waar waar waar waar?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 07:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Doei Bluezz, over anderhalf uur zit ik weer binnen een straal van 50 meter van je.
Ik bij de bushalte, wachtend op de 10.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 07:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
waar waar waar waar?
Ik zit in de kelder van het oudenrijn
3/4 wat?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:17 schreef pfaf het volgende:
yowyowyooow nog 3/4 en ik zet een grote stap richting m'n prepedeuse.
Lekker in de stromende regen dus... ik ben net hier binnen met Busje 5quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 07:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik bij de bushalte, wachtend op de 10.
Fijn dat het gehandicaptenvervoer zo op tijd rijdtquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:36 schreef Bluezz het volgende:
ik ben net hier binnen met Busje 5
Ik heb net gezet, en er lopen hier wat groene gevalletjes over het aanrecht, zouden dat de croissantjes zijn???quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:56 schreef Bjoro het volgende:
nu lust ik wel een bakkie koffie..ennuh...zijn er nog croissantjes over ??
*houdt het enkele bij een bakkie leut *quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:03 schreef SCH het volgende:
Ik heb net gezet, en er lopen hier wat groene gevalletjes over het aanrecht, zouden dat de croissantjes zijn???
Dan eet ik ze wel alleen op.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*houdt het enkele bij een bakkie leut *
wel gezellig..misschien komt onze vriend BansheeBoy dan ook nog eens binnen lopen !!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:06 schreef SCH het volgende:
Dan eet ik ze wel alleen op.
Heb je gehoord dat ze hier naast de kroeg een moskeetje willen bouwen?![]()
Moeten we maar wat extra bier bestellen, die moslims zuipen ons onder tafelquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wel gezellig..misschien komt onze vriend BansheeBoy dan ook nog eens binnen lopen !!
als ze maar niet constant die tosti's ham/kaas blijven bestellenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:14 schreef SCH het volgende:
Moeten we maar wat extra bier bestellen, die moslims zuipen ons onder tafel![]()
of hun lul op de bar leggenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als ze maar niet constant die tosti's ham/kaas blijven bestellen![]()
als ze dat doen, wordt ik gek....knip ik er gewoon een stukkie afquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:17 schreef SCH het volgende:
of hun lul op de bar leggen![]()
nog een stukkie???quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als ze dat doen, wordt ik gek....knip ik er gewoon een stukkie af![]()
oh nee...verwar ze met flink geschapen negers...sorry !quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:23 schreef SCH het volgende:
nog een stukkie???
PREpedeuse?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:17 schreef pfaf het volgende:
yowyowyooow nog 3/4 en ik zet een grote stap richting m'n prepedeuse.
is waarschijnlijk een toelatingstest voor je propedeusequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:40 schreef Eilanden het volgende:
PREpedeuse?
Waarschijnlijk de fase ervoor, maar tijdens mijn tijd heette dat nog gewoon middelbare schoolquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
is waarschijnlijk een toelatingstest voor je propedeuse
vroegguh !!! toen we nog een mavo haddenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:47 schreef Eilanden het volgende:
Waarschijnlijk de fase ervoor, maar tijdens mijn tijd heette dat nog gewoon middelbare school![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |