijn probleemquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:43 schreef mordradead het volgende:
[..]
waarom denk je dat hij dat doet?
een hint dat hij waarschijnlijk gewoon ruzie zoektquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:44 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat vraag je aan mij![]()
dan moet je (net zoals onze vriend ht) zeggen:quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:45 schreef GinaG het volgende:
[..]
Omdat hij jaloers en onzeker is, maar dat is niet mijn probleem![]()
jaaah, dat heb je met die buitenlanders hequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:45 schreef pkwarts het volgende:
[..]
een hint dat hij waarschijnlijk gewoon ruzie zoekt
We spreken voornamelijk engels, en een beetje spaansquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:45 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik denk dat hij het gewoon niet goed onder woorden kan brengen (in abn dan)
die was echt mooiquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:47 schreef Tain het volgende:
hans teeuwen is te grof af en toe
Zeg kaboutertje waar is je puntmuts
Hij zoekt het maar uitquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:45 schreef pkwarts het volgende:
[..]
een hint dat hij waarschijnlijk gewoon ruzie zoekt
heroine dealen op een kinderboerderij.... 2 keer geweest, niet zijn beste showquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:47 schreef pkwarts het volgende:
roerbakei roerbakei........
maar hij is wel geniaalquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:47 schreef Tain het volgende:
Ik heb nou werkelijk waar nooit iets van die kerel gezien of gehoordquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:47 schreef Tain het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |